Accept Tornillon kanssa onkin vielä näkemättä, pitäisi korjata tämä kyllä välittömästi!Jussi K wrote:Accept - Princess Of The Dawn (live)
kyllä Tornillon Markon ilmavirvelikin pysyy rytmissä!
AAL - Lost In The New Real
Moderator: The Killer Krew
Accept Tornillon kanssa onkin vielä näkemättä, pitäisi korjata tämä kyllä välittömästi!Jussi K wrote:Accept - Princess Of The Dawn (live)
Tässä vielä saatanan kova Princess Tv-laadulla viime vuodelta: http://www.youtube.com/watch?v=5ddx_urDPJA" onclick="window.open(this.href);return false;Hese wrote:Accept Tornillon kanssa onkin vielä näkemättä, pitäisi korjata tämä kyllä välittömästi!Jussi K wrote:Accept - Princess Of The Dawn (live)
Elegia.Lappis wrote:Elegia.
Jotenkin liittyy mun tämän hetkiseen fiilikseen, mutta ilman Elegian kuunteluakin tämä biisi tuo samoja fiiliksiä. Ja tämä on nimenomaan Konstaapelille, meillä on ollut aikasemminkin keskustelut tästä väärinymmärretystä albumista;Iron Constable wrote:*** ELEGIA ***
Maailmassa on joku kokemus, jonka me kolme kovin erilaista, mutta pohjimmiltaan silti kai kovin samanlaista ihmisolentoa, jaamme yhtä voimakkaasti ja elämyksellisesti.
Elegia, snif.
Kyllä nyt heivattiin ne pari edellistä levyä vaivanneet pelisoundit onneksi veks, ja kun muutenkin biisit ovat kaikissa nopeuksissaankin "tavallisimpia" mitä DF:lla sitten Valley Of The Damned -debyytin 10 v. sitten, niin oikein hyvä levy tehtiin. Top-kolmoseen heillä, paras mulle on perinteisin keinoin tehty mutta käsittämättömän yliampuva #2 Sonic Firestorm; mutta on melkoinen suoritus, kun vielä ottaa huomioon aina kriittisen vokalistin vaihtumisen.Iron Constable wrote:Dragonforce - Cry Thunder
Hyvänen aika, että on hyvä kelttivaikutteinen biisi. Yhtään Dragonforcen levyä ei omistuksesta löydy, on aina ollut liian Nintendoa minun makuuni. JOS uusi levy on muitten kappaleiden osalta yhtään tätä lajia, kyseessä on loistava tuotos. Imperiumin kommentit yrittävät näin väittää. Tutkitaan.
Mulle huonoin Hansenin nelikosta (tai kolme vars. levyllä, mutta eiköhän mahtava blackmore-slovari Over The Rainbow ole lähes kaikissa painoksissa mukana). Meinasi jo ihmetyttää kun ekana tulee, että tännekö se pöytälaatikko-kurat tyhjensi. Onneksi muut olivat parempia, levyn parhaita Renegaden ja Souls Aliven kanssa.Iron Constable wrote:Unisonic - Never Too Late
Kaksi ekaa biisiä olivat tuoreen kuuloisia, lue, hyviä. Tämä kolmas onkin sitten täysin Pink Bubbles kamaa. Sen verran hyvänä Kisken ääni on pysynyt, että aikakoneella siirtyy aika sujuvasti parikymmentä vuotta taaksepäin. No, pelkkää plussaa tämä Pink Bubblesin-kaltaisuus ei ole, taso laski selvästi kahdesta ekasta veisusta, ei voi mitään. Kuunnellaan eteenpäin.