The Prisoner wrote:Mites muuten Keinosen klaani ite? Onko tenaville tilattu jo kahden päivän täyshoito mummulasta ajalle 6.-7.7.2005?
Heh heh! Eka keikka on saletti ja tenavat ovat silloin mummulassa. Meillä on Sakun kanssa vierekkäiset paikat jarmilan, Hesen ja Finnarryn turvallisessa seurassa. Ei aivan huippupaikoilta, mutta alakatsomosta kuitenkin. Toiselle keikalle mulla on yksi lippu,
joka roikkuu mun työhuoneen seinällä ja saa roikkua, kun omistaja on itse pääpiru Keinonen. Ja mikäli Östermalmi ei anna lomaa niin lippua saa kysellä Pertiltä. Mutta homma hoidetaan niin, että lippu ei mene jakoon. Ja toisella keikalla olemme alhaalla 119 rivillä 3
johnas- wrote:Ikävä kyllä vain ensimmäiselle. Toiselle olisin toki mennyt, mutta rahatilanne ei vaan antanut periksi eikä sponssiakaan tullut. Tavataan kentällä. 6.7.
Kyllä kyllä. molemmille kenttäliput, ja minut löytää eturivistä kun kyselet jeesusta.
tätä tilaisuutta ei kertakaikkiaan voi jättää väliin. jälleen kerran syntymäkaupunkiin katsomaan parasta musiikkia jota korvissani on soinut. sitten yöksi hotelliin ja aamulla kuoleman väsyneenä, tukka takussa, niska lukossa, silmät verillä, ääni käheänä, 41 asteen kuumeessa uusintakierrokselle!
voiko parempaa toivoa?! ehkä voi, but who cares?. Maiden is in the town, you'll be too!
Vastasin molemmat on pakko nähdä. Tosin tällä hetkellä omistan lipun vain ensimmäiselle keikalle. Meni niin tiukille saada edes lippu ekalle keikalle, sekin katsomoon miljoona jotain. Kova on yritys vielä saada lippu toiselle keikalle, ja mieluiten kentälle.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
Itse menen jälkimmäiselle. Perkele, olin kymmentä yli yhdeksän lippupalvelun tiskillä, mutta silloin oli jo mennyt koko kenttä ja alakatsomo. Kyllä vitutti. Lippupalvelun työntekijät ehkä vetäneet vähän lippuja välistä?
No onneksi tuli toinen keikka.
^Tuskin ne on välistä vetänyt. Kysyntää vaan löytyy niin perkeleesti. Sekä tietenkin se, että ne jonkin welldonen clubin jäsenet (firmat) saa ostaa lippuja ennakkoon, ja ostaa ne tietenkin parhailta paikoilta, oikeiden fanien nenän edestä
Se on niin että Lippupalvelun omilla työntekijöillä ei ole enään ennakko-ostomahdollisuutta. Se on otettu niiltä pois. Sanoi ihan Lippupalvelun myyjä itse mulle näin kun olin hommaamassa Priestin lippuja, kun sattui tulemaan aiheeksi siinä.
poolrules wrote:^Tuskin ne on välistä vetänyt. Kysyntää vaan löytyy niin perkeleesti. Sekä tietenkin se, että ne jonkin welldonen clubin jäsenet (firmat) saa ostaa lippuja ennakkoon, ja ostaa ne tietenkin parhailta paikoilta, oikeiden fanien nenän edestä
niimpä. ja parhaimmassa tapauksessa ne on annettu jollekkin kiholle lahjaksi jota ei koko orkesteri kiinnosta pätkääkään, mutta joutuu silti menemään paikalle jotain sopimusta solmimaan. siellä ne sitten istuu vippiaitioissaan juomassa shampanjaa ja syömässa kaviaaria...tai jotain...
hö.
En saanut tässä rahaa molempiin keikkoihin puhumattakaan sitten siitä että olisiko tuuri riittänyt molempien onnistuneeseen ostoon. Mutta mitä sitä samaa keikkaa katsomaan toista kertaa vaikka se itse Maiden onkin.
Kun on mahdollista nähdä Maiden 8:n ja 9:n kerran elämässä ei voi jättää tilaisuutta väliin. Siispä suuntaan molemmille keikoille. Ekan keikan liput tuotti hiukan hikeä, kun niitä netin kautta ostelin, mutta plakkarissa kuitenkin. Tokalle keikalle sai sitten vähän helpommin piljetit.
Ensimmäiselle keikalle 6.7 menen kun sinne sain jonotettua kenttäliput. Osuu vielä sopivasti meikäläisen syntymäpäivälle, joten mikä olisikaan parempi keino juhlistaa sitä kun Maidenin keikka.
khyl yks keikka riittää... vaikka sinänsä oishan se mahtava nähdä maailman parasta bändiä vaikka toisenki kerran. Keskiviikon keikalle on lippu.
Tosin mulla on ihan hyvä syy siihen että ei ole molemmille keikoille lippuja ku pitäs armeijan harmaista päästä 8.7 ja keikat olis siis 6. ja 7. päivä. Suurempi mahdollisuus on siis, että pääsen 6. päivä keikalle, mutta sekään tosin ei ole varmaa...
"The prophecy, chaos not near
In chaos, prophecies begone
This child of dark, hath foreseen
He makes its own destiny..."
Itse en voi ymmärtää niitä 'faneja', jotka ovat menossa vain toiseen konserttiin. Kyseessä on ainutkertainen tilausuus, joka ei välttämättä toistu enää koskaan. Iron Maiden on niin vanha yhtye, että kesän konsertit voivat olla viimeiset Suomessa koskaan. Itselleni ainakin Iron Maiden on ollut jo useita vuosia (vuosikymmeniä) tärkein aisia ja nuorempana säästin rahaa Maindenin levyihin ja konsertteihin. Ainoastaan todelliset 'fanit' menevät molempiin konsertteihin.
MS wrote:Itse en voi ymmärtää niitä 'faneja', jotka ovat menossa vain toiseen konserttiin. Kyseessä on ainutkertainen tilausuus, joka ei välttämättä toistu enää koskaan. Iron Maiden on niin vanha yhtye, että kesän konsertit voivat olla viimeiset Suomessa koskaan. Itselleni ainakin Iron Maiden on ollut jo useita vuosia (vuosikymmeniä) tärkein aisia ja nuorempana säästin rahaa Maindenin levyihin ja konsertteihin. Ainoastaan todelliset 'fanit' menevät molempiin konsertteihin.
Itse en taas ymmärrä "faneja" jotka jaksavat ihmetellä ja nillittää kaikesta.
MS wrote:Itse en voi ymmärtää niitä 'faneja', jotka ovat menossa vain toiseen konserttiin. Kyseessä on ainutkertainen tilausuus, joka ei välttämättä toistu enää koskaan. Iron Maiden on niin vanha yhtye, että kesän konsertit voivat olla viimeiset Suomessa koskaan. Itselleni ainakin Iron Maiden on ollut jo useita vuosia (vuosikymmeniä) tärkein aisia ja nuorempana säästin rahaa Maindenin levyihin ja konsertteihin. Ainoastaan todelliset 'fanit' menevät molempiin konsertteihin.
Jaa-a. 100 euroa (jos kentälle haluaa) on kuitenkin sellainen summa, jota kaikki eivät omista kokonaan, nevahööd? Lisäksi on muitakin bändejä kuin Maiden, ja oli aika arvattavissa että joku mielenkiintoinen hevitähti tänne Suomeen tänä vuonna Maidenin lisäksi saapuu. Kuitenkin itse kuuntelen Maidenin lisäksi monia muita bändejä ja Priestin keikalle oli liput hommattava, joten en ole siis fani koska ei ollut varaa mennä kahdelle Maidenin keikalle ja kuuntelen myös Priestiä?
Ja otetaan huomioon, että Priest jos joku saattaa heittää viimeisiä keikkojaan Suomessa, tai tuskin niitä montaa tulee. Maidenilta uskon kuitenkin tulevan vielä ainakin muutaman, joten Priestiä en voinut jättää.
Olen about 80% varma että Maidenin keikat eivät ole viimeiset Suomessa, hyvä jos edes toisiksi viimeiset.