No, lienee jokin poikkeustilanne. Varmaan taas palataan arkeen, mutta näillä muutamalla kerralla eletään pitkään!

Moderator: The Killer Krew
Eikös se nuha lähde nussimalla vai mitä niihin Saken fbstatuksiin on luottamista?Pertti Keinonen wrote:Kausiluontoista kolmen minuutin munan syöntiä romanttisesti kynttilän valossa täällä, eli ei mitään varsinaista hurjastelua.
Aplodeja. Voin nimittäin allekirjoittaa (lähes) jokaisen sanan.Sir wrote:Itselläni ei ole ollut koskaan tapana ottaa arkisin alkoholia. Viikonloppuisin kyllä oli tapana juopotella, mutta tossa jokunen vuosi sitten päätin, että jatkossa käytän alkoholia vain silloin kun tekee ihan oikeasti mieli, enkä esimerkiksi aina silloin kun kalenterissa lukee että "perjantai", "lauantai", tai joku kalenteriin erikseen merkattu "juhlapäivä". Kalenterijuopottelun täyden urpouden tajuaminen ja sen omista kuvioista poistaminen poisti samalla ison osan alkoholinkäyttöä. Ei voi sanoa, että erityisesti harmittaisi tuo muutos. Silloin kun alkoholia sitten tulee otettua, tulee otettua niin, että äärimmäisen harvoin on edes krapuloita. Tämä tyyli sopii mulle oikein hyvin, muista en sitten tiedä. Kukin tyylillään. Mä olen kuitenkin omat sekoiluni ja yrjöilyni ja konttailuni (toivottavasti) jo lopettanut.
Indeed, täysin samaa mieltä! Aikoinaan tullut säännöllisesti omat överitkin vedettyä, mutta nykyään hyvä jos edes kerran kuukaudessa päästää itsensä päihtymään kun ei vaan järkeä nää tuossa tinaamisessa. Lähinnä kuvottaa tuo kun suomalaisilla on niin selkärangassa, että katsotaan kalenterista kun on pakko olla kännissä, että tehdään kunniaa isänmaalle. Ja sitten kun keskimäärin ihmiset ovat vielä päissään niin helvetin tyhmiä. Saa nykyään töissä katsella tuota touhua tarpeeksi niin ei ihan hirveästi kiinnosta yökerhoilut enää vapaa-ajalla. Ei-juoppo tarjoilija, mitä v*ttua...Sir wrote:Itselläni ei ole ollut koskaan tapana ottaa arkisin alkoholia. Viikonloppuisin kyllä oli tapana juopotella, mutta tossa jokunen vuosi sitten päätin, että jatkossa käytän alkoholia vain silloin kun tekee ihan oikeasti mieli, enkä esimerkiksi aina silloin kun kalenterissa lukee että "perjantai", "lauantai", tai joku kalenteriin erikseen merkattu "juhlapäivä". Kalenterijuopottelun täyden urpouden tajuaminen ja sen omista kuvioista poistaminen poisti samalla ison osan alkoholinkäyttöä. Ei voi sanoa, että erityisesti harmittaisi tuo muutos. Silloin kun alkoholia sitten tulee otettua, tulee otettua niin, että äärimmäisen harvoin on edes krapuloita. Tämä tyyli sopii mulle oikein hyvin, muista en sitten tiedä. Kukin tyylillään. Mä olen kuitenkin omat sekoiluni ja yrjöilyni ja konttailuni (toivottavasti) jo lopettanut.
Katos. Täältä Rautaneidosta voikin käydä lukemassa, mitä se äijä kotona iltaisin puuhaa yksikseen, kun meikäläinen on töissä.Pertti Keinonen wrote:Heti pientä testilenkkiä heitin eilen uuden kanssa ja lisävarusteena tulleet astetta korkeammat jalat olivatkin oiva hankinta.
Huijausta.Jude wrote:Hei! http://www.voice.fi/uutiset/ilmiot/mieh ... va/8/36338" onclick="window.open(this.href);return false;