Sanna Brigatti wrote:Hä? Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä väität tupakan olevan pahempi saatana kuin heroiini? Et kai. Mulla ei nyt oikein ajatus luista ja haluan vähän tarkennusta
En minä väitä mitään, esitän vaan että on vuosikausien ajan ollut selvää että nikotiini koukuttaa pahemmin kuin esimerkiksi heroiini. Ja kun sä vertasit jazztupakkaa (kannabista) tavalliseen tupakkaan, niin tahdoin vaan alleviivata vertailun järjettömyyttä, koska tupakkahan vie sen kisan ihan 6 ja 0. Taitaa alkoholillakin olla koukkupotentiaali moninkertainen pössyyn nähden.
Sanna Brigatti wrote:No, jos mä vedän 4 röökiä päivässä, Houstoni veteli crackheroiinia, lääkkeitä ja viinaa niin jompikumpi meistä nyt elää ainakin 2 päivää kauemmin
Tuuristahan sekin on kiinni, piti jo aiemmin lainata rockerin viestiä jossa mainitsi päihteiden kostautumisen ja postata vastaukseksi vaikkapa Keith Richardsin tai Ozzy Osbournen kuva...
QazKFD wrote:piti jo aiemmin lainata rockerin viestiä jossa mainitsi päihteiden kostautumisen ja postata vastaukseksi vaikkapa Keith Richardsin tai Ozzy Osbournen kuva...
Mitä tähän tulee, niin miesten fysiikka kestää kamanvetoa paremmin kuin naisten. Ja suurin osa narkeista ei todellakaan saavuta Ozzyn/Keithin/Lemmyn ikää. Alice Cooper lopetti sekoilun jo ajat sitten, samoin Rob Halford. Nämä ovat ihan asiallisessa kunnossa edelleen.
Joo siis kyllähän noi taitaa aika radikaali vähemmistö olla kun ottaa nykyisen iän ja kamahistorian tarkempaan syyniin. Huumoripohjalla tässä siis piti liikkeellä sen idean kanssa ollakkin. Mitä näihin Sannan viesteihin tulee niin itse kuvittelin keskustelun koskevan addiktiota, ei niinkään moraalista tai elämäntavallista eroa laittomien ja laillisten päihteiden välillä.
asa wrote:Jos jos siihen korttiin olisi päässyt käsiksi joku Zulu Nigeriasta, niin veikkaisinpa että katevaraus voisi olla karvan verran enemmän kuin 1.02 euroa.
No johan?! Mies oli Klaukkalassa vääntelemässä ruuveja, kun äänitin Witherian Vanishing Order-levyn basso-osuuksia ineen. Mukava mieshän tuo vaikutti olevan. Ei ole mitään tietoa kuolinsyystä?
^Eipähän se meille kuulu, vai mitä ? Rauhaisaa jatkoa vaan Rumpalille. Pistän Teslan loputtua To/Die/Foria soimaan, oli kaveri sen verran pätevä kannuttaja, että yksi tribuutti kuuluu asiaan, ainakin yksi. Kornia tai ei, kuuluu tapoihini muistella edesmenneitä musiikillaan minuun vaikuttaneita tyyppejä parin oluen höystämänä. En mä aiemmin, mutta tää tapa on tullut iän myötä. Saa rajusti irti tutuista levyistä, kun pikku fiiliksissä maksaa kunniaa poistuneille.
AntiSmuli wrote:PK-seudun julkisten liikenteen tietäjille: Mikä raitikka / bussi kulkee mahdollisesti VR:ltä Kaapelitehtaan (Tallberginkatu 1) liepeille?
Edit: Taitaa taksi ollakkin helpoin, ei se etäisyys näyttänytkään olevan kuin muutaman tupakin mittainen googlemapsin mukaan.
Kaapelitehtaan nettisivujen usein kysyttyä:
1. Vieressä on raitiovaunu 8:n pysäkki ja Ruoholahden metroasemalle on 550 metrin kävelymatka. Porkkalankatua pitkin kulkevat kaikki Espooseen menevät T-linjat sekä 20, 21V, 65A ja 66A.
Suosittelen ratikkaa!!
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Emeritus wrote:Metrokin toimii. Ruoholahden pysäkiltä ei kauaa käppäile kaapelille.
Toki mutta Kaapelin sivujen mukaan matkaa on 550m...
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Iron Constable wrote:^Eipähän se meille kuulu, vai mitä ? Rauhaisaa jatkoa vaan Rumpalille. Pistän Teslan loputtua To/Die/Foria soimaan, oli kaveri sen verran pätevä kannuttaja, että yksi tribuutti kuuluu asiaan, ainakin yksi. Kornia tai ei, kuuluu tapoihini muistella edesmenneitä musiikillaan minuun vaikuttaneita tyyppejä parin oluen höystämänä. En mä aiemmin, mutta tää tapa on tullut iän myötä. Saa rajusti irti tutuista levyistä, kun pikku fiiliksissä maksaa kunniaa poistuneille.
Toki näin. Kahvitauolla tuon rustasin, ensimmäiset ajatukset. Eipä tosiaan ole minun asia, en kuulunut miehen lähipiiriin.
Muun tekstisi allekirjoitan myös täysin. Mä olen tuota harrastanut Schuldinerin poismenosta lähtien.
Harmi vaan, että To/Die/Forin paras suoritus oli Sandra-cover In the heat of the night. Löytyy hyllystä vanhana Sandra-fanina
Mie etsisin kiinnostuneita vastaamaan lyhyeen, 10 kysymystä sisältävään kyselyyn. Kysely on osa opinnäytetyötäni, jonka tutkimuksen aiheena on pienten rock- ja metallimusiikkiin erikoistuneiden levy-yhtiöiden tulevaisuus ja heidän asiakkaidensa suhtautuminen digitaaliseen musiikkiin. Käytännössä pyrin siis selvittämään, missä formaatissa te haluatte musiikkinne!
The Prisoner wrote:Vastattu. Hyvät kysymykset. Ihme etteivät levy-yhtiöt (ainakaan minun tietääkseni?) ole samantyyppista teettäneet kuuntelijoilla.
Kiitokset! Munkaan tiedossa ei tällaisia ole, ja kun tuo formaattikeskustelu on musabisneksessä niin pöydällä niin aattelin iskeä lusikkani soppaan ja katsoa, josko saisin jotain yleishyödyllistä tutkimusta aikaiseksi!
The Prisoner wrote:Vastattu. Hyvät kysymykset. Ihme etteivät levy-yhtiöt (ainakaan minun tietääkseni?) ole samantyyppista teettäneet kuuntelijoilla.
Kiitokset! Munkaan tiedossa ei tällaisia ole, ja kun tuo formaattikeskustelu on musabisneksessä niin pöydällä niin aattelin iskeä lusikkani soppaan ja katsoa, josko saisin jotain yleishyödyllistä tutkimusta aikaiseksi!
Jeeps, vastattu myös ja hyvin luotasit ajatuksia noinkin suppeassa otannassa. Toivottavasti hinnat nyt laskevat tämän kyselyn myötä
Iron Constable wrote:Jeeps, vastattu myös ja hyvin luotasit ajatuksia noinkin suppeassa otannassa. Toivottavasti hinnat nyt laskevat tämän kyselyn myötä
Haha, no sitä en uskalla luvata kuitenkaan! Kiitokset vastauksesta! Olen todella yllättyny kuinka paljon tää kysely on porukkaa kiinnostanu, tällä hetkellä näyttäs olevan vastanneita noin 3 kertaa niin paljon kuin odotin vastaajia koko kuukauden aikana!
Nyt olisi lunta myynnissä Harvemmin törmää näin hyviin tarjouksiin, huudon kommentti puolella löytyy tarkemmin asiasta ja taisi kaveri saada "Black Sabbath" keikkaliputkin
darealjyra wrote:Mie etsisin kiinnostuneita vastaamaan lyhyeen, 10 kysymystä sisältävään kyselyyn. Kysely on osa opinnäytetyötäni, jonka tutkimuksen aiheena on pienten rock- ja metallimusiikkiin erikoistuneiden levy-yhtiöiden tulevaisuus ja heidän asiakkaidensa suhtautuminen digitaaliseen musiikkiin. Käytännössä pyrin siis selvittämään, missä formaatissa te haluatte musiikkinne!
Kyselyyn menee tosiaan vain muutama minuutti, joten toivottavasti mahdollisimman moni teistä jaksaa käydä vastaamassa!
Opiskelen siis Degree Programme in Music and Media Management-linjalla Jyväskylän Ammattikorkeakoulussa. Valmistuminen häämöttää loppukeväällä...
Vastattu, kävin itseasiassa vahingossa erään toisenkin foorumin kautta linkin bongaamassa joten vastasin sitten kaksi kertaa.
Hyvä, napakka kysely ja mielenkiinnolla odotan minkälaisen opinnäytetyön saat tuosta kasattua.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett