Pertti Keinonen wrote:Östermalmille tulee kohta banaania poskeen kermavaahdon kera...
Perkele, kun lakkasin tilaamasta joka ilta klo 22 kebabia, pizzaa tai hampurilaista, niin johan on heti emäntä vituilemassa. Ekan viikon olin juomatta kaljaakin ja painosta lähti kaksi kiloa.
kyllä sitten muuten pitää perustaa "kaljan juonti ja nalkutus" topicci.
Heheh! Ja kuka nyt vuoden vanhaa, kovettunutta ja homehtunutta piparkakkutaloa alkaa syödä
Minä ainakin jättäisin kilpailemisen väliin, jos se olisi palkintona..
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Itseasiassa naurattaa kovinkin .
Olen jonkun verran kaipaillut kyseistä huumoribläjäystä.
Kuulin tuon kerran Peken Duunikoneelta ja nyt sain sen omalle malmille.
Luolassa ovat järjestämässä yhteistä laivareissua tässä piakkoin. Tuli siitä mieleen, että olisiko Neidon käyttäjillä kiinnostusta saman tyyliseen settiin. Ei kovin lähiaikoina sattuneista syistä, mutta ajattelin ihan ajatuksena kysyä, että minkälaista mielenkiintoa teillä olisi lähteä mukaan. Aika villejä ideoitakin olisi jo valmiina... Mitäs jos ohjelmassa olisi esim. Maiden Hellin keikka? Koskahan se seuraava osa DVD sarjasta julkaistaan? Siinä olisi hienot julkaisujuhlat samassa rytäkässä. Epäilemättä EMI lähtisi mukaan jollain lailla.
Ei kai tämäkään ole kuin järjestelykysymys. Laivayhtiöihin vaan yhteyttä ja ideoita kehiin. Tämän saa joku muukin järjestää, jos haluaa, että ei minulla ole hinkua kaikkea säätää. Pääasia, että homma hoituu hienosti. Ei ole itsellä kauheasti aikaa ihan just nyt uhrata. Sopiva ajan kohta voisi olla ensi syksynä.
Ruottin risteily with Rautaneito. Ei mikään paha idea todellakaan, ymmärrän hyvin Rautakanslerin kiireet joten tähän vuodenaikaan reissua olisi todella vaikea ruveta järjestämään. Syksy on muutenkin hyvä ajankohta, kun kaikki muut keikat ovat ns. ohi.
Niin tulee luultavasti paljon halvemmaksi järjestää esim. laivareissu, kun Prahan matka ja laivalle pääsevät mukaan kaikki (Ikäraja saattaa olla kyllä este joillekkin) mutta hyvissä ajoin, kun rupeaa suunittelemaan matkaa, niin hyvä lopputulos on taattu! Eli olen mukana!
Hinnoista ei kannata puhua vielä mitään, kun päin vittua ne menee kuitenkin. Tähän kevääseen ei oikein enää sovi lisäkuluja ja kesällähän myö tavataan kaikki keikkojen yhteydessä eli syksymmällä voisi olla hyvä ajankohta. Kuitenkin hyvissä ajoin kun on liikkeellä, niin voi saada hyvänkin setin hoidettua suht hyvillä hinnoilla.
Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta ottavatkohan laivat esiintyjiksi yleensäkään esim. Maiden Hellin tyylisiä letinheiluttajia? Eikös ne yleensä ole "mummoille humppaa" -kategorian yhtyeitä?
En tiedä luovuttavatko ihan hevillä laivaa heville...
Tai no, voihan asa & co. soittaa humppaversioita Maidenista...
Helvetin hienoahan se olisi, ja kiinnostustakin löytyy, kun 18 tulee mittariin syksyllä.
^Totta, mutta ainahan sitä voi kysyä. Kai sinne nyt tunniksi tai pariksi johonkin mahtuu vähän heviäkin kehiin. En tiedä, tämä on tätä ns. kuudennen kaljan ideointia, vaikka olen vielä työmaalla .
^^Paitsi, että ikäraja risteilyille on viikolla 20v. ja viikonloppuisin 23v. (ainakin siljalla ja vikingillä). Reittiliikenteessä tosin taitaa olla tuo 18v. Kuinka tarkasti laivayhtiöt noita ikiä katselee, siitä ei mulla ole tietoa.
Last edited by poolrules on Fri Jan 28, 2005 12:56, edited 1 time in total.