Moderator: The Killer Krew
Niin minunkin. Hetfieldia ei tainnut kuulua yhdessäkään samplessa.Karpaasi wrote:Lou Reed on kyllä ihan helvetin jäinen mun makuuni.
Ööö.. miten niin ei ole? Onhan Metallican osalla sillä paskan tekemisellä jo pidemmät perinteet kun sillä vitun kovan kaman tekemisellä, joten silloinhan kaikki julkaistu paskajämäosasto on kuin onkin sitä kaikista perinteisintä Metallicaa?WhiteRabbit wrote:Tuliko jollekki yllätyksenä että tämä ei ole sitä kaikista perinteisintä Metallicaa?
Hahhah! Tämä kommentti on ehkä yksi kovimmista ja samaan aikaan nokkelimmista, mitä olen koskaan lukenut missään foorumilla.QazKFD wrote:Ööö.. miten niin ei ole? Onhan Metallican osalla sillä paskan tekemisellä jo pidemmät perinteet kun sillä vitun kovan kaman tekemisellä, joten silloinhan kaikki julkaistu paskajämäosasto on kuin onkin sitä kaikista perinteisintä Metallicaa?WhiteRabbit wrote:Tuliko jollekki yllätyksenä että tämä ei ole sitä kaikista perinteisintä Metallicaa?
Suosittelen kuitenkin kuuntelemista, ennen kuin muodostat mielipiteesi... Itse pelkään mitä ripulipaskaa sieltä on tulossa, kuitenkin sanon mielipiteeni kunhan olen saanut levyn käsiini ja kuunnellut sen pariin kertaan. Yritän olla lukematta... ainakin niin että se suuremmin vaikuttaisi... mielipiteitä tästä "projektista", jotka muutenkin ovat sitä mieltä ettei Metallica olisi tehnyt kunnollista levyä sitten Cliff Burtonin.jarmila wrote:En edes pysty ajattelemaan kuuntelemista ! Kaikkea mitä olen lukenut niin ********* mitä paskaa ne suoltaa.
Jazz78 wrote:Suosittelen kuitenkin kuuntelemista, ennen kuin muodostat mielipiteesi... Itse pelkään mitä ripulipaskaa sieltä on tulossa, kuitenkin sanon mielipiteeni kunhan olen saanut levyn käsiini ja kuunnellut sen pariin kertaan. Yritän olla lukematta... ainakin niin että se suuremmin vaikuttaisi... mielipiteitä tästä "projektista", jotka muutenkin ovat sitä mieltä ettei Metallica olisi tehnyt kunnollista levyä sitten Cliff Burtonin.jarmila wrote:En edes pysty ajattelemaan kuuntelemista ! Kaikkea mitä olen lukenut niin ********* mitä paskaa ne suoltaa.
Lassilla on varmaan rahat loppuscorpions wrote: Steven Wiig is Lars Ulrich's former personal assistant who earlier this year sued the METALLICA drummer claiming years of unpaid overtime.