Seuraava studioalbumi?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Tekeekö Maiden vielä yhden studioalbumin?

Kyllä
39
95%
Ei
2
5%

Total votes: 41

Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Seuraava studioalbumi?

Post by Pertti Keinonen »

Olikos meillä täällä vielä aihetta mahdollisesta seuraavasta studioalbumista? Tähän voisi kerätä huhut ja faktat sekä mielipiteet ja myöhemmin, jos Steve ja luoja suo, niin päivittää topicia ja otsikkoa.

Mikäs tilanne tällä hetkellä on? Onko Maiden edes tekemässä vielä yhtä levyä?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Hatebreeder
Kisälli
Kisälli

Re: Seuraava studioalbumi?

Post by Hatebreeder »

Tottakai tekee, vaikka sitten fyffen takia. Itselle melkolailla ihan sama, ei Maiden innosta nykyään niin paljoa, ja eipä ne mitään uutta tuu keksimään niin kauan kun Harris sanelee biisien rakenteen ja sointukulun :lol:

Tämä oli siis mielipide osio, ei fakta eikä huhu :D
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Hatebreeder wrote:Itselle melkolailla ihan sama, ei Maiden innosta nykyään niin paljoa, ja eipä ne mitään uutta tuu keksimään niin kauan kun Harris sanelee biisien rakenteen ja sointukulun
Mielipideasioita toki, mulle taas Isle Of Avalon / Starblind - tyylinen kama edustaa tavallaan hyvinkin uudenlaista Maidenia. Eli jos bändi vain uskaltaisi jatkaa vielä syvemmälle noiden biisien kartoittamalle tielle, niin sieltä voisi tulla miulle erittäin mielenkiintoinen levy.

Uskon, että kyllä sieltä vielä levy tai levyjä tulee. Rahasta tai halusta tehdä musiikkia, sitä ei tiedä kukaan paitsi bändi itse, mutta niin kauan kuin sieltä hyvää matskua tulee ulos niin antaa tulla vaan.
Salamalla ratsastaja
Kisälli
Kisälli

Post by Salamalla ratsastaja »

Niinhän se taitaa melkein olla, että tuossa vaiheessa "vaarit" eivät enää oikein osaa lopettaa sitä musan tekemistä ja jos jostain syystä päättävät kuopata Maidenin, alkaisi niitä soololevyjä virrata. Itse diggailen kaikkia Maidenin 2000-luvun levyjä ihan mukavasti yhdenkään olematta kovinkaan huono. Joten jos samaan tyyliin jatketaan niin en panisi pahakseni. Tietysti aina voi toivoa ja odottaa jotain mullistavaa. Ainakaan Maidenilla ei ole puutetta sointukuluista ja sävellajeista joita ei ole vielä kokeiltu....
Old man: What is this garbage you're watching? I want to watch the news!
Headbanger: This IS the news.
Deathrace King
Kisälli
Kisälli

Post by Deathrace King »

Eikö kysymys pitäisi olla muotoiltu: "Tekeekö Maiden vielä ainakin yhden studioalbumin?"

Uskon vakaasti että yksi tai kaksi levyä vielä tulee.
facebook.com/mutantblastband
bultsi
Berserkki
Berserkki

Post by bultsi »

Toivottavasti tekevät vielä ainakin sen yhden.

Kohtia, jotka Maidenin pitää korjata seuraavalle levylle.

* Biisejä vain 8. Joka Maidenin 2000-levy on ollut reilusti ylipitkä, sisältäen useita heikkoja kappaleita.

* Kappaleiden pituudet ja rakenne. Missä 3min kestoiset rokkerit? X-Factorista lähtien teemana on ollut useita minuutteja kestävät hitaat introt. Nyt tämä putki pitää saada poikki. Uusimmalla levyllä 7 biisiä alkaa hitaasti! 2 muuta biisiä alkaa keskitempoisesti. Levyllä on vain yksi rokkeri joka sekin keskinkertainen, mutta toimii paremmin levykokonaisuudessa kuin 5 biisiä peräkkäin hitaalla introlla.

* Kesto max. 40min. Panostakaa laatuun. Olisi hauska tietää, paljon Maidenilla jäi kappaleita yli viime levyjen sessioista. Oikeasti tuntuu siltä, että levyille on tungettu kaikki mahdollinen materiaali. Niin hyvä, kuin huonokin.

* Riffit. Onko uusimmalla levyllä riffiä, joka jäisi soimaan päähän vuosikausiksi? Ei ole. Tottakai uusimmalla löytyy hienoja ja nättejä riffejä, mutta mitään ns. pankin räjäytys -osastoa ei ole. Riffit ovat bändin historiaan verratessa varsin keskinkertaisia. Esim. Starblindin pääriffiä ei uskoisi Maideniksi. Sen verran sekava ja teennäinen se on. Melodiat ovat paikoittain nättejä, mutta ne uppoavat biisien ylipitkään kokonaisuuteen.

Eiköhän siinä ollut ne oleelliset.
https://youtube.com/c/bultsi

Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Eiköhän sieltä vielä yksi studiolevy vähintään pullahda, mutta itse toivoisin jonkun verran kehitystä kappaleisiin. Brave New Worldista AMOLADiin asti oli selvä kehityskaari nähtävissä, mutta Dance of Deathin ja AMOLADin välillä tapahtui jotain, jonka myötä lyhyemmät ja rokimmat kappaleet vähisivät kuin pieru saharaan. AMOLADilla tämä vielä menetteli, mutta kun TFF on samasta mammuttitaudista kärsivä möhkäle, jolla ei ole enää yllätysmomenttiakaan, toivoisin tyylimuutosta johonkin suuntaan. En tiedä, mitä Maiden hakee noilla introilla, joilla saa pituutta levyille 10 minuuttia, mutta ne ovat nykyisellään sellaista pakkopullaa, joka ei varsinaisesti tarjoa irrallisina paloina mitään itse kappaleelle.

Eli, lyhyempiä ja "yksinkertaisempia" (=ei introja) kappaleita, tai jos ne pituudet on pidettävä entisellään oikeutetaan se pituus vaihtelulla eikä hoilata biisin nimeä kertsissä kuuttatoista kertaa. Dance of Death ja Paschendale olivat erittäin hyviä esimerkkejä onnistuneista pitkistä biiseistä.
Summerganon
Berserkki
Berserkki

Post by Summerganon »

Eiköhän sieltä ainakin yksi studioalbumi ole vielä tulossa. Veikkaan, että aika fiilispohjainen (kuten TFF:kin) lätty tulossa, kun kaikenlaista biisinaihetta maailmalla tapahtunut (Steve jopa totesi Record Collectorille muistaakseni jotain siihen suuntaan, että saa nähdä vaikuttavatko ko. jutut seuraavan albumin biiseihin vai eivät). Pointti on, että Coming Home -tyylisiä omiin kokemuksiin ja ajatuksiin liittyviä biisejä saattaa hyvinkin tulla Brucen tai/ja Steven kynästä.

Toivoisin, että levyllä olisi 8-9 biisiä. Jokunen esim. Isle of Avalonin, The Thin Line Between Love & Haten ja Starblindin tapainen mielenkiintoinen pidempi vetäisy, joku selvästi eeppinen mammutti (Seventh Son of a Seventh Son jne.) ja sitten pari lyhyttä ja mielellään edes The Alchemistin tai Different Worldin tasoista mainiota rockeria ja sitten The Propechy-Still Life-Stranger in a Strange Land -akselilla liikuskelevia keskipitkiä ja pirun mahtavia biisejä. Aika näyttää, miten odotukset ja toiveet toteutuu....

Kaikenkaikkiaan siis kehtaan jopa väittää, että seuraava albumi on "fiilispohjainen" ja tunnelmallinen (vrt. The X-Factor, Brave New World, TFF), toivottavasti onnistunutkin ja luultavasti noita viiden-kuuden minuutin biisejä tulee olemaan biisimäärään suhteutettuna AMOLADia ja TFF:ää enemmän. Mukana pakollinen balladi tietty, toivottavasti soundimaailma natsaisi ja Brucen äänestäkin saataisiin jotain irti 'la sooloalbumit. Joku folk-henkinen progeilultakin kuulostava akustinen balladintapainen kelpaisi.

Tuossa siis jotain ajatuksia siitä, miten Maiden voisi vielä räjäyttää pankin. Toiveet ja unelmat on sitä itseään joo tässä tapauksessa, mutta kuten sanoin, uskon vahvasti, että aika fiilispohjaisissa ja apokalyptisissä tunnelmissa paikoin liikutaan ja vaikka pari nopeamapaa rallia mukaan varmaan mahtuu, tulevat biisit olemaan jossain määrin maltillisia. Emotionaalista otetta varmaan haluavat saada mukaan.
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"

Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
SPD10
Hiippari
Hiippari

Post by SPD10 »

Kyllä mulla on sellainen kutina, että ainakin yksi levy tulisi vielä. Jos TFF jäisi viimeiseksi, niin eiköhän sitä olisi jo hyödynnetty paremmin levyn ja kiertueen mainostuksessa. Tuskin bändi vaan jossain vaiheessa huomaa, että nyt ei kyllä enää lähde, enää ei tehdäkään levyä. Iron Maidenin touhu vaikuttaa sen verran tarkasti etukäteen suunnitellulta ja laskelmoidulta. Trooper69 olikin pari viestiä ylempänä luetellut hyvinkin pitkälti ne pointit, joita itsekin toivoisin seuraavalta levyltä.
Timbe-
Vempare
Vempare

Post by Timbe- »

Uskon että Maidenin jannut ainakin yhden levyn väsäävät.
Monet muutkin ovat näköjään samalla linjalla meikäläisen kanssa biisien suhteen, eli lyhyempää ja räjäyttävämpää saisi olla enemmän, 1-2 pitkiä ja eeppisiä piisejä sekä muutama "fiilistelybiisi"/rauhallisempi voisi olla mukana.
Noh, katsotaan mitä sieltä tulee. Jos tulee. :finger:

Edit. Pientä offtopikkia... Missähän mahtaa olla syy kun en pysty äänestämään; "Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen." herjaa foorumi jatkuvasti... :|
Sonisphere 2010 8.8.2010 Pori, Kirjurinluoto
Iron Maiden 8.7 Helsinki, Olympiastadion
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Timbe- wrote:Edit. Pientä offtopikkia... Missähän mahtaa olla syy kun en pysty äänestämään; "Lähetämäsi lomake oli epäkelpo. Yritä lähettää lomake uudelleen." herjaa foorumi jatkuvasti... :|
Foorumin skiniä vaihtamalla onnistunee äänestys. Tästä on asiaa tän lirpakkeen loppupuolella varmaan enemmänkin; http://rautaneito.com/bb/viewtopic.php?f=2&t=167" onclick="window.open(this.href);return false;

Aiheeseen olis muutama sananen ehkä olemassa, mutta annetaan nyt vielä kypsyä. Monelta kantilta kyllä omatkin visiot on jo yllä todettu, osiltaan veikkauksineen ja suurilta osin toiveineen.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Varjis
Kisälli
Kisälli

Post by Varjis »

Siis olenko nyt pihalla vai eikös Bruce varsin selkeästi ainakin Olympiastadionilla sanonut välispiikissään jotain seuraavasti:
''This IS The Final Frontier World Tour, so this SHOULD BE the last album. But let me tell you something. A lot of people think that this is the last album, a lot of people are dead fucking wrong.''
Joten, kyllä sieltä se lätty on tulossa. Minä ainakin olen enemmän kuin varma.

Monen suusta on jo tullut kommenttia liian suuresta määrästä turhan pitkiä kappaleita. Olen itsekin sillä linjalla että niiden määrää pitää ehdottomasti vähentää. Vaikka X-Factorista lähtien Maiden onkin tehnyt suuren määrän loistavia yli 8 minuutin pituisia eepoksia, ei niitä oikein huvita kuunnella viittä peräkkäin.

Joka tapauksessa Maidenin levy tarvii musta kunnon avausraidan. S15 oli ihan hyvä idea TFF:n introksi, mutta varsinainen nimibiisi ei jostain syystä potki levyä käyntiin kuten vaikka 2000-luvun edeltäjänsä. Eiköhän siinä tarvi olla vain nopea tempo, hyvä riffi ja iskevä kertsi, joka ei siis ole saman rivin jankkausta kolmea kertaa putkeen :D .

Veikkaisin että Maiden jatkaa samalla linjalla kuin aiemmin, mutta jos ei, olen varmaan joka tapauksessa positiivsesti yllättynyt siitä, että herrat uskaltavat kokeilla vielä jotain uutta, levyn sisältö päättää sitten loput. Jotain seuraavaa voisi olla tulossa:
1x kunnon avausrokkeri
1x Janickin akustista ja sitten mennään
3x yli 7 minuutin biisi
2x jäsenten omista kokemuksista kertovia biisejä
1x Harrisin kokonaan itse tekemä (eli kasvanee yli 8 minuuttiin)
1-2x jokin erilainen biisi, esim. kokonaan akustinen
Sonisphere 2010, Pori; Olympic Stadium 2011, Helsinki; Olympic Stadium 2013, Helsinki; Hämeenlinna 2016

''Who here was at that festival?
My friends, I've seen videos from Youtube, you're fucking heroes to stay there!''

- Bruce, Helsinki 2011
iron666
Hang-Around
Hang-Around

Post by iron666 »

Varjis wrote:Siis olenko nyt pihalla vai eikös Bruce varsin selkeästi ainakin Olympiastadionilla sanonut välispiikissään jotain seuraavasti:
''This IS The Final Frontier World Tour, so this SHOULD BE the last album. But let me tell you something. A lot of people think that this is the last album, a lot of people are dead fucking wrong.''
Joten, kyllä sieltä se lätty on tulossa. Minä ainakin olen enemmän kuin varma.

Monen suusta on jo tullut kommenttia liian suuresta määrästä turhan pitkiä kappaleita. Olen itsekin sillä linjalla että niiden määrää pitää ehdottomasti vähentää. Vaikka X-Factorista lähtien Maiden onkin tehnyt suuren määrän loistavia yli 8 minuutin pituisia eepoksia, ei niitä oikein huvita kuunnella viittä peräkkäin.

Joka tapauksessa Maidenin levy tarvii musta kunnon avausraidan. S15 oli ihan hyvä idea TFF:n introksi, mutta varsinainen nimibiisi ei jostain syystä potki levyä käyntiin kuten vaikka 2000-luvun edeltäjänsä. Eiköhän siinä tarvi olla vain nopea tempo, hyvä riffi ja iskevä kertsi, joka ei siis ole saman rivin jankkausta kolmea kertaa putkeen :D .

Veikkaisin että Maiden jatkaa samalla linjalla kuin aiemmin, mutta jos ei, olen varmaan joka tapauksessa positiivsesti yllättynyt siitä, että herrat uskaltavat kokeilla vielä jotain uutta, levyn sisältö päättää sitten loput. Jotain seuraavaa voisi olla tulossa:
1x kunnon avausrokkeri
1x Janickin akustista ja sitten mennään
3x yli 7 minuutin biisi
2x jäsenten omista kokemuksista kertovia biisejä
1x Harrisin kokonaan itse tekemä (eli kasvanee yli 8 minuuttiin)
1-2x jokin erilainen biisi, esim. kokonaan akustinen

eikös siinä välispiikissä puhe ollut Final Frontier kiertueesta ei itse albumista vai muistanko itse väärin. Taisi vielä mainita, että onhan heillä 14 muuta levyä mitä soittaa meille livenä
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

Tässä kun näitä viimeisiä levyjä tarkkailee niin yhdestä maneerista olisi kyllä päästävä eroon, nimittäin nämä levyn aloittavat, Smithin kahden markan riffillä varustetut tylsähköt perusrokkerit. Mulla ei sinänsä rokkereita vastaan mitään ole, mutta kun ne tuntuu olevan vähän tuollaisia väkisellä väännettyjä, "koska levy pitää aloittaa rokkerilla"-päähänpinttymän tulosta. The Wicker Man osui vielä maalitauluun mutta muut on menny kyllä aika pahasti huti.

Edellinen helevetin hyvä levyn avausbiisi on Sign Of The Cross, jonka tyylistä, polveilevaa ja tunnelmaltaan ylivertaista biisiä toivoisi aloittamaan myös mahdollisen tulevan levyn. Jos niitä rokkereita pitää tehdä, niin mieluummin kuulisin Gersin kynästä lähteneitä biisejä, ne kun on ollu järjestään parempia noilla(kin) pituuksilla.
Varjis
Kisälli
Kisälli

Post by Varjis »

iron666 wrote:eikös siinä välispiikissä puhe ollut Final Frontier kiertueesta ei itse albumista vai muistanko itse väärin. Taisi vielä mainita, että onhan heillä 14 muuta levyä mitä soittaa meille livenä
Puhui muistaakseni sekä kiertueesta että albumista. Ainakin Bruce vakuutti ettei rundi tule jäämään viimeiseksi. Eiköhän sieltä ole 2013-2014 uusi albumi tulossa. 8)
Sonisphere 2010, Pori; Olympic Stadium 2011, Helsinki; Olympic Stadium 2013, Helsinki; Hämeenlinna 2016

''Who here was at that festival?
My friends, I've seen videos from Youtube, you're fucking heroes to stay there!''

- Bruce, Helsinki 2011
On the worlds hands
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by On the worlds hands »

Mun mielestä (tämä on mun mielipide) ei tarvitsisi tehdä enää uutta studiolevyä. En usko että paljoa Final Frontieria paremmaksi voi pistää enää ja kun sekin on vain keskinkertainen levy niin voisivat jättää tekemättä, eiköhän se 15 studiolättyä piisaa bändille kuin bändille. Lisäksi uutta levyä promotoiva kiertue sisältäisi hyvin todennäköisesti taas ne 5 uutta biisiä levyltä + 3-4 silloin tällöin soitettua biisiä + perus 666, run to the hills, the evil that men do, 2minutes, trooper yms... you know. Ja se nyt alkaisi olla jo hieman liikaa. Mieluummin voisivat satsata pariin päätöskiertueeseen joilla soittaisivat harvoin/hyvin harvoin/ei koskaan soitettuja biisejä (tämä toive tuskin toteutuu). Ja muutenkin vikalla kiertueella vetävät tietenkin nuo edellä mainitut biisit jotenkin aivan liikaa tulisi jo toistoa.
IndianaJones
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by IndianaJones »

Toivottavasti nyt eivät jatka samaan suuntaan kuin Final Frontierilla jos uuden studiolevyn vielä julkaisevat, oli meinaan ensimmäinen kerta kun petyin uuteen Maideniin. Jos tosiasiassa herroilla oli monta tuntia materiaalia mistä valita, kuten Janick muistaakseni jossain haastattelussa rehvasteli, niin miksi biiseissä ei ole kuin pari hassua riffiä ja ne silti kestävät päälle seitsemän minuuttia? Lähes mikään kappale ei jaksa kantaa koko pituuttaan, koska niissä ei vain ole tarpeeksi ideoita, eikä niitä vähiäkään ole kovin hyvin jaksettu jalostaa ja sovittaa sopivaan muottiin. Monet ovat koko 2000-luvun valitelleet Maidenia vaivaavasta mammuttitaudista, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun itseäni asia häiritsi. AMOLAD pyyhkii uusimmalla lattiaa, DoD ja BNW samaten. Uskaltaisivat pistää samaan biisiin hivenen enemmänkin sisältöä Paschendalen ja Dance of Deathin tyyliin, eikä junnata jumalattoman pitkiä kappaleita pelkän intro-säkeistö-kertosäe jankkauksen kanssa läpi. Ne instrumentaaliosiot jota uutukaiselta löytyy kuulostavat jotenkin pakotetuilta.

Ei Final Frontier huono levy ole, mutta jotenkin sapettaa kun bändistä paistaa läpi laiskuus ja saamattomuus sovitus/sävellys/soitto akselilla näin selvästi, ja asiat olivat nelisen vuotta sitten vielä helvetisti paremmalla mallilla. Eli oikeastaan kunhan palataan siihen hyvään uomaan joka 2000-lukua on hallinnut niin antaa tulla vaan vaikka kolme uutta levyä.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Hepulis
Peräruiske
Peräruiske

Post by Hepulis »

Itse toivoisin hieman Dance Of Deathin tyylistä albumia. Vaikka onkin kovasti kritisoitu albumi itselle se on se joukkueen paras ikinä. Siellä on niitä hutilyöntejä (Mr. Brigatti taisi viitata Age Of Innonceen tuolla yliarvostettujen puolella? :D ) jopa parikin kappaletta, on albumi iskenyt aina kaikilta osin. :) Hutilyönneiksi lasken Wildestin, Innoncen ja New Frontierin vaikka mikään ei oikeestaan ole huono kappale IMO.

Levyllä on kuitenki niiiin monta hyvää puolta: perus menevä Maiden-kappale ala '80 (Rainmaker), todella upea melodinen No More Lies (alun melodiat uskomattomia), Maidenin ylivoimaisesti paras kunnon rokkeri sitten kultaisten vuosien (Montsegur), parhaimpien kappaleiden sijoituksista tappelevat Dance Of Death ja Bainzaidale (Pasche :D). Sitte akustinen tunnelmabiisi Journeyman. Muu osa levyä on sitte näitä pienempiä menopaloja, jotka päihittävät kaikki muut Maidenin "levyjen jämäkappaleet" 100-0.

Kun se viimeinen studioalbumi tehdään, toivoisin bändiltä kunnon panostusta siihen. Finalissa on hyvät puolensa, mutta on siellä rimanalituksiakin. Talisman oli Gerssiltä sangen huono pidempi kappale (vaikka siinä osaa olla meno päällä ja tykkään kappaleesta, ei Ghostia, Dancea eikä Legacya voi edes verrata tuohon kappaleeseen). Alkemisti pesee Palkkasoturin mennen tullen, mutta ei ole keskitason Maiden-kappaletta parempi. Willi tuuli oli hieno kappale, mutta kuuntelussa heti parin ensimmäisen kerran rikki. Kappaleessa ei vaan tuntunut olevan mitään uutta.

Adrianilta odotan innokkaasti uutta tuotantoa. Isle Of Avalon oli todella hieno kappale ja Starblind "häröstä" pääriffistään huolimatta hieno kappale (kohta 4:43-6:08 kuuluu ehdottomiin Maidenin tähtihetkiin. On se vaan niin kaunista...). Coming Home taasen (kumman liekään musiikiltaan, Brucen vai H'n) on Maidenin hienoin balladi Journeymanin ohella.

Eli eli... uudelle albumille tämmöistä matskua:
- kunnon startteri, tyyliin Wicker Man & Aces High
- kunnon menobiisi, tyyliin Montsegur & Sea Of Madness
- Gerssiltä mammutti-alkuakustinen-tyylipala, ala Dance Of Death
- Harrisilta mammuttikappale tyyliin mitä näitä kaikkea on :D Kunhan ei ole "aikaisemmin kuultu" niinkuin Wild Wind...
- Adrianilta liikenee jopa kaksikin pidempää kappaletta tyyliin Pasche/Star/Avalon. Ainakin yksi on pakko saada :D
- 1kpl Rokkeri tyyliin Rainmaker (ei pituudella pilattu)
- 2kpl meheviä keskipitkiä yhteistyön tuloksena syntyneitä, mikskähän näitä nyt nimittäis, tyyliin These Colours / ElDo
- Murraylta kappale... tämähän nyt voi olla millainen tahansa, Still Life/Benjami/Profetia hienoja esimerkkejä
- balladi... jättäköön pois jossei oikeasti ole hyvä sillä näitä on kuitenkin jokainen '00 vuodesta lähtien ollut albumi tarjonnut. Coming Home oli hieno, mutta liekö vielä vanhuksilta ässiä hihoissa? :D
Bodywater is your life, and without it you would die, on the desert the planet Dune.
Jazz78
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa

Post by Jazz78 »

En usko että jäävät TFF:ään... vaikka ei olisi huono lätty lopettaakaan. Paljolti riippuu mikä on tämän kiertueen jälkeen bändin fiilikset. Mieluummin tämä viimeisenä kuin huono väkisin väännetty seuraava. :finger:
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Hepulis
Peräruiske
Peräruiske

Post by Hepulis »

Jazz78 wrote:Mieluummin tämä viimeisenä kuin huono väkisin väännetty seuraava. :finger:
Komppia :D
Bodywater is your life, and without it you would die, on the desert the planet Dune.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Jes Hepulis, Age of Innocence se superinhokkini olikin. Olen muuten 100 % samaa mieltä DODista kanssasi. Face in the Sand mielestäni sulta unohtui. Kireästä laulusta huolimatta tykkään sen fiiliksestä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Jani
Vempare
Vempare

Post by Jani »

Kyllähän sieltä se albumi vielä tulee, mutta jos yhden toiveen saisin esittää. Levylle voisi hankkia ihan oikean tuottajan. Alkaa hieman nyppimään kun jees-mies ei osaa tai halua kyseenalaistaa mitään Steven tai kenenkään muunkaan maten taiteellista ratkaisua. Suuresti toki arvostan, että Shirley antaa bändin soittaa biisit oikeasti ja tämän ansiosta musiikki hengittää ja elää paremmin kuin 99% nykyaikana julkaistavista tietokoneavusteisista levyistä. Kuitenkin tiukemmalla tuottamisella ja bändin haastamisella uskoisin vanhasta koneesta irtoavan vieläkin kovemmat pöllyt. Bensaa ainakin tuntuu olevan tankissa ihan riittämiin. Seuraavalle levylle uusi mekaanikko puikkoihin kuristamaan kurkkua ja karsimaan turhat möhköilyt ja Steven tekstiripulit veks.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Kevin kuitenkin jatkaa virassaan bändin studiomaskottina. Tällä reseptillä ostan levyn vasta alelaarista.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Jani wrote:Kyllähän sieltä se albumi vielä tulee, mutta jos yhden toiveen saisin esittää. Levylle voisi hankkia ihan oikean tuottajan. Alkaa hieman nyppimään kun jees-mies ei osaa tai halua kyseenalaistaa mitään Steven tai kenenkään muunkaan maten taiteellista ratkaisua. Suuresti toki arvostan, että Shirley antaa bändin soittaa biisit oikeasti ja tämän ansiosta musiikki hengittää ja elää paremmin kuin 99% nykyaikana julkaistavista tietokoneavusteisista levyistä. Kuitenkin tiukemmalla tuottamisella ja bändin haastamisella uskoisin vanhasta koneesta irtoavan vieläkin kovemmat pöllyt. Bensaa ainakin tuntuu olevan tankissa ihan riittämiin. Seuraavalle levylle uusi mekaanikko puikkoihin kuristamaan kurkkua ja karsimaan turhat möhköilyt ja Steven tekstiripulit veks.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä Kevin kuitenkin jatkaa virassaan bändin studiomaskottina. Tällä reseptillä ostan levyn vasta alelaarista.
Jumalauta, kuin minun suusta. Lisään vielä Luolamiehen "meriitteihin" vitun tukkoiset tuhnusaundit. Nyt äkkiä joku tekijämies kehiin, ja kunnon saundit, kiitos..
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

Taitaa sieltä vielä ainakin yksi tulla. Ja samalla "progelinjalla" varmaan mennään kun kerran fanit tuntuvat tykkäävän. Rokkereita kehiin, sanon ma. Ja allekirjoitan edellä esitetyt mietteet luolamiehen korvaamisesta sataprosenttisesti.
scorpions
Youtube Specialist
Youtube Specialist

Post by scorpions »

Hepulis wrote:Talisman oli Gerssiltä sangen huono pidempi kappale (vaikka siinä osaa olla meno päällä ja tykkään kappaleesta...
Eli onko siis hyvä, vai huono tsipale? ;) Kyllä täällä voi ihan rohkeasti sanoa, vaikka joku Maiden biisi olisikin paska omasta mielestä, vaikka ollaan rautaneidossa. Tämä ei sitten ole mikään pottuiluviesti, pisti vain silmään tuo lause. :)
Post Reply