Managerilta. Ei pelkästään Bruce, vaan koko bändi oli mukana.scorpions wrote:Mistäs tosiaan tuli tuo tieto, että Bruce olisi ollut Thin Lizzyn jamppojen kanssa pämppäämässä?
Iron Maiden @ Helsinki Olympiastadion 8.7.2011
Moderator: The Killer Krew
Re: Iron Maiden @ Helsinki Olympiastadion 8.7.2011
"Life goes on....until it doesn't"
No mä odotinkin Juissi sun kommenttia, että saa nuo vääräuskoiset näpeilleen omien uskomustensa kanssa 

Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
- Rautakansleri
Koska olet sen arvoinenQazKFD wrote:No ei kai tässä nyt ihan joka jätkä joka viestiä huomaa...Samhain wrote:Enpä sitten puusilmänä huomannutkaan moista. No oli miten oli
Vaikka tällä kertaa tuntuu jopa siltä, että kommentointi laudan puolella on ollut paljon kevyempää kuin aiemmin? Oiskohan ylläpidolla raakaa dataa vierailumääristä viime keikkojen yhteydestä, vai pitääkö kahlata vanhat topikit lävitte ja laskee montako viestiä tuli keikkaa seuranneen 48 tunnin aikana? Äkkiähän sen kattois, mutta jos en edes minä jaksa alkaa kahlaamaan, niin...

Kyllähän tämä kävijämäärien laskeminen siihen Stadikan keikkaan ja ei niin suureen hurmokseen hyvin peilaa. Stadion luokan suuren yleisön nälkä alkaa olla mielestäni tyydytetty ja on mielenkiintoista seurata, että missä ensi vuonna Maiden Suomessa vetää, jos on Brucen juttuihin uskominen.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Käytiin eilen kaverin luona grillaamassa. Mulla oli Piece of mind-paita päällä, enkä ehtinyt edes pöytään istumaan kun jo yks tyyppi (jonka olin nähnyt kerran aiemmin) kysyi olinko keikalla ja siitähän se juttu lähti luistamaan. Hän ei itse ollut keikalla, mutta kertoi kavereidensa kokemuksista. Ensikertalaiset olivat olleet aivan innoissaan, useamman keikan nähneet sanoivat nähneensä parempiakin. Yksi näistä kavereista oli kuulemma, mikäli oikein ymmärsin, mukana järkkäämässä tuota Crazy finns-systeemiä, muistaakseni nimi oli Henri Kemppi. Vaikuttaako kyseinen henkilö rautaneidon foorumilla?
Missäs törmäsit Rodiin? Taisi olla muuten eka maiden veto, missä ainakaan allekirjoittanut ei bongannut Rodia sounboardin luota keikan aikana, Mikko Monroe siellä sen sijaan pyöri, mutta vain Coopperin ajan. Cooper kun lopetti niin otti samantien jalat alle ja helvettiinIivis wrote: Managerilta. Ei pelkästään Bruce, vaan koko bändi oli mukana.

Ei se Rod siellä mikseri-aitauksessa nykyään viihdy niin usein kuin ennen. Iron Maiden managementiin kuuluu muitankin manager-tittelillä olevia henkilöitä kuin Rod. Pietarissa.
Pyöriikös Andy Taylor enää pändin messissä kiertueilla, tai kaikkien rakastama Dickie Bell (vai miten se nyt ikinä kirjoitettiinkaan), jonka kaiketi pitäisi olla kastelemassa vihanneksiaan tätä nykyä.
^Taylor oli ainakin Etelä-Amerikassa mukana, oltiin itseasiassa samalla lennolla Lontoosta Sao Paoloon 

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
Maikkiin törmättiin kans muuten hotellilla, broidi ja pari kaveria kävi oikeen sen kanssa kuvassakin poseeraamassa. Kovasti kehu keikalle olevansa menossa, eipä tainnut sitten Maiden niin kiinnosta..?scorpions wrote:Mikko Monroe siellä sen sijaan pyöri, mutta vain Coopperin ajan. Cooper kun lopetti niin otti samantien jalat alle ja helvettiin

Ellen väärin bändin seuruetta terassilla vilkuillut, niin kyllä Dickie Bell vielä matkassa oli.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
^ Siellä on yksi Dickie Bellin näköinen kaveri kyllä matkassa, mutta itse Bell ei kyllä ole enää matkassa. Oli vain Moskovassa ja Balilla hoitamassa jotain bändin asioita, niinkuin Rod päiväkirjassaan mainitsi. Andy Taylor on viime kiertueilla ollut useassakin paikassa mukana.
Onko tässä keskusteluketjussa käynnissä ylimielisyyden vai besserwisserismin maailmanmestaruuskilpailut?
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
^ Sen kuin vain valitsee itselleen sopivimman. Eiköhän tässä ole kuitenkin topikissa oleviin kysymyksiinon vastattu (pyynnöstä) ja korjattu olettamuksia faktoilla.
Pakko kysyä missä täällä on ollut ylimielisyyttä, kun en itse ainakaan ole havainnut?A.Kivi wrote:Onko tässä keskusteluketjussa käynnissä ylimielisyyden vai besserwisserismin maailmanmestaruuskilpailut?

Mielenkiintoista ainakin minusta kuulla missä on Maiden perheen jamppoihin porukka törmännyt ja mitä on tultu turistua, jos tuohon jotenkin viittasit.

-
- Rautarouva
Viisaita sanoja veliseni. Mielestäni kyseessä on molemmat. Scorpparille siihen ylle faktaksi, että nyt uidaan syvemmissä vesissä.A.Kivi wrote:Onko tässä keskusteluketjussa käynnissä ylimielisyyden vai besserwisserismin maailmanmestaruuskilpailut?
Sohaistaan nyt kusiaispesää täältäkin, kun en mikään ruudin keksijä ole koskaan ollut. Itse tätä touhua tässä muutaman vuoden sivusta seuranneena täytyy sanoa, että on pyyhkinyt yli hilseen jo pitkän aikaa. Ainakin jyvät on erottuneet akanoista: on niitä, jotka oikeasti tekevät tätä sydämestään ja niitä, jotka repivät sen kaverin rinnasta, jos siitä on vain joitan hyötyä itselle. Mutta kukin tyylillään, ei ole penniäkään kiinni. On ollut kyllä erittäin mielenkiintoista tutustua matkan varrella jos jonkinlaiseen jamppaan ja nähdä, miten eri tavalla tätäkin fanitouhua voi tehdä. Pusipusihalihali

Ja kohta tämä topikki luisuu väärille raiteille ja tulen teitä pamputtamaan

"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
En tiedä missä vesissä se Janne on edellisiltana uinut, mutta mielestäni tiedonjanoisten kysymyksiin on vastattu asiallisesti ja väärinolettamukset pyritty korjaamaan niistä tietävien toimesta. Mielestäni siinä ei ole mitään ylimielistä ketään kohtaan.
Koska jos jotakin sanoo ja sen jälkeen seuraa joltakin kysymys. Eikös se ole sitä vittuilua jos ei anneta faktoja vaan heitellään vain savua ilmaan ilman todenperää?
Itselläni ei paljon noita tietoja ole mutta mielelläni kuulen sitä niiltä keiltä sitä löytyy!
Eikä ollut nenäilynä ketään kohtaan, mutta tuo Jannen heitto vaan kummastutti ja ehkä myöskin Sannan joiltakin osin.
UGH ja Loppu
Koska jos jotakin sanoo ja sen jälkeen seuraa joltakin kysymys. Eikös se ole sitä vittuilua jos ei anneta faktoja vaan heitellään vain savua ilmaan ilman todenperää?
Itselläni ei paljon noita tietoja ole mutta mielelläni kuulen sitä niiltä keiltä sitä löytyy!
Eikä ollut nenäilynä ketään kohtaan, mutta tuo Jannen heitto vaan kummastutti ja ehkä myöskin Sannan joiltakin osin.
UGH ja Loppu
Last edited by Make#34 on Fri Jul 22, 2011 14:45, edited 1 time in total.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
^^ Olipa taas hauskaa luettavaa. On aina yhtä mielenkiintoista kuulla ulkopuolisten kommentteja fanitouhuista 
EDIT: Alakertaan
Laita vaan YV:tä rohkeasti, jos/kun on jotain vielä hampaankolossa? Edelliseen viestiini et koskaan mitään vastannut?

EDIT: Alakertaan

Last edited by Iivis on Fri Jul 22, 2011 13:48, edited 1 time in total.
-
- Rautarouva
^ Älä muuta sano. Mutta sehän on vain positiivista, kun molemmat saadaan nauraa toisillemme 

"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Eilen käytiin koirien kanssa uimassa Myrskylän Valkjärven rannassa, johon saa vielä mennä karvanaamojen kanssa, kunhan ei sotke paikkoja. Potkaisin varpaan kiveen ja kynsi on täysin riekaileina ja irronnee kohta kokonaan.Make#34 wrote:En tiedä missä vesissä se Janne on edellisiltana uinuti,
Iron Maidenin Olympiastadionin keikkalle ostettiin kymmeniä tuhansia lippuja ja rehellisesti sanottuna bändi ei kyl ollut parhaimmillaan, jos vertailukohtana pitää esim. viime kesäisen Porin keikan hurmosta. Tämän luultavasti laittoi merkille jokunen muukin, kuten tästäkin ketjusta ilmi käy.
On piristävää ja helvetin mielenkiintoista kuulla, että bändin keskinkertainen ja Maidenille suhteellisen harvinaisesti rutiininomainen suoritus johtui niinkin inhimillisestä syystä, kuin kankkusesta. Ilmaisin itseni ehkä turhan kärjistetysti, mutta mua ehkä hieman ärsytti tuo asioiden tiputtelu lypsämällä pala kerrallaan. Kun asioita ei kerralla ilmaise selkeästi, syntyy juuri tommosia väärinkäsityksiä, mitä sitten (pyynnostä) armollisesti joutuu korjailemaan.
Eikö sitä voisi vaan sanoa tyyliin, että "Tapasin Pietarissa bändin kiertuemanagerin (tjsp), joka naureskeli, että Maiden oli Helsingissä ryypillä edellisiltana ja stadin keikka meni vähän sieltä tännepäin krabbiksen vuoksi."
Nyt tuli ensin Bruce kankkusessa, sitten tieto koko bändistä, sitten lähde ja sitten tarkennettu lähde jne.
Mua ainakin henkilökohtaisesti vähän vituttaa, että Maiden ei räjäyttänyt pankkia, kuten yleensä. Onhan se paskimmillaankin parasta, ei siinä mitn. Tämä on nyt ehkä maailman pienin asia, ja mun puolesta käsitelty. Sori, että avasin (taas kerran) väärässä viitekehyksessä ja väärille jätkille suuni.
Kukin runkkaa henkisesti tavallaan, sehän nyt on selvä.
^Viisaita sanoja Kiveltä siinä yllä.
A. Kivellä kyllä hyvä rustaus tuossa yllä.
Mutta, onhan täällä kyllä semmoista tullut havaittua parikin kertaa että joku on aivan normaaliin tapaan tiedustellut jotain keikkaan/kiertueeseen liittyvää tärkeää kysymystä/aihetta ja sitten eräs nimeltämainitsematon henkilö vastaa paikoitellen kovin ylimielisesti, toisinsanoen liikaa jopa asian vierestä ja sitten tuolla huolimattomalla sutkautuksella on aiheuttanut väärinkäsityksiä ja ne on taas oikaistu ym.
Nämä tapaukset joita tarkoitan ovat tapahtuneet jo aiemmin, eivätkä siis liity näihin ihan viime aikaisiin ollenkaan, tulipa vaan mieleen näitä viestejä lukiessa.
Mutta, onhan täällä kyllä semmoista tullut havaittua parikin kertaa että joku on aivan normaaliin tapaan tiedustellut jotain keikkaan/kiertueeseen liittyvää tärkeää kysymystä/aihetta ja sitten eräs nimeltämainitsematon henkilö vastaa paikoitellen kovin ylimielisesti, toisinsanoen liikaa jopa asian vierestä ja sitten tuolla huolimattomalla sutkautuksella on aiheuttanut väärinkäsityksiä ja ne on taas oikaistu ym.
Nämä tapaukset joita tarkoitan ovat tapahtuneet jo aiemmin, eivätkä siis liity näihin ihan viime aikaisiin ollenkaan, tulipa vaan mieleen näitä viestejä lukiessa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Oletan, että tämä oli minulle.Iivis wrote:EDIT: AlakertaanLaita vaan YV:tä rohkeasti, jos/kun on jotain vielä hampaankolossa? Edelliseen viestiini et koskaan mitään vastannut?
Ei mulla ole mitään sellaista sua tai ketään muutakaan vastaan hampaankolossa, mitä ei olisi jo käsitelty..Mun kieltämättä hieman höntti viesti ylimielisyydestä ei ollut tarkoitettu mihinkään muuhun tarkoitukseen, kuin kuitiksi siihen, että vuoden kovin -tai ainakin yleisesti ottaen mielenkiintoisin- Maidenia Suomen viitekehyksessä koskeva uutinen tuli kotimaan merkittävimmällä Maiden-foorumilla kerrottua vähän hassusti. Tieto lisää tuskaa ja vastuuta, kuten tiedät.

Kyllähän sä nyt ymmärrät, että tommoset pienet ja mielenkiintoiset anekdootithan on koko fanifoorumitoiminnan parasta antia ja suurta yleisöä (kuten minua) rassaa, kun tiedot ovat moniselitteisiä ja epätarkkoja.

Ainahan sanansaattaja ammutaan ensimmäisenä.
Siinä kaikki. Tämä asia sai nyt aivan liikaa rinnakkais- ja piilomerkityksiä. En pidä siitä lainkaan, eikä tässä ainakaan mun osalta ollut siihen pyrkimystä. Väärinkäsityksiä sattuu, mutta hyvä, jos ne kyetään hoitamaan asiallisesti ja ilman turhia tunteiluja kuntoon.
Hölmö tölväisy henkisestä runkkaamisesta koski yleisesti kaikkia nettiyhteisöjä, foorumeita, facebookia jne. Sitähän ne ovat, vaikka ihmiset ovatkin mielissään pukeneet ne tiedotus- ja yhteydenpitovälineiksi. En siis tarkottanut sillä mitn.
Sitä en tiedä, mihin viittaat tuolla viestillä, johon en ole vastannut.
Espalla näkyi puoli bändiä ja osa kiertueporukasta istuvan Kappelin terassilla ja kuten ja kuten jo aiemmin kirjoitin, niin turinointiin tai muuhunkaan lähempään tuttavuuteen ei mahdollisuuksia ollut, koska seuruetta vahtinut gorilla piti hännystelijät loitommalla.scorpions wrote:Mielenkiintoista ainakin minusta kuulla missä on Maiden perheen jamppoihin porukka törmännyt ja mitä on tultu turistua, jos tuohon jotenkin viittasit.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Rautakansleri
Kuatsi, yritäksä oikeesti sanoa, että se oli isompi kuin sä? 

Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Höhö. Ei se mikään R-kioski ollut, mutta melko kookas kaveri toki! Olishan meillä ollut kyllä miesylivoima, joten...Toni Brigatti wrote:Kuatsi, yritäksä oikeesti sanoa, että se oli isompi kuin sä?

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Nyt kyllä ymmärsit totaalisen väärin. Se "alakertaan" kommentti oli osoitettu Sannalle, ei sinulle.A.Kivi wrote:Oletan, että tämä oli minulle.Iivis wrote:EDIT: AlakertaanLaita vaan YV:tä rohkeasti, jos/kun on jotain vielä hampaankolossa? Edelliseen viestiini et koskaan mitään vastannut?
Ei mulla ole mitään sellaista sua tai ketään muutakaan vastaan hampaankolossa, mitä ei olisi jo käsitelty..Mun kieltämättä hieman höntti viesti ylimielisyydestä ei ollut tarkoitettu mihinkään muuhun tarkoitukseen, kuin kuitiksi siihen, että vuoden kovin -tai ainakin yleisesti ottaen mielenkiintoisin- Maidenia Suomen viitekehyksessä koskeva uutinen tuli kotimaan merkittävimmällä Maiden-foorumilla kerrottua vähän hassusti. Tieto lisää tuskaa ja vastuuta, kuten tiedät.![]()
Kyllähän sä nyt ymmärrät, että tommoset pienet ja mielenkiintoiset anekdootithan on koko fanifoorumitoiminnan parasta antia ja suurta yleisöä (kuten minua) rassaa, kun tiedot ovat moniselitteisiä ja epätarkkoja.![]()
Ainahan sanansaattaja ammutaan ensimmäisenä.
Siinä kaikki. Tämä asia sai nyt aivan liikaa rinnakkais- ja piilomerkityksiä. En pidä siitä lainkaan, eikä tässä ainakaan mun osalta ollut siihen pyrkimystä. Väärinkäsityksiä sattuu, mutta hyvä, jos ne kyetään hoitamaan asiallisesti ja ilman turhia tunteiluja kuntoon.
Hölmö tölväisy henkisestä runkkaamisesta koski yleisesti kaikkia nettiyhteisöjä, foorumeita, facebookia jne. Sitähän ne ovat, vaikka ihmiset ovatkin mielissään pukeneet ne tiedotus- ja yhteydenpitovälineiksi. En siis tarkottanut sillä mitn.
Sitä en tiedä, mihin viittaat tuolla viestillä, johon en ole vastannut.