Saitko muuten juhannuksena, kuten helmikuussa epäilit...Sir wrote:Seuraavan kerran sitten jouluna.

Moderator: The Killer Krew
Saitko muuten juhannuksena, kuten helmikuussa epäilit...Sir wrote:Seuraavan kerran sitten jouluna.
QazKFD wrote:Saitko muuten juhannuksena, kuten helmikuussa epäilit...Sir wrote:Seuraavan kerran sitten jouluna.
Ei sitä aina voi pelkän järjen armoilla mennäLappis wrote:^
![]()
Mitä hittoa sä olet tehnyt strippiklubilla arkena? Eihän tuossa ole mitään järkeä?! Ja vielä dokailemassa.
Sanna Brigatti wrote:Itellä on viiva näkynyt, mutta ei kai se väärin ole? Kyllä on vittu sellaista kaamosta ilmassa, että pitää pari kertaa miettiä, että millä leveysasteilla sitä asutaan. Miettikää nyt; perjantai-ilta parhaimmillaan, on saunottu, otettu lasi punkkua ja syöty hyvin. Ja annas vittu olla, kun majavan silmä välttää niin ukon hinaaja makaa vittu äks-asennossa olohuoneen lattialla, kuulokkeet korvilla ja kuorsaa niin saatanasti. Arvatkaa kävikö murha pari kertaa mielessä, VOI VITUN VITTU JUMALAUTA.
edit: ja yksi vittu vielä siihen päälle.
Seuraavalle kerralle toimintaohje :Sir wrote:Ööööööööööööö.... istu sen naamalle ja karju että "SE OIS NY VIIVAA TARJOLLA, SAATANA!!!". On syytä olettaa, että moiseen käsittelyyn herää. Ehkä.
Juuri näin. Tosin edelleenkin minun libido on se verran korkea, että ei meinaa vaimoke perässä pysyä. Näin ollen myös oman käden ihanuutta ei voi, enkä halua, välttää. suositeltava harrastemuoto jokaiselle.Hammer wrote:Täällä majavan kanssa peuhataan yhä päivittäin. Yritän nähkääs pitää Rautaneidon majavanselätys-keskiarvoa korkealla (tai siis edes siedettävissä lukemissa), kun ei ole jälkikasvua metsästämistä vaikeuttamassa.
Kuten ehkä monesti todettua, varmasti tämänkin foorumin käyttäjistä 100 % on runkkareitaLappis wrote: Näin ollen myös oman käden ihanuutta ei voi, enkä halua, välttää. suositeltava harrastemuoto jokaiselle.
Tuo muinoin niin rakas ja tärkeä harrastus on täällä kuolemassa sukupuuttoon, kun parempi puolisko hoitaa senkin minun käteni puolesta. Vieläköhän sitä pysyisi itse rytmissä... Noh, eipä ole edes tarvetta ja halua kokeilla.Lappis wrote:Juuri näin. Tosin edelleenkin minun libido on se verran korkea, että ei meinaa vaimoke perässä pysyä. Näin ollen myös oman käden ihanuutta ei voi, enkä halua, välttää. suositeltava harrastemuoto jokaiselle.Hammer wrote:Täällä majavan kanssa peuhataan yhä päivittäin. Yritän nähkääs pitää Rautaneidon majavanselätys-keskiarvoa korkealla (tai siis edes siedettävissä lukemissa), kun ei ole jälkikasvua metsästämistä vaikeuttamassa.