Iron Maiden @ Helsinki Olympiastadion 8.7.2011
Moderator: The Killer Krew
Iron Maiden @ Helsinki Olympiastadion 8.7.2011
En oo aiemmin stadikalla ollu keikalla, mut ajattelin kotoisa ottaa pirssin sinne. Onko siellä liikenne miten tukkoista että kannattaisko tulla ennemmin julkisilla?
Re: Iron Maiden @ Helsinki Olympiastadion 8.7.2011
Yeah!!
Alkaa pikku hiljaa fiilis olla katossa.
Huomenna omalla autolla keikalle. Kaveri suositteli jättämään auton pasilaan ja siitä sitten kävellen / bussil/ raitiovaunulla stadionille.
Alkaa pikku hiljaa fiilis olla katossa.
Huomenna omalla autolla keikalle. Kaveri suositteli jättämään auton pasilaan ja siitä sitten kävellen / bussil/ raitiovaunulla stadionille.
Mikään ei ole niin pyhää, kuin Iron Maiden.
Auroran sairaalan hiekkakenttäparkki Nordenskiöldinkadun varressa on ilmainen, samoin Laakson sairaalan parkkipaikka hieman pohjoiseen Lääkärikadulla. Jos tulee ajoissa niin kävisin itse yrittämässä autoa ensin noihin.
Kappas, tällaista olen syyskuussa pohtinut kun tuli tieto keikasta. Ja eteenhän tuli aivan vitusti kaikkea, systeemit muuttui ja meni perseelleen moneen kertaan, mutta tiistaina tuli kuitenkin lippu hankittua. Odotukset onkin nyt varsin korkealla keikan suhteen, josko se olisi jopa kesäni kohokohta? Toisaalta välillä en odota juuri mitään, jos keikka ei kuitenkaan jaksa innostaa ja fiilis onkin ihan paska. Näin ne tunnelmat heittelee vielä keikkaa edeltävänäkin päivänä, saas nähdä kuinka huomenna käy.SPD10 wrote:Tätä pitää harkita. Sen verran on keikkaan pitkä aika ettei vielä ensi viikolla varmaan uskalla pistää lippuja tilaukseen. Oishan se komiaa tämäkin todistaa, mutta saas nyt nähdä mitä tässä vielä eteen tulee ennen heinäkuuta.
Mites toi banderolli mikä oli Porissakin?
Olis mahtavalle lakanalle arvokas tilaisuus

Mikään ei ole niin pyhää, kuin Iron Maiden.
Mulla tuli mieleen, että jos Hra. Brigatti on A-katsomossa monen muun kanssa, niin olisikos mahdollista levittää lakana/lippu sinne, niin varmasti bändi/yleisö näkee sen varmasti? Olikos huono ehdotus?Zeniitti wrote:Mites toi banderolli mikä oli Porissakin?

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
^^Itsekkin olin juuri tulossa kyselemään banderollista.
Eihän tuo katsomoonkaan ripustus huono idea ole, mutta bändihän huomaisi sen parhaiten suoraan kentän kaiteista. Eiköhän täältä joku fttb voittaja löydy joka voisi ottaa harteilleen banderollin kuskaamisen? Vai minkäslaiset suunnitelmat Brigatilla on?

"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
Olikos se nyt niin että stadionille ei perus digikameraa saa viedä? Lipussahan kielletään mutta onkohan se "tapauskohtaisest"? Mitenkäs on yleisesti noilla stadion keikoilla ollut?
Saa saa, järkkäriä tai videokameraa ei vaan saa tuoda, eikä myöskään nauhureita.scorpions wrote:Olikos se nyt niin että stadionille ei perus digikameraa saa viedä? Lipussahan kielletään mutta onkohan se "tapauskohtaisest"? Mitenkäs on yleisesti noilla stadion keikoilla ollut?

** Iron Maiden **
Alright! Täytyy vielä miettiä ehtiikö/jaksaako tuonne menemään Pre partysta. Vaimo tuskin haluaa tuonne eturiviin. I´ve gotsome serious thinking to do, kyllähän se olisi taas kiva katsoa koko keikka ihan edessä, 2008olin viimeksi tampereella.Congratulations - you are going to be 'First To The Barrier' in Helsinki!
Kolmelta pitäis viimeistään olla jonottelemassa, eli eiköhän sillä ihan hyvät paikat aukene. Kait on sallittua pitää jonossa paikkaa kaverille? Luulis ettei sillä mitään ylimäärästä vaikutusta olisi. Pitää olla kaikesta varma nääs.
Iron Maiden 18.7.2008 Helsinki, Olympic Stadium
Iron Maiden 8.7.2011 Helsinki, Olympic Stadium
Iron Maiden 8.7.2011 Helsinki, Olympic Stadium
Osu FTTB kohdalle ja ois avecin paikka vapaana. Kiinnostuneet voi laittaa pm.
EDIT: meni jo
EDIT: meni jo
Last edited by raid on Thu Jul 07, 2011 19:48, edited 1 time in total.
Täällä kun on pohdittu, mihin aikaan kannattaa mennä stadionin edustalle jonottamaan, niin näköjään tän päivän Hesarissa on juttua tyypeistä jotka on ollu siellä jo tiistai-illasta telttoineen 

-
- Hell Rat
Huh, nyt alkaa fiilis olee jo korkeella! Eikai siinä muuta, aamulla junaan ja nokka kohti hesaa. Onko muuten muita jotka istuupi D-katsomossa? Onko tuo hyvä paikka tuo D-katsomo 

Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Jos jollakin FTTB avec hukassa ottakeepe yhteyttä X)
Onko kenelläkään tietoa onko keikka loppuunmyyty? lippupalvelun nettisivut sanovat että "Tilaisuuteen ei tällä hetkellä voi ostaa lippuja". ei mikään uusi juttu jos lippupalvelussa olisi ongelmia, vai onko liput myyty?`tietääko kukaan?
Kannattaa soittaa Lippupalveluun ja varmistaa, sillä yleensä lippuja ei enää myydä netissä kun tietty aikaraja tulee vastaan.hheke wrote:Onko kenelläkään tietoa onko keikka loppuunmyyty? lippupalvelun nettisivut sanovat että "Tilaisuuteen ei tällä hetkellä voi ostaa lippuja". ei mikään uusi juttu jos lippupalvelussa olisi ongelmia, vai onko liput myyty?`tietääko kukaan?
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Onko tuonne tulossa jotain rautaneito miittiä? Mukava olisi palstaveljiä ja sisaria tuolla nähdellä jos vain mahdollista.
Mites muuten jos kentältä hyvät paikat haluaa niin mihin aikaan suosittelisitte mennä jonottamaan? Itse kun pienikokoisena ihmisenä eturiviin toivoisin pääseväni(vai onkohan tämä utopiaa?) ja pari kertaa sinne päässyt kun olen sen rannekkeen saanut, mutta tämä onnistunut kavereiden kautta, jotka nyt joutuu tapahtuman intin takia jättämään väliin.
Onkohan tänäkin vuonna tuo rannekesysteemi tulossa myös käyttöön? Hieman tässä on pelko persiissä että joutuu jonnekkin kauas taakse josta ei keikasta sitten näe mitään.. mutta joka tapauksessa keikkaa odotetaan jo kuin kuuta nousevaa. Maiden soinut koneelta monta vuorokautta putkeen.
Tosiaan itsekin olisin erittäin kiitollinen tuosta FTTB mahdollisuudesta jos joltain sellainen löytyy vielä tarjota, tästä olen valmis jopa maksamaan.
EDIT: Perhana, olisi pitänyt vain lukea pari sivua taaksepäin niin joihinkin kyssäreihin olisi saanut vastaukset, huomaa kyllä kun töissä kirjoittelee niin ajatuksetkaan pysy kasassa. Ja täällä netti on ihan mielettömän hidas. Mutta tosiaan FTTB tsäänsiä vielä toivotaan.
Mites muuten jos kentältä hyvät paikat haluaa niin mihin aikaan suosittelisitte mennä jonottamaan? Itse kun pienikokoisena ihmisenä eturiviin toivoisin pääseväni(vai onkohan tämä utopiaa?) ja pari kertaa sinne päässyt kun olen sen rannekkeen saanut, mutta tämä onnistunut kavereiden kautta, jotka nyt joutuu tapahtuman intin takia jättämään väliin.
Onkohan tänäkin vuonna tuo rannekesysteemi tulossa myös käyttöön? Hieman tässä on pelko persiissä että joutuu jonnekkin kauas taakse josta ei keikasta sitten näe mitään.. mutta joka tapauksessa keikkaa odotetaan jo kuin kuuta nousevaa. Maiden soinut koneelta monta vuorokautta putkeen.
Tosiaan itsekin olisin erittäin kiitollinen tuosta FTTB mahdollisuudesta jos joltain sellainen löytyy vielä tarjota, tästä olen valmis jopa maksamaan.
EDIT: Perhana, olisi pitänyt vain lukea pari sivua taaksepäin niin joihinkin kyssäreihin olisi saanut vastaukset, huomaa kyllä kun töissä kirjoittelee niin ajatuksetkaan pysy kasassa. Ja täällä netti on ihan mielettömän hidas. Mutta tosiaan FTTB tsäänsiä vielä toivotaan.
Lexa wrote: Tosiaan itsekin olisin erittäin kiitollinen tuosta FTTB mahdollisuudesta jos joltain sellainen löytyy vielä tarjota, tästä olen valmis jopa maksamaan.
Sydämestäni toivon, ettei kukaan ole niin mulkku, että ottaa/pyytää rahaa FTTB-paikasta. Ne ANNETAAN hyvää hyvyyttään itse valitsemalleen henkilölle, jossei itsellä ole käyttöä. Jos rahan pyytämisestä jää kiinni, lupaan henk.kohtaisesti IKUISEN PORTTARIN rautaneitoon.
Monesti vain käy niin että kun itsekseen keikalle menossa ja on tuo avecin paikka vapaana, niin kyllä siitä saa hyvän summan rahaa pyydettyä. Itselleni kun tuo FTTB on aika tärkeä juttu näin pienikokoisena, kun eturiviiviin/siihen tuntumaan toivoisin pääseväni. Jonottamaan lähtisin jo vuoden 2008 tapaan tänä yönä että saisin ainakin hyvät paikat... mutta kun on töitä ja työnantajan mielestä Maiden saisi olla eläkkeellä jo, joten armoa tämän suhteen ei tipu.asa wrote:Lexa wrote: Tosiaan itsekin olisin erittäin kiitollinen tuosta FTTB mahdollisuudesta jos joltain sellainen löytyy vielä tarjota, tästä olen valmis jopa maksamaan.
Sydämestäni toivon, ettei kukaan ole niin mulkku, että ottaa/pyytää rahaa FTTB-paikasta. Ne ANNETAAN hyvää hyvyyttään itse valitsemalleen henkilölle, jossei itsellä ole käyttöä. Jos rahan pyytämisestä jää kiinni, lupaan henk.kohtaisesti IKUISEN PORTTARIN rautaneitoon.
-
- Vempare
onko jollain varmaa tietoa ,kokemusta ,voiko kompaktikameran viedä sisään.eli kamera on järkkärin näköinen,vain vajaakennoinen ja objektiivi on kiinteä.itellä tommonen olisi,sillä sais niin hiton hyvää pätkääkin ja muutakin kuin muistikuvia.reipas 2 tuntia koneen lähtöön.up the irons
Saa lähettää YV:tä jos on FTTB avecin paikka vapaana.. 

The stage over there is completely fucked. Mötley Crüe have gone home as their stuff is fucked and our stuff is fucked, but we don’t care. We’re not going home until you go home -Bruce Dickinson
Ehkä saa. Mutta asan kommentti liittyikin siihen pitäisikö tuosta pyytää rahaa. Turpaan vaan moisia opportunisteja. Kaikki omat tutut joille tuo on lohjennut ovat kyllä erittäinkin auliisti kutsuneet tuttujaan fani- tai kaverius asteen tasolla punniten. Ja jos ei ole suoraa seuraa löytynyt niin on kutsuttu muita kautta nopein saa-periaatteella.Lexa wrote:Monesti vain käy niin että kun itsekseen keikalle menossa ja on tuo avecin paikka vapaana, niin kyllä siitä saa hyvän summan rahaa pyydettyä.asa wrote:Lexa wrote: Tosiaan itsekin olisin erittäin kiitollinen tuosta FTTB mahdollisuudesta jos joltain sellainen löytyy vielä tarjota, tästä olen valmis jopa maksamaan.
2 FTTB:tä hakusessa jos joiltakin liikenee vaan. Eli miulle ja kaverille olisi tarpeellinen, kiitokset etukäteen mikäli joku pystyy auttamaan.
Huomenna aamulla joka tapauksessa auto starttaa kohti Helsinkiä joten varmuuden vuoksi yritän päästä puolenpäivän aikaan mestoille jonottomaan ja kenties sitten sinne etukarsinaan pääsee vielä.
Huomenna aamulla joka tapauksessa auto starttaa kohti Helsinkiä joten varmuuden vuoksi yritän päästä puolenpäivän aikaan mestoille jonottomaan ja kenties sitten sinne etukarsinaan pääsee vielä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hang-Around
Huomenna!
Kyllä tätä on odotettu. Itse ajattelin tulla puolen päivän aikaan jonottelemaan. Toivottavasti siellä ois vedenjakelua stadikalla,sillä on kuuma päivä tiedossa. Sillon 2008 ne jakeli vettä kertakäyttömukeissa mutta vain etummaisille.
Steve Harris oli telonu jalkansa,mutta onneksi hänen kätensä ovat kunnossa. Saa nähdä onko hänen meno rauhallisempaa. Aina sitä sattuu ja tapahtuu. Sillon 2008 Nicko telo itsensä golfkentällä,mikä näkyy Flight666:ssa
Voiski kattoo sen tänään ja fiilistellä huomista odotellessa. Eivät kai vissiin ole tälläkään kertaa Suomessa Ed Force One:lla...?

Kyllä tätä on odotettu. Itse ajattelin tulla puolen päivän aikaan jonottelemaan. Toivottavasti siellä ois vedenjakelua stadikalla,sillä on kuuma päivä tiedossa. Sillon 2008 ne jakeli vettä kertakäyttömukeissa mutta vain etummaisille.
Steve Harris oli telonu jalkansa,mutta onneksi hänen kätensä ovat kunnossa. Saa nähdä onko hänen meno rauhallisempaa. Aina sitä sattuu ja tapahtuu. Sillon 2008 Nicko telo itsensä golfkentällä,mikä näkyy Flight666:ssa