Faija ei ollut oikein innoissaan kun kysyin, että lähtisikö se kuskaamaan mua Vantaalle hakemaan lippua Maidenin ekalle keikalle. No onneksi se ymmärsi kuinka tärkeää se oli minulle ja sain kuin sainkin faijan suostuteltua lähtemään 1.11.04 kuskiksi. Sitä se ei kyllä tahtonut ymmärtää miksi ovien eteen täytyi mennä kolme tuntia ennen niinden aukeamista. En aikonut ottaa pienintäkään riskiä...
Samana päivänä sain sitten tietää että myyntiin tuli vielä toinen keikka...
Mutta sitten kyllä loppui jo vanhempien ymmärrys "Älä ole tosissasi, ethän sä nyt voi kahteen kertaan samaa keikkaa mene kattomaan" Sitten oli vielä se että faija oli jo kertaalleen vaihtanut työvuoroaan, päästäkseen kuskaamaan muo Vantaalle, eikä se enää toista kertaa suostunut tekemään sitä, varsinkin kun varoitus aikaa oli vajaa päivä.
Niimpä päätin sitten tyytyä yhteen keikkaan... Mikä sekin on näin ensikertalaiselle on todellinen lottovoitto.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
lippu löytyy sinne aikasemmalle en vaan muista että mistä päin salia se paikka oikeen on ku lippu on tällä hetkellä escudo :n "turvallisessa" säilytyksessä
Tällä tietoa olen menossa vain tuolle 6.7 keikalle, mutta jos rahatilanne oleellisesti paranee, täytyy tosissaan harkita, jos hommaisi vielä jostain lipun tuolle jälkimmäisellekin keikalle.
Piece Of My Mind wrote:
Niimpä päätin sitten tyytyä yhteen keikkaan... Mikä sekin on näin ensikertalaiselle on todellinen lottovoitto.
Heh heh!
Veikkaanpa ettei jää viimeiseksi! Sitä fiilistä en ikinä unohda kun ensimmäistä kertaa isoa bändiä olin kattomassa (Deep Purple/Vixen, oisko ollu -91) enkä myöskään ekaa Maidenin keikkaa (Fear of the Dark-kiertue). Se vaihde jää päälle ja pelkäänpä että joudut faijaltas ymmärtämystä vielä moneen kertaan pyytämään.
Tervetuloa porukkaan!
EDIT: Mites muuten Keinosen klaani ite? Onko tenaville tilattu jo kahden päivän täyshoito mummulasta ajalle 6.-7.7.2005?
Heh heh!
Veikkaanpa ettei jää viimeiseksi! Sitä fiilistä en ikinä unohda kun ensimmäistä kertaa isoa bändiä olin kattomassa (Deep Purple/Vixen, oisko ollu -91) enkä myöskään ekaa Maidenin keikkaa (Fear of the Dark-kiertue). Se vaihde jää päälle ja pelkäänpä että joudut faijaltas ymmärtämystä vielä moneen kertaan pyytämään.
Tervetuloa porukkaan!
Kiitoksia, Porukassa ollaan ja pysyvästi.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Molemmille olen menossa.. Ajattelin että jos jotkut pitävät minua tyhmänä tästä, niin sanon heille että jotkut tuhlaavat rahojaan vielä "tyhmempään", kuten ryyppäämiseen. Toinen perustelu se, että 6.7 minulla on istumapaikka ja ajattelin saada 7.7 seisomapaikan, jonka sainkin.
Ja se on totta ettei Maiden ihan joka päivä käy Suomessa...
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
Kummallekkin olen menossa. Ei ollut epäilystäkään siitä, että ostanko myös toisen keikan lipun, kun luin uutiset kotia lipputappelusta päästyäni.
Pelkästään Helsinkiin matkustaminen on niin kallista että sama ottaa nyt kaksi keikkaa yhden matkan hinnalla. Ja harvoinpa se Maiden näin lähellä kahdesti käy.
Molemmat Suomen keikat on aivan pakollisia nähdä joten liput niille löytyy. (6.7. löytyy istuma- ja 7.7. seisomapaikka). Yhteismatkallekin olisin erittäin mielelläni lähtenyt mutta opiskelija kun olen niin jouduin jo noiden kahden keikan takia syömään kuukauden verran kiviä, käpyjä ja muita metsän antimia.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
Vanhemmat ei antanu rahaa
vanhemmat ei ois varmaan päästäny
Tossa ne tärkeimmät
Mutta täytyy toivottaa hyviä keikkoja jotka on menossa
Säälittävää.Jos keikalle haluaa, sinne myös menee.Karkaa kotoa.Minä hommaan sulle lipun, maksa takas sitte joskus kun rikastut.Up The Irons!
No ei ihan kaikissa tapauksissa.. Mietippä jos olisi vaikka 10-vuotias (joka ei kyllä voisi olla tämän foorumin jäsen, ellei olisi henkiseltä iältään vanhempi) Maiden-fani, joka haluaisi mennä keikalle ja jolla ei ole omaa rahaa. Vanhemmat eivät ole innostuneita konsertista, eivätkä laske häntä mistään hinnasta. Jos olisin itse ollut 10-vuotias, ja halunnut konserttiin, enkä olisi "mitenkään" päässyt niin se olisi jäänyt väliin.
Mutta olen melko varma, että vanhempani olisivat laskeneet minut keikalle, jos jompikumpi heistä olisi ollut läsnä konsertissa...
Nyt pääsen ihan ilman mitään jurinoita kavereiden kanssa ja olen ylpeä siitä
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
The Prisoner wrote:Mites muuten Keinosen klaani ite? Onko tenaville tilattu jo kahden päivän täyshoito mummulasta ajalle 6.-7.7.2005?
Heh heh! Eka keikka on saletti ja tenavat ovat silloin mummulassa. Meillä on Sakun kanssa vierekkäiset paikat jarmilan, Hesen ja Finnarryn turvallisessa seurassa. Ei aivan huippupaikoilta, mutta alakatsomosta kuitenkin. Toiselle keikalle mulla on yksi lippu ja siitähän on pidetty parin kolmen päivän maaottelukin jo silloin kun liput tulivat myyntiin. Edelleen tilanne siis vähän elää. Östermalmi ei oikein ole vielä käsittänyt, että tässä on kyse puolison uskonnosta. Katotaan nyt miten äijän käy.
Yksi keikka riittää minulle. Menen 6.7 siis. Oli vähän sellanen homma, että jotenkin aavistin että tulee joku kova bändi vielä ´Suomeen tänä vuonna Maidenin lisäksi, joten en pistänyt kaikkia rahojani yhden bändin moneen konserttiin. Sinänsä ihan hyvä, muuten en varmaan olisi Priestiä kattomassa...
Eli yksi Maiden- keikka tänä vuonna, enkä harmittele yhtään etten ostanut lippua toiselle keikalle, sillä sekin on hyvä että tulevat edes kerran Suomeen, joten turhaa siitä valittaa... Maiden kuitenkin käy kiitettävän usein isoksi bändiksi Suomessa, jos nyt esim Sabbathiin aletaan vertaamaan.
Molemmille. Ensimmäisen keikan liput jäivät lähes saamatta, kunnes eräs nimeltämainitsematon foorumilainen syöksyi apuun. Yhdistys kiittää ja kumartaa vähintään kolmesti.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."