Adrian on kylläkin ollut viidella DoD:n ja BNW:n lisäksi ja Janick kolmella kahden edellämainitun lisäksi.Battery wrote:Ota huomioon,että on "reilumpaa" Janickin kannalta,että hän pääsee soittamaan myös Adrianin vanhoja sooloja,koska Brave new worldin ja Dance of Deathin lisäksi Adrian on ollut mukaan kuudella Maidenin studioalbumeista,Janick "vain" neljällä.Prowl3r wrote:Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa
Kumpi muuten soittaa tätänykyä keikoilla Stratton soolot soittaa?
Janick Gers
Moderator: The Killer Krew
Niinkö,no laskepa uudelleenMake wrote:Adrian on kylläkin ollut viidella DoD:n ja BNW:n lisäksi ja Janick kolmella kahden edellämainitun lisäksi.Battery wrote:Ota huomioon,että on "reilumpaa" Janickin kannalta,että hän pääsee soittamaan myös Adrianin vanhoja sooloja,koska Brave new worldin ja Dance of Deathin lisäksi Adrian on ollut mukaan kuudella Maidenin studioalbumeista,Janick "vain" neljällä.Prowl3r wrote:Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa
Adrianin levyt Brave new worldin ja Dance of deathin lisäksi:
1.Killers
2.The Number of the beast
3.Piece of mind
4Powerslave
5.Somewhere in time
6.Seventh son of a seventh son
Janickin levyt Brave new worldin ja Dance of deathin lisäksi:
1.No prayer for the dying
2.Fear of the dark
3.The X-factor
4.Virtual XI
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!
Hevaaminen kannattaa aina
UP THE IRONS!!!

UP THE IRONS!!!
Ei vittu joo, ei helvetti mikä moka tuli, siis mulla. Laskin ne monesti juri tuossa järjestyksessä, varmaan viisi kertaa. Killers-Seventh ja No Prayer-Virtual. Matikkakin oli todistuksessa 10, ei toistu. Mitä vittua...?Battery wrote:Niinkö,no laskepa uudelleenMake wrote:Adrian on kylläkin ollut viidella DoD:n ja BNW:n lisäksi ja Janick kolmella kahden edellämainitun lisäksi.Battery wrote:Ota huomioon,että on "reilumpaa" Janickin kannalta,että hän pääsee soittamaan myös Adrianin vanhoja sooloja,koska Brave new worldin ja Dance of Deathin lisäksi Adrian on ollut mukaan kuudella Maidenin studioalbumeista,Janick "vain" neljällä.Prowl3r wrote:Ainut huonopuoli joka tulee mieleen on Smith soolojen ''raiskaus'', no ehkä raiskaus liian voimakas sana mutta jotain sinne suuntaan. Antaisi vaan H:n vetää rauhassa omat taideteoksensa
Adrianin levyt Brave new worldin ja Dance of deathin lisäksi:
1.Killers
2.The Number of the beast
3.Piece of mind
4Powerslave
5.Somewhere in time
6.Seventh son of a seventh son
Janickin levyt Brave new worldin ja Dance of deathin lisäksi:
1.No prayer for the dying
2.Fear of the dark
3.The X-factor
4.Virtual XI
^^[off topic]Taitaa olla pitkämatikka? Kuten pitkänmatikan opettaja meitä kannusti, lyhyttä matikkaa tarvitsee päivittäisessä elämässä, pitkäämatikkaa ei missään
[/off topic]
Minä kyllä pidän Janickin soitannosta, kun en ole niin pitkään vielä ollut Maiden fani niin minulle nämä kitaristit ovat aina tres amigos eikä Davey+Adrian ja Janick (Tajusikohan kukaan pointtiani). Janick tosin jää hieman Adrian ja Daveylle, kuten monet ovatkin jo maininneet. Lava esiintymisestä pidän. Mielestäni Janick on paikkansa Maidenissa ansainnut.

Minä kyllä pidän Janickin soitannosta, kun en ole niin pitkään vielä ollut Maiden fani niin minulle nämä kitaristit ovat aina tres amigos eikä Davey+Adrian ja Janick (Tajusikohan kukaan pointtiani). Janick tosin jää hieman Adrian ja Daveylle, kuten monet ovatkin jo maininneet. Lava esiintymisestä pidän. Mielestäni Janick on paikkansa Maidenissa ansainnut.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams
Komputi komputi.Battery wrote:Onhan Janick hyvä kitaristi.Ainakin nopea ja hyvä sooloissa,paitsi hänen versionsa Smithin vanhoista sooloista eivät oikein säväytä.Sitten herran lavakäyttäytyminen on vähän outoa kun pitää heitellä kitaraa,mutta sehän on loppujen lopuksi huvittavaa.Joka bändillähän on oma showmies,Maidenilla se on Janick.Tai Nicko
Puhut minun sanoillani

"hail to the king, baby!"
Karismaattisen oloinen kaveri joka kyllä toi ihan mukavasti uutta potkua bändin esiintymiseen
ja soittoon. Nin ja kyllähän tuolla soittokin pelaa mallikkaasti. Gers rules.
ja soittoon. Nin ja kyllähän tuolla soittokin pelaa mallikkaasti. Gers rules.
The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Komppaan täysin. Ja tuosta lavariehumisesta sen verran, että kyllähän Janick on Brucen ohella, kielipuolen herroista ainut joka pitää lavalla kunnon showta yllä.IndianaJones wrote:Omat soolonsa herra Gers vetää mielestäni mahtavasti. Kuunnelkaapa vaikka Clansman, Brave New World tai Dream Of Mirrors. Täysin oma tyyli "räpeltää" kitarasooloja, mutta mielestäni kuulostaa hyvältä.
Niinkuin monet ovat jo todenneet, äärimmäisen energinen lavaesiintyminen kaverilla.
(Ei se Nicko sieltä rumpujen takaa oikeen pääse biisien aikana heilumaan...

-
- Kisälli
Mutta jo McBrainin ilmeet tekevät hänestä "hullun sekopääriehujan", johon edes Gers ei pystyKlaus M wrote:Komppaan täysin. Ja tuosta lavariehumisesta sen verran, että kyllähän Janick on Brucen ohella, kielipuolen herroista ainut joka pitää lavalla kunnon showta yllä.IndianaJones wrote:Omat soolonsa herra Gers vetää mielestäni mahtavasti. Kuunnelkaapa vaikka Clansman, Brave New World tai Dream Of Mirrors. Täysin oma tyyli "räpeltää" kitarasooloja, mutta mielestäni kuulostaa hyvältä.
Niinkuin monet ovat jo todenneet, äärimmäisen energinen lavaesiintyminen kaverilla.
(Ei se Nicko sieltä rumpujen takaa oikeen pääse biisien aikana heilumaan...)

Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
-
- Wimp
Janick.. Janick on todella loistava kitaristi ja vetää omat soolonsa loistavasti, esimerkiksi Adrianin soolot Janick vetää räväkämmin (niin, onko se sitten hyvä vai huono asia?). Lava esiintymisestä sen verran että Janick on sekopäinen lavalla. Hoitaa kitaranheittelysessiot (<-- onko yhdyssana?) tiputtamatta kitaraa kertaakaan (ei ainakaan 21.12.03 tiputtanut). Mutta onhan niitä kommelluksiakin sattunut, hemmo on heittäytynyt alas lavalta kesken Number Of The Beastin ja yhtye joutui lopettamaan kesken biisin, Janick vietiin poies ja muut kaverit aloittivat NOTB:n alusta. Silti todella loistava kitaristi, vaikkakaan ei vedä vertoja Daveylle ja H:lle.
lol
Mielestäni Maidenin tyyliin tuli huomattavasti lisäpotkua tällä kolmen kepittäjän kokoonpanolla. Muistan jonkun haastattelun, jossa Gers kertoi innostuneensa kitaroista ylipäätään Jimi Hendrixin takia ja pitää tätä monella tapaa esikuvanaan performanssitaidoissa. Ehkä Gers ammentaa siltä suunnalta tuota lavaesiintymistään? Hyvä vain, että joku muukin kuin Bruce pomppii aktiivisesti lavalla.
-
- Bändäri
Soitosta on paha sanoa mitään, kun en ole muusikko. Minun korvaani kuulostaa ihan hyvältä.
En paljoakaan perusta Janickin lavaesiintymisestä, lähinnä naurettavan näköisiä ne "potkut" ja venkoilut siellä kitaranheittoineen. Jotenkin "epärockin" näköistä minun silmiini.
En paljoakaan perusta Janickin lavaesiintymisestä, lähinnä naurettavan näköisiä ne "potkut" ja venkoilut siellä kitaranheittoineen. Jotenkin "epärockin" näköistä minun silmiini.
"Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"
Killing for religion
The_Assassin wrote:
Samaa sitä sanottiin Kuninkaasta (enkä tarkoita Diamondia saati Kalle Kustaata) jo 50-60 luvulla. Ei "istunut" silloiseen jäykkään lavameininkiin. I SAY FUCK THAT, Rock on kapinaa ja paholaisen musiikkia, ei mitään jäykistelya ja patsastelua.
Samaa sanon Kuninkaasta vieläkin. Huonoja biisejä, huono esiintyjä.asa wrote:The_Assassin wrote:
Samaa sitä sanottiin Kuninkaasta (enkä tarkoita Diamondia saati Kalle Kustaata) jo 50-60 luvulla. Ei "istunut" silloiseen jäykkään lavameininkiin. I SAY FUCK THAT, Rock on kapinaa ja paholaisen musiikkia, ei mitään jäykistelya ja patsastelua.
Gers....mies osaa säveltää, soolot ovat hakusella. Lavashow ihan järkyttävää katseltavaa. Tosin yksikään Maidenin kitaristeista ei ole esiintyjäluonne. Harris on, samoin Nicko ja Bruce. Kitaristit ovat hivenen...jäykkiä. Gers kyllä esiintyy mutta ihan väärin. Äh, ei jaksa.
"To be alive is more than just breathing"
-
- Bändäri
En sano että show-meininki yleisesti ottaen on pahasta, vaan kuten Lappiskin tuossa sanoi, Janick esiintyy ihan väärin.asa wrote: Samaa sitä sanottiin Kuninkaasta (enkä tarkoita Diamondia saati Kalle Kustaata) jo 50-60 luvulla. Ei "istunut" silloiseen jäykkään lavameininkiin. I SAY FUCK THAT, Rock on kapinaa ja paholaisen musiikkia, ei mitään jäykistelya ja patsastelua.
"Brother will kill brother
Killing for religion
Killing for religion
-
- Hang-Around
-
- Kärpästen Herra
noh helpota vaan..... noinhan asia maidenissä on, ainakin mun mielestä.Lappis wrote: Gers....mies osaa säveltää, soolot ovat hakusella. Lavashow ihan järkyttävää katseltavaa. Tosin yksikään Maidenin kitaristeista ei ole esiintyjäluonne. Harris on, samoin Nicko ja Bruce. Kitaristit ovat hivenen...jäykkiä. Gers kyllä esiintyy mutta ihan väärin. Äh, ei jaksa.
sinä se osaat hienosti pukea ajatukset sanoiksi

kyllähän sen näkee kenessä on forcea, voimaa.... karismaa..... janick esiintyy, mutta ei se ole sellasta lumoavaa karismaa,
pikemminkin

Äh en jaksa miäkään nyt enempiä
Into Iron Maiden Since 1983
-
- Kisälli
Mun mielestä on just siistiä katella, ku Janick vetää niitä temppujansa siellä. Just ku Adrianilla ja Davella on vähän vähemmän tätä lavakarismaa, niin se vähän niinku tasapainottaa koko jutskaa. Onhan siellä siis Steve ja Bruce, mut sillai vielä enemmän.
Millanenkohan meininki siellä sit olis, jos Nicko olis koko ajan siinä lavalla palloilemassa, o-ou... 

"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
-
- Vempare
Niin just joo...
Gers esiintyy väärin ?!?!?
Mitäköhän tuo tarkoittaa, selittäkää toki ääliölle. Mielestäni
Gers on ainoa Maiden kitaristi joka kunnolla esiintyy, jo siitä voisi antaa plussaa. Ja mielestäni Gers myös esiintyy ihan oikeen: Pitää oikeen helvetin hauskaa lavalla.
Itse en oikeen jaksa seurata noita heviheeboja jotka soittavat naama norsunvitulla koko keikan, headbangaavat itsensä kuoliaaksi joka keikalla luoden välillä "tappavia" katseita yleisöön. Soittaminen lavalla on ennen kaikkea hauskaa ja viihdettä myös itselle, joten miksei sen saisi näyttää siltä.
Toki mossata saa, mutta joku roti siinäkin.
Gers esiintyy väärin ?!?!?
Mitäköhän tuo tarkoittaa, selittäkää toki ääliölle. Mielestäni
Gers on ainoa Maiden kitaristi joka kunnolla esiintyy, jo siitä voisi antaa plussaa. Ja mielestäni Gers myös esiintyy ihan oikeen: Pitää oikeen helvetin hauskaa lavalla.
Itse en oikeen jaksa seurata noita heviheeboja jotka soittavat naama norsunvitulla koko keikan, headbangaavat itsensä kuoliaaksi joka keikalla luoden välillä "tappavia" katseita yleisöön. Soittaminen lavalla on ennen kaikkea hauskaa ja viihdettä myös itselle, joten miksei sen saisi näyttää siltä.
Toki mossata saa, mutta joku roti siinäkin.