Moderator: The Killer Krew
Tsekkaappas tosta toi Autumnalin viesti, jos et oo aiemmin huomannut.Lappis wrote:Vaikuttaa ihan hiton siistiltä! Ostan jos sen joku jälleenmyyjä saa tänne Suomeen myyntiin.
Ihan Blazen ja bändin suuntaan voi hattu nousta. Plastichead on pelkkä jakelija.t.Q wrote: Ei voi kuin hattua nostaa taas kerran PlasticHeadin väelle, ja toivoa että muukin Blazen tuotanto tulisi vinyylillä ulos.
Kummasti veikkaisin että BackOnBlack on myös prässännyt nuo levyt ja rakentanut kannet, sen verran monta putiikin tuotetta on hyllyssä että yhtäläisyydet ovat ilmiselviä. Toki Blazelle kuuluu myös kiitos kun ymmärtää faniensa kiinnostuksen vinyyliä kohtaa, toisin kuin hänen ex-bändinsä (*KÖHKÖHMAIDENKÖH!!*)Vekkuli wrote:Ihan Blazen ja bändin suuntaan voi hattu nousta. Plastichead on pelkkä jakelija.t.Q wrote: Ei voi kuin hattua nostaa taas kerran PlasticHeadin väelle, ja toivoa että muukin Blazen tuotanto tulisi vinyylillä ulos.
Sama juttu täällä, tänään kävin postista noukkimassa. Myöhäisherännäisen levyä ei oltu enää tussattu, mutta samapa tuo.t.Q wrote:Tänään tuli mullekin vinyyli (tilasin hieman myöhässä), vielä ekaa 500kpl painosta.
Olen aina ollut sillä kannalla että nimmareilla ei ole merkitystä jos niitä ole hankkinut henkilökohtaisesti.Edward Mannerheim wrote:Sama juttu täällä, tänään kävin postista noukkimassa. Myöhäisherännäisen levyä ei oltu enää tussattu, mutta samapa tuo.t.Q wrote:Tänään tuli mullekin vinyyli (tilasin hieman myöhässä), vielä ekaa 500kpl painosta.
Onko tämä muuten jotain extrapainavaa vinyyliä? Aika painavan oloinen albumi, mahtaakohan olla 180 g/levy?
No ei se sitä julkaisupäivää muuta, vaikka Äxä sitä vasta toukokuussa saisikin.Siren wrote:^Mie luotan enemmän näihin levykauppoihin, kuin teihin jotka tilaa levyjä ensin itelle kymmeniä, ja niitä sitten myy etiäppäin. Jotenkin luotettavampaa![]()
Sitähän mä tuossa hain juu.QazKFD wrote:No ei se sitä julkaisupäivää muuta, vaikka Äxä sitä vasta toukokuussa saisikin.Siren wrote:^Mie luotan enemmän näihin levykauppoihin, kuin teihin jotka tilaa levyjä ensin itelle kymmeniä, ja niitä sitten myy etiäppäin. Jotenkin luotettavampaa![]()
Juuri näin. Jos miettii paljonko bändi saa mun tilauksesta, niin se on 15GBP/levy. Äxän hinnasta laskettuna sillä tietämyksellä mitä mulla on Disentertainment-hommien takia kaupan ja jakelijan katteesta, niin sain bändille meneväksi arvioiduksi summaksi vajaat 2/3 tuosta sillä oletuksella että postikuluja ei oteta huomioon lainkaan. Jos Äxän levyihin tulee myös postikuluja kun tilaavat Suomeen niin tuo bändille jäävä osuus pienenee paljon. Harmillista että mun tilauksessa postikulujen osa on niin iso, vaikka tilasin noin paljon kerralla.Vekkuli wrote: Ja itse nimenomaan en harrasta tuota isompien tilausten toimintaa kuin maks. useamman kaverin kanssa kimppatilauksella. Ei huvita itseä tuhlata kohtuuttomasti aikaa ja sijoittaa rahaa useampia satasia riskillä. Autumnal käytännössä teki tämän vain tukeakseen bändiä, koska tietää kuinka tärkeätä myynti noille on.
Niinhän ne toimii, mutta minä ostan ne paikan päältä, enkä tilaa niitä minkään kautta. Ja mun mielsetnäni se on luottevampaa tilata/ostaa jonkin virallisen lafkan kautta, kuin tommosen jamppa perusjätkän kauttaVekkuli wrote: Sivumennen sanoen Siren, vaikka tajuan kyllä mitä hait tuolla niin juuri noinhan levykaupatkin toimii
No sitten sinun levyjenostelusi on aika suppeaa ja nopeahkosti tyssäävää, jos et koskaan tule ostamaan yksityiseltä mitään.Siren wrote:Ja mun mielsetnäni se on luottevampaa tilata/ostaa jonkin virallisen lafkan kautta, kuin tommosen jamppa perusjätkän kautta