Moderator: The Killer Krew
Tämä on kyllä tavallaan "tavallinen" keikka, mutta soitetaan tavallaan minikeikka isomman keikan sisällä. Eli vähän kuin "best of" demovuosista, julkaisemattomia, debyytille tulevia biisejä ja sitten tämä special-osasto.IndianaJones wrote:Jeps, huomenna on hyvä unohtaa hetkeksi loppuvuoden tenttisuma ja tulla katsomaan Constantine toista kertaa livenä. Viime kerrasta onkin aikaa se vuosi, jolloin myös tuli Popparissa käännyttyä. Vokalistilla nyt sattui olemaan flunssa tuolloin, mutta muuten positiivinen kuva jatkui live-esiintymisenkin kannalta.
Harmi tietyllä tapaa, kun ette vedä ns. normikeikkaa, kun semmoisia ei henkilökohtaisesti ole kauheasti tullut todistettua, mutta eiköhän nuo erikoisuudet ole monille kovemmille keikoillakävijöille vaan plussaa. Kunnioitusta herättävää toimintaa, kun jaksetaan välillä testailla muitakin lähestymistapoja ja biisejä, kuin mitä normaalisti. Eiköhän nuo jipot tule huomenna sitten todistettua ja tänne raportoitua. Jossei muuta niin rumpalia saa taas katsella monttu ammollaan, pitäkää herrasta kiinni, on meinaan aika takuuvarmaa ja teknistä soittoa.
Onkos noi demot äänitetty yhtä jazz-kokoonpanoisella rumpusetillä (vain kaksi tomia), vai oliko roudaus/tila syistä tuollainen setti?
Itse olen ainakin tässä vuosien varrella huomannut, että bändi on kehittynyt ihan huimasti keikka toisensa jälkeen! Siis sekä soittotaidossa että esiintymisessä. Oli kyllä koomista, kun olin juuri huutamassa Hammerin korvaan, että on se ihme, ettei näin taitava bändi ole vielä saanut levytyssopparia. Mutta uutinen ehtikin tulla ennen mun huutoa.IndianaJones wrote:Johtuneeko juurikin nimistä paperissa vai mistä, mutta hemmetin energistä touhua oli, kovemmalla draivilla tunnuitte vetävän ainakin kun viimevuoden Popparin keikalla.
Kiitos!av wrote:Ja iso kiitos myös täältä kaikille, etenki Hammerin firmalle!
Aikamoista itsensä ylittämistä, sillä jotenkin luultiin, ettei paremmaksi voitaisi enää pistää.darealjyra wrote:repesin kyllä The Darkest Gracen tokan säkeistön alussa täysin, kun odotin että Hammer & Wrathchild.-osasto sen laulaa mukana, mutta herraisä millä voimalla se tuli sieltä!
Mä tuun kyllä kans Porvooseen kattomaan, se on varma!A.Kivi wrote:^^ööh...Ei. Tulkaa sittenkin Porvooseen.![]()
Bar Soho ja ravintelipäällikkö Jocke Lybeck. Soita sille.