Otan osaa.Osiris wrote:Lapsesta asti olen käyttänyt Maccejä

Moderator: The Killer Krew
Otan osaa.Osiris wrote:Lapsesta asti olen käyttänyt Maccejä
Kyllä tällä 3Gs luurilla voi kameraa zuumaa. Näpäytät kameran päällä kaksi kertaa sitä lasinäyttöä, niin siihen ilmestyy zoomaus-vedin.The Prisoner wrote:Toni Brigatti wrote:Iphonen käyttäjät, osaatteko neuvoa, että onko videoluvaa mahdollista zoomata?
Olen kyllä tähän asti tykännyt. Hyviä puolia nopeus, maili ja laajat ominaisuudet, huonoja puolia aika vaativa sorminäppäryys, kirjoittamisen hitaus näollä nakeilla, isolle ryhmälle tekstarin lähettämisen mahdottomuus.
Itellä 3GS eikä videota eikä myöskään kameraa pysty zoomaamaan. Tekstarihommiin tottuu ja se onnistuu jopa melkosen nopeasti jonkin ajan kuluttua!
Tota ryhmätekstarin lähettämistä oon kans ite hiukan ihmetelly, ryhmiä kun kuitenkin pystyy luomaan...
Mä olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen luuriin, erityisesti just emailiin ja nettihommiin. Ja aplikaatioita on niin perkeleesti iTunesissa (300 000?) et varmasti riittää.
Mulla käytetyimmät Weather Pro (kalahommissa merellä), imdb, Youtube, pari valokuvausohjelmaa ja CURRENCY (koko maailman valuuttalaskin).
Kyllä, mutta puhuimmekin videokuvaustilassa zoomaamisesta, joka ei ole mahdollista.Pentelesh wrote: Kyllä tällä 3Gs luurilla voi kameraa zuumaa. Näpäytät kameran päällä kaksi kertaa sitä lasinäyttöä, niin siihen ilmestyy zoomaus-vedin.
No minä kyllä vastasin tähän;Osiris wrote:Kyllä, mutta puhuimmekin videokuvaustilassa zoomaamisesta, joka ei ole mahdollista.Pentelesh wrote: Kyllä tällä 3Gs luurilla voi kameraa zuumaa. Näpäytät kameran päällä kaksi kertaa sitä lasinäyttöä, niin siihen ilmestyy zoomaus-vedin.
The Prisoner wrote:Itellä 3GS eikä videota eikä myöskään kameraa pysty zoomaamaan.
Jailbreikkaus tarkoittaa murtautumista iPhonen käyttikseen, esim. unlockatessa Soneran kytky-iPhonen "vapaaksi" ja Jailbreikkauksessa käytetään mm. Cydia tai RedSnow nimistä ohjelmaa. Yksi syy Jailbreikkaukseen myös on "ilmainen" AppStore, eli jos et viitsi maksaa muutamaa euroa enintään ohjelmasta niin Cydia /RedSnow on ollut sitten tämä ratkaisu ja voit kiertää tämän AppStoren maksuvalinnan.Toni Brigatti wrote:Mitä iPhonen kohdalla tarkoittaa "jailbreakkaus" ja onko soittoäänten lisääminen oikeasti pikkuisen hankalan tuntuista?
Jos omistaa PC:n niin melkeimpä kyllä. Macillä kaikki tuo vaan sitten onnistuu helpommin ilman minkäänlaista päänvaivaa...QazKFD wrote:Huh, ylhäällä onkin listattu taas kasapäin syitä siihen, miksi Applesta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana.
Kyllä, mutta se tuleekin valmiiksi mukana ja jos käyttää sitä muutenkin musiikin kuuntelemiseen, niin en ajattele sitä enään "ylimääräiseksi" ohjelmaksi kun samalla hoituu todella helposti kaikki synkkaukset ja muut.QazKFD wrote:Kyllähän sen iTunesin tarvii sen Mac OS:n kanssa myös?
Meinasin jo aiemmin tulla kommentoimaan tähän keskusteluun, mutta oikeastaan tuo kommentti oli kuin suoraan omalta näppäimistöltä niin eipä tarvitse sen kummemmin runoillaOsiris wrote:Tämä voi kuulostaa todella paljon siltä, että mulla on paksut Apple-lasit silmillä, mutta totta se vain on että Macillä kaikki sujuu vaivattomammin, eikä Mac Os X:ssä iTunes ole ongelma. Vaikka tuo Applen tapa siirtää tiedostoja muihin iLaitteisiin on erilainen kuin muilla kilpailijoilla, niin ei se nyt maailmaa kaada, ainakaan Macissä. Olen lukenut ja tiedän, että iTunes Windowsissa on/voi olla yhtä helvettiä, joten ihmettelen itsekin, miksi Apple ei tarjoa heille minkäänlaista vaihtoehtoista tapaa...
That's the Point!maidendrifter wrote:15 vuotta kun taisteli ammatikseen PC-ongelmien kanssa (ja osittain vieläkin) niin kummasti sitä halusi kotiinsa koneen, jolla voi tehdä ne hommat mitä pitääkin eikä tapella jatkuvasti jonkun ihmeongelman kanssa. Kolmen Mac-vuoden jälkeen voin kyllä todeta, että eipä PC:tä ole kotona kaivannut.
Tämä pitää paikkansa, jos ajattelee,Osiris wrote:http://www.youtube.com/watch?v=GQb_Q8WRL_g
Kyllä, mutta siihen on vielä paljon matkaa ja hyvä niin.QazKFD wrote: Ja toisekseen, sitten kun Macin käyttäjiä on yhtä paljon kuin Windowsin käyttäjiä, niin virusten määrä on varmasti "jonnin verran" tasoittunut.
Mitäs hemmettiä? Tuossa ei todellakaan tunnu olevan yhtään mitään järkeä. Erityisen hyvin tunnetilaa kuvaa tuolla lopussa todettu tosiasia, että tällaisen tuuban edessä usko demokratiaan on aikamoisessa koetuksessa. Saattaa kansan puolelta, erityisesti nuorten joukossa nousta jonkinmoista vastustusta, jos tuo menee tosiaan läpi. Ihan puulla päähän lyöty olo, vaikka opiskelupaikka löytyy jo.Lappis wrote:Tässä luettavaa 18-25-vuotiaille opiskelemaan aikoville/halajaville ihmisille. Miettikää nyt prkleen tarkasti se opinahjo koska vaihtoehtoja ei kohta enää ole. Tai toki on mutta ilman pienintäkään valtion apua.
Suosittelen toki työssäkäyvillekkin tuon lukemista. Mä en nimittäin löytänyt tästä tulevasta laista mitään tolkkua enkä järkeä;
http://blogit.iltalehti.fi/maria-guzeni ... aton-laki/" onclick="window.open(this.href);return false;
Läpi meni. Kyllä tässä alkaa hiljalleen barrikaadimielialat nousta. Oli Iltalehden sivuilla taas perinteiset "Ei laiskottelulla voi elää" -argumentit.IndianaJones wrote:Mitäs hemmettiä? Tuossa ei todellakaan tunnu olevan yhtään mitään järkeä. Erityisen hyvin tunnetilaa kuvaa tuolla lopussa todettu tosiasia, että tällaisen tuuban edessä usko demokratiaan on aikamoisessa koetuksessa. Saattaa kansan puolelta, erityisesti nuorten joukossa nousta jonkinmoista vastustusta, jos tuo menee tosiaan läpi. Ihan puulla päähän lyöty olo, vaikka opiskelupaikka löytyy jo.Lappis wrote:Tässä luettavaa 18-25-vuotiaille opiskelemaan aikoville/halajaville ihmisille. Miettikää nyt prkleen tarkasti se opinahjo koska vaihtoehtoja ei kohta enää ole. Tai toki on mutta ilman pienintäkään valtion apua.
Suosittelen toki työssäkäyvillekkin tuon lukemista. Mä en nimittäin löytänyt tästä tulevasta laista mitään tolkkua enkä järkeä;
http://blogit.iltalehti.fi/maria-guzeni ... aton-laki/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mac vs Pc touhuun sanoi IC tuossa aikalailla kaiken oleellisen.
Huvittavaa on myös, että ainakin Turun yliopistossa leikkauksia on tehty eniten Humanistisessa tiedekunnassa, jossa keskimääräisen opiskelijan kouluttaminen on edullisinta. Ette voi käytännöllisesti orientoituneetkaan väittää, etteikö esimerkiksi ammattitaitoisista kielenosaajista olisi hyötyä.Karpaasi wrote: Ja mitä tuohon blogijuttuun tuosta laista, niin huhhuh oikeasti mitä paskaa. Tekisi mieli jättää äänestämättä tulevissa vaaleissa näiden kaikkien vitun poliitikkojen mulkkuilujen vuoksi, mutta valitettavasti se äänestäminen on nimenomaan se ainoa keino vaikuttaa. Kyllähän siinä rahaa menee hukkaan, kun lääkäriksikin kouluttautuvaan menee päälle 100 000€, ja jos tämä vielä ei päätäkään valmistua. Mutta ei se nyt ole mikään ratkaisu, että kertalaakista pitäisi oma ala löytää joidenkin lukio-opintojen myötä.
Kun hermot menee, niin myyt sen mulle TOSI TOSI TOSI hyvään asevelihintaan, eikö?Toni Brigatti wrote:Edelleen tarinaa iPhonesta; nyt puhelin on ollut oikeassa käytössä töissä (joudun puhumaan aika paljon työkseni). Konttorini sijaitsee hiukan paskassa paikassa kuuluvuuden suhteen, mikä ei ollut kommunikaattorille ongelma, mutta iPhonessa on selvästi huonompi kuuluvuus. Saas nyt nähdä, että kuinka kauan jaksan temppuille töissä sen kanssa, mutta vähän on tullut sellainen olo, että kiva peli räplätä ja on hienoja ominaisuuksia, mutta kovassa käytössä ei ehkä sittenkään omiaan. Onhan se nyt ihan perseestä, jos ei puhelimessa ole kenttää, kun asiakkaat yrittävät tavoitella tai soittaessa odotat monta kymmentä sekuntia, kun ei tapahdu mitään, vaikka kentät on ok. Jotain hämärää siinä toiminnassa on.
Sähköpostiominaisuudet ovat kyllä selvästi paremmat kuin Nokiassa. Kalenterin kanssa en ole vielä päässyt viikossa ihan sinuiksi, mutta menettelee.