Kysehän on tietenkin tästä: http://www.youtube.com/watch?v=SD-NM6totSU&feature=fvst" onclick="window.open(this.href);return false;Siren wrote:scorpions wrote:![]()
![]()
Kuvat liittyen Iron Maideniin.
Moderator: The Killer Krew
Re: Kuvat liittyen Iron Maideniin.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Kun risteytetään PoM-Eddie ja capoeira saadaan:

Ehkä seuraavalle pakkopaita päälle!
edit.
vol 2:

Ehkä seuraavalle pakkopaita päälle!
edit.
vol 2:

In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
-
- Peräruiske
^Todella hienoja, molemmat! Sanohan offtopiccina, että mistä biisistä Bruce puhuu allekirjoituksessasi?
Me vain innostumme "Jumalauta, minulla on hevi riffi, helvetti kun se toimii, soita äkkiä rumpuja tälle jutulle", ja taas sitä mennään, uusi biisi syntyy.
-Nicko McBrain
-Nicko McBrain
Tuohan on Brucen palopuhe Phantom Of The Operan esittelyssä ja alustuksessa Early Days turneella 2005.Riivinrauta wrote:^Todella hienoja, molemmat! Sanohan offtopiccina, että mistä biisistä Bruce puhuu allekirjoituksessasi?
Ainakin Rock Am Ring-keikalla veti tuon, nyt vähään aikaan turneen keikkoja kuunnellu tai katsonu ollenkaan joten ei tule mieleen oliko muillakin keikoilla sama.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Berserkki
Myös Ullevin keikalla, joka lienee monella jossain muodossa tallessa (ja Tubesta löytyy helposti) tuon palopuheen piti. Tosin vähän eri muodossa, taisi sanoa tv-katsojille jotain siihen suuntaan, että "jos ette pidä heavy metalista suosittelen vaihtamaan kanavaa ennenkuin saatte sydänkohtauksen ja kuolette". Oli siis kai ihan kiertueen ohjelmaa tuo palopuhe ennen Aavetta.Samhain wrote:Tuohan on Brucen palopuhe Phantom Of The Operan esittelyssä ja alustuksessa Early Days turneella 2005.Riivinrauta wrote:^Todella hienoja, molemmat! Sanohan offtopiccina, että mistä biisistä Bruce puhuu allekirjoituksessasi?
Ainakin Rock Am Ring-keikalla veti tuon, nyt vähään aikaan turneen keikkoja kuunnellu tai katsonu ollenkaan joten ei tule mieleen oliko muillakin keikoilla sama.
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Infinity runs deep,
Cheers riivinrauta!
Nyt kun tanskalaisten kekkerit on ohi ja paita printattu, voin vihdoin postata tämän. En malta odottaa, että näen valmiin paidan ja minkälaisen logon yms. ovat siihen tehneet.

Nyt kun tanskalaisten kekkerit on ohi ja paita printattu, voin vihdoin postata tämän. En malta odottaa, että näen valmiin paidan ja minkälaisen logon yms. ovat siihen tehneet.

In fact, if you don't understand this next song, you might as well fuck off and die - Bruce Dickinson
-
- Berserkki
^Mykistävää jälkeä jälleen kerran. Ja nuo spiraalipilvet ovat tyylikäs "tehoste".
"Living in this place,
Infinity runs deep,
Infinity runs deep,
Vau, on kyllä upea! Hieno ideakin.
Mun on pitänyt pitkään laittaa tänne lyijykynämuotokuvani Daveysta mutta en ole jaksanut skannata sitä
. Pitäis ruveta piakkoin taas ottamaan ne tussit käteen ja väsäämään uutta, kun ei tuo pelkkä lyijykynä-piirustelu oikein nyt nappaa.
Mun on pitänyt pitkään laittaa tänne lyijykynämuotokuvani Daveysta mutta en ole jaksanut skannata sitä

Sonisphere 2010, Pori; Olympic Stadium 2011, Helsinki; Olympic Stadium 2013, Helsinki; Hämeenlinna 2016
''Who here was at that festival?
My friends, I've seen videos from Youtube, you're fucking heroes to stay there!''
- Bruce, Helsinki 2011
My friends, I've seen videos from Youtube, you're fucking heroes to stay there!''
- Bruce, Helsinki 2011
-
- klaus Järvinen
^^Kyllä on perkule hieno.
Idea on aika hauska, mutta mä jostain syystä repesin tuolle ankalle tossa oikeella aetualalla. Hauska yksityiskohta. 

Up The Irons! \,,/
-
- Peräruiske
Ankka. Loistava.
Me vain innostumme "Jumalauta, minulla on hevi riffi, helvetti kun se toimii, soita äkkiä rumpuja tälle jutulle", ja taas sitä mennään, uusi biisi syntyy.
-Nicko McBrain
-Nicko McBrain
Tuhannet kiitokset! Oli ensimmäinen kerta, kun tein spiraalipilviä ja hetki meni ensin kokeillessa vähän kaikkea. Meinasi jo usko loppua jossain vaiheessa, joten hyvä mieli tuli kun kerran siitä tykätään 
Ankkafaneille vielä suurennus:

Ankkafaneille vielä suurennus:

-
- Hang-Around
Aika velho olet kyllä piirtämään! Jollain photarilla ja piirtopöydällä vissiin noita väsäilet? Itseäkin kiinnostanut hommata tommoinen piirtopöytä, tosin en tiedä tulisiko sillä paljoa tehtyä. Olen enemmän perinteinen piirtäjä, lyijärillä eniten varmaan teen itse.
Cheers!
Piirrän pelkästään tussilla. Mutta sen verran laiska olen, että värit teen skannattuun aina koneella
Pitäisi joskus alkaa kokeilemaan maaleja tms., mutta olen liian orjentoitunut mustiin tusseihin ja sitten kun porukka tilaa värillistä, niin joudun käyttämään konetta.
Piirrän pelkästään tussilla. Mutta sen verran laiska olen, että värit teen skannattuun aina koneella

Pitäisi joskus alkaa kokeilemaan maaleja tms., mutta olen liian orjentoitunut mustiin tusseihin ja sitten kun porukka tilaa värillistä, niin joudun käyttämään konetta.
-
- Hang-Around
Tusseilla!? Voi helvetti, kylläpä on komeeta ja vakaata jälkeä tussipiirroksiksi. Kai olet edes jollain taidealalla tms?
^Kiitos! Sait mut hymyilemään korviin asti 
Työnkuva mulla ei ole taiteellinen ja koulut jäi ammattikouluun (painopinnan valmistus), mutta vapaa-ajalla on aina kiva välillä tussata sitä sun tätä.
Kakarana tuli aina piirreltyä joka paikkaan kuulakärkikynillä, joten tussi oli luonnollinen jatkumo, mun päästiin yläasteella ensimmäistä kertaa käsiksi kunnon sarjistusseihin.
Jottei mene ihan OT:ksi, niin tässä lisää capoeira Eddietä
Tänään alkaa 3 päivän workshop, joten tuli inspiraatio.

Työnkuva mulla ei ole taiteellinen ja koulut jäi ammattikouluun (painopinnan valmistus), mutta vapaa-ajalla on aina kiva välillä tussata sitä sun tätä.
Kakarana tuli aina piirreltyä joka paikkaan kuulakärkikynillä, joten tussi oli luonnollinen jatkumo, mun päästiin yläasteella ensimmäistä kertaa käsiksi kunnon sarjistusseihin.
Jottei mene ihan OT:ksi, niin tässä lisää capoeira Eddietä

Tänään alkaa 3 päivän workshop, joten tuli inspiraatio.

-
- Peräruiske
^Harrastat varmaan itse samaa lajia?
Upeaa työtä mutta lisää ankkoja

-Nicko McBrain
-Nicko McBrain
-
- Kisälli
^Liittyykös kuvaan tarinakin/onko itsesi ottama? Vai todetaanko nyt fakta, että jumalauta jätkät, Bruce Dickinsonhan syö.
Ovatkos muut neitolaiset jo nähneet kuvia Ed Force Onesta uudessa ulkoasussaan? Hienoa työtä
.
Tässä alkaa kihelmöidä että millainen setti siellä Moskovassa on!

Tässä alkaa kihelmöidä että millainen setti siellä Moskovassa on!
Sonisphere 2010, Pori; Olympic Stadium 2011, Helsinki; Olympic Stadium 2013, Helsinki; Hämeenlinna 2016
- Bruce, Helsinki 2011
- Bruce, Helsinki 2011
-
- Hell Rat
KaunisVarjis wrote:Ovatkos muut neitolaiset jo nähneet kuvia Ed Force Onesta uudessa ulkoasussaan? Hienoa työtä.

Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
-
- Hang-Around
Todella upea toi EdForceOne
Toivottavasti tällä kertaa pääsisivät sillä Suomeen. Viimeksihän he joutuivat siitä luopumaan muutaman konservatiivimaan takia(kun ei kuulemma koneet olisi uskaltaneet lentää ilmassa jos tuo "hirviö"kone sinne tulisi
) Viimeksi yritin mennä Helsinki-Vantaan lentoasemalle stalkkaamaan tuota konetta ja konserttijonossa sain tietää ettei ne nyt ole liikenteessä sillä... 

Nyt et ole varmaan seurannut kovinkaan tarkasti keskusteluja siellä sun täällä. Ed F on mukana vain ekalla legillä.maidenisti74 wrote:Todella upea toi EdForceOneToivottavasti tällä kertaa pääsisivät sillä Suomeen. Viimeksihän he joutuivat siitä luopumaan muutaman konservatiivimaan takia(kun ei kuulemma koneet olisi uskaltaneet lentää ilmassa jos tuo "hirviö"kone sinne tulisi
) Viimeksi yritin mennä Helsinki-Vantaan lentoasemalle stalkkaamaan tuota konetta ja konserttijonossa sain tietää ettei ne nyt ole liikenteessä sillä...
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Mitäs ihmettä tää juttu nyt on?maidenisti74 wrote:Toivottavasti tällä kertaa pääsisivät sillä Suomeen. Viimeksihän he joutuivat siitä luopumaan muutaman konservatiivimaan takia
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Vempare
http://aj80.kuvat.fi" onclick="window.open(this.href);return false; Fan club kuvia v. 1980-1981
-
- Vempare
Pistetään nyt tänne tämä mun Steve-piirroksen linkki http://nurserozetta95.deviantart.com/ga ... 5#/d3bh3kw" onclick="window.open(this.href);return false;, tosin ku kattoo noita Danten mahtavia kuvia niin eipä nämä mun piirrelmät enää kovin hääppösiltä näytä...