Moderator: The Killer Krew
Jep, sehän se oli. On siitä jo reilu vuosi, kun viimeksi olen noita elokuvahistorian kiistattomia klassikoita katsonut.CreepingDeath wrote:Kolmonen, jossa Frank Drebin soluttautuu vankilaan.nickorules wrote: Heh, jossain Mies ja Alaston ase-elokuvassa vedettiin vitsiä tästä, en vaan muista, mikä se oli.
Itsellänikin ollut parit tuollaiset ja on kyllä hintalaatusuhde kohillaan. Myynyt olen siis molemmat eli ei rikki ole mennyt. Selkeät äänet ja bassoakin ihan riittävästi. Vihjeenä voin sanoa, että Kossin Sparkplugeista kannattaa pysyä kaukana. Jos on suurempikin budjetti niin sitten vaikka lukemaan juttua täältä.asa wrote:IMPERIUMISSA löytyy asiasta keskustelua. Itsekin ostin tuon keskustelun innoittamana Creativen EP-630 nappikuulokkeet, ja ovat hintalaatusuhteeltaan kyllä asialliset. Maksaa parisen kymppiä.
http://www.techradar.com/reviews/audio- ... 193/review" onclick="window.open(this.href);return false;Bruusbruus wrote:Tuommoiset pitää varmaan ostaa.
Suositelkaas myös iPodeihin sopivia korvakäytävään tungettavia kuulokkeita. IPodien omista ei tule tarpeeksi bassoa enkä osta mitään pään yli vedettäviä sankaluureja.
Sennheiser CX 870. Hinnaltaan jo hieman kalliimmat kuin mitä muut ovat täällä ehdotelleet, mutta ite oon kokenu noi ainakin hintansa arvoisiksi. Noissa ~20e tulpissa kun on järjestään aivan liikaa bassoa omaan makuuni, pilaavat muun äänimaailman.Bruusbruus wrote:Tuommoiset pitää varmaan ostaa.
Suositelkaas myös iPodeihin sopivia korvakäytävään tungettavia kuulokkeita. IPodien omista ei tule tarpeeksi bassoa enkä osta mitään pään yli vedettäviä sankaluureja.
Varjis wrote:^ Ei näy!
Tuli mieleen, pelaako kukaan aktiivisesti täällä mitään nettipeliä? Itse pelaan jalkapallomanageripeliä nimeltä Hattrick. Mainio peli muuten, itse pelaan tällä hetkellä 6. divarissa.
Lienee huomautettava, että ennen kuin juttu siirtyi nappikuulokkeisiin, kas näin...mentally blind wrote:^ Pumpulilla voi olla hieman hankala kuunnella vaikka ipodilta musiikkia![]()
...oli juttua tosiaan ihan kuulonsuojaimistakin, kas näin:Bruusbruus wrote:Suositelkaas myös iPodeihin sopivia korvakäytävään tungettavia kuulokkeita. IPodien omista ei tule tarpeeksi bassoa enkä osta mitään pään yli vedettäviä sankaluureja.
Moonchild92 wrote:Millasia korvatulppia suosittelisitte konserteissa käyntiin? Jossain kuluttajatestissä kehuttiin tällaisia http://beatman.fi/product_details.php?p=186" onclick="window.open(this.href);return false; mutta olisiko jollain käyttäjäkokemusta tai jotain parempaa ehdotusta? Noi nyt ei kauhean kalliit ole ainakaan ja ihan asiallisilta vaikuttaisivat..
Eikä vieläkään kyllästytä? Asia meininki. Jossain foorumeilla se taisi lukea että Hattrick on parasta huumetta.Iron Constable wrote:Varjis wrote:^ Ei näy!
Tuli mieleen, pelaako kukaan aktiivisesti täällä mitään nettipeliä? Itse pelaan jalkapallomanageripeliä nimeltä Hattrick. Mainio peli muuten, itse pelaan tällä hetkellä 6. divarissa.
NO hei, 5½ vuotta on Hattrickia tahkottu ja IV-divarissa alkaa neljäs kausi.
Hah, olin vielä oikein katsovinani ettei vaan mitään juttua kuulosuojaimista ollut, ettei tule lipsautettua : DQazKFD wrote:]Lienee huomautettava, että ennen kuin juttu siirtyi nappikuulokkeisiin, kas näin...
Varjis wrote:Eikä vieläkään kyllästytä? Asia meininki. Jossain foorumeilla se taisi lukea että Hattrick on parasta huumetta.Iron Constable wrote:Varjis wrote:^ Ei näy!
NO hei, 5½ vuotta on Hattrickia tahkottu ja IV-divarissa alkaa neljäs kausi.![]()
Niin ja jos kiinnostaa niin ässäfanina joukkueen nimi on FC Pataässä.
Noniin, onhan se tuohon minun rankingiin verrattuna mikä on siinä 6000 paikkeilla pyörinyt ihan hyvinIron Constable wrote:Varjis wrote:Eikä vieläkään kyllästytä? Asia meininki. Jossain foorumeilla se taisi lukea että Hattrick on parasta huumetta.Iron Constable wrote:Varjis wrote:^ Ei näy!
NO hei, 5½ vuotta on Hattrickia tahkottu ja IV-divarissa alkaa neljäs kausi.![]()
Niin ja jos kiinnostaa niin ässäfanina joukkueen nimi on FC Pataässä.
Ei todellakaan kyllästytä, pikemminkin päinvastoin. Vähitellen on alkanut oppia ja pelissähän voi aina ottaa erilaisia lähestymistapoja jos alkaa kyllästyttää. Tavoite on Suomen Mestaruus, joten tekemistä on vielä, koska ranking on pyörinyt viime kausina siellä 300-500 välissä, toki se on 25000 aktiivisen pelaajan joukossa ihan ok suoritus.
Osasto 23 on meikän joukkue.
Ja katsoin vielä lauantaina tuon Hei me lennetään!Varjis wrote: e2: Hitsi jätkät! Kun siellä puhuitte Mies Ja Alaston Ase leffoista niin sitten Leslie-herra otti ja kuoli.Levätköön rauhassa.
Niin, ja myös se eilisen Teräsmies-juttu...nickorules wrote:Sitten iloisempiin asioihin:
Ei hitto sitä naurun määrää, kun näin tämän.
No johan! Kai on 666 sovellusta latautumassa ja luottokorttilasku lähellä taivasta?Toni Brigatti wrote:No ny lahtee eka viesti iPhonen kautta! Ziisus mikä värkki!