\../Juho\../ wrote:Mulle ei ollu vielä tullu tuo magazine ja tarkistin osoitteen ja huomasin että oli 1 kirjaimen virhe niin voinko saada tuota magazinea enään mitenkään vaikka olisin korjannut tuon osoitteen
Toivot että on ystävällinen naapuri joka tiputtaa oikeaan laatikkoon, elleivät postissa korjaa asiaa.
Toivottavasti postissa tajuaa sillä oli sana tie muuttunut sanaksi te
Up The Irons! 8.8.2010 Sonisphere, Pori 8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
^ kyllä se oikeaan osoitteeseen tulee. Esimerkkinä viime lehti oli tainnu tulla jollekin Suomalaiselle hepulle viikkoa aikasemmin ku mulle. Että helposti voi olla noinkin pitkä heitto millon lehti kenellekkin tulee, riippumatta maasta. Maltti on valttia ja mortti juo hartsporttia
Eilen löytyi lehti postilaatikosta, osoite oli oikein, mutta nimen tilalla pelkkä Mr. Muistaakseni kesällä tulleessa liittymispaketissa oli nimikin paikallaan?! Onko tällaista ollut muilla?
IMFC:n accountista nimi kuitenkin löytyy, joten ongelma on todennäköisesti jossain muualla. Tuleehan se posti perille ilman nimeäkin, mutta lienee parasta mainita asiasta Lazille.
Zarni wrote:Eilen löytyi lehti postilaatikosta, osoite oli oikein, mutta nimen tilalla pelkkä Mr. Muistaakseni kesällä tulleessa liittymispaketissa oli nimikin paikallaan?! Onko tällaista ollut muilla?
Mulla myös luki eilen perkkä Mr. Ja lähes joka kerta aikaisemmin sukunimi kirjoitettu väärin. Ei se Muukka ole nut kovin vaikea oikein kirjoittaa...
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
DevilLook wrote:Uus FC-lehti kolahti just luukusta. Mukana paljon kotimaisia kasvoja.
No hitto, iloisia vesseleitähän siellä näkyi olevan
Pari ukkoa oli tienpenkassa niin sanotusti Pissallakin
Olipa otsikon lainauksessa viitattu meikäläiseen & Toveriini kun eipä noita ...hmnnn uikkareita tullut matkaan
Me vain innostumme "Jumalauta, minulla on hevi riffi, helvetti kun se toimii, soita äkkiä rumpuja tälle jutulle", ja taas sitä mennään, uusi biisi syntyy.
-Nicko McBrain
Tällänen Steve Harrisin basso-pinssi,86 magazine, tarra, vissiin alennuskuponki, valokuva bändistä ja Fc juliste. Tietenki mukana oli myös Fc member kortti
Up The Irons! 8.8.2010 Sonisphere, Pori 8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Me vain innostumme "Jumalauta, minulla on hevi riffi, helvetti kun se toimii, soita äkkiä rumpuja tälle jutulle", ja taas sitä mennään, uusi biisi syntyy.
-Nicko McBrain
EI SIIHEN PAKETTIIN OLE KUULUNUT ENÄÄ SITÄ NIMMARI VALOKUVAA PARIIN VUOTEEN!
Itse liityin Clubiin Vuoden 2005 Kesällä ja Nimmari Foto tuli joskus Flight 666 leffan ilmestymisen jälkeen. Eli se kuva joita se Bruce Allekirjoittelee siinä leffassa Lentokoneessa!
Make#34 wrote:EI SIIHEN PAKETTIIN OLE KUULUNUT ENÄÄ SITÄ NIMMARI VALOKUVAA PARIIN VUOTEEN!
Itse liityin Clubiin Vuoden 2005 Kesällä ja Nimmari Foto tuli joskus Flight 666 leffan ilmestymisen jälkeen. Eli se kuva joita se Bruce Allekirjoittelee siinä leffassa Lentokoneessa!
Juurikin näin! Itellä on muuten täsmälleen samanlainen historia jäsenyyden ja foton suhteen.
Nykyinen sanamuoto taitaa olla glossy band photo, ei minkäänlaista mainintaa kenenkään nimmareista. Tuskinpa niidenkään klubilaisten, jotka ovat nimmarifotoon oikeutettuja kannattaa enää odotella kuvaa saapuvaksi. Puhumattakaan sellaisista jäsenistä joille sitä ei ole edes luvattu...
Kyllähän tuo nimmarittomuus on sen verran paska veto bändin puolelta (tai kuka taho sen ikinä päättikin) että, koska tuonne FC:n liittymistä tuli monen monta vuotta pähkäiltyä ja sitten kun itse 2-3 vuotta sitten liittyi niin vetivät vain moisen option pois. Eipä ole Laz tai kukaan muukaan tuolla kommentoinut tai vastaillut kyselyihin..
On se vaan niin väärin
No, oma moka sinänsä että olis pitänyt liittyä jo aikoinaan tuohon FC:n. Ei voi mitään
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Itsekkin muutaman kerran laitoin kyselyä FLightin jälkeen Lazille sekä FC:hen niin Laz vastasi itse ja lupasi sen silloin kun heitin pitkät stoorit. Ja tulihan se sitten viimein sieltä!
^ En taida uskaltaa tuota kuvaa edes kysellä, potkivat pian pellolle FC:stä... Olen 1,5 vuotta yrittänyt saada sitä nimikoitua FC-paitaa, jonka olen maksanut kauan sitten. Nyt en jaksa enää, alan uskoa etten koskaan tule näkemään ko. paitaa, enkä varmaan sitä valokuvaakaan. Joka kyllä aikoinaan (4,5 vuotta sitten) luvattiin lähettää joskus myöhemmin.
Toi on kyllä todella Perseestä!
Jatka vaan pommittamista. Mainitset FC numerosi ja sanot kuinka kauan olet sitä luvattua kuvaa odottanut. Kehut FC:Tä mutta kuvan odotus vituttaa!
Varsinkin kyselet jo maksetun paidan perään.
Itse mainitsin aina, että VAADIN sitä kuvaani joka minulle FC paketissa luvattiin silloin kun se vielä kuului siihen. Sano, että se luvattiin sinulle jo viime kesäksi, mutta ei ole näkynyt. Viljelet valkoisia valheita niin itsekkin tein ja tulihan se sieltä. Mutta tuo touhu on kyllä syvältä! Varsinkin tuo paita jonka olet maksanut.
Jos se on se Valkoinen nimikoitu paita niin tuskin enää edes tekevät niitä.
^ Täytyypi varmaan sitten taas aloittaa uusi kierros. Jos sitten kyllästyisivät ainaisiin yhteydenottoihin ja lähettävät kamat... Paita on sitä uudempaa mallia (Stranger) joka on myynnissä edelleen, että sikäli olisi vielä mahdollista se saada. Kunhan saan Lazin uskomaan, että se tosiaan puuttui lähetyksistä.
Aika amatööritouhua tai todellista piittaamattomuutta/saamattomuutta jos eivät itse pysy kärryillä siitä mitä on lähetetty tai ei ole lähetetty.
Yleensä kyllä vastaavissa tilanteissa ovat aina asiakkaan puolella näissä ja hyvittävät roimasti erehdyksen.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Osoittaa kyllä huonoa makua ja käytöstä Maidenin organisaatiossa alkaa länkyttämään jostain parin kympin paidasta, josta tuskin kuitenkaan itse maksavat edes kymppiä kappale. Se pitäisi olla automaattisesti pahoittelut, ja uusi paita postiin heti, ilman mitään rutinoita.
Siellä päässä eräs asioiden hoitajista on todella herkkähipiäinen ja muiden mitään sanomattomista mielipiteistä vääriä johto päätöksiä tekevä.
En lähde tässä asiaa paisuttamaan enempää. Omalta kohdaltani IMOC on ikuisesti poissa mielestä.
Jäsenyyden uusimien aika taasen, vaan mikäs tuo hinta nyt sitte oikeen on tarkalleen? 30 puntaa, elii 35egua kööh? Pitänee taas vanhankaavan menetelmillä maksu suorittaa, joten rahaa kuoreen ja maailmalle. Ei FC saitilla oikeen kääntyny tuo rahan kurssi euroihi.
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Mulle tuli marraskuun alussa sähköpostiin ilmoitus, jäsenyyteni on päättynyt.
Ja jos uusin jäsenyyden 1 kuukauden aikana, niin tulee paitaa postissa.
Aika hassua, että mulle ei tullut aikaisemmin mitään ilmoitusta jäsenyyden uusimisesta.
Aikaisemmin on sentään tullut kotiin kirje.
Uusin jäsenyyteni pari viikkoo sitten, lähetin rahat postin mukana, (toivottavasti on menneet perille)
nyt odotellaan paitaa, ja sitä että pääsisin taas Irman foorumille.
^Mulle ei ilmoitettu mitään jäsenyyden päättymisestä, huomasin sen ainoastaaan siitä kun putiikin puolella uusiminen tuli mahdolliseksi. Maksoin jäsenyyden Paypalilla ja paita tuli viikossa, sen puoleen homma toimi. Mutta tiedonkulku tuntuu olevan vuodesta toiseen ylivoimaisen vaikeaa...