Haba wrote:^En muistanutkaan, että Pakkahuone olisi viimeksi ollut loppuunmyyty.
En minäkään netistä noin lukenut tuolloin, mutta Pakkiksen ovessa oli lappunen, notta loppuun myyty, eikä lippuja saa kassalta.
Uuden levyn biisitkö ovat vasta huhuiluasteella, nimet siis? En oo vähään aikaan seurannut mitenkään Helloween-leiriä, eli ei ole mitään tietoa. Enkä ole jaksanut oikein lukeakkaan. Uuden levyn kansikuvan kyllä tsekkasin.
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
^Jep, halloweenina tulee levy Seven Sinners ulos ja vaikkeivat täyttä faktaa olekaan, niin aika varmalla pohjalla nuo nimet ovat. Eiköhän pian julkaista virallinen tiedote biiseistäkin, kaikki muu perusinfo albumista siis onkin jo aikalailla julkaistu.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
^Kappas joo, enpä noita ilman tunnarivaatimuksia löytänyt tähän hätään mistään, ei auta mikään kun ovat foorumin serverin alaisena, eiköhän noita kuitenkin johonkin muuallekin pian uppailla.
"Life is a bitch, too expensive to be your friend"
Kulttuuritalolla ollaan.
Mites tämä Helloweeni on saanut ihmiset aktiivisiksi heti lippujen myyntipäivänä. Eli miten nopeaa liput ovat menneet. Vai onko myyty ollenkaan loppuun?
Iron Maidenia vuodesta 2000 Wicker Man:in johdosta, mutta eka konsertti vasta vuonna 2008 Tampereella.
No kuten jo parissa viestissä ylempänä mainitaan, niin Tre 07 myi loppuun, Helsinki ei myynyt tuolloin. Tai ainakin näin velipoika sanoi minulle, joka oli Hesassa päin. Muista keikoista ei ole tietoa, mutta kyllähän Helloween (kuten muukin laatupoweri) uppoaa Suomessa + se että special guestina Stratovarius, niin vähän ihteäkin pelottaa, että loppuunmyydyksi voi mennä. Mutta ei tosiaan voi oikeen mitään sanoa siittä, että kuinka nopeasti. Toivottavasti ei ihan heti.
Mitä te vehtaatte ? Jos keikka kiinnostaa, liput haltuun heti eikä hetken päästä. Helloween + Strato + Pakkahuone on lähes 100% varmuudella loppu suht nopeasti. Ei emmitä En minäkään. Ihan helvatan hyvä, jos/kun myy loppuun. Noita kourallinen ihmisiä keikkoja on tullut todisteltua ihan tarpeeksi. Joukkovoima kunniaan.
^Joukkovoima kunniaan kyllä, mutta kun se kuuluisa tämän hetkinen taloudellinen budjetti kaikkine hankintoineen ja muillekkin keikoille mahdollinen pääsy ja halu hidastavat joskus. Sen kun myyvät loppuun, mutta mielellään about kuukauden päästä ens perjantaista, että me muutkin perslävet kerettäisiin hommata liput. Eli mie ainakin. Huuto.net-metsästys ei kiinnosta.
^Perhana, kun välillä unohtaa, että on köyhiäkin. On meinaan toi valtion maksama korvaus menetetystä vapaa-ajasta niin järkyttävän massiivinen, että sitä pitää olla työntämässä joka paikkaan heti kun se tilille tömähtää.
Jos valtion vaatimattoman virkamiehen palkka olisi levy, olisi se kuin rakkaan Iron Maidenin uutukaisemme orkesterisovituksin, jos se olisi elokuva, niin tietenkin ohjaajan versio kaikista Lord Of The Ringsin leffoista yhteensä jne.
Odotetaan kuumeisesti! Saas nähä kuka vetää pisimmän korren power metal rintamalla tänä vuonna. Helloween? Gamma Ray? Blind Guardian? Sabaton? Rhapsody Of Fire? Freedom Call? Angra?...lista hyvistä ehdokkaista on loputon
Pikkasen tunnelma nousussa täälläkin. Tulee mukavat lähiajat, kun Somerville/Kiske ja Helloween tärähtävät kauppohin. Pikkasen huolestuttaa tuo rankimman Helloween-levyn viitta aikoihin, kas kun se vähiten maistunut taitaa olla se synkin tähän saakka. Tosin, huippunopeat basarit kertovat taas jostain ihan muusta. Ootellaan.
Erikoinen tilanne kieltämättä tällä viikolla, kun kahdesti joutui päivystämään lippukaupassa Pakkahuoneen keikan takia. Ja toki myös yhden jäähallin. Viime kerralla missasin Helloweenin jostain syystä, mitä en muista. Tällä kertaa samaa ei saa päästää tapahtumaan. Helloweenin näkemisestä tuli kesällä kuluneeksi 14 vuotta, joten pikkuhiljaa alkaa muutenkin olla aika. Samalla aloin pohtia, että koskahan olen viimeksi nähnyt Straton jossain klubilla. Itse asiassa en edes keksinyt vastausta, siitä on pakko olla tosi kauan aikaa. Ei tosin ihan yhtä kauaa kun Helloweenista
Iron Constablen kanssa samaa mieltä siitä, että loppuun tuon "täytyy" myydä.
Ei nyt vielä, kun miekään en ole ehtinyt lippua hankkimaan. Päättäisi nyt kummalle menee... vaan eiköhän se tuo hyväksihavaittu Pakkahuone ole, aikaisempi soittoaikakin ja eiköhän tämän pahamaineisen tiistai-keikkapäivänkin saa kikkailtua. Ainakin 'sisääntehtyjä' tunteja piisaa vapaapvn ottoon keskiviikolle sitten Mutta oikein mielenkiintoiseltahan tämä näyttää, jotenkin vain tuntui että aikaisemmin olisi levy tulossa kuin vasta loka-marraskuun vaihteessa, mutta nopeaanhan tuo aika rientää.
tracklisting wrote:01. Where The Sinners Go
02. Are You Metal
03. Who Is Mr. Madman?
04. Raise The Noise
05. World Of Fantasy
06. Long Live The King
07. The Smile Of The Sun
08. You Stupid Mankind
09. If a Mountain Could Talk
10. The Sage, The Fool, The Sinner
11. My Sacrifice
12. Not Yet Today
13. Far In The Future
Mulla taas on lukiossa tuolla viikolla koeviikkoa ja ei montaa koetta pystyis rukkaamaan (lähinnä yhden), vähän perseestä kun keskellä viikkoa tulevat ;( Mutta saa ny nähdä jos jollain ihmeellä tuonne pääsis.. Unelmailta olis kyllä mulle, that's for sure. Ja vittu miten halvat liputkin! 34 eio iso hinta tästä kattauksesta.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change
Onkos kellään tietoa miten liput menneet kaupaksi, saakeli vieläkin on ostamatta kun Kultsan keikka taitaakin allekirjoittaneelta vaihtua tampestin keikaksi, jos lippuja siis vielä on.
Last edited by scorpions on Tue Sep 14, 2010 12:45, edited 1 time in total.
scorpions wrote:Onkos kellään tietoa miten liput menneet kaupaksi, saakeli vieläkin on ostamatta kun Tavastian keikka taitaakin allekirjoittaneelta vaihtua tampestin keikaksi, jos lippuja siis vielä on.
Tavastia? Keikkahan on Kulttuuritalolla. Itse ainakin kävin hakemassa lipun perjantaina.
Ihan siisti kansi uudella levyllä. Kovin erilaista tyyliä kuin pari edellistä.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
scorpions wrote:Onkos kellään tietoa miten liput menneet kaupaksi, saakeli vieläkin on ostamatta kun Kultsan keikka taitaakin allekirjoittaneelta vaihtua tampestin keikaksi, jos lippuja siis vielä on.
Helsingin keikka on Tiketissä jo keltaisena eli "lippuja rajoitetusti".
Pitääpä kohta ostaa Pakkahuoneen lippu itsekin ettei vaan jää ilman, Stratovariuksen mukanaolonko syytä tämä uhkaava loppuunmyynti on?
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
scorpions wrote:Onkos kellään tietoa miten liput menneet kaupaksi, saakeli vieläkin on ostamatta kun Kultsan keikka taitaakin allekirjoittaneelta vaihtua tampestin keikaksi, jos lippuja siis vielä on.
Helsingin keikka on Tiketissä jo keltaisena eli "lippuja rajoitetusti".
Pitääpä kohta ostaa Pakkahuoneen lippu itsekin ettei vaan jää ilman, Stratovariuksen mukanaolonko syytä tämä uhkaava loppuunmyynti on?
tsorl wrote:Stratovariuksen mukanaolonko syytä tämä uhkaava loppuunmyynti on?
Ainakin minä ostin tuonne Kulttikselle lipun Stratovariuksen takia. Pelkkä Helloweeni ei saisi mua tuonne menemään. Tämä kertoneekin sen että odotan Stratovariukselta paljon enemmän kuin Helloweeniltä
Iron Maidenia vuodesta 2000 Wicker Man:in johdosta, mutta eka konsertti vasta vuonna 2008 Tampereella.
Jahas, loppuunvarattua näyttää tuo Helsinki, ja taas saa itsekseen manailla omaa hitauttaan, kuten Tuskankin kanssa. Toivottavasti irtoaisi vielä peruutuslipuista mullekin yksi, muuten saa kattella yksin keikan varmaan sitten Tampereella, kun kaverit suuntaavat Kulttuuritalolle.
Onhan Helloween nähty jo parikin kertaa, mutta kyllä tämä nakertaa aika hyvin.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
IndianaJones wrote:Jahas, loppuunvarattua näyttää tuo Helsinki, ja taas saa itsekseen manailla omaa hitauttaan, kuten Tuskankin kanssa. Toivottavasti irtoaisi vielä peruutuslipuista mullekin yksi, muuten saa kattella yksin keikan varmaan sitten Tampereella, kun kaverit suuntaavat Kulttuuritalolle.
Onhan Helloween nähty jo parikin kertaa, mutta kyllä tämä nakertaa aika hyvin.
Minulla on tällä hetkellä tiketistä neljä lippua kultsalle varauksessa, kahdella eri varausnumerolla ja näistä käytän itse vain kaksi lippua. Jos haluat lipun niin lunastan nuo kaikki ja myyn sinulle yhden.
^Kiitoksia aivan jumalattoman paljon, jos noin viitsisit tehdä! Upeaa porukkaa täällä rautaneidossa kun autetaan miestä mäessä. Pisteletkö vaikka YV:tä kun olet liput hommannut, niin katsotaan tarkemmin miten menetellään maksujen yms. kanssa.
Pitäisi käydä Järvenpäässä vierailulla, kun siellä olisi (toistaiseksi) viimeinen puuttuva Helloween, eli Better Than Raw seisoskelemassa. Levyn olen tasan kertaalleen kuunnellut kokonaisuudessaan, joten olisi siinäkin maata kynnettäväksi hetkeksi aikaa ennen uuden julkaisua. Olenkohan mä jotenkin hidas, vai ainoastaan rahaton, kun monta hetki sitten julkaistua mielenkiintoista albumia on vielä hommaamatta, kuten esimerkiksi Overkillin uusin. Saa nähdä miten uuden Helloweenin kanssa käy, kaksi edellistä on kyllä tullut ostettua aika nopsasti pois julkaisun aikaan.
Ja miten tuo Dark Ride jakaakaan mielipiteitä, osalle parasta Helloweenia, itselläni menee varmaan huonoimmaksi ja tylsimmäksi julkaisuksi koko tuotannossa. Onhan esimerkiksi Chameleonilla toki jonkinasteista kuraakin mukana, mutta jotenkin tuo Ride vaan vaikuttaa muutamaa hyvää raitaa lukuunottamatta todella mielenkiinnottomalta kokonaisuudessaan.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...