True dat, plus tuo kahden nimimiehen duettoprojekti-luonne, mitä sanoisin suhteellisen harvinaiseksi. Jotta kehtaa sitä nimessä korostaakin, sekä hauskasti myös ensimmäisen nimessä. Ainakin mie olen tuon mieltänyt aina vokalistien battleksi, vaikka kovin rauhaisaa tunnelmaa piisaakin.tsorl wrote:Eiköhän projektin nimivalinta ole kuitenkin aika selvä juttu... ainakin minä olisin aikoinaan melko huoletta ohittanut jonkun Frontiersin julkaiseman "Magnus Karlsson Experiencen" levyn. Ja se olisi ollut melkoinen virhe. Tasaista ja hyvää heviä kyllä, kakkoslevy Revenge samoin ja kolmonen Showdown tulee näillä näkymin marraskuussa...Wasted wrote:Allen/Lande - The Battle
Varsin hyvää ja tarttuvaa heviä. Tasainen levy. Laulajat ovat erittäin hyviä (varsinkin Lande), mutta vähän erikoiselta tuntuu, että tähän on otettu kaksi näinkin samankuuloista laulajaa. Pakko myöntää, että monessa kohtaa ei meinaa erottaa, kumpi on äänessä. Myöskin projektin nimi herättää pientä oudoksuntaa, kun biisit on kuitenkin Magnus Karlssonin säveltämiä. Suosikeiksi tältä ovat nousseet nämä hieman rauhallisemmat tunteilut Reach a Little Longer ja The Forgotten Ones. Ensiksi mainitussa lyriikkapuolikin on harvinaisen korkealla tasolla.
ns: Bonfire - S.D.I.
Varhainen helmi ja samalla yksi parhaistaan Don't Touch The Light-debyytiltään 1986. Miten voikin kuulostaa näin ajattoman hyvältä ja tilannettaan ajatellen hetivalmiilta kamalta. Kai sitä saa viiksekkäästä CACUMEN (mitäv..) -saksahevibändistä major label-sopparilla, nimenvaihdoksella & partakoneilla ihmeitä aikaan. En edes uskalla linkittää esiasteen metal archives-sivua.

edit:
No jopas, ensilauseen lisäksi ihmetyttää, miten mie olen aina kuvitellut omaavani kyvyn poimia ne yksinkertaisimmat ja tarttuvimmat takiaiset jo ensikuuntelusta lähtien all-time-suosikeikseni; mitkä tältä IFTOS:lta ovat olleet The Script For My Requiem & Another Holy WarSiren wrote:Np. BlindGuardianImaginationFromTheOther.jpg
Hankalasti avautuva levyKunnolla päähän jysähätneet biisit ovat Nimikko, A Past And Future Secret ja Bright Eyes. Muuten todella tasiasita takomista