Elokuvista, kolmannen kerran

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Peksi^^^
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Re: Elokuvista, kolmannen kerran

Post by Peksi^^^ »

Tälläisia leffoja on viimeksi tullut hommattua:

Loaded weapon 1
Men at Work
Barfly
Hard Boiled
Universal Soldier: Regeneration
Raid (2-disc)
"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

darealjyra wrote:The Expendables oli juuri sellainen mitä voikin odottaa Syltyltä, helvetin hyvää machoilua, isoja aseita ja helvetin hyvää "tahallista tahatonta" huumoria sekä tietty onelinereita ja huumoria. Ei Rambo 4:lle vetänyt toki vertoja jo pelkän Rambo-mytologian takia, mutta erittäin viihdyttävä parituntinen, joka meni ohi ihan huomaamatta. Kolmen kovan kohtaaminen oli aivan helvetin kova kohtaus, helkkarin hyvä se presidentti-läppä siinä :lol:

DVD:nä hyllyyn ja onelinerit haltuun! :wink:

5/5
Näin! Erittäin loistava ja viihdyttävä elokuva! Rambo IV on niin tyly, että sille tasolle on mahdotonta päästä. Tässä leffassa oli kyllä muutama varsin raaka kohtaus, mutta koska leffassa oli koko ajan huomattavasti " rennompi " atmösphääri, niin ei voi oikein verrata. Eikä ole tarpeellistakaan.
Eric Roberts otti hienosti damagea luodeista. Paras hytkyminen aikoihin ja välitön repeäminen.
Pressaläppä oli muuten kova.
Jason Statham senkuin vain vankistaa asemaansa mun silmissä. Loistava äijä
"To be alive is more than just breathing"
The_Air_Raid_Siren
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by The_Air_Raid_Siren »

Lappis wrote:Jason Statham senkuin vain vankistaa asemaansa mun silmissä. Loistava äijä
Todellakin! Täytyy sanoa, että Statham vei kyllä tuota leffaa. Nuoremman polven toimintaleffastaroista karismansa puolesta ehdotonta eliittiä.

Varsin viihdyttävä leffa oli. Hyvää läppää, machoilua ja repeilyä aiheuttaneita taistelukohtauksia. Osapuilleen sitä mitä leffalta odotinkin. Sitten vain blu-rayn julkaisua odotellessa. :)
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Mie taas yleensä arvostan Stathamia, tai no siis Lock Stockissa & Snatchissä. Olihan se Italian Jobissa ja ekassa Transporterissa (sama rooli...) aivan jees, pari autoilun jatko-osaa kävivät tylsäksi kuten eka Crank jo kesken leffan mulle, niin ei ole jatko-osiaankaan tullut nähtyä. Ei se adhd-heilunta jaksanut pitää mielenkiintoa yllä. Mutta tosiaan Expendablesissa tämän hahmon rasittavuus ja vinkuminen alkoivat riipiä hyvin varhaisessa osassa leffaa.

Toki se koriskentän pieksentä oli paikallaan, mie olisin voinut lyödä ovella näkyvästä mustasta silmästä (tai, no naaman ruhjeista, sama asia) aika paljon vetoa :)
Dolph oli käynyt kyllä pahan näköiseksi.

edit: Mie en ole Death Racesta kuullutkaan.. mutta enpä ole autoiluhenkinenkään liiaksi, eka ransportterikin oli hyvin lähellä amistelua. Mutta jospa tuo on Death Proofin kaltainen :P sehän on tyylikäs! Ja mites, Stathamhan on vain parhaimmillaan noissa Guy Ritchien antamissa rooleissa, miten kukaan kaipaa mieheltä enempää kuin nyrkkeilypromoottori Turkishin?

Turkish: Fuck me, hold tight. What's that?
Tommy: It's me belt, Turkish.
Turkish: No, Tommy. There's a gun in your trousers. What's a gun doing in your trousers?
Tommy: It's for protection.
Turkish: Protection from what? "ze Germans"?
Last edited by Jussi K on Sat Aug 21, 2010 20:33, edited 1 time in total.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Vähättelet niin montaa kuningasleffaa Stathamilta, että alan epäillä pääkoppasi kuntoa... Kaikki Transporterit ovat ihan kurkoja, hienoja autoja, kauniita naisia, Statham ja kunnon temput. Crank on suorastaan legendaarinen, jatko-osa vielä näkemättä.

Kun noin parjaat, katsopa Death Race. Varmasti tykkäät.

STATHAM !
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Peksi^^^
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Peksi^^^ »

Universal Solider 3:Regeneration

Tämä pitäisi olla ennemmin jatko-osa ykköselle, koska voittaa helposti paskan Universal Solider 2:The Return-leffan (Siinä leffassa ei ollut muuta hyvää kuin Megadethin Crush 'Em-biisi)

Pitkästä aikaa hyvä elokuva Jean Claude Van Dammelta ja Dolph Lundgreenelta. Juonikin on mielenkiintoinen ja myöskin ensimmäisen elokuvaan viittaavia juttuja on.
Taistelukohtaukset on hienoja (Jotkut menee ylitsekkin, ehkä nostalgia mielessä) :lol:

Suosittelen katsomaan. 8)
"I heard it about ten years ago. This speed metal crap is just warming Hendrix riffs. Played twices as fast and half as well." -James "Sonny" Crockett
Symbolic
Kisälli
Kisälli

Post by Symbolic »

Lappis wrote:
darealjyra wrote:The Expendables oli juuri sellainen mitä voikin odottaa Syltyltä, helvetin hyvää machoilua, isoja aseita ja helvetin hyvää "tahallista tahatonta" huumoria sekä tietty onelinereita ja huumoria. Ei Rambo 4:lle vetänyt toki vertoja jo pelkän Rambo-mytologian takia, mutta erittäin viihdyttävä parituntinen, joka meni ohi ihan huomaamatta. Kolmen kovan kohtaaminen oli aivan helvetin kova kohtaus, helkkarin hyvä se presidentti-läppä siinä :lol:

DVD:nä hyllyyn ja onelinerit haltuun! :wink:

5/5
Näin! Erittäin loistava ja viihdyttävä elokuva! Rambo IV on niin tyly, että sille tasolle on mahdotonta päästä. Tässä leffassa oli kyllä muutama varsin raaka kohtaus, mutta koska leffassa oli koko ajan huomattavasti " rennompi " atmösphääri, niin ei voi oikein verrata. Eikä ole tarpeellistakaan.
Eric Roberts otti hienosti damagea luodeista. Paras hytkyminen aikoihin ja välitön repeäminen.
Pressaläppä oli muuten kova.
Jason Statham senkuin vain vankistaa asemaansa mun silmissä. Loistava äijä
Komppaan kumpaakin jätkää, mitäs noihin lainauksiin enään mitään lisäämään. Vitun hyvä ja ennen kaikkea viihdyttävä pätkä. Pari läppää oli ihan kuningaskamaa. Etenkin juuri tuo pressaheitto; koko sali röhähti nauramaan. :lol:
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Kauhea Kankkunen

Olipas hyvä. Jouduin useamman kerran röhöttämään aivan ääneen ja pari kertaa olin tipahtaa sohvalta. Vaikkei tämä mikään hulvaton kreisikomedia loppujen lopuksi olekaan, on touhu välillä niin posketonta, ettei paremmasta väliä. Varsinkin Alanin esittäjä partoineen on jotenkin hellyttävän imbesilli, mutta silti niin viaton. Myöskin Stun esittäjä onnistuu hyvin roolissaan.

Aika hyvin välillä tavoitetaan "Morning After", kun ei oikeasti ole mitään hajua, miten vitussa mä tänne olen päätynyt ja miksi perse on kipeä :lol:

Suosittelen, hyvä mieli tästä tuli ja se kai on komedioiden päätarkoitus ???
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Peksi^^^ wrote:Universal Solider 3:Regeneration

Tämä pitäisi olla ennemmin jatko-osa ykköselle, koska voittaa helposti paskan Universal Solider 2:The Return-leffan (Siinä leffassa ei ollut muuta hyvää kuin Megadethin Crush 'Em-biisi)

Pitkästä aikaa hyvä elokuva Jean Claude Van Dammelta ja Dolph Lundgreenelta. Juonikin on mielenkiintoinen ja myöskin ensimmäisen elokuvaan viittaavia juttuja on.
Taistelukohtaukset on hienoja (Jotkut menee ylitsekkin, ehkä nostalgia mielessä) :lol:

Nyt täytyy olla eri mieltä. Ostin tämän toissapäivänä odotuksia täynnä ja halpisleffaksihan se paljastui. Koko kuvausmiljöö toi välittömästi sellaisen " Euroopassa kuvattu "-fiiliksen. Bulgariassahan tämä olikin sit kuvattu.
Van Dammen 2000-luvun heikoimpia tekeleitä. Lundgrenin potentiaali tuhlattiin niin ankarasti, että vastaavaan en ole hetkeen törmännyt. Juoni oli sinällään ihan ok, mutta tarinankerronta oli todella verkkasista. Jos leffassa on Van Damme ja Lundgren, tarinankerronnan ei helvetissä pidä olla verkkaista.
Paska ohjaaja käytännössä vesitti hienon comeback-leffan idean.
Niin ja taistelukohtauksissa ei ollut kyllä mitään hienoa itseasiassa. Ei verrattuna Van Dammen parhaimpiin taistelukohtauksiin, ei verrattuna Stathamin The Transporter Ykkösen taistelukohtauksiin.

1/5
"To be alive is more than just breathing"
Siren
Bändäri
Bändäri

Post by Siren »

Iron Constable wrote:Kauhea Kankkunen

Olipas hyvä. Jouduin useamman kerran röhöttämään aivan ääneen ja pari kertaa olin tipahtaa sohvalta. Vaikkei tämä mikään hulvaton kreisikomedia loppujen lopuksi olekaan, on touhu välillä niin posketonta, ettei paremmasta väliä. Varsinkin Alanin esittäjä partoineen on jotenkin hellyttävän imbesilli, mutta silti niin viaton. Myöskin Stun esittäjä onnistuu hyvin roolissaan.

Aika hyvin välillä tavoitetaan "Morning After", kun ei oikeasti ole mitään hajua, miten vitussa mä tänne olen päätynyt ja miksi perse on kipeä :lol:

Tuo on kovimpia komedia leffoja mitä olen nähnyt. Tuli kyllä naurettua aivan hemmetisti teatterissa. DVD: näkin löytyy sen laulun kera.
Näyttelijät ovat kyllä todella hyvin valittuja, varsinkin se Alan on todella sympaattinen hölmö. Naurettavimamt kohtaukset olivat Tiikeri autossa ja Alaston kiinalainen peräkontissa :lol:
Iron Maidenia vuodesta 2000 Wicker Man:in johdosta, mutta eka konsertti vasta vuonna 2008 Tampereella.
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^Kieltämättä se kinkki + peräkontti oli legendaarista kamaa, muutenkin mr. Chow vaimikäseoli hahmona loistava, hemmetti niitä puheita, "mooothelfukkels" :lol: Minä ammatin puolesta pidin lapsille suunnatusta "etälaumautin"-esityksestä, aivan hervoton konstaapeli.
Siren
Bändäri
Bändäri

Post by Siren »

^Tuokin oli todella hauska kohta. Mutta eipä tuossa leffassa paljon noita vakavia/tylsiä osia ollutkaan, aina on vähän hymyssä naama kun tuota kahtoo :D
Iron Maidenia vuodesta 2000 Wicker Man:in johdosta, mutta eka konsertti vasta vuonna 2008 Tampereella.
Peksi^^^
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Peksi^^^ »

Lappis wrote:
Peksi^^^ wrote:Universal Solider 3:Regeneration

Nyt täytyy olla eri mieltä. Ostin tämän toissapäivänä odotuksia täynnä ja halpisleffaksihan se paljastui. Koko kuvausmiljöö toi välittömästi sellaisen " Euroopassa kuvattu "-fiiliksen. Bulgariassahan tämä olikin sit kuvattu.
Van Dammen 2000-luvun heikoimpia tekeleitä. Lundgrenin potentiaali tuhlattiin niin ankarasti, että vastaavaan en ole hetkeen törmännyt. Juoni oli sinällään ihan ok, mutta tarinankerronta oli todella verkkasista. Jos leffassa on Van Damme ja Lundgren, tarinankerronnan ei helvetissä pidä olla verkkaista.
Paska ohjaaja käytännössä vesitti hienon comeback-leffan idean.
Niin ja taistelukohtauksissa ei ollut kyllä mitään hienoa itseasiassa. Ei verrattuna Van Dammen parhaimpiin taistelukohtauksiin, ei verrattuna Stathamin The Transporter Ykkösen taistelukohtauksiin.

1/5
Lauantaina tuli katsottua uudelleen kaverin luona ja tokalla katsomalla osoittautuikin paskaksi. Todellakaan ei ole mitään parhaimpia taistelukohtauksia Van Dammelta (Kickboxerissa ja Bloodsportissa edelleen parhaimmat).
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

Siren wrote:

Tuo on kovimpia komedia leffoja mitä olen nähnyt. Tuli kyllä naurettua aivan hemmetisti teatterissa. DVD: näkin löytyy sen laulun kera.
Näyttelijät ovat kyllä todella hyvin valittuja, varsinkin se Alan on todella sympaattinen hölmö. Naurettavimamt kohtaukset olivat Tiikeri autossa ja Alaston kiinalainen peräkontissa :lol:
Kai te molemmat tsekkasitte myös lopputekstit?
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^No siellä oli ne kamerakuvat lopputekstien aikana, mainioita nekin. Oliko siellä jotain muutakin ??? Mulla on tuo pidennetty ekstraversio, siellä oli jotain pilalle menneitä bonuksena jne., täytyy muistaa joskus katsoa nekin.
Siren
Bändäri
Bändäri

Post by Siren »

Sameli wrote:
Siren wrote:

Olisiko kannattanut?
Ei nimittäin jaksanut keskittyä, kun oli ne digikuvat menossa :D
Sameli
Kisälli
Kisälli

Post by Sameli »

Siren wrote:
Sameli wrote:
Siren wrote:

Olisiko kannattanut?
Ei nimittäin jaksanut keskittyä, kun oli ne digikuvat menossa :D
Niitä kuvia nimenomaan tarkoitinkin. Harva leffa tarjoaa parhaimmat repeilyt lopputeksteissä. Carrot Top ja suihinotot mummon kanssa hississä. En meinannut päästä aikoinaan teatterista pois ku nauratti niin paljon.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Iron Constable wrote:^Kieltämättä se kinkki + peräkontti oli legendaarista kamaa, muutenkin mr. Chow vaimikäseoli hahmona loistava, hemmetti niitä puheita, "mooothelfukkels" :lol: Minä ammatin puolesta pidin lapsille suunnatusta "etälaumautin"-esityksestä, aivan hervoton konstaapeli.
Tuo kaveri (Ken Jeong) on muuten ihka oikea herr Dr. Esiintyy myös aika poikkeuksetta Judd Apatowin ja/tai vakiokaartinsa täyttämissä leffoissa kuten Knocked Up, Role Models & Stepbrothes.

Eli paremmissa kuin tuo, mulle tuo oli komedioiden suurkuluttajana paha pettymys ylistyksiensä jälkeen. Jotenkin vain valju, ei toiminut. Joten kai Will Ferrell, Seth Rogen, Jonah Hill & muut tekevät jotain oikein sitten kun mie ainakin diggaan.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

Nosferatu - The Vampyre, 1979

Katselin sekä alkuperäisen vm. 1922 olevan mahdollisimman hyvin nitraattinauhoilta pelastetun leffan ja tämän uusintaversion, jossa Klaus Kinski ja Isabella Adjani mm. vetävät päärooleja, suht peräkkäin. Pakko sanoa, että kaikessa kömpelyydessään ja puhumattomuudessaan alkuperäinen vetää pidemmän korren.

Tässä uudemmassa on muutamia hyviä kamerakuljetuksia ja tunnelmannostatuksia, mutta tiettyjä kohtia on oiottu ja pari kertaa mennään hieman komedian puolelle. Pahimpana esimerkkinä Kinskin juoksu leffan loppupuolella torin poikki, poikitellen, kädet levällään. Leikkikö lepakkoa, prkl.

Toiseksi eniten vitutti Kinskin sössötys tekohampaat suussaan, kun englanti meni muutenkin huonosti. Parempi oli alkuperäinen, mykkäversio tässäkin suhteessa. Jotain tuossa karussa mustavalkoisessa mykkäpätkässä vain oli sellaista, mikä toimi paremmin, tehden siitä todellisen kauhuelokuvan isän ja klassikon.

Yksi merkittävä tekijä oli myös Harkerin hullun työnantajan rooli, joka uudemmassa on ärsyttävä hihittäjä ja vanhemmassa vain yksinkertaisesti täyskahjo "kärpästen herra". Iso ero.

Sinänsä Nosferatun maskeeraus on kummassakin versiossa hyvin onnistunut, ilkeen näköinen ukko.

Ei tämä uudempikaan huono ole, mutta pannaan alkuperäiselle jatkoajalla 6-5, sudden death.

Lyhyet "trailerit" kenties pukevat todellisuuteen sen, mitä yllä ajan takaa. Aistikaa...

1922 -> http://www.youtube.com/watch?v=pr4lfgrA ... re=related

1979 -> http://www.youtube.com/watch?v=i7wQ2VUu ... re=related
WhiteRabbit
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by WhiteRabbit »

Itse olen tässä lähiaikoina katsellut mestari David Lynchin leffoja, jotka kaikessa kokonaisuudessaan ovat todella mielenkiintoisia. Blue Velvet, Lost Highway ja Mulholland Drive katsottu, mutta etenkin kaksi jälkimmäistä vaativat vielä pari katselua ennen kuin kunnolla avautuvat. Koukeroiset juonenkuljetukset ja vaihtuvat identiteetit ovat taattua Lynchiä!

Tämän lisäksi olen puolivälissä Twin Peaksiä. Yksi mielenkiintoisimmista sarjoista, johon verrattuna esim. Lost ei ole paljon paskaakaan... mitä mielikuvitukseen tulee. Mielenkiintoiset henkilöt ja muutenkin koko ilmapiiri sarjassa on uskomattoman hyvin rakennettu. Lynch se vain osaa yhdistää kuvaa, ääntä ja näyttelijöiden pilkettä. Harmi vain että Lynch taipui paljastamaan murhaajan aika aikaisessa vaiheessa.
Seuraavana olisi luvassa Mulholland Driven ns. sisarteos, Inlan Empire, joka on varmasti myös mielenkiintoinen tapaus! :D
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Jyyd
Viimeinen voitelija
Viimeinen voitelija

Post by Jyyd »

WhiteRabbit wrote:Itse olen tässä lähiaikoina katsellut mestari David Lynchin leffoja, jotka kaikessa kokonaisuudessaan ovat todella mielenkiintoisia. Blue Velvet, Lost Highway ja Mulholland Drive katsottu, mutta etenkin kaksi jälkimmäistä vaativat vielä pari katselua ennen kuin kunnolla avautuvat. Koukeroiset juonenkuljetukset ja vaihtuvat identiteetit ovat taattua Lynchiä!

Tämän lisäksi olen puolivälissä Twin Peaksiä. Yksi mielenkiintoisimmista sarjoista, johon verrattuna esim. Lost ei ole paljon paskaakaan... mitä mielikuvitukseen tulee. Mielenkiintoiset henkilöt ja muutenkin koko ilmapiiri sarjassa on uskomattoman hyvin rakennettu. Lynch se vain osaa yhdistää kuvaa, ääntä ja näyttelijöiden pilkettä. Harmi vain että Lynch taipui paljastamaan murhaajan aika aikaisessa vaiheessa.
Seuraavana olisi luvassa Mulholland Driven ns. sisarteos, Inlan Empire, joka on varmasti myös mielenkiintoinen tapaus! :D
Nuo kaikki kolme ekaksi lueteltua leffaa ovat Lynchin parhaimmistoa, omana suosikkina pidän varmaankin Mulholland Driveä, vaikka lähes kaikki Lynchin leffat ovatkin mulle kolahtaneet eri tavoin. Twin Peaksia ei toki voi liikaa ylistää, vaikka notkahdus juonessa tuleekin kakkoskaudella, mutta onhan sarjan 2 viimeistä jaksoa sitten taattua Lynchiä. Näin sarjan ekan kerran n. 3v sitten ja se on yhä suosikkisarjani, tuskin mitään parempaa tullaan ikinä tekemäänkään.

Inland Empire on varmaankin se oudoin leffa mulle Lynchiltä, ei oikein auennut kyllä, mutta ahdistavan tunnelman kyllä loi. Tunnelmien luojana Lynch on erinomainen, Angelo Badalamentin musiikit ovat kyllä todella tärkeä osa noita leffoja.

Seuraavaks varmaan suosittelisin sun tsekkaamaan Straight Storyn ja Eraserheadin. Straight Story on nimensä mukaisesti yksinkertainen tarina, mutta Lynchin kädenjälki tekee tosta koskettavan pätkän. Eraserhead on taas enemmän sitä surrealistisempaa Lynchiä uran alkupuolelta, mutta toimii tuokin. Samoin Wild At Heart on tsekkaamisen arvoinen pätkä.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change

Rumpucovereita & muuta mukavaa: http://www.youtube.com/user/Judezki92
http://www.last.fm/user/Siksak
http://www.freewebs.com/mywasp-bootlegs/
CreepingDeath
Hang-Around
Hang-Around

Post by CreepingDeath »

^ Itse pidän Lynchin parhaimpana tällä hetkellä herran selvästi helpointa elokuvaa, joka kantaa nimeä Elefanttimies. Tuota voi suositella ihan jokaiselle.

Dyyni, Blue Velvet, Twin Peaks: Fire Walk with Me, Lost Highway ja Mulholland Drive on myös nähty. Ensinmainittu oli huono ja Twin Peaks ei päässyt lähimainkaan sarjan tasolle, muut pitää katsoa joskus myöhemmin uudelleen tajutakseen niistä jotain.

Twin Peaks on maailman paras sarja (heti Simpsoneiden jälkeen).
QazKFD
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew

Post by QazKFD »

Jyyd wrote:
WhiteRabbit wrote:Seuraavana olisi luvassa Mulholland Driven ns. sisarteos, Inlan Empire, joka on varmasti myös mielenkiintoinen tapaus! :D
Inland Empire on varmaankin se oudoin leffa mulle Lynchiltä, ei oikein auennut kyllä, mutta ahdistavan tunnelman kyllä loi.
Kyllä, totaalisen päätöntä tavaraahan se oli :D Olin niin pihalla loppua kohden, että taisin jopa jättää viimeisen puoli tuntia tyystin kattomatta.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
Peksi^^^
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by Peksi^^^ »

WhiteRabbit wrote:Tämän lisäksi olen puolivälissä Twin Peaksiä. Yksi mielenkiintoisimmista sarjoista, johon verrattuna esim. Lost ei ole paljon paskaakaan... mitä mielikuvitukseen tulee. Mielenkiintoiset henkilöt ja muutenkin koko ilmapiiri sarjassa on uskomattoman hyvin rakennettu. Lynch se vain osaa yhdistää kuvaa, ääntä ja näyttelijöiden pilkettä. Harmi vain että Lynch taipui paljastamaan murhaajan aika aikaisessa vaiheessa.
Tässä on itselläkin aikomuksena katsoa tuo sarja kokonaan taas kerran uudestaan näinä syyskuisina iltoina, kun kerran omistan sarjasta Golden Edition-boxin.
Loistava sarja joka lopetettiin liian aikaisin kesken. :(
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

WhiteRabbit wrote: Tämän lisäksi olen puolivälissä Twin Peaksiä. Yksi mielenkiintoisimmista sarjoista
Kyllä se on paras sarja mitä on ikinä tehty. Kolahti jo silloin ensimmäisellä näytöskerralla (1991) eikä mikään muu ole päässyt lähellekään sitä fiilistä ja tunnelmaa joka sarjassa on. Monia loistavia sarjoja toki on muitakin mutta enpä nyt jaksa mitään listailla. Kyllä ne itsestäänselvyydet tulisi jokaisen tietää ainakin 8)
Voiskin laittaa syksyllä uuden katselukierroksen kun emännältä löytyy myös kultainen dvd-boxi.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Post Reply