Täältä tähän,
MH

Moderator: The Killer Krew
Samaa ihmettelin itsekin nimittäin tuon kyllä pisti heti korvaan, mihin ne äänet katosi sekunniksi??mika wrote:Soundit oli hyvät ja tuhdit mutta Wicker Manin loppusuoralla hävisi ehkä sekunniksi musa ja laulu (tai sitten olin psykoosissa- voi olla sekin)
Kiitos myös paidattomalle kaverille anniskelualueella päälavan vieressä. Tyyppi oli ekana vessajonossa, mutta siitä huolimatta tämä alkoi lorottaa maahan siinä vessajonossa.BlackBart wrote:Erityiskiitos kavereille ja sille 27-vuotiaalle kaverille, joka kusi pulloon, oli antaumuksella mukana ja joka heilui jonkin aikaa ilman paitaa. Ilmoittautuuko joku?
Täältä lähtee kiitokset ulkolaiselle kaverille, joka lauantaina ennen HIMin keikkaa kusta lorotti maahan siinä ensimmäisen turva-aidan takana niin että kusi roiskui kaikkien lähellä olevien kintuille. Ja kun oli rakkonsa tyhjentänyt, lähti poisKarpaasi wrote:Kiitos myös paidattomalle kaverille anniskelualueella päälavan vieressä. Tyyppi oli ekana vessajonossa, mutta siitä huolimatta tämä alkoi lorottaa maahan siinä vessajonossa.BlackBart wrote:Erityiskiitos kavereille ja sille 27-vuotiaalle kaverille, joka kusi pulloon, oli antaumuksella mukana ja joka heilui jonkin aikaa ilman paitaa. Ilmoittautuuko joku?Kyllä joku naispuolinen henkilö sitä vissiin uhkasi vetää turpaan. "Sun vuoro olisi ollut seuraavaksi!? Vitun törkeetäää!"
Reissujuttuja kuunnelleena ja nyt yhden keikan ko. kiertueelta nähneenä iski yöllä pieni harmitus, jotta mikseikö sitä nyt typeryyksissään ite lähtenyt muualle. No voi sun prööt. Mutta Pori rokkas silti.Hese wrote:Olihan loistava keikka, kerrankin näki pimeässä ulkokeikan jonka kruunasi vielä sumu. El Dorado toimi aivan saatanan hyvin livenä mutta ehdottomat kohokohdat olivat The Wicker Man ja Ghost Of The Navigator joita ei ollut vielä päässyt näkemään livenä. Huomenna suuntana Bergen ja kuten teletapit sanovat UUDESTAAN!!!
ps. Hallowed Be Thy Name on edelleen se maailman paras biisi, piste.
Jos oikeen ymmärsin niin Bruce puhui että tulee sillä albumikiertueella ens vuonna.Jyyd wrote:Videoita kattoessa menee kyl kylmät väreet, kyllä vituttaa kun tuli missattua tämä. Tulkaa nopeasti takas!
Thank god, olihan tuo tiedossa mutta hyvähän näitä on aina kuulla itse bändiltä\../Juho\../ wrote:Jos oikeen ymmärsin niin Bruce puhui että tulee sillä albumikiertueella ens vuonna.Jyyd wrote:Videoita kattoessa menee kyl kylmät väreet, kyllä vituttaa kun tuli missattua tämä. Tulkaa nopeasti takas!
Voimanorja wrote:In case joku, kuten minä itse, missasi Brucen kaatumisen, niin joku toinen taas kuvasi sen näpsäkästi videolle.
And here you go,
http://www.youtube.com/watch?v=IUEV7eo0N0w" onclick="window.open(this.href);return false;
Voimanorja wrote:In case joku, kuten minä itse, missasi Brucen kaatumisen, niin joku toinen taas kuvasi sen näpsäkästi videolle.
And here you go,
http://www.youtube.com/watch?v=IUEV7eo0N0w" onclick="window.open(this.href);return false;
Um... Did he die?