No se taasen on fakta, että lauantain lippujen hinnat pelkästä Himistä voi olla monelle kompastus, mutta silti itse väitän lauantaina löytyvän paikalta aivan tarpeeksi mukavasti HIM-paitasta kansaa. Alice In Chainsistäkin kuulee kehuttavan vähän väliä ja samalta päivältä löytyy = lisää lippumenekkiä. Ja itselleni kans HIM on lauantain kohokohta. Etenkin nyt, kun Ariakaan ei tule.Butch wrote:Juuri näin luulen. Nyt kuitenkin puhutaan 40k henkeä vetävästä festarista. Mun mielestä HIM ei vedä näillä lipunhinnoilla edes 10k ihmistä paikalle, mutta määrittely toki on hankalaa, eli kuka tulee minkäkin takia. Ja olen mielelläni tässä väärässä, kun kuitenkin toivoisi alueella olevan lauantainakin paljon ihmisiä.AntiSmuli wrote:Ainoa Suomen keikka koko vuonna ja luulet ettei vedä porukkaa?Butch wrote:Ei sillä, ettäkö se yllättäisi, ei millään HIM:illä hirveesti jengiä vedetä.
Ja oliko se nyt kesän ainoa vai koko vuoden, enivei. Spekuloidaan lisää festareitten jälkeen. Joka tapauksessa hyvät kekkerit varmasti tulossa, mitä tuo sää nyt vielä vähän arveluttaa. Ja huomenna matkaan!