Mitä sitten tulee laittomaan lataamiseen,tuomitsen sen jyrkästi. Laillinen lataaminen eli musiikin ostaminen netistä,sitä vastaa minulla ei ole mitään. Jos joku haluaa musan vain koneelle ja ipodilleen niin siitä vaan. Mutta sitä vastaan taistelen jyrkästi että fyysinen formaatti lopetettaisiin ja kaikki musiikin jakelu siirrettäisiin nettiin. Minä haluan aina levyt levyinä,sillä fyysinen formaatti on aivan toista kuin kylmä tiedosta ja kaikki kansitaide ym. ei sitä kun levyn laittaa soittimeen ja selailee kansilehteä korvaa tietokoneen näyttö. Mitä tulee taas noihin kansainvälisiin nettilevykauppoihin minulla ei hirveästi kokemusta ole,mutta aikoinaan kun kuuluin HomeEntertaiment kerhoon(ent. Fazerin musiikkikerho) siellä toimitukset kesti ja usein kannet oli rikkoontuneet kun paketin avasi.
No tästä tulevasta levystä. Äsken luin tuota Ilta-sanomien artikkelia ja siinä sanottiin "...musiikki kuulostaa Maidenin mittapuulla raa'alta ja pelkistetyltä. Ei laulustemmoja,ei montaa tavaramerkiksi vuosien varrella muodostunutta kahden tai kolmen kitaran melodiajuoksutusta." Eli varmaankin on tulossa huomattavasti erilainen levy kuin AMOLAD. Mitä tuo sitten tarkoitti,paluuta debyytin ja Killersin ajoille,tuskinpa sentään mutta uskoisin että hieman suoraviivaisempaa linjaa. Perjantainahan se selviää,se on muuten perjantai 13.