Pesusieni wrote:^Katsos Powerslaver oletko jo vastannut kyseiseen topicciin aikaisemmin ennenkuin alat kirjootella
Mikäs laudan poliisi se sinä olet? Tämä taitaa olla jo toinen kerta samassa topicissa, kun alat huomauttelemaan. Jos jättäisit nämä hommat vaikkapa Rauta Konstaapelille?
No perkele. Maidenin biisejä ei voi verrata. Pistän nyt parhaita, jotka tulevat mieleen: Total eclipse
Rime of tha anident mariner
No prayer for the dying
Murders in the Rue Morgue
Huom tässä oma parhaimmisto:
Hallowed be thy name
Infinite Dreams
Rime of the ancient mariner
Powerslave
Phantom of the opera
Lord of the flies
Sing of the cross
Voi kun tästä listasta tulis niin pitkä että jätän nyt näihin.
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Monia biisejä pitää kuunnella pari kertaa, ennen kuin niihin pääsee sisälle, muttä tämä biisi iski ekalla kuulemalla vaan niin helvetin lujaa, ja näin ei ole koskaan mikään muu biisi tehnyt. Kaiken kukkuraksi tuo jaksaa iskeä viellä kymmenien kuuntelukertojen jälkeen yhä uudestaan ja uudestaan.
MAAILMAN PARAS BIISI!!
Monia biisejä pitää kuunnella pari kertaa, ennen kuin niihin pääsee sisälle, muttä tämä biisi iski ekalla kuulemalla vaan niin helvetin lujaa, ja näin ei ole koskaan mikään muu biisi tehnyt. Kaiken kukkuraksi tuo jaksaa iskeä viellä kymmenien kuuntelukertojen jälkeen yhä uudestaan ja uudestaan.
MAAILMAN PARAS BIISI!!
Täysin samaa mieltä joka asiasta. Hallowed on ollut suosikkibiisini siitä lähtien kun se syrjäytti Judgement Of Heavenin ykköspaikalta. Se sytyttää eniten myös silloin kun olen muutaman oluen ottanut, ja silloin särkyvät esineet ovat todella vaarassa. Erittäin lähellä on noin 10-12 biisiä joista mainittakoon erityismaininnalla Rime Of The Ancient Mariner.
Mun täytyy vissiin olla vaan erilainen fani, koska mulle Hallowed on suunnilleen Maidenin huonoimpia biisejä. Koskaan en ole tajunnu sen hienoutta yms, enkä ymmärtänyt sen tolkutonta hehkutusta. Ainakin vähemmistössä olen tässä asiassa.
Tämäkin aihe on hieman ns. ikuisuus-kysymys. Kait se paras on Caught Somewhere In Time, ei tässä kovempaa biisiä mieleen tule.
Jaa, mitäs tälläseen pitäis vastata? Yhden sijasta laitan kuus muuten ei tuu mitään (ei missään järjestyksessä):
Alexander The Great
Infinite Dreams
Paschendale
Evil That Men Do
Holy Smoke
Afraid To Shoot Strangers
Biisit on kaikki ihan täydellisiä, mitenkään toisenlaisesti en osaa perustella. Tälläsiin aiheisiin on hankala vastata, ku ei oo ensimmäistäkään biisiä, josta en pitäis.
"'What ho', said the thing with three bonces, 'do not meddle with things you do not understand!'" Nicko McBrain
condemned wrote:Kait se paras on Caught Somewhere In Time, ei tässä kovempaa biisiä mieleen tule.
Jeps, näinhän se on.
Eihän tuota lausuntoa voi olla komppaamatta .
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
condemned wrote:Mun täytyy vissiin olla vaan erilainen fani, koska mulle Hallowed on suunnilleen Maidenin huonoimpia biisejä. Koskaan en ole tajunnu sen hienoutta yms, enkä ymmärtänyt sen tolkutonta hehkutusta. Ainakin vähemmistössä olen tässä asiassa.
Tämäkin aihe on hieman ns. ikuisuus-kysymys. Kait se paras on Caught Somewhere In Time, ei tässä kovempaa biisiä mieleen tule.
Ehkä vähemmistössä, mutta mä olen samaa mieltä. Maiden England-versio on ainoa versio, mitä jaksan kuunnella. Levyversio on kyllä luokatonta kuonaa.
Somewhere on kyllä kova. Ja Alex the Great. Sign of the Cross voisi kuitenkin olla mun tämänhetkinen valinta
Koska Maidenilla on niin paljon erinomaisia biisejä, tyydyn heittämään vain tämän hetkiset suosikkini. Lista elää koko ajan, mutta mainitaan nyt kuitenkin:
The Loneliness Of A Long Distance Runner
Hallowed be Thy Name
Public Enema Number One
Paschendale
Still Life
No Prayer For The Dying
Seventh Son Of A Seventh Son
Oikeastaan kaikki No Prayerin ja SIT:n biisit kuuluvat suurimpien suosikkien joukkoon sekä myös ne 10-20 muuta biisiä, joita en muistanut/jaksanut mainita. Levyjen arvostelutopiceista saa parhaiten kuvan meikäläisen Maiden mausta.
Minulla se on aina ollut Wasted Years. Aina iskee kuin 666 volttia. Hallowed Be Thy Name on kyllä melkein yhtä hyvä ja mietin usein kumpi se oikeasti on lempibiisini, mutta silti jokin tuossa Wasted Yearsissa vaan iskee enemmän.
Kyl se on Caugh.. eiku sittenkin Aces... tai odotas se on Sevent... ei vaan Paschen... on kyllä loistava veto... mut jos pakko on sanoo viimeinen sana niin sanotaan Revelations... melodiat, soolot, kaikki kohdallaan... tai...
Kaks nousee ylitse muiden, eli Hallowed Be Thy Name ja Fear Of The Dark
Tässä kuitenkin muita kympin biisejä:
Killers
Number Of The Beast
Die With Your Boots On
Trooper
Revelations
Powerslave
Aces High
Heaven Can Wait
Alexander The Great
Moonchild