Ei voi muuta sanoa ku KYLLÄ!! Näin se vittu pitää tehdä!

Moderator: The Killer Krew
Itse tein saman tempun viime talvena. Yhtyeen levyistä Venus Doom on oikeastikin aivan helkkarin hyvä levy. Myös uusin Screamworks... on kaikessa melankolisuudessaan mahtava albumi, vaikka on musiikillisesti paluuta bändin popimpaan soundiin. Venus Doomilta löytyy hivenen raskaampia ja Black Sabbath -henkisiä riffejä paljonkin. Valo tokaisi itse haastattelussa, että levyn musiikki on Gay Doomia. Kai se on sitten aika osuva kuvaus levyn edustamalle kaupalliselle heavy rockille, josta löytyy vähän doom-vivahteita.AntiSmuli wrote:HIM - Heartache Every Moment
Uskomattoman hyvää tavaraa. Lyhyessä ajassa sisäistetty oikein kunnolla koko Himin tuotanto läpi. Vihdoin ja viimein.
HIM toimii mullekin todella hyvin. Upeita tunnelmia ja melodioita. Valo on loistava tulkitsija, itse pidän kovasti hänen laulutyylistään ja -äänestään. Valon laulumelodiat ovatkin minusta yksi HIM:in vahvimpia puolia. Levyistä parhaimmiksi nostan debyytin, Venus Doomin ja Love Metalin. HIM:iltä ei ole tosin huonoa levyä tullutkaan, mulle kaikki toimii todella hyvin, mutta nuo mainitut ovat vahvimmat. Taso on pysynyt vahvana koko ajan.AntiSmuli wrote:HIM - Heartache Every Moment
Uskomattoman hyvää tavaraa. Lyhyessä ajassa sisäistetty oikein kunnolla koko Himin tuotanto läpi. Vihdoin ja viimein.
Tuosta Anus Doomista mie en kovin kaupallisena välitä, mutta muutoin kyllä samaa mieltä olen jokaiselta (muulta) levyltä löytyvistä hyvistä biiseistä. Esimerkiksi Love Metalin Sweet Pandemonium (miten tuollaisen pörinän saa aikaan bassolle? saisi olla pakollinen kaikkialla!) on bändin paras biisi, eikä nerokas The Sacrament kauaksi jää. Tai Dark Lightin Under The Rose ja Killing Loneliness. Mutta mie välitän kuunnella vain näitä melodisimpia hittejä, vaimon levyjä & suurempi fanitus hänellä. Uudella on kyllä miellyttävän monta tarttuvaa, huonoimpana itse asiassa tuo ainoa(?) sinkkubiisi Heartkiller!Hammer wrote:Itse tein saman tempun viime talvena. Yhtyeen levyistä Venus Doom on oikeastikin aivan helkkarin hyvä levy. Myös uusin Screamworks... on kaikessa melankolisuudessaan mahtava albumi, vaikka on musiikillisesti paluuta bändin popimpaan soundiin. Venus Doomilta löytyy hivenen raskaampia ja Black Sabbath -henkisiä riffejä paljonkin. Valo tokaisi itse haastattelussa, että levyn musiikki on Gay Doomia. Kai se on sitten aika osuva kuvaus levyn edustamalle kaupalliselle heavy rockille, josta löytyy vähän doom-vivahteita.AntiSmuli wrote:HIM - Heartache Every Moment
Uskomattoman hyvää tavaraa. Lyhyessä ajassa sisäistetty oikein kunnolla koko Himin tuotanto läpi. Vihdoin ja viimein.Debyytti ja Razorblade Romance potkivat myös hyvin. Muut levyt ovatkin sitten huomattavasti ailahtelevampia, mutta jonkin verran hyviä biisejä löytyy jokaiselta. Yksi ehdottomista lempparikappaleistani on Lovel Metal -levyltä löytyvä Endless Dark.
Kun unohtaa HIM:n imagon ja Valon perään kuolaavat teinitytöt, niin voi löytää sen olennaisen, eli bändin musiikin. Löytyy sieltä yhtyeen tuotannosta sitä kuonaa, huonoja pillunkostutteluballadeita jne., mutta sitäkin enemmän hyvää ja timanttista kamaa. Itse diggaan kyllä pääasiassa Valon lauluäänestä (en kaikista sävyistä kuitenkaan), mutta kaikista eniten yhtyeen musiikissa kolahtaa upeat laulumelodiat.
Kiitos vinkistä! Täytyy lähetellä Matiakselle sähkäriä, kunhan malttaa.Jussi K wrote:^ Kysäisepäs kaippareilta suoraan, vaikka Balmulta > matiaspalm@yahoo.com -myyvät kyllä jos on, ainakin pari v. sitten HMP:n lämpätessä Teatrialla Thunderstonea (ei tarvinnut katsoa edes melkein-viimeistä keikkaansa) tarjosi tuota laatikostaan mutta miehän ostin sen tuoreeltaan '04 Tuskasta. Mapella oli muuten miehenköriläälle otollinen myyntikyltti noiden EP:iden kanssa: Perse 5€!
Kuuntelin tänään juuri tuon levyn. On tuo biisi edelleen se paras, ei voi mitään. Brucelta aika uskomaton suoritus.OsmaGunner wrote:Ja heti perään seuraavaa "tykitystä"
Bruce Dickinson - Navigate the Seas of the Sun
Aaaaaahh... Vöi jymäleissön....