Jeeves wrote:Testament - First Strike Still Deadly
Sanoo muut mitä tahansa tästä julkaisusta, niin mulle putoaa ihan täysillä. Loistavia vetoja vanhoista biiseistä rouheilla saundeilla.
Viimeisiä viedään, eli Souza on jo päässyt ääneen. Olen miehen ulosannista pitänyt aina todella paljon, esimerkiksi Exoduksen Tempo Of The Damned on Souzalta ihan järjettömän kova veto. Alone In The Dark todistaa kyllä, että onnistuu mieheltä puhtaampikin laulanta. Loistovetoja molemmat Souzan laulamat biisit.
Mie olen ainakin täysin samaa mieltä, niin FSSD:stä kuin Souzastakin. Tuo uudelleenäänityskokis nyt on vain voittava konsepti melkeinpä kenen hyvänsä kohdalla, jos on miehistö ja sen avainjäsenet kelkassa ja/tai niin hyvässä kuosissa kuin Testamentilla tuolloin. Ja Blacklisthän on simppeliydessäänkin Exoduksen parhain biisi
Hammer wrote:Circle II Circle: Who Am I To Be?
Täydellistä. Sekä biisille, että Zachary Stevensin laulusuoritukselle täydet pisteet. Tyylillisesti aika lailla jossain Iced Earthin ja Savatagen välimaastossa. Koko Burden of Truth -levy on yksi parhaita levyostoksiani viimeisen parin vuoden ajalta.

Levyn tarinahan perustuu Da Vinci koodi -kirjaan.
Mulla on sellainen kutina, että voi hyvinkin jäädä CIIC:n uran parhaaksi levyksi tuo. Ei siinä, etteivätkö voisi tehdä taas edellisen tylsemmän jälkeen hyviäkin plattoja tulevaisuudessa, mutta tuo BOT on vain aika hiton onnistunut. Tähdet kohdillansa tai jotain...
ns:
Soilwork - Departure Plan
Rauhallsta, rauhallista & paluuta normi-kotieloon taas. Jos sitä uskaltaisi mennä tästä nukkumaankin joskus.