Summerganon wrote:Ei minulla mitään Finnish madnessia vastaan ole, mutta Porilainen hulluus on Porin keikan takia ajankohtainen juttu ja When the Wild Finn Blows -TFF-viittaus samoin. Finnish madness jne. juttu on ihan ok, mutta kuitenkin.
Tuosta Finn Blows´ta tulee turhan ruottalainen fiilis... Siksi sille ei kiitos minulta.
Mutta voisihan se olla myös porilaisesti "When the Wild Porilainen Blows!"
Summerganon wrote:Ei minulla mitään Finnish madnessia vastaan ole, mutta Porilainen hulluus on Porin keikan takia ajankohtainen juttu ja When the Wild Finn Blows -TFF-viittaus samoin. Finnish madness jne. juttu on ihan ok, mutta kuitenkin.
Tuosta Finn Blows´ta tulee turhan ruottalainen fiilis... Siksi sille ei kiitos minulta.
Mutta voisihan se olla myös porilaisesti "When the Wild Porilainen Blows!"
Sama fiilis... huom! Pääpointti edellisessä EI ollut se Finn, mistä se naapurimaan fiilis tuli...
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Kaikki on ollut ihan hyviä vaihtoehtoja, paitsi se "Porilainen hulluus" ja "Madness of Pori".
Ei sillä muuten niin väliä. Olkoon vaikka "The Man Who Would Be Finn"
Kunhan sieltä selästä löytyy se "8.8.2010. Pori,Kirjurinluoto" Tai joku vastaava keikkaan liittyen.
Muutama kaveri on lähestynyt kysyen, että miksei uusi paita ole vielä tullut postissa, vaikka maksoin jo viikko sitten.
Huomioikaa, että paidat painetaan vasta muutaman viikon päästä ja ne toimitetaan tilaajille ennen Porin konserttia.
Tekstiasioita en ole ehtinyt hoitaa tai miettiä sekuntiakaan, koska nyt on kaikenlaista häslinkiä päällänsä niin kotona kuin töissä, esim. 40.000 euron arvoinen matkailuautokin oli varastettu ja pitäisi tänään illalla tulla takaisin. Pessimisti ei tosin pety.
Omat suosikki-sloganit tuli ehdottomasti Suotanalta! 'When the Wild Finn Blows' ja 'The Finland Frontier' yms. Tykkäsin myös Jazz78 'Madness of Pori' -ehdotuksesta, 'Porilainen hulluus' kuulostaa vähän tönköltä omasta mielestäni sen enklannin kielisen alun perässä.
Näin siis mun mielipiteet vaikken paitaa tilaakaan. Hieno on paita kyllä!
Itsehän kannatan ehdottomasti The Finland Frontieria. Nopeasti kun vilkaisee niin näyttää ihan Final Frontierilta... Lyökääpä tällekin äänestys?
Me vain innostumme "Jumalauta, minulla on hevi riffi, helvetti kun se toimii, soita äkkiä rumpuja tälle jutulle", ja taas sitä mennään, uusi biisi syntyy.
-Nicko McBrain
QazKFD wrote:Sanokaas nyt ihan oikeesti, mikä tässä "Kun villi suomalainen imee kyrpää" on niin hienoa että sen tahtoisi paitaan jota pitäisi jopa yllään?
No ton lauseen tajuavatkin vain Maiden-fanit. Yleisellä tasolla taas...
Oma suosikkini on "Can I play with madness of Pori". Hyväksyn myös "Finland Frontierin" ja pitkin hampain "Finnish madness´n". Jos tulee Finn Blows, niin haluan rahani takaisin.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
QazKFD wrote:Sanokaas nyt ihan oikeesti, mikä tässä "Kun villi suomalainen imee kyrpää" on niin hienoa että sen tahtoisi paitaan jota pitäisi jopa yllään?
Äläs nyt. Brigatti anto ison listan mitä muutakin se voi tarkoittaa. Se onkin sitten eri asia mitä itse tarkoitin tuolla.
Jazz78 wrote:Sama fiilis... huom! Pääpointti edellisessä EI ollut se Finn, mistä se naapurimaan fiilis tuli...
Tehköön Brigatti asialle mitä tykkää jos ehtii tai haluaa. Paita jo tilattu, joten tulkoon millä tekstillä vaan.
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
Suotana wrote:Äläs nyt. Brigatti anto ison listan mitä muutakin se voi tarkoittaa.
Mulla on vahva tunne, että meistä kahdesta sinä olet käsittänyt Tonin viestin sisällön väärin...
Mutta vaikka siihen palattaisiinkin, niin mitä se villi suomalainen sitten puhaltaa? Yrittää avittaa leirinuotiota parempaan tuleen jonka on juuri kahden kepin (ja Coltin) avulla tulille saanut? Minne se villi suomalainen räjähtää, ja ennen kaikkea, miksi?! Mitä helvettiä?
Suotana wrote:Se onkin sitten eri asia mitä itse tarkoitin tuolla.
Kyllä huomaa, että taiteellinen johtaja on ollut vähän lomalla. Omasta mielestä tuo porilainen hulluus-teksti on kyllä ihan hirveä enkä itse kyllä haluaisi mitään imutekstejä paitaani. Toisaalta näin keski-ikäisenä hevilehmänä vois saada jos jonkinlaisia ehdotuksia, ylentäis mieltä. Joo. Katsotaan, miten johtajaa silittelis, josko jotain olis vielä pelastettavissa. Tosin tässä on nyt sellaista säätöä muussa elämässä, että paitaprojekti ei ole suurin murheista.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
^ Näin unta, että mulle tuli tyrä. Tuohon palleaan tuuppas jotain möhkälettä ja suolta pihalle, karmea painajainen. Se tuli varmaan tästä vitsistä ja kaikesta nauramisesta.
Tarkennetaan vielä, että jotta asianosainen piirtäjäjohtajaguru ei vetäisi suotta vihreää palkoa sieraimeensa niin kuvahan on todella upea! Taattua laatua, kuten aina. Hieman eri teksti ja taas olis täydellisyyttä kehissä (älä tule paha miäli, tule hyvä miäli...?)
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
En kehtaisi pitää paitaa, jossa on tuollainen teksti, joten enpä taida tilata. Ja ei todellakaan millään pahalla tekstin "isää" kohtaan, mutta ei vain kolahda.
"Brother will kill brother
Spilling blood across the land
Killing for religion
Something I don't understand"
Nyt kävi niin, että tämä paitaprojekti ei toteudukaan vaan otan yhteyttä kaikkiin tilaajiin maksujen palauttamiseksi. Paidasta tehtiin niin monivärinen molemmin puolin ja koska painatuksesta haluttiin iso kokoinen XXL kokoisiin paitoihin, mikä tarkoitti tuplafilmien tekemistä silkkipainoa varten, että tilauksia olisi pitänyt tulla sen verran enemmän etukäteen, että olisin ottanut niin suurta riskiä, kun tämä tällä kertaa vaati. Olen pahoillani tilaajille aiheutuvasta ylimääräisestä sähläyksestä. Teille tulee sähköpostia lähipäivien aikana.
Sääli, kun itse olen aina sattunut nuo Rautaneito-paidat ostamaan. Ilmeisesti joillakin foorumisteilla ei kuuppa kestänyt pitää Poriin liittyvää paitaa päällä.
Putee wrote:^ Tai sitten vaan se teksti ei ollut aivan paras mahdollinen..
Sepä se.
"Voi vittu, kun joskus se rasittaa,
en maata kestä, en maailmaa,
vaan hänenkö niskaan velkani sälytän.
Niin kasvot peilistä pakenee,
tyhjät silmät eilistä katselee.
Mitä sainkaan minä ja mitä saikaan hän...
...risaisen elämän."