Moderator: The Killer Krew
Laskinkohan oikein, että laskuri on nollilla UK:n aikaa maanantain ja tiistain välisenä yönä klo 24.00 eli Suomessa klo 02:00 tiistaiaamuyöstä?Osiris wrote:^Kyllä! Juuri tuli sähköpostiin viestiä samasta uutisesta! Eli maanantaina sattuu ja tapahtuu...![]()
Edit: On kyllä ruma tuo logo.
Laskit väärin, Herra Brigatti sensijaan laski aivan oikein. Innolla odotetaan mitä kivaa sieltä paljastuu.Beast Doctor 661 wrote:Mun laskelmien mukaan laskuri menee nollille joko aamulla tiistaina tai aamupäivällä?! Koska Englannissahan aika on vähän jäljessä Suomen aikaa. Luulisin kuitenki ajastimen tarkoittavan 24 tuntisia vuorokausia, vaikka puhutaan päivistä ja minuuteista. Silloin varmaan jotain olennaista tapahtuu/paljastetaan. 8)Aamupäivä on väärin sanottu multa/ Kyllä se ajankohta on aikaisin aamulla. Mut kuitenkin ti, jos arvioni päivistä pitää paikkansa? Jos ei sittenhän se tapahtuu jo aiemmin jos on kyse tästä päivästä jostain 15 tunnista ja minuutit päälle? Vai missä lienee aika on valumassa tiimalasissa?
Sitäpä täälläkin!Trooper69 wrote:Mitäs tähän sanoisi... KIIMAA!!
Jep, huomasin tuon itsekinTrooper69 wrote:Hyvin on muuten tuolla Maidenin kiertuesivuilla ilmoitettu:
Sun 08 Finland - Helsinki Pori's Kirjurinluoto Sonisphere Festival
AMOLAD #2? Mikä ettei, mutta olisi mukava kuulla enemmän lyhykäisempiäkin biisejä.Edward Mannerheim wrote:Rock am Ringissä kuultua ja nähtyä (kopsattu viralliselta laudalta):
"Hey Folks, I just returned from the Rock Am Ring 2010 in Germany.. Between the bands there were some advertisements on the screen, and there was the logo which is on the countdown from the site and there was a song in the background, only bass guitar and guitar, sounded like it could be a piece of a new track, but i'm not sure, but it sounded good! Unfortunatly I had no camera with me, but maybe someone will post a video of it somewhere?.."
"There was a galopping bass riff, it was slow, a little bit like the intro of Longest Day, and a some guitar chords ring over it.. Hard to describe like that.."
Hidas intro, maalailua kitaralla, Brucen kiekumista 5 minuuttia, spurtti instrumentaaliosaan + hidas outro??? Kuulostaako tutulta?
Hyvinkin offtopic, mutta kirjoittajahan on, ellei vielä, niin pian 42-vuotias wanhan liiton hevijäärä, kuten täältä voi todeta.maidenpoker wrote:Tietemkin jos kirjoittaja on joku 12v fanipoika, jolle Maiden on koko elämä ja bändin itseä tyydyttämätön linja on liikaa, niin se on sitten toinen juttu. Mikäli tuo on aikuisen kirjoittama niin.
Täyty ottaa talteen, kun on niin kovaa settiä.Beast Doctor 661 wrote:HALOO! JOO MÄ OON 42 VUOTIAS TEINIPOIKA...HEH HEH HEE. TOSI VITSIKÄSTÄ! KYSE EI OLE NYT SIITÄ ETTENKÖ TIETÄISI MISSÄ MENNÄÄN, MUTTA, MÄ SANON SUORAAN JOS EN PIDÄ JOSTAIN. KYLLÄ MAIDEN ON HYVÄ BÄNDI. MÄ OLIN NUORI 80-LUVULLA JA ONGELMA ON SE ETTÄ KUN NE TEKI MUSTA SILLOIN HYVÄÄ MUSAA, NIIN MONET ODOTTAVAT SAMAA KUN MÄKIN ELI NÄILLÄ PALSTOILLA ON KOMMENTTEJA JOISSA SANOTAAN: " ITSE TOIVOISIN UUDEN PLÄTYN OLEVAN JOTAIN PIECE OF MIND KALTAISTA TAI ENEMMISTÖ ON ÄÄNESTÄNYT SOMEWHERE IN TIME; UUDEN SELLAISEN LEVYN PUOLESTA. JOTEN MUSTA ON MYÖS LAPSELLISTA JA SUORASTAAN NAURETTAVAA, KUN EI MITÄÄN KRITIIKKIÄ SAISI ESITTÄÄ "PYHÄÄ IRON MAIDENIA" KOHTAAN. MUSTA NÄILLÄ SIVUILLA ON OIKEUS SANOA MITÄ AJATTELEE. EN NUOLE MAIDENIÄ, ENKÄ KETÄÄN MUUTAKAAN. JOKO PIDÄN LEVYSTÄ TAI EN. JOKAINEN JOKO PITÄÄ SIITÄ TAI EI. SE ON JOKAISEN OMA ASIA. VITTU, KYLLÄ ON IHME ASENNE JOS KAIKKI ON OKEI MITÄ NE ÄIJÄT TEKEE. MIELESTÄNI VAIKKA ON KOVA FANI EI TARKOITA SITÄ ETTÄ ON KAIKESSA SAMAA MIELTÄ STEVE HARRISIN TAI JONKUN MUUN BÄNDIN JÄSENEN KANSSA, VAAN MUODOSTAA OMAT MIELIPITEENSÄ, SEN PERUSTEELLA MITEN ASIAT TUNTEE! YKSI HYVÄ ESIMERKKI TÄÄLLÄ OLI SE ETTÄ HETI KUN STEVE HARRIS OLI SANONUT ETTÄ INVADERS ON HUONO BIISI, NIIN TÄÄLLÄ ALETTIIN LAULAA KUOROSSA "INVADERS ON HUONO" BIISI. KETKÄHÄN NIITÄ NS. "TEINEJÄ" ON KUN EI PYSTY MUODOSTAMAAN OMIA MIELIPITEITÄ??? MUUTEN MOTHER FUCKERS MUN MIELESTÄ INVADERS ON VITUN HYVÄ BIISI. JA TÄÄ EI OO MIKÄÄN PROTESTI, VAAN OON AINA OLLUT SITÄ MIELTÄ JA TULEN OLEMAAN.PISTE.![]()
OK! Mistäs sä nyt tässä tapauksessa sitten et pitänyt? Siitä mahdollisuudesta, että tuleva levy on jatkumoa edelliselle? Ymmärrät kai, että se nyt on nykytiedon varassa ihan yhtä todennäköistä kuin se, että se olisi jatkumoa Killers-albumille?Beast Doctor 661 wrote:MUTTA, MÄ SANON SUORAAN JOS EN PIDÄ JOSTAIN.
Tottakai kritiikkiä saa esittää! Mutta tässä tapauksessa kritisoitiin bändiä (naurettavalla ja lapsellisella tavalla) älyttömän jyrkästi jostain, mitä ei ole vielä edes tapahtunut. Eikä edes tapahtumassa, tosiaan tämän tiedon perusteella. Huomenna voidaan olla jo viisaampia.Beast Doctor 661 wrote:JOTEN MUSTA ON MYÖS LAPSELLISTA JA SUORASTAAN NAURETTAVAA, KUN EI MITÄÄN KRITIIKKIÄ SAISI ESITTÄÄ "PYHÄÄ IRON MAIDENIA" KOHTAAN.
Niinno siitä voidaan lähteä, ettei IrMa ole satavarmasti synnyttämässä uutta metallin alagenreä uutukaisellaan. Bändi on vetänyt samalla kaavalla 30+ vuotta, tuskinpa irtiottoja nähdään nytkään.Varjis wrote:Sen verran vielä että eikös Harris sanonut jossakin että TFF:llä olisi hieman uudenlaista materiaalia, vai muistanko väärin...?