Hammer rules ! aka Tuhkamunat tunkiolle !

Keskustelua korkeakulttuureista, taiteesta ja lähinnä brutaalista jazz-musiikista.

Moderator: The Killer Krew

Iron Constable
Crusader
Crusader

Re: Beaver ( Majava ) - Halkioiden Aatelia

Post by Iron Constable »

^ :lol:

Kun vaan pääsisi laittamaan pään hattuun, että sopiiko hyvin vai jääkö korvat näkyviin ?
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Lappis wrote:
Viper wrote:. Pitäisi kuulemma löytää sellainen, jonka ansaitsen. :?
Joku viisas voisi sanoa, mitä tämä muka tarkoittaa. Mulla on pari teoriaa kyllä( perustuen omiin kokemuksiin villeinä vuosina ), mutta mitähän tämä sitten naisten suusta sanottuna meinaa?
Nätisti muotoiltu: " Kivaa oli mutta painuppa vittuun, ei tod. kiinnosta! "?

Tai sitten olet Viper liian kiltti ja kunnollinen. Flicka haluais kuitenkin vähän vaarantunnetta. Sellasia ne tuppaa olemaan. Kiltti ja kunnollinen on ok, liian kiltti ja kunnollinen ei. Alat kato tylyttämään, niin homma toimii 8)
Vaikeahan se on toki arvioida, mitä tytön päässä on liikkunut tarkalleen, mutta jotain tällaista itsekin epäilen. Plus, että olen edelleenkin aika kypsymätön ja "teinimäinen". Eikä meikäläisen besserwisserismikään ilmeisesti asiaa helpottanut.

Tiedän, että olen vähän liiankin kiltti ja kunnollinen. Ja viaton. Mikä ei aina ihan kaikkiin naisiin iske. Kaverisisko joskus sanonutkin, että minun pitäisi kohdella naisia niin huonosti, että anelisivat päästä takaisin. Ei vaan tunnu oikealta, enkä niin haluaisikaan tehdä. Toki, hieman karrikoitu esimerkki, mutta kuitenkin.

(Tyttö itseasiassa varmisti ennen painimisia, että yksikään sossutäti ei sitten soita hänelle ja valita hänen käyttäneen minua seksuaalisesti hyväkseen. Olen ilmeisesti vaan niin viaton, että kaikki naiset pelkäävät käyttävänsä minua hyväkseen. Ei meinaan ollut eka kerta, kun olen tuollaista kuullut. :| )
Sanna Brigatti wrote: Oli sen verran fiksu muija ettei ilmoittanut ainakaan tekstiviestillä vaan sanoi suoraan. Selitys voi olla mitä tahansa tyyliin "mä en ole vielä valmis / aika ei ole oikea / vika on minussa / ym.kakkaa", mutta perussanoma on, ettei vaan tällä kertaa lähtenyt homma lentoon.
Ilmeisesti tosiaan näin. Joskaan ei asia ilmeisesti tytöllekään helppo ollut. Ihmetteli itsekin miksi hän itkee, kun hänhän se pahis nyt on.
Sanna Brigatti wrote:Tämän leikin alkuvaiheeseen kuuluu tietynlainen metsästys ja miehen pitäisi olla vähän vaivalloinen. Ei saa tulla perässä kuin pässi vaan vähän riuhtoen, kuin kunnon sonni. Tylyttämistä en niin allekirjoita, mutta aina ei tarvi olla saatavilla. Oman arvonsa tuntevat ja terveen itsetunnon omaavat miehet on kaikkein hotimpia :mrgreen:
Tässä meikäläisellä onkin vähän enemmän opettelemista. Ajoitus kusee yleensä ihan täysin, eikä pokerinaamaa ole edes Unossa voittamiseen. Innostun asioista liikaakin, mikä taas pelottaa ihmisiä pois. Toinen kaverisisko asian ilmaisikin hyvin, että meikäläisen silmissä vaan palaa se tietty into, jota en osaa peitellä mitenkään, ja jonka nähdessään useimmat naiset vaan juoksevat karkuun.

Olen tavallaan toki myös melko helppo. En niinkään sänkyyn saamisessa, mutta seurustelusuhteisiin lähtemisessä kyllä. Mikä saattaa myös aiheittaa kiinnostuksen hiipumista, kun ei ole lainkaan haastetta.

Tähän kun vielä lisätään meikäläisen huono sosiaalinen havainnointikyky ja ilmeisesti heikko tunneäly, niin ei homma tosiaankaan aina ole ihan helppoa. No, kokemuksetkin ovat toisaalta aika vähäiset, joten eikai sitä muuta voi kuin yrittää löytää uutta matoa koukkuun.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Post by Sakari Östermalm »

Piti oikein luntata sun ikäsi tuolta toisaalta ja ethän sä nyt ihan mikään poikanen enää ole. Tässä on kaksi vaihtoehtoa; joko sä tapaat itsesi kaltaisen tytön ja elätte onnellisena elämänne loppuun tai sitten saat muutaman vuoden ajan eukoilta jatkuvalla syötöllä siipeesi ja lopulta opit tietynlaista kovuutta. Tämä ei tarkoita kusipäisyyttä vaan pientä suojamuuria sen viattomuuden ympärille ja sitä, että nainen joutuu vähän tekemään töitä päästäkseen sinuun käsiksi. Eli kokemuksia ja pettymyksiä vaan reppuun :mrgreen:

Dount forget tö karisma. Se syntyy hyvästä itsetunnosta eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, mutta se vie takuuvarmasti naisilta jalat alta.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

saat muutaman vuoden ajan eukoilta jatkuvalla syötöllä siipeesi ja lopulta opit tietynlaista kovuutta. Tämä ei tarkoita kusipäisyyttä vaan pientä suojamuuria sen viattomuuden ympärille ja sitä, että nainen joutuu vähän tekemään töitä päästäkseen sinuun käsiksi. Eli kokemuksia ja pettymyksiä vaan reppuun :mrgreen:
Jep.
" Building-big walls around me! "- Nowen, Fragile
Kyllä ne muurit sinne tulee jossain vaiheessa. Elämä opettaa, tavalla tai toisella. Ja se on varma se.
Dount forget tö karisma. Se syntyy hyvästä itsetunnosta eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, mutta se vie takuuvarmasti naisilta jalat alta.
Lappis= Karisma 8)
Lisätään vielä tämä " jumalainen " ulkonäkö niin mitä meillä on? Itseoikeutettu ylijumala
"To be alive is more than just breathing"
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

Sanna Brigatti wrote:Piti oikein luntata sun ikäsi tuolta toisaalta ja ethän sä nyt ihan mikään poikanen enää ole. Tässä on kaksi vaihtoehtoa; joko sä tapaat itsesi kaltaisen tytön ja elätte onnellisena elämänne loppuun tai sitten saat muutaman vuoden ajan eukoilta jatkuvalla syötöllä siipeesi ja lopulta opit tietynlaista kovuutta. Tämä ei tarkoita kusipäisyyttä vaan pientä suojamuuria sen viattomuuden ympärille ja sitä, että nainen joutuu vähän tekemään töitä päästäkseen sinuun käsiksi. Eli kokemuksia ja pettymyksiä vaan reppuun :mrgreen:

Biologista ikää on tosiaan se 25-vuotta, mutta ilmeisesti ADHD:lla tuo henkinen kehitys on sellaisen kolmasosan myöhässä. Henkinen ikä tuntuu välillä tosiaan huitelevan siellä 17 hujakoilla.

Ja en ihan hirveän paljon samankaltaista tyttöä toisaalta toivoisi. Aika paljon kuitenkin pidän vahvoista, tietyllä tapaa "jätkämäisistä" naisista. Itseltä niitä yleensä feminiinisiksi luokiteltavia ominaisuuksia kuitenkin aika paljon löytyy. Tässä taas tulee se ongelma, että älykkyys ja vahvuus on usein naisissa aika vaarallinen yhdistelmä. :P

Ulkonäössäkään ei kuulemma mitään valittamista pitäisi olla, vaan enemmänkin ehkä juuri tuossa itsetunnossa ja karismassa.
-Hector
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Viper wrote: (Tyttö itseasiassa varmisti ennen painimisia, että yksikään sossutäti ei sitten soita hänelle ja valita hänen käyttäneen minua seksuaalisesti hyväkseen. Olen ilmeisesti vaan niin viaton, että kaikki naiset pelkäävät käyttävänsä minua hyväkseen. Ei meinaan ollut eka kerta, kun olen tuollaista kuullut. :| )
Aijaih. :lol: Sori.

No joo, eipä tässä. Itsehän olen muutaman kuukauden jälkeen päästämässä kesyttämääni majavaa takaisin luontoon. Kun ei henkisellä tasolla oltu samalla aaltopituudella loppujen lopuksi yhtään, niin eikun menemään vaan. Simple as fuck, en jaksa ottaa kovin vakavasti näitä asioita omalla kohdallani. Jos ei, niin ei ja uutta putkeen. Mielummin samoilen metsässä itsekseni metsästysvälineet tanassa, kun raahaan mitään riippakivenä toimivaa karvakasaa perässäni. Toisin sanoen elän mielummin ihan vitun "villinä ja vapaana" sinkkuna kuin paskassa parisuhteessa. Olen muutenkin vähän sinkkuluonne, tykkään iskeä silmää kenelle huvittaa ja käyttäytyä aika vapaamielisesti. Olen toisin sanoen aika helvetin vaativa, eikä omaa luontoani rajoittamaan riitä mikään keskinkertainen viritys vaan toisen osapuolen tulisi osua juuri kohdalleen.
Vaipperi wrote:Ja en ihan hirveän paljon samankaltaista tyttöä toisaalta toivoisi. Aika paljon kuitenkin pidän vahvoista, tietyllä tapaa "jätkämäisistä" naisista. Itseltä niitä yleensä feminiinisiksi luokiteltavia ominaisuuksia kuitenkin aika paljon löytyy. Tässä taas tulee se ongelma, että älykkyys ja vahvuus on usein naisissa aika vaarallinen yhdistelmä.
Mä olen vähän sitä mieltä, että se "vastakohdat täydentävät toisiaan" -lause on edes melkein äärimmilleen tulkittuna paskaa. Loppujen lopuksi ihmiset - tai ainakin suurin osa ihmisistä, mikäli niin saa veikata - etsivät tavallaan huonoa kopiota itsestään. Paljon samaa, mutta myös jotain erilaista. Ainakin itselleni se "ihanne" olisi samanlaisen ajattelutavan ja huumorintajun omaava nainen, myös menevä ja ei-niin-vakavasti ottava, mutta myös siinä mielessä mielipiteiltään erilainen, että asioista voisi oikeasti myös keskustella. Tähän mennessä kunnolliset suhteet ovat olleet lähinnä sitä, että henkisellä puolella antamisen & ottamisen sijasta homma on ollut pelkkää "antamista". Toisin sanoen olen yrittänyt heittää jonkinlaista keskustelua menemään ja toinen on vastannut lähinnä perseen nuolemista lähentelevällä komppailulla...

Etiäpäin!
You're shit and you know you are
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Fender wrote:Mielummin samoilen metsässä itsekseni metsästysvälineet tanassa, kun raahaan mitään riippakivenä toimivaa karvakasaa perässäni. Toisin sanoen elän mielummin ihan vitun "villinä ja vapaana" sinkkuna kuin paskassa parisuhteessa. Olen muutenkin vähän sinkkuluonne, tykkään iskeä silmää kenelle huvittaa ja käyttäytyä aika vapaamielisesti. Olen toisin sanoen aika helvetin vaativa, eikä omaa luontoani rajoittamaan riitä mikään keskinkertainen viritys vaan toisen osapuolen tulisi osua juuri kohdalleen.
:lol: "En ole katkera mutta kuitenkin". Sori vaan, mutta ei oikein vakuuta tuo selittely, kun jutuista paistaa kilometrin päähän, että jätkä on saanut rukkaset ja nyt vituttaa, kuin pientä elukkaa. Se, että toinen osapuoli ei "osu teikäläisen kohdalle", ei tee toisesta osapuolesta vielä keskinkertaista. Mä kuuntelen muuten just Jartsa Sillanpäätä ja It teiks tuu tu tängouta!!! Hyä piisi!
Fender wrote:Tähän mennessä kunnolliset suhteet ovat olleet lähinnä sitä, että henkisellä puolella antamisen & ottamisen sijasta homma on ollut pelkkää "antamista". Toisin sanoen olen yrittänyt heittää jonkinlaista keskustelua menemään ja toinen on vastannut lähinnä perseen nuolemista lähentelevällä komppailulla...
Itsellä kävi mielessä joku muukin vaihtoehto, mutta ei siitä sen enempää. Mitä sitä vääntämään puukkoa haavassa. Just niin - etiäppäin. Mä annan näin vähän vanhempana lehmänä sulle sellaisen vinkin, että kannattaa miettiä, mitä taakseen jättää ja millä tyylillä. Exiään haukkuvat kun eivät järin kiihotusta herättäviä ole.
Karvapersehimself wrote:Lappis= Karisma 8)
Lisätään vielä tämä " jumalainen " ulkonäkö niin mitä meillä on? Itseoikeutettu ylijumala
Sori, mutta tämä paikka on jo täytetty.

:mrgreen: :lol:
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

^Samaa vähän itsekin olin tekstistä lukevinani. Yrittää esittää kovaa, mutta todellisuudessa vituttaa saatanasti. :)
Mutta hei noita sattuu, ja syy ei aina ole tasan tarkkaan kummassakaan (toki tilanneriippuvaista).

Vastakohtaisuudet täydentävät toisiaan? Mielestäni en ihan näinkään suoraan sanonut. Pikemminkin pointti on enemmänkin siinä, että olen aina pitänyt voimakastahtoisista naisista. Feminiinisiä piirteitä minusta tosiaan löytyy, mikä saattaa tosiaan asiaan vaikuttaa tai olla vaikuttamatta. Totta kai, jokainen haluaa sellaisen ihmisen, joka ajattelee asioista suurinpiirtein samalla tavalla ja pitää suurin piirtein samoista asioista. Jos ei mitään yhteistä ole, ei homma useimmiten toimi.

Ei tämäkään asia ole ihan näin mustavalkoinen ja äärimmäisyyksiin taipuvainen, kuten, Fender, itsekin sanoit. Tietyt piirteet ihmisissä kiinnostavat, usemmiten sellaiset joita ei välttämättä itsellä ole. Mutta kyllä niitä samojakin asioita olisi hyvä olla. Itse esimerkiksi en voisi kuvitella helposti seurustelevani kovinkaan tyhmän tai heikkoluontoisen naisen kanssa. Tarvitsen kuitenkin sitä älyllistä ja tarmollista haastetta.
-Hector
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Hei nyt on ihan liian syvällistä pohdintaa, menee hyvä topiikki pilalle. Ei oo majavaa näkynyt, liekö pelkkä myyttinen taruolento moinen otus.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

asa wrote:Hei nyt on ihan liian syvällistä pohdintaa, menee hyvä topiikki pilalle. Ei oo majavaa näkynyt, liekö pelkkä myyttinen taruolento moinen otus.
Faktahan on se, että duunaa toukkia= Majavasta saat vain haaveilla muutaman vuoden.
Laittaa miettimään vakavasti, haluanko koskaan omia toukkia...
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

Viper wrote:Yrittää esittää kovaa, mutta todellisuudessa vituttaa saatanasti. :)
Faktahan on se, että kovia jätkiä vituttaa aina.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

asa wrote:Hei nyt on ihan liian syvällistä pohdintaa, menee hyvä topiikki pilalle. Ei oo majavaa näkynyt, liekö pelkkä myyttinen taruolento moinen otus.
Juuri näin ;)

Viimeksi nähty majava oli sen merkkinen peräkärry. Vedin sitä melkein perseeseen Volvolla.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
The Prisoner
Bugstomper
Bugstomper

Post by The Prisoner »

Majava bongattu juuri äsken!!! Söi halulla makkaraa, johtuneeko makkaramestarin kotiinpaluusta muutaman päivän ulkomaanreissulta..?
Sir
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Sir »

Lappis wrote:
asa wrote:Ei oo majavaa näkynyt, liekö pelkkä myyttinen taruolento moinen otus.
Faktahan on se, että duunaa toukkia= Majavasta saat vain haaveilla muutaman vuoden.
No ei nyt ihan noin... mutta melkein. Paha siinä on pariskunnan mitään kahdestaan elämisen aikaisia pikaisia spontaaninussiutumisia enää harrastaa, kun nurkissa pyörii alamittainen/alamittaisia. :lol:

Ai niin: katkaravun ja majavan monikulttuurinen kohtaaminen kesäyössä päättyi oletettavasti kumpaakin osapuolta tyydyttävällä tavalla Espoossa eilen. Seuraavan kerran sitten joulun tienoilla.
Paskalla metallilla on tekijänsä.

2002-2015 ja 2016->
2014-2015
1996-2001
1989-1996
Sakari Östermalm
Rautarouva
Rautarouva

Lappis wrote:Faktahan on se, että duunaa toukkia= Majavasta saat vain haaveilla muutaman vuoden.
Laittaa miettimään vakavasti, haluanko koskaan omia toukkia...
Kyllä mekin puntaroitiin kauan, että majava vai toukat, toukat vai majava. Tehtiin kompromissi ja valittiin molemmat. Jos majava toukkien vuoksi katoaa majaansa vuosiksi niin kyllä siinä on katkaravussakin syytä, ei vain toukissa. Vaikken minä siitä mitään tiijjä, veikkaan vain.

Ollaan otettu tämäkin ihan haasteen kannalta. Pannuhuoneen varastoa ja isännän nopeutta katselee nykyään ihan eri silmin. Ei passaa olla kovin ronkeli.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies

Post by Hammer »

Eilen sattui jokseenkin koominen episoodi majavan kanssa. Majava oli ollut pesässään varmaankin puolitoista päivää. Lopulta saalistaja sai kesytettyä majavan, mutta kun saalistaja otti aseensa esille, tippui siitä pölyhiukkanen suoraan majavan silmille. Eihän siitä meinannut tulla mitään, kun sekä saalistaja, että majava ratkesivat hysteeriseen nauruun. Mitä tapahtuisikaan, jos saalistaja pitäisi vaikka viikon tauon majavan metsästämisestä? :shock:
Paddy
Kisälli
Kisälli

Post by Paddy »

Hammer wrote:...mutta kun saalistaja otti aseensa esille, tippui siitä pölyhiukkanen suoraan majavan silmille.
Aseen kanssa kannattaa myös leikkiä ihan kahden kesken, vaikka ei olisi majavia lähettyvillä. Ei pölyynny niin helposti. :mrgreen:
Iron Constable
Crusader
Crusader

Post by Iron Constable »

^^Oho, noin kauan ja jo pölyyntyi. Täällä majava antautui toissapäivänä, normivauhdilla seuraava kerta on jotakuinkin koulujen oltua käynnissä muutaman viikon verran jne. Tasaisen rauhallinen tahti. Ehkä se on sytämmelle vaan hyväksi tai sitten kertoo parisuhteen tilasta. Hmmm, voiko majavaan kehittää parisuhteen ?

Palataan syksymmällä asiaan...
Nykyään melkein kaikki on jännää.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Liekö sitten kevät, mutta uros tässä taloudessa on elänyt viime kuukauden käsittämätöntä rykimäaikaa. Kahta kertaa päivässä pitäisi olla majavaa kesyttämässä, mutta jo ihan säälistä majavaakin kohtaa, oman käden oikeus on jälleen kerran havaittu myös hyväksi paineenpurkukeinoksi. Puhumattakaan helppoudesta; Ei tarvi kesytellä hetkeäkään
Karpaasi
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Karpaasi »

Saa nähdä, miten tässä taloudessa käy majavajahdin, kun päätin paikallisen majavan rengastaa muutama päivä takaperin. Kyllä näin alkuunsa on tämä oman majavan merkintä ajanut asiansa.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Se on viettienergia kadonnut tyystin jonnekin syksyn pimeyteen, kun peiton alla melkein nukkuu ennemmin kuin menee vihollisalueelle tiedustelemaan. Tosin johan loppukesä ja alkusyksy olivatkin hyvää niittoaikaa.

Mutta sitten ihan toiseen aiheeseen. Koin erittäin suuren mielenjärkytyksen tässä taannoin joutuessani erään nimeltä mainitsemattoman seuran ottelun jälkeen pesulle ja totta kai normaalit vertailut suoritettiin (joo, olin taas omalla paikallani eli pienin). Tässä yhteydessä paljastui, että eräs nuorempi höylääjä oli ilmeisesti vapaaehtoisesti suorittanut oman karvoituksen karsintaa ja vain pieni hilloviiva oli jätetty. Ajattelin vaan, että onkohan tämä nykyään muotia? Minusta homma haiskahti vahvasti homolle ja ämmämäisyydelle. Mutta mitä sanoo Rautaneidon Karva & Massa -osasto?
Terminator X
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Terminator X »

^Massakausien puutteen johdosta voin itse ottaa kantaa vain Karva-osaston puolesta: henkilökohtaisesti pidän karvaisista alueistani hyvää huolta, eli niiden lähettyville ei päästetä mitään välineitä, joilla keritsiminen olisi mahdollista. Ylpeydellä pidän kiinni pitkään ja hartaasti kasvatetuista karvoistani. Johan siinä tulevan talven pakkasetkin alkavat paleltamaan, jos ihan suojattomana täytyy liikuskella.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

Kuten jo on tullut mainittua, säännöllinen sheivaus kuuluu rutiineihin. Kassit ovat sileät ja muukin karvoitus tiukasti kontrolloitu. Johan se tekee itsetunnollekkin ihmeitä, kun koneisto näyttää isommalta kuin oikeasti onkaan. Tottumiskysymys myös; Enpä osaisi enää normikarvotuksen kanssa oikein olla.
Tosin olenko oikeutettu enää Karva&Massa-kerhoon; Paino on pudotettu tuonne 93 kilon paikkeille.
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

^Neuvolaosasto ajeltuine kasseineen koko jätkä. Täällä menee nyt kyllä Nowenin levytkin polttoon roviolle.
Lappis
Azazel
Azazel

Post by Lappis »

:lol:

Yritetään mainetta pelastaa sen verran, että vatsaa on pienennetty ja punteilla koitettu lihas"massaa " ylläpitää. Mitkään sixpäkit ei kuitenkaan hakusessa ole.
Karva-asiassa ei maineen pelastamiskeinoa taida olla?
Post Reply