Ei muuten aavistais, postausajan ja sisällön lukastuaanA.Kivi wrote:(Kännissä, kuin peikko)

Moderator: The Killer Krew
Ei muuten aavistais, postausajan ja sisällön lukastuaanA.Kivi wrote:(Kännissä, kuin peikko)
Vitut. Ongelma on se, että kun pitäisi alkaa jotakin todella tekemään, ei ole sen enempää paukkuja, kuin ruutiakaan. Aku Ankka. Kuka seisoo takana? Työnantajat, vai -tekijät? Ne, jotka maksaa veroja, vai ne, jotka haluaa itselleen kaikkea mahdollista verorahoilla? On helppoa, vitun helppoa vittuilla. Näyttöjä ei ole - ei kunnallispolitiikassa sen enempää, kuin valtakunnallisestikaan. Räksyttäviä, näennäistiedostavia pellejä koko remmi. Tästä aiheesta en sano enempää.Toni Brigatti wrote:Yes. Ongelmahan niillä on vissiin vaan se, että tarvittais pari kunnon soinia lisää.
Valtion ja kunnan virkamiehiä tuntuu yhdistävän samanlaatuinen huumorintaju..Iron Constable wrote: Jätithän kakkua muillekin, kun kuittasit sen 20000 euron bonuksen
Toni Brigatti wrote: Onko 8.8.2010 mahdoton ajatus?
Toni Brigatti wrote:Lupasi muuten tuplata sen, mitä Porvoossa saa
Itse olen tulkinnut, että Poika syntyy vasta kappaleessa 7th Son, sitä ennen nostatetaan tunnelmaa ja panoksia. Tyyliin:A.Kivi wrote:Menikös tämä koko show teidänkin mielestä jotenkin näin:
Moonchild: Pojan synty (katkerasta vasemmisto-oppositiosta tarkasteltuna)
Infinite Dreams: Unia, näkyjä ja kuvioita aiheista ja kokonaisuuksista, joista ei lapsiraukalla vielä hajuakaan..ahdistavaa ja luonnetta muokkaavaa paskaa, that is..
Can I play with madnsess: Kysytään neuvoa vanhemmalta tieteenharjoittajalta, joka kateuspäissään lähinnä vittuilee ja uhkailee..
The Evil that Men do: Kuka pani ja ketä siellä ja siellä, Sipoossa sillon ja sillon...Häh?
7th son: Pojan synty (itsevarmasta oikeistohallituksesta tarkasteltuna)
The Prophecy: Alkaa tapahtua. Hävitellään varmuuden vuoksi koko meininki..
The Clairvoyant: Pelottaa ja ahdistaa omat voimat, mutta aikansa kaikella. Oli aika olla, nyt lienee aika lakata olemasta..
Only the good die young: Ihan sama mitä tekee, tai jätää tekemättä. Joku runkkari aloittaa koko hässäkän kuitenkin alusta taas..Ja palaa ylpeyttään helvetissä.![]()
Mitn en oo ottanu!
Oletko ihan itse tulkinnut, vai omaksunut IM Commentaryn kannan? Siellä ollaan yllättävän usein hakoteillä, mikä johtunee siitä, että siellä kerrotaan lähinnä sivunpitäjän omista näkemyksistä, joita ei kannata niellä ehdottomana totuutena, vaikka siellä todella paljon hyvää tietoa onkin. Ne kannattaa ja pitää kuitenkin aina tarkistaa.Viper wrote: Itse olen tulkinnut, että Poika syntyy vasta kappaleessa 7th Son, sitä ennen nostatetaan tunnelmaa ja panoksia.
En sitten tiedä, olenko oikeilla jäljillä. Näin homma kyllä minusta menee.
Juu, Maverickin juttuja lueskellut ja sieltä tuon alunperin löytänyt.A.Kivi wrote:Oletko ihan itse tulkinnut, vai omaksunut IM Commentaryn kannan? Siellä ollaan yllättävän usein hakoteillä, mikä johtunee siitä, että siellä kerrotaan lähinnä sivunpitäjän omista näkemyksistä, joita ei kannata niellä ehdottomana totuutena, vaikka siellä todella paljon hyvää tietoa onkin. Ne kannattaa ja pitää kuitenkin aina tarkistaa.Viper wrote: Itse olen tulkinnut, että Poika syntyy vasta kappaleessa 7th Son, sitä ennen nostatetaan tunnelmaa ja panoksia.
En sitten tiedä, olenko oikeilla jäljillä. Näin homma kyllä minusta menee.
Tämäkin lähde on vain hieman päihtyneen Brucen jutustelua, mutta aika selkeästi kyse tuntuisi ihan alusta saakka olevan pojasta itsestään. Jos on kiire, katso jostain 05:00 eteenpäin:
http://www.youtube.com/watch?v=Oj-8rU1zVKg" onclick="window.open(this.href);return false;
Totta, mutta kirjoja on kuitenkin palttiarallaa 250 kpl jäljellä, joten pikaisella laskutoimituksella kulujen (2 eur) ja alvin (0,80 €) jälkeen jälkeen reipas tonni jäisi kätöseen, jos kaikki menis kympillä ja nyt olis kaikelle rahalle parempiakin kohteita. Ei noi silti mene mitenkään kovaa vauhtia, vaikka möis eurolla, koska kaikilla tuntuu se jo olevan, jokka sen tarttee ja aika monessa kirjastossakin se jo lojuu.A.Kivi wrote:^Älä hosu. Pidä pieni reservi kuitenkin. Kun saadaan joskus kakkonen markkinoille, menee sitten taas vanhojakin. (Minähän olen ykkösestä könttäpalkkioni saanut, joten vittuako tässä pomoa neuvomaan...)
Toisaalta, mitä nopeammin ne virallisesti loppuu, sitä kovemmaksi nousee etenkin ensipainoksen hinta markkinoilla. Jos ryssiä tulee pihaan, avataan kyselemättä tuli.