KOLME kovinta bändiä...Voimanorja wrote:Kaksi kovinta bändiä samalla festarilla.
Sonisphere Festival
Moderator: The Killer Krew
Re: Sonisphere Festival
Eihän tuossa olisi kuin juuri se kaksi must see-bändiä päivää kohden. Eli just hyvä. Toki oletettavasti katsoisin myös Maidenin, mutta sattuu edelleenkin kummittelemaan mielessä Dance of Death-kiertueen heikohko rutiiniveto. Tosin enemmän tässä tilanteessa vaikuttaisi se, että Maiden laittaisi paikat tuolla ihan tukkoon. No, turha jossitella koska enhän mä tuonne ole menossa. Asa voi sitten raportoida, miten Anthrax ja Slayer vetivätSPD10 wrote:YHDEN PÄIVÄN LIPUT MYYNTIIN MAANANTAINA 22.2
LAUANTAI:
HIM
Volbeat
Stam1na
The Cult
Behemoth
Aria
The 69 Eyes
SUNNUNTAI:
Iron Maiden
Mötley Crüe
Heaven & Hell
Iggy & The Stoogees
Alice Cooper
Slayer
Anthrax
"To be alive is more than just breathing"
Manowar olis kyllä jotain käsittämättömän loistavaa. Tulis nyt viimeinkin nähtyä kun Provinssi jäi välistä.
Manowar myös kiinnitetty Turkin sonisphereen, hyvältä näyttää. 

Itse ajattelin mennä vain ARIA-päivänä. RUSSKII METAL FOREVER!
А р и я
А р и я
FUCK X-THOR
Ettei vaan tuo ens viikolla julkistettava esiintyjä ois Apocalyptica. Ovat mukana ainakin Knebworthissa http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=44418" onclick="window.open(this.href);return false;
Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mikään Placebo tai Papa Roach.
Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mikään Placebo tai Papa Roach.
Taitaa olla Dream Teather se uusi esiintyjä, kun on Maidenin lämppärinä The Final Frontier-kiertueella.
Iron Maiden 18.7.08.
Iron Maiden 8.8.10.
Iron Maiden 8.8.10.
Enpä usko. Dream Theatherin osuushan kattaa uutisen mukaan vain ameriikan. Manowar tai joku suomi bändi sieltä tulee..Dimebag wrote:Taitaa olla Dream Teather se uusi esiintyjä, kun on Maidenin lämppärinä The Final Frontier-kiertueella.
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
Ettei ne sitten tuo 2011 keikoille Dream Theateria mukaan? Vois kyllä sopia hyvin Maidenin mukaan..
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hang-Around
Toistaiseksi. Nyttenhän ne lisäävät uuden bändin tällä viikolla, itse veikkaan myös Dream Theateria.Suotana wrote:Enpä usko. Dream Theatherin osuushan kattaa uutisen mukaan vain ameriikan.Dimebag wrote:Taitaa olla Dream Teather se uusi esiintyjä, kun on Maidenin lämppärinä The Final Frontier-kiertueella.
"Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats."
-H. L. Mencken
-H. L. Mencken
En kyllä itse enää oikein usko että tuonne mitään kovaa nimeä kiinnitettäisiin... Jotain suomalaista veikkaisin siis ihan. Mutta toivotaan että oon väärässä ja kyllähän nyt Manowarin oikein mielellään kattois!
If you could live your life again
Would you change a thing
or leave it all the same?
Would you change a thing
or leave it all the same?
Vois kyllä laittaa harkintaan tuon Bulgarian Sonispheren, mielestäni melko hyvä lineup yhteensä:
Tiistaina 22.6.2010:
Metallica
Slayer
Megadeth
Anthrax
Heaven & Hell
Keskiviikkona 23.6.2010:
Rammstein
Manowar
Alice In Chains
Mastodon
Stone Sour
Tiistaina 22.6.2010:
Metallica
Slayer
Megadeth
Anthrax
Heaven & Hell
Keskiviikkona 23.6.2010:
Rammstein
Manowar
Alice In Chains
Mastodon
Stone Sour
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Hell Rat
Apocalyptica uusi esiintyjä lauantaille.
Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Still counting...
Ja tätä Apocalypticaa sitten piti erikseen mainostaa? Huoh. Ei sillä, etteikö tuo kelpaisi vallan mainiosti. Lauantaihan parani kummasti, mutta meinaako ne nyt sitten aikuisten oikeasti marssittaa HIM:in lauantaina pääesiintyjänä lavalle. Mahtaa olla melkosta kysyntää lauantai-päivän lipuille tällä kokoonpanolla. Sunnuntaillehan toki festarip painottuukin, ei siinä mitään.
Miksi ei meinaisi?Butch wrote:mutta meinaako ne nyt sitten aikuisten oikeasti marssittaa HIM:in lauantaina pääesiintyjänä lavalle.
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
-
- Paholainen
Aivan, miksei. Onhan HIM kuitenkin kiistatta Suomen menestynein bändi, millä mittapuulla tahansa mitattuna, kansainvälisesti varsinkin, ja onhan bändi siis ihan yleismaailmallisestikin ajateltuna iso nimi!AntiSmuli wrote:Miksi ei meinaisi?Butch wrote:mutta meinaako ne nyt sitten aikuisten oikeasti marssittaa HIM:in lauantaina pääesiintyjänä lavalle.
"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
^niinpä. Ja sitä paitsi HIM on varsinkin livenä ihan vitun kova. Varsinkin kun tapana on ruuvata soundeja useampi pykälä raskaampaan suuntaan levysoundeista.
Toiseks on aika hyvä veto järjestäjiltä ottaa kaks hyvin erilaista yleisöä vetävää pääesiintyjää tapahtumaan. Näin parannetaan huomattavasti kahdenpäivän lippujen myyntiä.
Toiseks on aika hyvä veto järjestäjiltä ottaa kaks hyvin erilaista yleisöä vetävää pääesiintyjää tapahtumaan. Näin parannetaan huomattavasti kahdenpäivän lippujen myyntiä.
-
- Hell Rat
Mua ei vielkäkään kiinnostaa muu kuin lauantaina korkeintaan Stamina. Sunnuntaina olen varmaan koko päivän katsomossa esiintyjästä riippuen että pääsee sitten ilalla Maidenin keikalle mahdollisimman eteen. Tulisi vielä muutamia hyviä bändejä lauantaille niin olisi kahden päivän lipulle hyötyä enemmän kuin Staminan verran.
Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
Niin, mielipidejuttujahan nämä ovat. Mun mielestä HIM ei ole riittävän "kova" bändi tämänkaltaisen festarin pääesiintyjäksi. Ja paljonkohan ihmisiä HIM houkuttelee paikalle, 3000? 5000? HIM:in livevedon kovuudesta voidaan myös olla montaa mieltä, oma mielipide jääköön tässä kertomatta. Enkä oikein voisikaan, kun kaksi edellistä HIM-keikkaa ovat jääneet kesken...
Olen samaa mieltä. Onhan Him kova nimi, ei siinä mitään, mutta sunnuntaina Maidenia "lämppää" Heaven and Hell, Mötley, Slayer, AC, ym. joten kyllähän tuo Himin pääesiintyjästatus hieman hassulta tuntuu. Tosin asialle on selityksenä se, että porilaiset halusivat festarin olevan kaksi päiväinen ja sunnuntain jengi jammailee lauantaina ruotisissa. Mutta anyway onpahan hyvä ettei nää kekkerit jää näkemättä minkään jazzien takia, mitenkään jazzeja väheksymättä.Butch wrote:Niin, mielipidejuttujahan nämä ovat. Mun mielestä HIM ei ole riittävän "kova" bändi tämänkaltaisen festarin pääesiintyjäksi.
-
- Kapteeni Saigonissa
Olen täysin samaa mieltä. IMO HIM oli jossain vaiheessa erittäin kova nimi... mutta... silloin ei taottu niin että se olisi kantanut taukojen yms. yli. Tämä siis on vain minun mielipiteeni ja miten sen olen nähnyt.#21 wrote:Olen samaa mieltä. Onhan Him kova nimi, ei siinä mitään, mutta sunnuntaina Maidenia "lämppää" Heaven and Hell, Mötley, Slayer, AC, ym. joten kyllähän tuo Himin pääesiintyjästatus hieman hassulta tuntuu. Tosin asialle on selityksenä se, että porilaiset halusivat festarin olevan kaksi päiväinen ja sunnuntain jengi jammailee lauantaina ruotisissa. Mutta anyway onpahan hyvä ettei nää kekkerit jää näkemättä minkään jazzien takia, mitenkään jazzeja väheksymättä.Butch wrote:Niin, mielipidejuttujahan nämä ovat. Mun mielestä HIM ei ole riittävän "kova" bändi tämänkaltaisen festarin pääesiintyjäksi.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
-
- Paholainen
Mielipidejuttujahan nää on tietty, mutta mua taas kiinnostaa lähes kaikki muut, PAITSI Stam1na!!!!\../Juho\../ wrote:Mua ei vielkäkään kiinnostaa muu kuin lauantaina korkeintaan Stamina.

"I'm sorry, I don't listen to country music." Manowar's Joey DeMaio about Metallica.
-
- Hell Rat
Tormentor wrote:Mielipidejuttujahan nää on tietty, mutta mua taas kiinnostaa lähes kaikki muut, PAITSI Stam1na!!!!\../Juho\../ wrote:Mua ei vielkäkään kiinnostaa muu kuin lauantaina korkeintaan Stamina.

Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
Njaa, niin sitä huomasi että tämä sirkus olisi Prahassa juuri samaan aikaan kuin vaimon kanssa aiemmin varattu reissukin. Vähän pettymys vain lineup, mutta eipä sitä ole tämän varaan laskettukaan mitään. Enkä taida Anthraxia ihan noin kalliilla mennä ohimennen katsomaan, mutta ei sitä tiedä
jospa joku myy halvalla kouraan jäävät liput paikan päällä.
Megadethin näkee vko tuosta Tuskassa, HAH & Metallica jo koettu, eikä ole enää niin väliksi. Suomessa on itse asiassa aika hyvä tilanne Mötley Crüen, Maidenin & Iggyn kanssa, mitään noista kun en ole keikalla nähnyt.

Megadethin näkee vko tuosta Tuskassa, HAH & Metallica jo koettu, eikä ole enää niin väliksi. Suomessa on itse asiassa aika hyvä tilanne Mötley Crüen, Maidenin & Iggyn kanssa, mitään noista kun en ole keikalla nähnyt.
Czech Republic: Mimon Airport in Prague on 19 June wrote:Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax, Mastodon, Heaven & Hell, Devildriver, Rise Against, Stone Sour, Volbeat
Tickets available as a limited number of tickets: 1690 CZK. Normal price : 1890 CZK at http://www.ticketpro.cz" onclick="window.open(this.href);return false; and http://www.musicticket.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
YLE TV 2 11.04.2010 klo 00.40:
Yle Live: Sonisphere 2009
Osa 1/2. Englannista jyrähtää! Hevikiertueen konsertissa Knebworthissa mm. Linkin Park, Dead by Sunrise, Heaven & Hell, Taking Back Sunday, The Used, Alien Ant Farm, Anthrax, Bullet For My Valentine ja Metallica.
Osa 2/2 18.04.2010 klo 01.00
Yle Live: Sonisphere 2009
Osa 1/2. Englannista jyrähtää! Hevikiertueen konsertissa Knebworthissa mm. Linkin Park, Dead by Sunrise, Heaven & Hell, Taking Back Sunday, The Used, Alien Ant Farm, Anthrax, Bullet For My Valentine ja Metallica.
Osa 2/2 18.04.2010 klo 01.00