Avauskaksikko on varmaan kovaa kamaa...?

Moderator: The Killer Krew
No jaa. Ihmisluonto on siinä määrin ennustettava, että saavutetuista eduista, asemasta ja ennenkaikkea elintasosta on hankala päästää irti tai laskea niitä alemmaksi. Eikö totta? Ja siitähän ei tiedä mitään, kuinka ovat sukanvarteen laittaneet, tai ollenkaan, saati mitkä tulonsa ovat (eikä kiinnostakaan) mutta ainahan tuo yllättää huippu-urheilijoistakin puhuttaessa kuinka tyhjän päälle jotkut tippuvat lopetettuaan, saati sitten hankalien suhdanteiden kanssa kamppailevien muusikoiden. Tahtoo sanoa, että ei sitä varmasti helpolla tehdä "no joo, onhan tässä oltukin. eiköhän eläköidytä laakereille lepäilemään" -päätöksiä, jo sen vuoksi mitä sanoit tuosta lavallaolon euforiasta (verrattavissa vanhoihin johtotehtävien jääriin jotka eivät suostu päästämään vallankahvasta irti toinen jalka arkussakaan), mutta myös säännöllisten tulojen (ketäpä ei tilille tippuva peseta lämmittäisi?) tyssäämiseen. Tai ainakin merkittävään harvenemiseen/laskemiseen, vaikka royalteja toki hlöstä riippuen piisaakin varmasti mukavasti. Mutta enemmän on enemmän ja ihminen on ahne. Oltiin kuinka jalustalle nostettuja ja fanilasien läpi katsottuja. Enkä mie sano että olisi ainoa motivaation lähteensä tai muitakaan ehdottomuuksia, kunhan vain arvailen että pelaa (aivan ymmärrettävästi!) merkittävää roolia asiassa.Toni Brigatti wrote:Massiasiasta kysyisin muilta ajatuksia, että onko teillä olo, että kaverit tekevät tätä sen takia, että fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista? Jotenkin mulle on tullut fiilis, että ne nauttii uuden luomiseta ja sitä pääsee toteuttamaan näillä uusilla studioalbumeilla ja Bruce omilla sooloillaan (toivottavasti tulee vielä lisää) sekä toinen suuri motivaattori on suosio ja huomio, josta luonnollisesti tulee myös rahaa, mutta se motivaation lähde on mielestäni tunne, kun nousee lavalle ja otat 50.000 ihmistä pikkurillin ympärille. Kuulostaaa tietenkin erikoiselta, että joku suomalainen karvaperse mietiskelee noiden äijien motivaation lähteitä ilman, että tuntee ko. ihmisiä, mutta toisaalta olen nyt vuodesta 1986 tätä hommaa kuunnellut ja välillä jopa katsellut. Samalla periaatteella voi kysyä, että lentääkö Dickinson sen takia, että saa kuukausiliksaa Astraeusilta? Täytyykö sen edes tehdä duunia, että jääkaapissa on lapsilla juustoa ja jugurttia? Vai onko kaiken takana nainen?!!!! Tähän pieni kevennyt eilisestä Tekniikka & Talous lehdestä: Naispuolinen kollegani nojasi pomon kirjoituspöytään ja kysyi, että tiedätkös mitä yhteistä on mun kuukausiliksalla ja kuukautisilla - molemmat tulevat kerran kuukaudessa ja kestävät 4-5 päivää... miettikääpä sitäkin, kun puhutaan välillä näistä fyffendaaliasioista-asioista.
Joku sellanen Aces High-tyylinen, mutta ufossa.Varjis wrote:Kunhan tuo ''uusi Eddie'' ei ole kannessa niin hyvä tulee, koska olen varma että musiikki on taattua Maiden-laatua, lyö ällikällä. Mieluummin kanteen vaikka vanha tuttu Eddie jossain ufossa![]()
Pitää sitten varmaan pistää kello herättään viiden aikaan ja mennä Poriin vaikka kävellen ostamaan uutukainen jostain Anttilasta, kun tuskin kotiväki mua siihen aikaan rupee sinne heittämään.
Juuri näin. Kyllä sieltä komea levy tulee ihan varmasti.Dimebag wrote:Joku sellanen Aces High-tyylinen, mutta ufossa.Varjis wrote:Kunhan tuo ''uusi Eddie'' ei ole kannessa niin hyvä tulee, koska olen varma että musiikki on taattua Maiden-laatua, lyö ällikällä. Mieluummin kanteen vaikka vanha tuttu Eddie jossain ufossa![]()
Pitää sitten varmaan pistää kello herättään viiden aikaan ja mennä Poriin vaikka kävellen ostamaan uutukainen jostain Anttilasta, kun tuskin kotiväki mua siihen aikaan rupee sinne heittämään.
Heh, hyvä, että joku jaksaa ottaa tämänkin tosiasian esille touhuamisen tässä vaiheessa!Penjami Breeg wrote:Ikään kuin tässä nyt mitään tulevan levyn lyriikoiden teemoista tiedettäisiin. Mutta aina on kiva arpoa.
Kyllähän tuo uusi Eddiekin lilluu avaruudessaasa wrote:Ainoa linkki avaruuteen on se, että Star Trekissä on viljelty tuota Final Frontier sanontaa.
No niinhän tuo tekköökin... Se "eddie" oli niin ruma, etten edes huomannut taustaa. no, eniveis...Killers Of The Beast wrote:Kyllähän tuo uusi Eddiekin lilluu avaruudessaasa wrote:Ainoa linkki avaruuteen on se, että Star Trekissä on viljelty tuota Final Frontier sanontaa.