QazKFD wrote:Suotana wrote:Dimebag wrote:Onkohan ne nyt oikeat biisien nimet todella. Ei niitä nimittäin enää löydy Wikipediasta. Jos on, niin viimeisen biisin pituudesta voi päätellä, että luultavasti siellä on 1 minuutti per edelliset albumit.
Luultavasti ei ole oikeat eikä ne todellakaan tekisi mitään min per albumi paska kappaletta.
Naapurin Jaska kyllä kehu, että ihan aidot on!
Aidot on, sanoi entinen emäntä!
Yllättävän kovaa rafiikkia oli eilen Maidenin virallisilla sivuilla, kun en ainakaan itse päässyt millään läpi ja tuli vaan jotain "heavy server traffic" -ilmoitusta. Fuck the servers. Ulkoistakaa Digialle, niin kuin isi, sanon ma.
Jussi K wrote:"Viimeinen" x infinitum

niin kauan kun sedät pysyy noin kivassa leivänsyrjässä, eivät varmasti ihan äkkiä heitä eläkkeelle (vaikka kuinka ovat sanoneetkin kaikenlaista, tiedän). Tai ainakaan vielä tämän levyn myötä, sanokaa minun sanoneen. Vain huomiota herättävämpi ja täten myyvempi nimi valittu juuri tuosta syystä, kuin jokin Dance Of Brave Matter.
Viimeinen albumi spekuloinnista vielä sen verran, että en jaksa itse uskoa enää millään Finaalin jälkeiseen uuteen albumiin. Sehän tarkoittaisi sitä, että albumi tulisi joskus 2013-2014 paikkeilla ulos riippuen hieman mahdollisesta Best of- kiertueesta Final Frontier kiertueen jälkeen ja Nickollakin olisi mittarissa 61, Stevellä 57. Tässä vaiheessa oltaisiin mielestäni aivan hiinäjahiinä rajoilla, että miten virtaa vanttuissa riittää.
Massiasiasta kysyisin muilta ajatuksia, että onko teillä olo, että kaverit tekevät tätä sen takia, että fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista? Jotenkin mulle on tullut fiilis, että ne nauttii uuden luomiseta ja sitä pääsee toteuttamaan näillä uusilla studioalbumeilla ja Bruce omilla sooloillaan (toivottavasti tulee vielä lisää) sekä toinen suuri motivaattori on suosio ja huomio, josta luonnollisesti tulee myös rahaa, mutta se motivaation lähde on mielestäni tunne, kun nousee lavalle ja otat 50.000 ihmistä pikkurillin ympärille. Kuulostaaa tietenkin erikoiselta, että joku suomalainen karvaperse mietiskelee noiden äijien motivaation lähteitä ilman, että tuntee ko. ihmisiä, mutta toisaalta olen nyt vuodesta 1986 tätä hommaa kuunnellut ja välillä jopa katsellut. Samalla periaatteella voi kysyä, että lentääkö Dickinson sen takia, että saa kuukausiliksaa Astraeusilta? Täytyykö sen edes tehdä duunia, että jääkaapissa on lapsilla juustoa ja jugurttia? Vai onko kaiken takana nainen

?!!!! Tähän pieni kevennyt eilisestä Tekniikka & Talous lehdestä: Naispuolinen kollegani nojasi pomon kirjoituspöytään ja kysyi, että tiedätkös mitä yhteistä on mun kuukausiliksalla ja kuukautisilla - molemmat tulevat kerran kuukaudessa ja kestävät 4-5 päivää... miettikääpä sitäkin, kun puhutaan välillä näistä fyffendaaliasioista-asioista.
scorpions wrote:Aikamoinen sattuma olisi kyllä Btw jos tämä jäisi viimeiseksi Maiden levyksi, kun muuan saksalainen suuruuskin on lopettelemassa pikkuhiljaa mittavaa uraansa. Niin ne vain vanhat tekijät valitettavasti siirtyy syrjään ja tekee tilaa uusille yrittäjille.
Kyllä näitä sattumia tulee varmasti paljon muitakin, jos miettii, että 80-luvulla on aloittanut niiiiin paljon hyviä bändejä, jotka alkavat siirtyä eläkkeelle muutaman vuoden sisällä. Kyllä Kiss, Maiden, Scorpions, AC/DC, Priest, Ozzy ja kumppanit alkaa laittaa samoihin aikoihin pillejä pussiin.