Keikkakalenteri
Moderator: The Killer Krew
olipas Doron keikka eilen loistava, kyllä nelikymppisestä akasta voi lähteä sitten mahtava ääni! Settilista oli:
I RULE THE RUINS
ALWAYS LIVE TO WIN
TRUE AS STEEL
BURNING THE WITCHES
HELLRAISER
FÜR IMMER
FALL FOR ME AGAIN
BREAKING THE LAW
METAL TANGO
METAL RACER
WHITE WEDDING
BURN IT UP
ALL WE ARE
-------------------------
EARTHSHAKER ROCK
HELLBOUND
UNDYING
Ja kaikille teille jotka ette olleet katsomassa oulussa tai Hellsingissä: HÄVETKÄÄ!!!!
I RULE THE RUINS
ALWAYS LIVE TO WIN
TRUE AS STEEL
BURNING THE WITCHES
HELLRAISER
FÜR IMMER
FALL FOR ME AGAIN
BREAKING THE LAW
METAL TANGO
METAL RACER
WHITE WEDDING
BURN IT UP
ALL WE ARE
-------------------------
EARTHSHAKER ROCK
HELLBOUND
UNDYING
Ja kaikille teille jotka ette olleet katsomassa oulussa tai Hellsingissä: HÄVETKÄÄ!!!!
Kelpaako Wacken 2004asa wrote: Ja kaikille teille jotka ette olleet katsomassa oulussa tai Hellsingissä: HÄVETKÄÄ!!!!

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Ei ole taidettu tänne vielä laittaa, elikkäs Judas Priest tulee Suomeen kolmen keikan voimin. Ensimmäinen kerta 16-vuoteen (korjatkaa jos olen väärässä), kun tämä brittiheavyn jättiläinen saapuu Suomeen keulakuvansa Rob Halfordin kanssa. Eli nyt kaikki fanit ostamaan liput ja mennään toivottamaan sedät tervetulleiksi Suomeen!
Tarkat keikkapäivämäärät:
28.2.2005 Oulun Jäähalli
2.2.2005 Tampereen Jäähalli
3.2.2005 Hartwall Areena, Hellsinki
Tarkat keikkapäivämäärät:
28.2.2005 Oulun Jäähalli
2.2.2005 Tampereen Jäähalli
3.2.2005 Hartwall Areena, Hellsinki
-
- Roudari
Judgment Night X tapahtuma Lahden Sibeliustalon Puusepänsalissa 23.4.2005.
Mukana:
Mokoma
Entwine
Rotten Sound
Total Devastation
Swallow The Sun
Funeris Nocturnum
Tuonnehan pitää lähteä jo pelkästään Rotiskon vuoksi. Ja samalla tulee tsekattua Funeriksen nykykunto.
Mukana:
Mokoma
Entwine
Rotten Sound
Total Devastation
Swallow The Sun
Funeris Nocturnum
Tuonnehan pitää lähteä jo pelkästään Rotiskon vuoksi. Ja samalla tulee tsekattua Funeriksen nykykunto.
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
And the general sat and the lines on the map
moved from side to side.
moved from side to side.
^ Rässikomppi nyt kuulostaa hyvältä vaikkei olisi mitään kitaroitakaan edes mukana. Levyllä ne Mokoman Ns. Tapporiffit kuulee ja siitä huomaa, kuinka hirvittävää retropaskaa se koko bändi on. Livenä niitä ei kuule ja voi nauttia vain siitä rässikompista. Noin minä sen voisin tajuta. Ja noin se minulla meneekin.
Swallow the sun on kyllä levyllä hyvä oikeassa mielentilassa, mutta en jaksa uskoa bändiin livetilanteessa. Ei tuollainen musa ole edes tehty livesoittoa varten.
Swallow the sun on kyllä levyllä hyvä oikeassa mielentilassa, mutta en jaksa uskoa bändiin livetilanteessa. Ei tuollainen musa ole edes tehty livesoittoa varten.
"To be alive is more than just breathing"
^"retropaskaa". Mielenkiintoinen kommentti, täytyy myöntää. Tokihan niiden musiikissa Slayer/Antharx ym.- vaikutteet kuuluu aika selvästi mutta minusta se on vain hyvä juttu. Mutta aika monihan on sitä mieltä että 2000-luvulla on turha lähteä mitään vanhemman liiton rässiä edes vääntämään kun kaikki on kuitenkin tehty paremmin jo 80-luvulla.
Mutta minua on nyt aika helppo miellyttää. Edes jotenkin toimiva riffi ja rässikomppi taustalle niin olen tyytyväinen.
Oli se riffi sitten keksitty minä vuonna tahansa.
Mutta minua on nyt aika helppo miellyttää. Edes jotenkin toimiva riffi ja rässikomppi taustalle niin olen tyytyväinen.

-
- Hell Rat
Eikös ne livenä keskity enempi tykitykseen, eikä siihen Apulannalta kuuloostavaan lässyyn, mitä levyiltä löytyy liiaksi asti. Siksi se toimii livenä paremmin. Kyllähän mä nummen keikalla haukottelin niiden pakollisten hitaampien biisien aikana,Rainmaker wrote:^Mokoma on kova livenä (6 kertaa nähty) mutta en kyllä ymmärrä miten se voi niin paskalta levyltä kuulostaa? Jos siis kuitenkin livemeiningistä tykkää. Samat biisit kuitenkin kuuluu.
Tuska Winter War part 1
Cradle of Filth, Kreator ja Dark Tranquillity. Ovet avataan klo 18, soitto alkaa klo 19. Järjestäjä: Elmu Oy.
Helsingin Jäähalli
Osoite Nordenskiöldinkatu 11-13, 00250 HELSINKI Kartta
Puhelin (09) 4777 110
Fax (09) 4777 1111
Lipun hinta 36 €
Aikataulu: 07.03.05 ma 18
Eli kai sitä on taas hallille raahauduttava.Tahtoo nähdä Filthin kerran livenä.
Cradle of Filth, Kreator ja Dark Tranquillity. Ovet avataan klo 18, soitto alkaa klo 19. Järjestäjä: Elmu Oy.
Helsingin Jäähalli
Osoite Nordenskiöldinkatu 11-13, 00250 HELSINKI Kartta
Puhelin (09) 4777 110
Fax (09) 4777 1111
Lipun hinta 36 €
Aikataulu: 07.03.05 ma 18
Eli kai sitä on taas hallille raahauduttava.Tahtoo nähdä Filthin kerran livenä.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
-
- Roudari
Deathbound & Scorngrain Lahden Torvessa tiistaina 14.12. Outoa että tiistaina ovat Torvessa musisoimassa. En tiedä yhtään Torven aukioloaikoja tiistaina. Mutta sinne siis!
"Forward!" he cried from the rear and the front rank died.
moved from side to side.
moved from side to side.