Erittäin hyvännäköistä soittoa, groovea löyty vaikka muille jakaa. Harmi että Maiden omat biisit ovat yleensä niin kankeaa/yksinkertaista soittoa, ettei Nicko pääse kunnolla groovaamaan niissä.IndianaJones wrote:Joo! Tosiaankin kiitoksia, todella piristävää oli taas huomata, miten Nicko on kuin kala vedessä rumpuja soittaessaan. Todella hyvä tatsi ja pari kaunista rollia, mutta ennenkaikkea hienoa oli huomata miten helponnäköistä tuo takominen McAivolla on. Tiedä sitten mitä mieltä oikeat rumpalit ovat, mutta tämmöiselle rumpufanille toi video oli laatukamaa.scorpions wrote:Tässä video tuolta avajaisista, mielenkiintoista nähdä miten Neekolta taipuu Sapatti.
McBrain Damage - War Pigs (Nicko)
http://www.youtube.com/watch?v=I1GlJmb6 ... dded#at=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Iron Maidenin keikat 2010-2011
Moderator: The Killer Krew
Re: Iron Maidenin keikat 2010-2011
-
- Taka-ampuja
^Jep, juurikin tuon takia oli erittäin piristävää nähdä Nicko vähän erilaisen musan parissa kuin yleensä, arvostus nousi ennestään. Mitenköhän herra nykyään Maidenissa paiskii useastikin niitä samoja juttuja, vaatiiko Harrisin biisit aina sen tietynlaisen kompin toimiakseen Maidenmaiseen tapaan.
No oli AMOLAD:illa The Pilgrimin rumpuintro sentään, mun mielestä törkeän upea osoitus juurikin tuosta Nickon groovepuolesta, yhdellä tahdilla herra lyö multa ainakin hampaat kurkkuun. Ei välttämättä millään übernopealla tekniikkareenillä, vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan saaden näennäisen yksinkertaisen rumpujutun kuulostamaan uskomattoman hyvältä.
Öh, eihän tämä liity mitenkään aiheeseen.
No oli AMOLAD:illa The Pilgrimin rumpuintro sentään, mun mielestä törkeän upea osoitus juurikin tuosta Nickon groovepuolesta, yhdellä tahdilla herra lyö multa ainakin hampaat kurkkuun. Ei välttämättä millään übernopealla tekniikkareenillä, vaan kaikessa yksinkertaisuudessaan saaden näennäisen yksinkertaisen rumpujutun kuulostamaan uskomattoman hyvältä.
Öh, eihän tämä liity mitenkään aiheeseen.
Last edited by IndianaJones on Sat Feb 20, 2010 17:52, edited 1 time in total.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
-
- Rautakansleri
On aina hienoa katsoa eri alojen ammattilaisia, kun he saavat tekemänsä asiat näyttämään niin helpoilta olipa kyseessä sitten urheilu, soittohommat tai vaikka koneiden ajaminen. Kyllä periaatteessa esim. joku Asan soittelu akustisella tuttuja biisejä (a la saunabileet Raumalla vuosi sitten) tuottaa tällaiselle tavalliselle pulliaiselle ihan saman tuloksen kuin Nickon paukuttelu vapaalla.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Rautakansleri
Ilmeisesti melko varma lähde höpöttää Ranskasta Maidenin virallisella foorumilla, että Maiden olisi buukattu 31.7.2010 Arena of Nimesille.
http://en.wikipedia.org/wiki/Arena_of_N%C3%AEmes" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Arena_of_N%C3%AEmes" onclick="window.open(this.href);return false;
Rautaneito-matka?Toni Brigatti wrote:Ilmeisesti melko varma lähde höpöttää Ranskasta Maidenin virallisella foorumilla, että Maiden olisi buukattu 31.7.2010 Arena of Nimesille.

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Rautakansleri
^Kysykkös äipältä luvan eka ja samalla toimintatonnin verran rahnaa, että päästään kulkeen
!

Eipä paljon tarvitse, kun olen kk päästä täysi-ikäinen ja olen töissä lukion ohella, joten rahasta ei ole pula eli mukana ollaan!Toni Brigatti wrote:^Kysykkös äipältä luvan eka ja samalla toimintatonnin verran rahnaa, että päästään kulkeen!

** Iron Maiden **
-
- Rautakansleri
No perranana. Minäkin olen jo täysi-ikäinen (tarkoittaa ilmeisesti, että voi mennä just niin kuin tahtoo) ja käyn töissä, mutta silti aina peeaaOsiris wrote:Eipä paljon tarvitse, kun olen kk päästä täysi-ikäinen ja olen töissä lukion ohella, joten rahasta ei ole pula eli mukana ollaan!Toni Brigatti wrote:^Kysykkös äipältä luvan eka ja samalla toimintatonnin verran rahnaa, että päästään kulkeen!

Tuskin tulee Ranskaan lähdettyä, mutta silti vilkuilin, että missä tuo sijaitsee. Ryanair ainakin lentää Lontoon Lutonin kentältä Nimesiin. Menopaluu oli palttiarallaa 100 puntaa.
Edit: Itse asiassa tuostahan tulisi ihan sairaan hyvä reisaus, jos lentää Ryanairilla Tampere - Stanstedille 30.7., on yötä Lontoossa ja aamulla 31.7. koneella Lutonista Nimesiin, jossa keikka ja yö siellä. Aamulla 1.8. Nimesistä Lutonin kentälle ja illalla Knebworthiin (vetikö Maiden muuten siellä varmaan 1.8..???) ja maanantaina 2.8. Lontoosta Stanstedista Tampereelle. Hinta veroineen 230 euroa...
heh.. elämä on ! Maiden on jotain ihan muutaToni Brigatti wrote:No perranana. Minäkin olen jo täysi-ikäinen (tarkoittaa ilmeisesti, että voi mennä just niin kuin tahtoo) ja käyn töissä, mutta silti aina peeaaOsiris wrote:Eipä paljon tarvitse, kun olen kk päästä täysi-ikäinen ja olen töissä lukion ohella, joten rahasta ei ole pula eli mukana ollaan!Toni Brigatti wrote:^Kysykkös äipältä luvan eka ja samalla toimintatonnin verran rahnaa, että päästään kulkeen!
!
Tuskin tulee Ranskaan lähdettyä, mutta silti vilkuilin, että missä tuo sijaitsee. Ryanair ainakin lentää Lontoon Lutonin kentältä Nimesiin. Menopaluu oli palttiarallaa 100 puntaa.
Edit: Itse asiassa tuostahan tulisi ihan sairaan hyvä reisaus, jos lentää Ryanairilla Tampere - Stanstedille 30.7., on yötä Lontoossa ja aamulla 31.7. koneella Lutonista Nimesiin, jossa keikka ja yö siellä. Aamulla 1.8. Nimesistä Lutonin kentälle ja illalla Knebworthiin (vetikö Maiden muuten siellä varmaan 1.8..???) ja maanantaina 2.8. Lontoosta Stanstedista Tampereelle. Hinta veroineen 230 euroa...
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Nonih, Eikun tuumasta toimeen!jarmila wrote:heh.. elämä on ! Maiden on jotain ihan muutaToni Brigatti wrote:No perranana. Minäkin olen jo täysi-ikäinen (tarkoittaa ilmeisesti, että voi mennä just niin kuin tahtoo) ja käyn töissä, mutta silti aina peeaaOsiris wrote:Eipä paljon tarvitse, kun olen kk päästä täysi-ikäinen ja olen töissä lukion ohella, joten rahasta ei ole pula eli mukana ollaan!Toni Brigatti wrote:^Kysykkös äipältä luvan eka ja samalla toimintatonnin verran rahnaa, että päästään kulkeen!
!
** Iron Maiden **
Meinasin jo sanoa, että ei noilla Rayanairin aikatauluilla tossa kannata hotellia ottaa, kun pitää vielä vaihtaa Stanstedista Lutoniin, mutta ovatkin näköjään vaihtaneet tuon Tampere-Stansted välin aikataulua. Ennenhän tuo oli joskus 23? perillä, mutta nykyisin onkin jo 16:30.Toni Brigatti wrote: Edit: Itse asiassa tuostahan tulisi ihan sairaan hyvä reisaus, jos lentää Ryanairilla Tampere - Stanstedille 30.7., on yötä Lontoossa ja aamulla 31.7. koneella Lutonista Nimesiin
-
- Rautakansleri
Oliks Maidenin keikkapäivää vielä Knebworthissa kukaan missään varmistanut?
^ Ei ole varmistunut, mutta sunnuntaita veikkaillaan.
Perjantai yleensä ns. aloituspäivä, joten kovimmat nimet ei kai sillon oo vetämäss. Lauantaiksi on varmistunut Rammstein(Rammsteinin kotisivut kertovat), joten sunnuntaita itsekin veikkailisin.
Perjantai yleensä ns. aloituspäivä, joten kovimmat nimet ei kai sillon oo vetämäss. Lauantaiksi on varmistunut Rammstein(Rammsteinin kotisivut kertovat), joten sunnuntaita itsekin veikkailisin.
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Kapteeni Saigonissa
Jos Rammstein vetää lauantaina, niin itse olisin melkein satavarma, että IM on sunnuntaina.Iivis wrote:^ Ei ole varmistunut, mutta sunnuntaita veikkaillaan.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki
2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden
2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki
2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Heaven & Hell lämppää Maidenia Norjassa: http://maidenfans.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
** Iron Maiden **
Ilmeisesti jenkkilän keikkoja tulossa.. Mutta mikä vittu tuossa kuvassa on, ei toivottavasti ainakaan uusi Eddie..?
http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=1" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Sateentekijä
^Eddie muuttaa taas muotoaan, tulee SSoaSS:n sinkkujen kannet mieleen tuosta lärvistä. Virallisen laudan epävirallisten tietojen mukaan uutta kansitaidetta ei tee ainakaan Derek Riggs, koska bändi oli tyrmännyt miehen ehdotukset kansitaiteeksi.
-
- Rautakansleri
Pientä silmäpainetta tuikealla Edwardilla... Muu taustahan on selvästi otettu Somewhere in Timelta.
Löytyy kyllä Terminator ja Predator vivahteita tuosta kuvasta. Voihan se olla, että tuostakaan ei mitään kummempaa tule. Sehän taisi olla 2007, kun samantapaista mainostusta oli. Eddie oli semmonen vihreä "Dinosaurus" Eddie, josta myöskään "virallista" eddietä tullut.
Vivahteita joo, tai sitten ihan ilmiselvä Predator!Iivis wrote:Predator vivahteita tuosta kuvasta.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Terminator tuli mieleen erityisesti tuosta oikeanpuoleisesta punuaisesta silmästä. Noh, mites on? Eiköhän me Jukka lähdetä taas Amerikan valloitkseen?
.
PS. Parhaillaan matkalla muutenkin Miamiin
. Siis ihan oikeasti.

PS. Parhaillaan matkalla muutenkin Miamiin

-
- Rautakansleri
Käykkö Nickon snagarillaIivis wrote: PS. Parhaillaan matkalla muutenkin Miamiin. Siis ihan oikeasti.

Hmnn... Onkohan ensi kesä liian aikainen Rautaneito-reissulle? Vai onko herroilla ässiä hihassa? 

** Iron Maiden **
Sulla taitaa oikeesti tua kuupassa vipata ton Rautaneito-matka / Maidenventures -jutun kanssa?Osiris wrote:Hmnn... Onkohan ensi kesä liian aikainen Rautaneito-reissulle? Vai onko herroilla ässiä hihassa?
Tottakai!Iivis wrote:Noh, mites on? Eiköhän me Jukka lähdetä taas Amerikan valloitkseen?
...no, katotaan ny kuhan selviää hei näistä Euroopankin konkursseista ensin.

EDIT: Niin ja offtopic, mitäs nää Miamissa häh? Maiden Vice -paitoja jäi liikaa käteen ja näit markkinaraon rapakon takana?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Kyllähän tuo mielessä pyörii päivittäin, sillä olisihan tuossa luultavasti ensimmäinen Iron Maiden keikkani ulkomailla.QazKFD wrote:Sulla taitaa oikeesti tua kuupassa vipata ton Rautaneito-matka / Maidenventures -jutun kanssa?Osiris wrote:Hmnn... Onkohan ensi kesä liian aikainen Rautaneito-reissulle? Vai onko herroilla ässiä hihassa?
** Iron Maiden **