Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
Re: Q/A - Kysy asiantuntijoilta
No Prayer for the Dyingistä on liveversio From Here to Eternity -sinkulla, mikäli sellainen kävelee vastaan.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Berserkki
Eikös se muuten ole sama, kuin War Machine bootilla (Wembley 1990)? Näköjään on...QazKFD wrote:No Prayer for the Dyingistä on liveversio From Here to Eternity -sinkulla, mikäli sellainen kävelee vastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=blzO3M-e ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Taitaapi olla äänenlaadultaan paras No Prayer-rundin bootleg. Harmi, että epätäydellinen. Esim. 22 Acacia Avenue puuttuu.
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Soittiko bändi kaksi iltaa Wembleyllä tuolloin vai muistanko väärin? 17. ja 18. päivä?Summerganon wrote:Eikös se muuten ole sama, kuin War Machine bootilla (Wembley 1990)? Näköjään on...QazKFD wrote:No Prayer for the Dyingistä on liveversio From Here to Eternity -sinkulla, mikäli sellainen kävelee vastaan.
http://www.youtube.com/watch?v=blzO3M-e ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Taitaapi olla äänenlaadultaan paras No Prayer-rundin bootleg. Harmi, että epätäydellinen. Esim. 22 Acacia Avenue puuttuu.
Jossain boottifoorumilla oli joskus juttua kyseisestä War Machine bootista ja kävi ilmi että se oli eri illalta kuin FHtE-sinkun vedot, muistaakseni.
Pitäs tarkastaa noita joskus kun kerkeisi.
Hyvä bootti kyllä, hyllyssäkin vielä

EDIT:
War Machine on nauhoitettu 18.12.1990 kun taas sinkun b-puolet on 17.12.1990.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Iltaa kaikille.
Mikähän on tuo kitaramalli, jota Dave ja Adrian käyttää soittaessaan Beast Over Hammersmithissä Children Of The Damnedia?
Ainakin käsittääkseni joku Ibanezin keppi, mutta malli hakusessa.
Juu ja kiitoksia taas jos joku viitsii vastailla.
Mikähän on tuo kitaramalli, jota Dave ja Adrian käyttää soittaessaan Beast Over Hammersmithissä Children Of The Damnedia?
Ainakin käsittääkseni joku Ibanezin keppi, mutta malli hakusessa.
Juu ja kiitoksia taas jos joku viitsii vastailla.
^ Niinpä näyttäis olevan
.
Mistähä näitä vois hommata, oon thomannilta kattonu mut ei oikei löydy.
Käytettyjäki tietysti katellu, mutta ei niitäkää pahemmin löytynyt ole.

^ Kasparekin Rolf saattaisi myydä omansa pois nyt eläköitymisensä jälkeen 
edit: No perkeles, mistä noista tietää. Näyttää samalta!

edit: No perkeles, mistä noista tietää. Näyttää samalta!
Last edited by Jussi K on Sat Jan 23, 2010 18:33, edited 1 time in total.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Voi olla, mutta tuosta Gibson Explorerista en olisi varma 

"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Itse ostin http://www.guitar24.de" onclick="window.open(this.href);return false; Destroyer DT420:n muutamia vuosia sitten. Nyt Destroyerista on tullut taas uudempi malli (Ibanez DTT700 MGS), jota myydään tuolla hintaan 785€. Muistaakseni postikulut Suomeen olivat 20 euroa, ja kitara saapui alle viikossa.Kurpamaas wrote:^ Niinpä näyttäis olevan.
SAKSAN EBAYSSA tuota samaista kitaraa saa 500-600€ hintaan.
-
- Hell Rat
En ole varma onko tämä viisasta kysyä täällä mutta on topickki hukassa jossa oli linkki sivulle missä oli kaikki Adrianin ja Daven kitaroista ja pedaaleista ja kajarista piirros jossa näytettiin mikä johto meni mistä mihinkin. No jos tämän jonkin verran kertoo jotain niin toivon apua
Yritän silti sitä vielä etsiskellä vaikka ei tunnu tärppäävän

Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Still counting...
Tarkoitat luultavasti tätä topikkia: viewtopic.php?f=1&t=2595&hilit=soittokamat" onclick="window.open(this.href);return false;\../Juho\../ wrote:En ole varma onko tämä viisasta kysyä täällä mutta on topickki hukassa jossa oli linkki sivulle missä oli kaikki Adrianin ja Daven kitaroista ja pedaaleista ja kajarista piirros jossa näytettiin mikä johto meni mistä mihinkin. No jos tämän jonkin verran kertoo jotain niin toivon apuaYritän silti sitä vielä etsiskellä vaikka ei tunnu tärppäävän
Linkit molempien vuoden 2000 kamoihin:
Adrian http://guitargeek.com/rigview/351/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dave http://guitargeek.com/rigview/353/" onclick="window.open(this.href);return false;
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Hell Rat
Osiris wrote:Tarkoitat luultavasti tätä topikkia: viewtopic.php?f=1&t=2595&hilit=soittokamat" onclick="window.open(this.href);return false;\../Juho\../ wrote:En ole varma onko tämä viisasta kysyä täällä mutta on topickki hukassa jossa oli linkki sivulle missä oli kaikki Adrianin ja Daven kitaroista ja pedaaleista ja kajarista piirros jossa näytettiin mikä johto meni mistä mihinkin. No jos tämän jonkin verran kertoo jotain niin toivon apuaYritän silti sitä vielä etsiskellä vaikka ei tunnu tärppäävän
Linkit molempien vuoden 2000 kamoihin:
Adrian http://guitargeek.com/rigview/351/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dave http://guitargeek.com/rigview/353/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juu juuri tätä kiitos kovasti

Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
-
- Hell Rat
Alko koulussa tälleinen mietityttään että minkä kätisiä Maidenin jäsenet on
onko kellään tietoa? Taas näitä mun älynväläyksiä.... 

Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
Kaikki oikeankätesiä.\../Juho\../ wrote:Alko koulussa tälleinen mietityttään että minkä kätisiä Maidenin jäsenet ononko kellään tietoa? Taas näitä mun älynväläyksiä....
** Iron Maiden **
-
- Hang-Around
Janick tosin on nähty ainakin kirjoittavan nimikirjoituksia vasemmalla. Onhan toki melko tavallista, että vasenkätiset soittavat "oikeakätistä" kitaraa kuten Janick.
Eipä tuo kirjoittelu vasemmalla kyllä vielä mitään todista, mutta arvaisin kaverin vasuriksi.
Eipä tuo kirjoittelu vasemmalla kyllä vielä mitään todista, mutta arvaisin kaverin vasuriksi.
Eikös Janick nimenomaan ole vasenkätinen? Piti jo aiemmin päivällä kysäistäkin, että mistähän herra Osiris on hyvin varman vastauksensa tueksi tietoa löytänyt? Omasta henkilökohtaisesta tapaamisesta en kyllä muista yhtään, mutta ainakin IMDB:n sivuilla löytyy maininta, että Gers olisi vasenkätinen. Tosin löytyyhän noita mainintoja pitkin intterveppiä enemmänkin.thingummywut wrote:Eipä tuo kirjoittelu vasemmalla kyllä vielä mitään todista, mutta arvaisin kaverin vasuriksi.
Ei kai nyt edes Mr. Muukka ole niin yksinkertainen, että vain tuosta vetäisi johtopäätöksensä?thingummywut wrote:Onhan toki melko tavallista, että vasenkätiset soittavat "oikeakätistä" kitaraa kuten Janick.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
^En vetänyt johtopäätöstä tuosta kumminpäin hän soittaa. Eilen tuli kyllä mieleen tuo hänen vasenkätisyys, vaikka soittaakin oikeakätisenä. Mainiotahan se olisi olla tuollainen monitaituri! 

** Iron Maiden **
Voisihan sitä aina vetää peliin Hendrixin jne...
...mutta sitten on aina Dan Swanö:
http://www.youtube.com/watch?v=TIEvJbRg ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
...mutta sitten on aina Dan Swanö:
http://www.youtube.com/watch?v=TIEvJbRg ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Okei.Osiris wrote:^En vetänyt johtopäätöstä tuosta kumminpäin hän soittaa.
Tosiaan, mistä tieto? Vai oliko kyseessä olettamus? Jos oli, niin se ei välttämättä kuuluu vastaajan rooliin ketjussa jonka nimi on "Kysy asiantuntijoilta".QazKFD wrote:Piti jo aiemmin päivällä kysäistäkin, että mistähän herra Osiris on hyvin varman vastauksensa tueksi tietoa löytänyt?
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Olettamushan sen oli. Ainoa virallinen tieto mikä itellä on nyt hänen vasenkätisyydestään on tuo nimmarin kirjoittaminen vasemmalla kädellä. (Rock In Rio Dvd).QazKFD wrote: Vai oliko kyseessä olettamus?
** Iron Maiden **
Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta vasenkätisyys on loppupeleissä aika hauska juttu; koska koko maailma on tehty oikeakätisille saksia ja sahoja myöten, nykyään ihan änkyrävasenkätiset ovat aika harvassa. Suurin osa niistä jotka kutsuvat itseään vasenkätisiksi - minä mukaan lukien - ovat oikeastaan kaksikätisiä. Janick on varmaan aika samaa porukkaa kuin minä ja QazKFD, kirjoittaa vasemmalla mutta pystyy esimerkiksi syödessä pitämään lusikkaa/veistä ja haarukkaa kummin päin vaan. Mä olen itse siinä mielessä vasenkätinen, että kirjoitan vasemmalla, pelaan lätkää rightina ja vasen on vahvempi käsi, mutta esimerkiksi syön siten päin kuin aseet sattuvat kulloinkin olemaan, soitan kitaraa "oikeinpäin" koska alunperin vain opettelin sen niin (niin kuin varmaan Janick myös, tiedä sitten jos olisi toisinpäin aloittanut, olisiko kovempi vai heikompi kepittäjä) ja olen oikeajalkainen. Näin.QazKFD wrote:Eikös Janick nimenomaan ole vasenkätinen? Piti jo aiemmin päivällä kysäistäkin, että mistähän herra Osiris on hyvin varman vastauksensa tueksi tietoa löytänyt? Omasta henkilökohtaisesta tapaamisesta en kyllä muista yhtään, mutta ainakin IMDB:n sivuilla löytyy maininta, että Gers olisi vasenkätinen. Tosin löytyyhän noita mainintoja pitkin intterveppiä enemmänkin.thingummywut wrote:Eipä tuo kirjoittelu vasemmalla kyllä vielä mitään todista, mutta arvaisin kaverin vasuriksi.
Ei kai nyt edes Mr. Muukka ole niin yksinkertainen, että vain tuosta vetäisi johtopäätöksensä?thingummywut wrote:Onhan toki melko tavallista, että vasenkätiset soittavat "oikeakätistä" kitaraa kuten Janick.Itsekin olen oikeastaan vahvasti kaksikätinen kaveri, mutta kirjoitan kuitenkin vasemmalla, joten sanon itseäni monesti vasenkätiseksi. Joskin oikea käsi taasen on selvästi voimakkaampi, jos voimasta puhua voi! Mailat on kädessä mallina left ja kitara todellakin mallia "oikea" (jos siis osais soittaa).
Ei muuten ole ihme että Janick on niin supermies, koska joidenkin virallisten tutkimuksien mukaan vasenkätiset elävät hieman lyhyempään kuin oikeakätiset, mutta ovat keskimääräistä kansaa älykkäämpiä.

You're shit and you know you are
Kyllä se monella muullakin videolla on vasemmalla kirjoitellut, että luulisi kirjoittelevan aina.Osiris wrote:Olettamushan sen oli. Ainoa virallinen tieto mikä itellä on nyt hänen vasenkätisyydestään on tuo nimmarin kirjoittaminen vasemmalla kädellä. (Rock In Rio Dvd).
Riippuu tosiaan paljon ihmisestä, että miten minkäkin tekee. Itse olen 100% oikeakätinen, mutta en ole ikinä ymmärtäny miten oikeakätiset voivat pelata leftillä. Voima ja tarkkuus, kun löytyy oikeasta niin kyllä se ainakin ittelleni on helpompaa rightilla pelata. Kaikki muut asiat teen kyllä niin kuin oikeakätiset normaalisti tekevätkin. Vasurilla en edes hymiötä pysty pirtämään ilman kauheaa sotkua, saatika sitten kirjoittamaan.Fender wrote:Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta vasenkätisyys on loppupeleissä aika hauska juttu; koska koko maailma on tehty oikeakätisille saksia ja sahoja myöten, nykyään ihan änkyrävasenkätiset ovat aika harvassa. Suurin osa niistä jotka kutsuvat itseään vasenkätisiksi - minä mukaan lukien - ovat oikeastaan kaksikätisiä. Janick on varmaan aika samaa porukkaa kuin minä ja QazKFD, kirjoittaa vasemmalla mutta pystyy esimerkiksi syödessä pitämään lusikkaa/veistä ja haarukkaa kummin päin vaan. Mä olen itse siinä mielessä vasenkätinen, että kirjoitan vasemmalla, pelaan lätkää rightina ja vasen on vahvempi käsi, mutta esimerkiksi syön siten päin kuin aseet sattuvat kulloinkin olemaan, soitan kitaraa "oikeinpäin" koska alunperin vain opettelin sen niin (niin kuin varmaan Janick myös, tiedä sitten jos olisi toisinpäin aloittanut, olisiko kovempi vai heikompi kepittäjä) ja olen oikeajalkainen. Näin.
Vielä aiheeseen (offtopic aiheeseen siis...) liittyvä kuva:

"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
-
- Hell Rat
Suotana wrote:Kyllä se monella muullakin videolla on vasemmalla kirjoitellut, että luulisi kirjoittelevan aina.Osiris wrote:Olettamushan sen oli. Ainoa virallinen tieto mikä itellä on nyt hänen vasenkätisyydestään on tuo nimmarin kirjoittaminen vasemmalla kädellä. (Rock In Rio Dvd).
Riippuu tosiaan paljon ihmisestä, että miten minkäkin tekee. Itse olen 100% oikeakätinen, mutta en ole ikinä ymmärtäny miten oikeakätiset voivat pelata leftillä. Voima ja tarkkuus, kun löytyy oikeasta niin kyllä se ainakin ittelleni on helpompaa rightilla pelata. Kaikki muut asiat teen kyllä niin kuin oikeakätiset normaalisti tekevätkin. Vasurilla en edes hymiötä pysty pirtämään ilman kauheaa sotkua, saatika sitten kirjoittamaan.Fender wrote:Nyt menee vähän ohi aiheesta, mutta vasenkätisyys on loppupeleissä aika hauska juttu; koska koko maailma on tehty oikeakätisille saksia ja sahoja myöten, nykyään ihan änkyrävasenkätiset ovat aika harvassa. Suurin osa niistä jotka kutsuvat itseään vasenkätisiksi - minä mukaan lukien - ovat oikeastaan kaksikätisiä. Janick on varmaan aika samaa porukkaa kuin minä ja QazKFD, kirjoittaa vasemmalla mutta pystyy esimerkiksi syödessä pitämään lusikkaa/veistä ja haarukkaa kummin päin vaan. Mä olen itse siinä mielessä vasenkätinen, että kirjoitan vasemmalla, pelaan lätkää rightina ja vasen on vahvempi käsi, mutta esimerkiksi syön siten päin kuin aseet sattuvat kulloinkin olemaan, soitan kitaraa "oikeinpäin" koska alunperin vain opettelin sen niin (niin kuin varmaan Janick myös, tiedä sitten jos olisi toisinpäin aloittanut, olisiko kovempi vai heikompi kepittäjä) ja olen oikeajalkainen. Näin.
Vielä aiheeseen (offtopic aiheeseen siis...) liittyvä kuva:
Sanopa tähän vielä itekkin että olen 100% vasuri ja pelaan rightilla ja soitan kitraa niinku Maidenin pojat eli niinku oikealla. Mutta ei siinä kummepaa vasurit rokkaa niinku tosa kuvassa

Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
Offtopikkiin heilahtaa joo, mutta lusikka / haarukka on aina oikeassa (ollut siis mukulasta asti, eikä kokeiltukaan muuten) kädessä ja olen vahvasti oikeajalkainen! Poliittinen suunta on myös hyvin vahvasti kans... oikealla!Fender wrote:Janick on varmaan aika samaa porukkaa kuin minä ja QazKFD, kirjoittaa vasemmalla mutta pystyy esimerkiksi syödessä pitämään lusikkaa/veistä ja haarukkaa kummin päin vaan.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Manowarrior
Missä haarukassa liikkuu sinivuorellisen hyväkuntoisen Eddie's Archiven myyntihinta? 
Olen ihan tippunut kärryiltä näissä keräilyjutuissa.

Olen ihan tippunut kärryiltä näissä keräilyjutuissa.