Osiris wrote:
Itse huomasin että itelläkin oli tuo katkennut. Viimeisin tullut lokakuussa... Pitänee uudelleen lisätä siis.
Katkennut? Hmm... Mulla ollut vuosia päällä ilman mitään ongelmia.
Ilmeisesti juuri jotenkin katkennut. Huomasin vain että eipä ole aikoihin tullut ja katsoin niin viimeisin tullut lokakuussa. Kummallista... Nyt kuitenkin toimii.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
^Mene linkin sivulle ja laita molempiin kenttiisi sähköpostiosoitteesi ja paina Update. Sen jälkeen pitäisi pelittää. Tosin pitäishän tuon toimia ilmankin tämmöstä. Itsekin olen saanut viimesimmän viestin 10.12.
"Iron Maiden are 10% cooler than every other band!" -Lars Ulrich
Ei oo kyllä vähään aikaa tullut sähköposteja, laitoin eilen uudestaan nuo mailing list tiedot menemään.
No katellaan, pitää varmaan kohta uusia jäsenyyskin vielä
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Suotana wrote:^Mailing list ei maksa mitään. Samhain taisi puhua FC uusimisesta muuten vaan.
Hieman epäselvästi ilmaisin asian.
Pitää varmaan ottaa selville milloin pitää uusia jäsenyys, muistaakseni loppuvuodesta meni omalta osalta umpeen aika tai sitten varhaisessa tammikuussa.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Suotana wrote:^Mailing list ei maksa mitään. Samhain taisi puhua FC uusimisesta muuten vaan.
Hieman epäselvästi ilmaisin asian.
Pitää varmaan ottaa selville milloin pitää uusia jäsenyys, muistaakseni loppuvuodesta meni omalta osalta umpeen aika tai sitten varhaisessa tammikuussa.
Itselle on aina tullut näin joulun aikoihin se uusimiskaavake ja postila olen sen laittanut menemään ja hienosti on mennyt, kuin viimeksi tuli uusimislahja viikko lähetyksen jälkeen. Oikein pikatoimintaa! Nyt on englannista lähtenyt jo uusimmat fc lehdet postissa tulemaan, jahka olisi taas postikorttia luvassa.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Suotana wrote:^Mene linkin sivulle ja laita molempiin kenttiisi sähköpostiosoitteesi ja paina Update. Sen jälkeen pitäisi pelittää. Tosin pitäishän tuon toimia ilmankin tämmöstä. Itsekin olen saanut viimesimmän viestin 10.12.
no onko nyt viestejä tullu sillä mulle ei vieläkään vaikka Maidenin kotisivulle on tullu lisää uutisia
Up The Irons! 8.8.2010 Sonisphere, Pori 8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
\../Juho\../ wrote:Onko nykyään olemassa sellaista lehteä tai nettisivua kuin Run to the hills kirjassa monesti mainittu Melody Marker?
Nykymaailmasta en tiedä. mutta junnuna mulla oli kauhee kasa Melody sanomalehtiä, joista leikkelin maidenin keikkailmoituksia..ja muuta sälää Oi niitä aikoja
Löytyykö keneltäkään tällä laudalla Maiden Mania nimistä ohjelmaa semmoisessa formaatissa että onnistuis polttamaan sen dvd:ksi? Täällä olis nimittäin kiinnostusta. Muistaakseni ohjelma esitettiin v.2005 Maidenin Helsingin keikkojen ohessa mtv3:lla.
"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-