Torstain liput hommattu ja KISSiä pääsen katsomaan ensimmäistä kertaa elämässäni.
E: Saunaan ei ole tulossa gunnareita: Sauna Open Airin mainoksen kuvitus aiheuttaa hämmennystä. Pääkallon ja pistoolien yhdistelmästä nousee mieleen toinen hard rockin huippunimi Gun'S'Roses. Bändiä ei kuitenkaan tulla näkemään Saunassa, mistään tällaisesta ei ole edes haaveiltu saati keskusteltu.
Ja luulen, että tuolla "Gun'S'Roses":lla meinataan ihan Guns 'N' Roses:ia
Ajattelin (varsinkin torstain) lippujen häviävän hyvin nopeasti, joten menin seitsemäksi jonottamaan. Eipä siinä lippukassalla ollut yhdeksän aikaan lisäkseni kuin viitisen ihmistä. Onneksi ei tuon aikaisemmin ainakaan tullut lähdettyä, ja tärkeintähän on että nyt on kuitenkin liput hallussa.
Jos nyt nussitaan, niin eikös se ole "Guns N' Roses"?
Aika turhaa.
Itse tulen olemaan torstaina paikalla, jonka jälkeen poistun paikalta.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Aika turhaa.
Niin kumpi edellisistä? Nussinta, vai pieleen mennyt nussinta?
Noihan tuo bändin mukaan (ja yleisimmiten tuota muotoa and-sanasta käytetään) kirjoitetaan, vaikkakin siinä uskossa itse olen aina ollut että oikeaoppinen lyhennusmuoto olisi 'n' noiden heittomerkkien kuvastaessa molempia puuttuvia kirjaimia.
^ Kuten voitte kaikista julkaisuistanne helposti tarkistaa, kirjoitetaan se yhdellä heittomerkillä ännän oikealla puolella = n'
Miekin kirjoitin joskus kymmenvuotiaana sen " 'n' " kun kaverilta äänitin legendaarista "Live USA" -bootlegiä ja tämä opasti jo kuulakärkikynän piirtäessä ("ei vitun idiootti sitä noin kirjoteta!")
Sellaisena tuo on vieläkin laatikossa. Myöhemmin selvisi myös, että tuo on tavattoman laajalle levinnyt Ritzin MTV-keikka New Yorkista Appetiten julkaisun aikaan.
Mutta ihan sama, kun ei kerran ole SOA:iin tulossa
Aika turhaa.
Niin kumpi edellisistä? Nussinta, vai pieleen mennyt nussinta?
Kumpikin...
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Mitenkähän muuten mahtoi meikälle ja kavereille käydä ton majoituksen suhteen, kun Lomaliitto tyrkkäsi konkurssiin ? On meinaan toi Härmälä Lomaliiton vetämä Fontana-tuotemerkin alla. Menneillä Saunoilla olin myöhässä, eikä saatu perinteistä majoitusta. Nyt kun olin tikkana valmiina ja maksoin 190 euroa, että mökki on tulilla, niin eikös prkl 100-vuotta pystyssä ollut firma mene konkkaan parin viikon sisällä. Ai että kuokkii silmään.
Kyllä olen otettu, jos rahat meni konkurssipesään ja Saunaan myydään eioota. En muuten lähde koskaan enää minnekään, jos noin käy. Katsotaan nyt, kaippa Härmälälle joku toimija kesäksi keksitään, on sentään yksi Suomen suosituimmista leirintä-alueista, vaan kelpaako *tun Fontanalle maksettu raha enää sinne.
Iron Constable wrote:Mitenkähän muuten mahtoi meikälle ja kavereille käydä ton majoituksen suhteen, kun Lomaliitto tyrkkäsi konkurssiin ? On meinaan toi Härmälä Lomaliiton vetämä Fontana-tuotemerkin alla. Menneillä Saunoilla olin myöhässä, eikä saatu perinteistä majoitusta. Nyt kun olin tikkana valmiina ja maksoin 190 euroa, että mökki on tulilla, niin eikös prkl 100-vuotta pystyssä ollut firma mene konkkaan parin viikon sisällä. Ai että kuokkii silmään.
Kyllä olen otettu, jos rahat meni konkurssipesään ja Saunaan myydään eioota. En muuten lähde koskaan enää minnekään, jos noin käy. Katsotaan nyt, kaippa Härmälälle joku toimija kesäksi keksitään, on sentään yksi Suomen suosituimmista leirintä-alueista, vaan kelpaako *tun Fontanalle maksettu raha enää sinne.
*tu kun *tuttaa.
Moro
Mulla jää käteen 1kpl kahden hengen huone Cumulus Hämeenpuisto, kun perun se joku päivä. Siinä sulle tahi jollei muulle haluukkaalle.. yv:tä tänne niin vois yrittää hotellin kanssa junailla siirron
Pahus! Danzigin myötä tuli sitten kesän ensimmäinen paskamainen missaus itselle. Hammer Open Airia nyt ei voi jättää väliin, mutta Danzig(olkoonpa herran ääni missä kunnossa tahansa) tarvisi joskus nähdä, kun Nummirockin aikaan olin duunissa ulkomailla ja Hesan keikan kohdalla tuli puhalleltua Tampereella asuvana muniin ja muistettua keikka vasta sen jo mentyä ohi
Ukkohan oli aiemmin uhannut ettei Eurooppaan enää tulisi, mutta josko kun kerran nyt niin sitten vielä toistekkin vaiheessa. II on aivan saatanan kova levy ja kovat hetkensä etenkin alkupään levyillä muutenkin.
Sauna jatkaa jäätävän avauksen jälkeen vaatimattomammilla linjoilla:
Danzig (US)
Death Angel (US)
August Burns Red (US)
Whitechapel (US)
Glamour the Kill (UK)
Audrey Horn (NO)
Stam1na
Sonata Arctica
Doom Unit
The 69 Eyes
Peer Günt
Danzig toki tiedettiinkin jo ja Death Angel myös ihan kiva nähdä kun missasin Jalometallin setistä n. puolet. Muut ulkomaalaiset ilmeisesti metalcore-osastoa, suomalaisista voisi sanoa että ei hirveän yllättäviä valintoja (paitsi tuo Doom Unit josta en ole kuullutkaan).
Gandalf carries the magic staff
Divides the armies in half
In the deeps of Helm's they engage in battle
So insane it'll make you rattle
Aikamoista paskaa nuo lisäykset Danzigia lukuunottamatta tietty. Noista ei tosin D:n lisäksi yksikään täytä oikein pääesiintyjän vaatimuksia, joten ainakin 1-2 isoa (toivottavasti myös kovaa) nimeä on varmasti vielä tulossa.
Jeps, tuli kyllä aikamoista kuraa tupaan. Noh, ehkäpä riittää kun kolmeen päivään näkee Metaluciferin, Danzigin ja Grave Diggerin.
Sitä vaan ihmettelen että kuka tuota metalcorea kuuntelee. Metalcorebändien nimetkin jo saa oksennusrefleksin valloilleen.
Ei vihtu, Grave Diggerin (+ Kissin & Rattin) takia on mentävä kun Omppukin jo odottaa, mutta eihän tässä nyt näin pitäisi käydä SA on siellä aina, eikä edes kauhean hyvällä menestyksellä, & nuo muut eivät kiinnosta sitä vähääkään. Menikö ne kaikki pesetat nyt Genen taskuun ja kontataan maaliin?