Ei kyllä kuumota kovin kummoisesti tuo Sonicperse. Valoisa kesä ja Pori yhdistelmänä keikalle ehkä huonoin mahdollinen. Toivottavasti skippaavat Suomen kesä festarit ja antavat kiiman kasvaa ja sitten sisähalli rundi ens talvena uuden levyn tiimoilta.
poolrules wrote:Ei kyllä kuumota kovin kummoisesti tuo Sonicperse. Valoisa kesä ja Pori yhdistelmänä keikalle ehkä huonoin mahdollinen. Toivottavasti skippaavat Suomen kesä festarit ja antavat kiiman kasvaa ja sitten sisähalli rundi ens talvena uuden levyn tiimoilta.
Samat mietteet täälläkin. Kyllä sisähallikeikka + uudet piisit houkuttelee enemmän.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
poolrules wrote:Ei kyllä kuumota kovin kummoisesti tuo Sonicperse. Valoisa kesä ja Pori yhdistelmänä keikalle ehkä huonoin mahdollinen. Toivottavasti skippaavat Suomen kesä festarit ja antavat kiiman kasvaa ja sitten sisähalli rundi ens talvena uuden levyn tiimoilta.
Samat mietteet täälläkin. Kyllä sisähallikeikka + uudet piisit houkuttelee enemmän.
No nythän täällä alettiin puhua asiaa. Täytyy vissiin odotella hallikiertuetta + uusia biisejä, ei oikein jaksa innostaa nämä festarisäädöt...
Hittohelvetti, taitaa olla Stokikseen lähtö edessä, kun on HIM-vapaa alue ja kaikki hyvät yhtenä päivänä.. majoituskin saattaa käydä aika tavalla näppärämmin.. http://se.sonispherefestivals.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jahas, aikas kiva kattaus. Mutta mitä v HIM tekee pääesiintyjissä?
Olenko muuten ihan väärässä jos väitän, ettei tonne ole lipun ostamisesta suurempaa stressiä? Kahden päivän liput 125 euroa ja n. 60k lippua jaossa. Ei kai edes Maiden myy tolla hintaa settiä heti loppuun ja vaikka myisikin, niin kai lippuja on viime kesän tapaan saatavissa paljonkin kun tapahtuma lähestyy? Yhden päivän lippujahan ei käsittääkseni ole myynnissä heti alkuun.
Ha, the return of Imperator. Olen ollut ihan uutispimennossa. Kuulin toissapäivänä, että pian julkistetaan Maiden-rundi... mutta unohdin sitten koko asian.
Ei kyllä Sonicsphere houkutellut alunperin lainkaan minua ja luin lopulta facebookista tästä (vasta kun oli varmistunut). heh.
Onko kukaan pannut merkille, että HEAVEN AND HELL on line-upissa, vaikka onko DIO:n toipumisesta edes mitään faktaa? Muista bändeistä, ainoastaan Alice Cooper ja Slayer kiinnostavat vähän. Mutta ei tarpeeksi. Esim. Alicen nään jo nyt perjantaina. Sleba ei vakuuttanut enää niin paljon Tuskassa-08, joten Maidenin takia Poriin... Tuntuu absurdilta, että joudun nyt edes puntaroimaan asiaa... mutta: Money talks & sanon, että tässä vaiheessa liian kalliit liput, en mee. Tai sitten palataan asiaan rikkaampina. Useiden sivujen jännitysnäytelmän lukeneena, voin vain todeta, että ei kyllä tunnu enää missään tämä julkistus. Jos vertaa Maidenin konserttien odotukseen v. 2003, niin huh huh. Tuo Sonicspare on kyllä tapahtumana niin väsynyt ja "hienona" ajankohtana, että oksat pois. Mutta mulla ois kyllä synttärit 9.8., joten aans nyt harkita tätäkin vielä kertaalleen.
..yhtä aivopierua myöhemmin tajusin että totta kai nuo kaikki hyvät ovat yhtenä päivänä myös Porissa, ellei joku sitten lennä Ruotsin keikalta suoraan Porin lavalle..
Jaaha, se olisi sitten ensi kesäksi Porin reissua tarjolla. Näyttäisi tulevan ensiksi vain nuita kahden päivän lippuja myyntiin, milloinhan noi yhden päivän liput siten pistetään jakoon?! Onkohan Maiden FC:laisilla etuosto oikeutta ko. keikalle, osaisko joku jo nyt valaista asiaa?
^^ Laita kansleri hyvää settiä meneen haastattelussa!
Kyllähän tuo kattaus on sellainen että oksat pois, mietin vaan että samat pumput jytää tukholmassakin 7.8. joten mikä mahtaa olla marssijärjestys Porin suhteen? Maiden vetää sitten 8.8. ja oisko HIM 7.8. headlineri? Samaa mietin H&H:n suhteen, onko Dio enää edes keskuudessamme tuolloin? Toiv. että on mutta vatsasyöpä-ei ehkä se ihquin. Liekö Maiden vetää greatest hits, jokunen vanha hitti, esim Children Of the Damned ja uusi biisi uudelta levyltä. Tonne on kyllä pakko lähteä. Voihan toki olla että rahanahneina Steve & kumppanit hujauttavat vielä keikan jaffahallissa 9.8. koska täyteen menis sekin areena.
Jaahas, viime kesänä olin Porissa duunissa ja oon kuulemma vahvoilla tänäkin vuonna. Tarvii varmaan muistuttaa herra isoa herraa meikäläisen henkilökohtaisista mieltymyksistä, vaikka niitä tuskin on unohdettu...
Ai että Poriin tulossa Maiden... Saattaa jäädä meikäläiseltä tämä ohi, rahatilanne on huonohko tällä hetkellä, mutta totta puhuen ei edes vituta. Tosin uuden levyn keikalle on pakko päästä.
Iron Maiden 18.7.2008 Helsinki, Olympic Stadium Iron Maiden 8.7.2011 Helsinki, Olympic Stadium
Edward Mannerheim wrote:For The Greater Good Of God?!? Melko yllättävä veto tohon listaan, varsinkin kun edes biisin nimeä ei ole osattu kirjoittaa oikein.
Juu kyllähän se pisti hieman silmään, ei oikein sopinut tuohon listaan juurikin kun eipä kyseinen hieno kappale kuitenkaan ole niin yleisesti "tunnettu".
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Enpä tiiä... Ei oikein kauheesti innosta toi Porin keikka. Viime kesänä se konkretisoitui ihan kunnolla ettei tollasella väkimäärällä keikasta pysty nauttimaan. Väkee on ihan liikaa ja bändiä tuskin näkee ellei jaksa puskea kyynärpäillä jonnekin eturivin tuntumaan. Mä niin paljon mieluummin menisin sisäkeikalle. Ja liput: 125e 2 pvän lippu. Siitä että saa olla tönittävänä ja tönimässä kännisiä urpoja... Joo, mä olen vanhempi kuin moni teistä enkä jaksa enää.