Suotana wrote:^Eiköhän pojat virheistään opi eli tuskin kolmedee räpellyksiä pahemmin nähdään enää. Kyllähän se Breeg iski ja kovaa silloin, kun sitä jostain Irma saitilta sai kuunneltua. Muistaakseni lähes koko päivän pyöri taustalla kyseinen biisi eli kovaa iski ja iskee yhä.
H ja Dickinson voisi kyllä väsätä jonkun biisin kaksistaan. Moonchild, Flight of Icarus, 2 min, Village... Kyllä sieltä joku vauhdikas biisi tulis. Harris ja Gerskin saanut kovia biisia aikaan ettei heidän yhteissävelmät voisi huonoja olla. Tosin Harris nyt väsää yksinäänkin mestariteoksia..
Joo... mitäs jos H onki säästelly jotain HBTN kaltasia biisejä viimeselle levylle?
Justice wrote:
Joo... mitäs jos H onki säästelly jotain HBTN kaltasia biisejä viimeselle levylle?
Epäilen, ettei H kauheasti biisejä säästele, mutta `Arrylta voi löytyä pöytä-laatikosta vaikka mitä.
Edit: Senverran lisään tähän, että uudelta levyltä toivoisin jonkinlaista jatkoa tuolle BB-tarinalle, kävin äsken muistinvirkistykseksi lukemassa pääsivulta A.Kiven kolumnin Benjaminista ja muistui taas mikä on maailman paras bändi
Nicko itse siinä nimenomainessa Run to the Hillsissä wrote:
No, joka tapauksessa Dick tuli sisään. Hän oli jo aikaisemmin tavannut Billyn ja pyysi Billyä esittelemään hänelle muut bändin jäsenet. Billy oli kännissä kuin käki, kuten yleensäkin - Billy todellakin piti juomisesta - ja jostain syystä hänen mielestään oli hauskaa esitellä mut Neekona. Hän meni Dickin ja Obien luo ja sanoi: 'Mä haluan esitellä teille mun italialaisen rumpalini. Hän on Neeko.' Mä ajattelin, että vittu Billy, nyt tämä menee liian pitkälle. Mä yritin kertoa heille mun nimeni, mutta Obie alkoi kutsua mua Neekoksi. Se oli siinä. Sitten se nimi jäi mulle. Itse asiassa mä tykkäsin siitä aika paljon, mä vaan muutin sen Nickoksi, jotta se kuulostaisi enemmän englantilaiselta.
Nicholas-karhu antoi Nickolle pinttyneen lempinimen Nick, josta Billy Day vittuilunaan väänsi tuon Neekon, jonka rumpali itse jalosti Nickoksi. Harhama osui siis asian ytimeen, mutta kausaliteetti huomioon ottaen voidaan teikäläisenkin sanoa olevan oikeassa .
Steve Harris Fan Site facebookissa wrote:Iron Maiden's new album to release in 2010. Nicko says,"We have actually booked a studio and I think we’ll kick off in the second week of January with the new record…. As to touring – the end of the year, or definitely 2011. We may actually go out at the end of 2010. Once you’ve got the new album finished and packaged, and the record company’s happy with all the bits and pieces, then you want to go touring".
Uusinta tietoa.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Kyllä on kutkuttavan hiljaista Maiden Maailmassa tällä hetkellä. Ikään kuin tyyntä myrskyn edellä. Kohta niitä alkaa tipahdella pieniä huhuja, yksityiskohtia, keikkaa, lipunmyyntiä ja studiopäiväkirjameininkiä. Toivottavasti sieltä tulee sellainen lätty, että mäti lentää.
Niinhän se on. Mutta kun suomalainen alkaa puhumaan englantia niin se on vaan niin kaukana englantilaisten puhumasta englannista. Kuulostaa niin erilaiselta kuin olla ja voi.
IronBrother wrote:
Nyt on alkanut hulina Iron Maiden
Minkälainen hulina nyt on alkanut? Itse en ainakaan löydä mitään uuteen albumiin liittyvää (johon siis tämä topic viittaa) ja nuo keikkauutisetkin on jo hyvän aikaa tuolta löytynyt... Mä en tajunnu
Blabbermouthissa Nickon haastattelu. 8 biisiä valmiina uudelle levylle, muutama tehdään studiosession aikana. Materiaali on erilaista (ja uutta) joten niitä hieroessa julkaisukuntoon levyn julkaisu voi mennä vuoteen 2011.
Hmm. Jos kerran materiaali on erilaista verrattuna muutamaan edelliseen albumiin, niin voidaako odottaa enemmän Be Quick or be Deadin kaltaista matskua? Mielenkiintoista.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."