Mun mielestä alusta loppuun niin naulan kantaan kun voi...KTULU wrote:Mitä tossa nyt oli?

Moderator: The Killer Krew
Mun mielestä alusta loppuun niin naulan kantaan kun voi...KTULU wrote:Mitä tossa nyt oli?
Aah, naulan kantaan todellakin. Taisin ymmärtää Viperin viestin vähä väärin.QazKFD wrote:Mun mielestä alusta loppuun niin naulan kantaan kun voi...KTULU wrote:Mitä tossa nyt oli?Repes kyllä itekkin.
Lapsettako usein välituntisin vai? Säälittävää!Mercyful Mika wrote:Tommonen sokea fanittaminen on lähinnä säälittävää. Death Magnetic on maailman paras levy mjattaaaaah??Feikkiviesti wrote:metallica sitä metallica tätä blää bläää metallica rulettaa
Porin keikan hienointa antia oli Jamesin liivi, jonka selässä oli Mercyful Fate-patchi! Support!
Jazz78 wrote:Lapsettako usein välituntisin vai? Säälittävää!Mercyful Mika wrote:Tommonen sokea fanittaminen on lähinnä säälittävää. Death Magnetic on maailman paras levy mjattaaaaah??Feikkiviesti wrote:metallica sitä metallica tätä blää bläää metallica rulettaa
Porin keikan hienointa antia oli Jamesin liivi, jonka selässä oli Mercyful Fate-patchi! Support!
Itseasiassa vieläpä harvinaisen osuva kommentti.Samhain wrote:Juu, hyvä kommentti Mercyful Mikalta
Katoin tuon pätkän ja hyvin Dave veti ei siinä mitään. En tiedä oliko se nyt niiiin ylivertaista "tykitystä".Jyyd wrote:http://www.v2.fi/uutiset/viihde/7409/Sl ... rentoutta/
Siinä on Lombardolta asiatekstiä, olis Lars saanu jo aikoja sit mennä Lombardon koulutukseen.
http://www.youtube.com/watch?v=hry7aya4SBw" onclick="window.open(this.href);return false; 2:07 -> Vähän mallia että miten sitä tuplabasaria tuossa kohdassa vedetään. Kovaa tykitystä.
Täsmälleen samaa mieltä. Mulla on jo jonkin aikaa, ainakin osasta kommentteja, tullut vahva myötähäpeän tunne. Itekin kyllä diggailen Maidenista melkosen sokeasti, mutta joku roti sentäs!Tommonen sokea fanittaminen on lähinnä säälittävää.
Näin siinä taisi päästä käymään, eipä tarvinnut asiaa kauaa pohtia.Iivis wrote: Taisi pari tuttuakin lähteä mukaan Riikaan, vai muistelenko väärin?
No perketti, tähän tämä tais mennä.Iivis wrote: Taisi pari tuttuakin lähteä mukaan Riikaan, vai muistelenko väärin?
Ei tarvinnut EIHese wrote:Näin siinä taisi päästä käymään, eipä tarvinnut asiaa kauaa pohtia.Iivis wrote: Taisi pari tuttuakin lähteä mukaan Riikaan, vai muistelenko väärin?
Joop, tykitystä se on nyky-larsiin verrattuna teknisesti, kun miehet ovat lähes saman ikäisiäkin. Ja toki, ilmiselvä läppähän se oli, mutta eiköhän tuo rentoudenkin opettelu avittaisi, joten ei tuo mitään paskanjauhantaa siis ole.Jazz78 wrote:Katoin tuon pätkän ja hyvin Dave veti ei siinä mitään. En tiedä oliko se nyt niiiin ylivertaista "tykitystä".Jyyd wrote:http://www.v2.fi/uutiset/viihde/7409/Sl ... rentoutta/
Siinä on Lombardolta asiatekstiä, olis Lars saanu jo aikoja sit mennä Lombardon koulutukseen.
http://www.youtube.com/watch?v=hry7aya4SBw" onclick="window.open(this.href);return false; 2:07 -> Vähän mallia että miten sitä tuplabasaria tuossa kohdassa vedetään. Kovaa tykitystä.Ja nuo rumputunnit näytti Lombardo heittäneen aika läpällä.
Sen verran sanon, että niin on myös jatkuva dissaaminenkin naurettavaa.Iivis wrote:Täsmälleen samaa mieltä. Mulla on jo jonkin aikaa, ainakin osasta kommentteja, tullut vahva myötähäpeän tunne. Itekin kyllä diggailen Maidenista melkosen sokeasti, mutta joku roti sentäs!
Kyllä sen verran pitäisi olla ymmärrystä ja näkemystä niiden erittäin PAKSUJEN "fanilasien" takaa, että tajuaa kritiikin bändiä kohtaan olevan joskus hyvinkin aiheellista, vaikka itsestä se ei siltä tuntusikaan.
Tommonen täysin puhtaasti periaattelinen "omiensa" puolustaminen, oli asia mikä tahansa, on mielestäni todella naurettavaa.
Se on mahdollista... molemmille. Kritiikki on hyvästä, jos se on asiallista.IndianaJones wrote:^ Et nyt viitsisi perseillä, ota kritiikki joskus ihan vaan rakentavana. Tuskinpa kukaan ilkeilläkseen sulle vittuilee, tai Metallicalle(no okei, tämä saattaa olla mahdollista), vaan hommaan on oikeasti joku syykin. Mua ei haittaa, jos diggailet Metallicaa, mutta marttyyriksi tuskin tarvitsee joka kommentista heittäytyä.
Olet varmasti oikeassa, että Metallican kultakausi oli todellakin tuolla kaukana menneisyydessä. Bändi timmissä ja homma kulki. Se on sitä vanhenemista, jopa Metallicalla. Kädet ja jalat ei toimi enää niin kuin kaksvitosina, vaan liikkeet hidastuu. Death Magnetic´ssa oli jo häivähdystä menneestä, ja siksi hyväksi levyksi nouseekin mun asteikolla. St Anger oli taas sellainen... miten kauniisti sanoisi... rimanalitus, vaikkei se millään huonoudellaan erotu selkeästi kuten paskakikkare boolimaljasta. Kyllä sitäkin levyä kuuntelee, mutta kuitenkin. Live Shit aika oli sitä vanhaa hyvää...IndianaJones wrote:Tuli hommattua Ride the Lightning kaveriksi hyllyssä istuvalle ...And Justice For Allille. Pienoinen pettymys oli kieltämättä. Muistelin että levy olisi ollut vielä tiukempi paketti. Metallican "kultakausi" tuli sisäistettyä jotenkuten lukiossa, kun bändikaverit diggasi niin maan perkeleesti, jolloin RtL:stä vissiin sitten oli jäänyt jäätävän kova kuvitelma. Hankalahan se on pistää kampoihin ensikosketuksen huumalle, joka ilmeisesti oli liian selkeänä mielessä, kun ei levyä muuten niin paljoa ole päässyt kuuntelemaan. Pitänee kuunteleman jokunen kerta uudelleen, jos vaikka saisi siitä vanhasta hyvästä vibasta vielä kiinni.
Justicella kipaleet eivät olleet niin tuttuja, mitä nyt pari kertaa Live Shitin nähneenä ensikosketus niihinkin jo hankittu. Ehkä plätty sitten kuulosti jotenkin tuoreemmalta, kun ei löytynyt niitä Creeping Deatheja ja For Whom the Bell Tollseja, jotka olivat jopa albumia omistamattomalle hyvin tuttuja. Onhan Justicella ehkä pieni pömpöösitauti, kun kipaleiden kestot ja koukerot ova entistä kunnianhimoisempia, mutta ihan hyvin mulle ainakin on toiminut vaikkei aloituskolmikon tasoiseksi moni sitä miellä. Vähän hämärän peitossa levy tosin on vieläkin, katsellaan jos joskus innostuisi ihan tarkasti syynäämään Metallicaakin. Pitää varmaan hommata seuraavaksi vihdoin ja viimein se Kill 'Em All, josta innostuin eniten bändin alkukolmikosta.
Bändistä on kyllä yllättävän helppo löytää nykyään ärsyttäviä piirteitä ja kehittämisen kohteita, itse en kovinkaan kauheasti ihmettele kritiikin määrää. Jamesin laulu nykyisellään itseäni ehkä eniten häiritsee, eikä se Larskaan kovin timmissä drummauskunnossa ole. Pitäisi tämäkin ilmiö kaiketi silti ainakin kerran nähdä, varsinkin kun liikkuu huhuja, notta keikat olisivat tiukkenemaan päin. Jos päästään lähellekään Live Shitin keikkojen tasoa, niin tuskin kovin moni keikoilla käynyt voi pettyä.
Jep esim. DM levyn biisit ei sovi Metallicalle. Ainakin kun nyt niitä biisejä kuuntelee. Ennen ne kuulosti hyvältä, mut muutaman kuuntelukerran jälkeen kyllä melko sontaa.Sir wrote:Okei, okei - mennään aiheeseen, kun Justiina niin vaatii. Metallica teki urallaan ensin kolme hyvää levyä, sitten kaksi keskinkertaista, ja viimeisimmät vajaat 20 vuotta on ollut silkkaa pelleilyä. Minun mielestäni.
Perkeles sentään, eipäs tänne vielä tullut.Hese wrote:Kusti polki juuri Collectors Edition boxin himaan ja onhan tää varsin hieno paketti! Samaan kolinaan tipahti myös uusi So What! lehti, pitänee lukaista pois.
Blurayta odotellessa pitänee pyöräyttää dvdtä hieman.