Jussi K wrote:Wasted wrote:Itse toivoisin, että tuo harvinaisemman materiaalin soittaminen tarkoittaisi erityisesti Dream Evil ja Lock up the Wolves -levyjen biisejä. Nuo bändin kolme ensimmäistä albumia alkavat olla jo loppuunkaluttuja livenä klassikkobiisien osalta (omasta mielestäni). Esim. nuo CreepingDeathin mainitsemat ja osa Jussi K:nkin mainitsemista Dio-kappaleista ovat kuuluneet lähivuosina settilistaan. (Ei sillä, loistavia biisejä)
Niinkö, mitäs muka
Sacred Heart (2008)
Invisible (2005, ei Suomessa)
I Speed At Night (2006)
Rock n' Roll Children (2008)
All The Fools Sailed Away (2006)
Tuli kirjoitettua tuo teksti aika kiireellä, joten selvennetäänpä vielä ajatuksia. Jos siis ajatellaan sellaisia biisejä, joita ei ole pitkään aikaan soitettu, niin kolmelta ensimmäiseltä en löydä yhtään sellaista, mitä erityisesti toivoisin. Todella hyvin kuitenkin noita klassikkoja on kierrätetty setissä. Shame on the Nightia toki toivoisin, koska sitä ei Suomessa soitettu 2005. Sacred Heart -levyltä kyllä löytyisi paljon harvinaisuuksia, mutta itse en niitä kovin kummoisina kappaleina pidä. Viime vuonna kuultiin ne kaksi albumin parasta biisiä. Pelkäänpä, että tällä kertaa on kammottavalla kertosäkeellä varustetun Hungry for Heavenin vuoro. Dream Evil -levyltä minulle kelpaisi kaikki. Eipä siltä ole lähivuosina soitettu kuin ATFSA, Sunset Superman ja Naked in the Rain (ei Suomessa). Lock up the Wolvesilta ei ole tietääkseni soitettu 2000-luvulla mitään, joten siltä voisi nyt ammentaa. Nimibiisi ja Born on the Sun olisivat oman toivelistani kärjessä.
Edellinen pohdinta liittyi siis tuohon Dion kommenttiin ei-pitkään-aikaan-soitetun materiaalin soittamisesta. Mieluusti minäkin kuulisin taas One Night in the City, Egypt, Sacred Heart, Rock n' Roll Children ja All the Fools Sailed Away -kappaleet.