Ei vittu miten hieno ilta oli Wolfin ja Waspin kera Joensuussa. WASP veti saman setin mitä tampereella, ja Wolfin settiä en just suoralta kädeltä pysty tähän laittamaan. Jonoa oli about 100m kun tultiin pari minuuttia ennen seittemää paikalle. Ovienhan piti aueta seittemäks, mutta vasta 19:30 se tapahtui, saatiin siis puoli tuntia värjötellä ulkona. Mutta bändit aloittivat aikataulujen mukaan, joten ei se muuhun iltaan vaikuttanut.
Anyway, oli eka WASP-keikka itelle ja ilta meni kyllä hyvin. Blackie ja bändi tuntui tykkäävän yleisöstä, ja minunkin mielestä etenkin 80-luvun vetojen kohdalla yleisö oli elossa, olisko siksi, että saattoi olla monelle eka WASP-keikka, kun tää oli eka keikka itä-suomessa waspille? Jotenkin tuntui, että bändi soitti biisien loppuun pientä ekstraa ja Blackiellä oli hymyilemisen aihetta eturiville pari kertaa. Paljon oli nuoria, alle 18-vuotiaita katsomossa, mutta myös kokeneempaa kuuntelijakuntaa löytyi.
Wolfin aikana yleisöä oli about 400, moni heistäkin venaili vain Waspia. Wolfin aikana takanani hengaili muutama italialaista(?) jannua, jotka pisti ihan kunnon hevausta ja headbangausta, yrittivät myös ylläpitää moshpittiä waspin aikana

Mutta siis viimestään waspin aikana päästiin yli tuhannen katsojan, ja veikkaisin että tuolla oli jotain 1000-1400 ihmistä. Wolf veti ihan kelpo setin mistä ei ole valitettavaa, ja basistikin jopa moikkasi mulle kun olin harvapäisestä yleisöstä käsi pystyssä

Waspin setti tuntui menevän nopeasti ohi, mutta niinhän se tuntuu aina menevän kun jotain on niin kauan odotellut. Upea fiilis oli läpi keikan, blackiekin hikoili ihan kunnolla (sitä hikeä lenteli kivasti) ja bändi antoi selvästi kaikkensa, yleisö palkittiin.
Oli siis mainio ilta, ja eipä jäänyt vikaksi wasp-keikaksi mulle, toivottavasti tulevat vielä uudestaan joskus
Kuvia:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... b69182e140" onclick="window.open(this.href);return false;
Videoclippejä:
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 15521022B6" onclick="window.open(this.href);return false;