Pitkästä aikaa taas Maidenia, nyt Death On The Road-Dvd:n merkeissä ja voin sanoa että kyllä iskee taas tauon jälkeen ja kovaa .

Moderator: The Killer Krew
Eikös tuo ole se viime vuotinen San Diegon keikka 20.5.2008?SPD10 wrote:Megadeth - Wakin' Up The Dead DVD
+ hyvä kuvan- ja äänenlaatu
+ mainio settilista
- vasemmassa alakulmassa näkyvä Showtime-logo
- rumat kannet
- vitun tyhmät takakansitekstit (We have to give credit to Metallica for firing Dave Mustaine...)
Heh, hätäpäissäni tulin tämän tilanneeksi kun luulin et on ihan virallinen julkaisu
Juu, tuo keikka näyttäis olevan. Tiedä sitten onko lauluja korjailtu tai muuta, mun korvaan kuulosti kyllä ihan livematskulta. Toisaalta olen kyllä sen verran puurokorva että mun kuuloon ei kannata kauheasti tällaisissa asioissa luottaa. En siis huomannut mitään vilunkipeliä, meikälle meni ainakin täydestäSamhain wrote:Eikös tuo ole se viime vuotinen San Diegon keikka 20.5.2008?SPD10 wrote:Megadeth - Wakin' Up The Dead DVD
Ainakin Blood In The Water-nimellä oleva bootti dual-layer, on jostain HD-streamista tai jostain napattu. Ei kyllä kuulosta kovinkaan liveltä, ettei vaan olisi jälkikäteen korjailtu juttuja. Mm. laulu ei kuulosta oikein live-DaveltaMuuten hyvä laatuinen mutta tuo laulun liika puhtaus vie kyllä fiiliksen keikasta.
Tsekkaas onko siinä useampi audio-raita valittavissa, jos löytyis ihan oikea korjaamaton livekin.
Muistaakseni siinä Sleepwalkerin (saatto olla joku muukin?) taustalaulut jo tulee kuin levyltä...siis oikeesti kuulostaa pikkasen liian kliiniseltä ollakseen live.SPD10 wrote:Juu, tuo keikka näyttäis olevan. Tiedä sitten onko lauluja korjailtu tai muuta, mun korvaan kuulosti kyllä ihan livematskulta. Toisaalta olen kyllä sen verran puurokorva että mun kuuloon ei kannata kauheasti tällaisissa asioissa luottaa. En siis huomannut mitään vilunkipeliä, meikälle meni ainakin täydestäSamhain wrote:Eikös tuo ole se viime vuotinen San Diegon keikka 20.5.2008?SPD10 wrote:Megadeth - Wakin' Up The Dead DVD
Ainakin Blood In The Water-nimellä oleva bootti dual-layer, on jostain HD-streamista tai jostain napattu. Ei kyllä kuulosta kovinkaan liveltä, ettei vaan olisi jälkikäteen korjailtu juttuja. Mm. laulu ei kuulosta oikein live-DaveltaMuuten hyvä laatuinen mutta tuo laulun liika puhtaus vie kyllä fiiliksen keikasta.
Tsekkaas onko siinä useampi audio-raita valittavissa, jos löytyis ihan oikea korjaamaton livekin.
![]()
np. Nightwish - Symphony Of Destruction
Ihan siedettävä versio. Eihän tämä alkuperäisestä loppujen lopuks hirveästi eroa paitsi laulun osalta.
Joo no tämän kyllä huomasin, taustalaulut tosiaan menee aika nappiin. Enpä vaan tullut ajatelleeksi sen enempää mitään "huijausta", aattelin vaan että kylläpäs osuu taustat kohilleen. Tosin en kyllä ihan täysillä jaksanut keskittyä tohon keikkaan kun sohvanpohjalla flunssaisena makoilin. Mutta varmaan tuo DVD tulee uudestaan vielä tsekattua, hyvä tietää nää jutut niin osaa sitten kiinnittää paremmin huomiotaSamhain wrote: Muistaakseni siinä Sleepwalkerin (saatto olla joku muukin?) taustalaulut jo tulee kuin levyltä...siis oikeesti kuulostaa pikkasen liian kliiniseltä ollakseen live.
On muuten erinomainen levy tuo uusi Paradise Lost. Hommattu jo luonnollisestiHese wrote:Paradise Lost -First Light
Paranee vaan mitä enemmän kuuntelee, siitä vielä imperiumin arvostelua jos joku ei ole vakuuttunut.
Jep, toi DVD ei ole sellaista kevyttä katseltavaa kyllä. Melkein pitää latautua koko duuniviikko, jos meinaa perjantaina kyseisen keikkataltioinnin pyöräyttää. Tosin on tuossa julkaisussa koomisiakin piirteitä; Eturivissä näkyy biisistä riippuen eri tyyppejä, jotka ovat ihan real-lifessa frendejä. Se, että kaverit ovat keikalla, ne ilmeet...Loveri wrote:^Sentencedin DVD:tä on varsin vaikea katsoa viimeistään End of The Road-biisin aikana. Muut jäsenet koittaa moshata hiuksia silmille itkun peitoksi, mutta Mr. Tenkula vetää loppusooloa tunteella silmät kiinni ja lopuksi nostaa kitaran ilmaan kiitokseksi 16 vuoden "kurjuudesta".![]()
.
Toi Sentencedin DVD on kyllä ihan omaa luokkaansa. Ei oikein tunnu mikään muu musiikki sen jälkeen miltään, kun ton on pyöräyttänyt läpi.Loveri wrote:^Sentencedin DVD:tä on varsin vaikea katsoa viimeistään End of The Road-biisin aikana. Muut jäsenet koittaa moshata hiuksia silmille itkun peitoksi, mutta Mr. Tenkula vetää loppusooloa tunteella silmät kiinni ja lopuksi nostaa kitaran ilmaan kiitokseksi 16 vuoden "kurjuudesta".![]()
Np: KISS - Modern Day Delilah
KISSin uutuuden laitoin pyörimään ja nyt tsekataan miten 10 vuoden levytystauko on purenut.
Varsin osuvasti sanottu!Dropkick wrote: Toi Sentencedin DVD on kyllä ihan omaa luokkaansa. Ei oikein tunnu mikään muu musiikki sen jälkeen miltään, kun ton on pyöräyttänyt läpi.
Bleedistä oli se jamppa tehnyt videon, mutta bändi piti sitä niin paskana, että se jäi julkaisematta.Lappis wrote:Eihän tällaista videota pitänyt olla?! Tai siis, on, mutta Mitä Vesa Ranta aikoinaan jutteli, että video on niin nolo, että sitä ei ole ikinä julkaistu. Joku bändin jätkien frendi tehnyt opinnäytetyönään tai jotain? Vai muistanko ihan väärin? Mun muistaakseni kyseessä oli juurikin Noose-biisin Video
http://www.youtube.com/watch?v=UzWhK9aB ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;