Jos ei fyrkat riitä, tai kokee hinnat riistohinnoiksi, niin aina voi jättää keikat väliin. Bisnestähän tuo on - ei mitään fucking hyväntekeväisyyttä. Vittumaista tuo toki on persaukisten ja/tai kovin nuorien fanien kannalta, mutta tasan ei käy onnen lahjat ja maailma ei ole reilu.Pentelesh wrote:Ei käy selitykseksi! Näissä konserttihommissa on Live Nationilla karannut nuo hinnat ihan täysin käsistä.Fender wrote:Mutta myös showlla kokoa. Veikkaan, että enemmän näkee räiskettä, pauketta ja muita sähikäisiä kuten esimerkiksi KISS:in tai Metallican keikoilla.turtle wrote:On muuten sitten taas piletillä hintaa..
Rammstein
Moderator: The Killer Krew
Re: Rammstein
-
Bruusbruus
- Roudari

Eipähän nykyään enää näe mitään bändiä alle viidenkympin ja näköjään vain taivas on kattona kun tarpeeksi suurta sukseeta odotetaan. Vaan minkäs teet, joko maksat tai et mene paikalle. Itse kyllä olen tuolla, bändi on näkemättä ja show on kuulemma todella kova ollut ainakin edellisillä kiertueilla, täytyy sitten taas säästää jostain muusta. Eipä tosiaan näytä lama vaivaavan konserttijärjestäjiä, bändejä tulee taas ihan liukuhihnalta ja hinnat on mitä on. Mutta live-elämystä ei voi ladata vertaisverkosta!Pentelesh wrote:Ei käy selitykseksi! Näissä konserttihommissa on Live Nationilla karannut nuo hinnat ihan täysin käsistä.Fender wrote:Mutta myös showlla kokoa. Veikkaan, että enemmän näkee räiskettä, pauketta ja muita sähikäisiä kuten esimerkiksi KISS:in tai Metallican keikoilla.turtle wrote:On muuten sitten taas piletillä hintaa..
Joo, kyllähän Rammstein tarjoaa enemmän räiskettä, pauketta ja muita sähikäisiä näihin kahteen verrattuna.Fender wrote:Mutta myös showlla kokoa. Veikkaan, että enemmän näkee räiskettä, pauketta ja muita sähikäisiä kuten esimerkiksi KISS:in tai Metallican keikoilla.turtle wrote:On muuten sitten taas piletillä hintaa..
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Mutta sitten varmaan alkaa tulla jo sekin raja vastaan että maksaako siinä lopulta itse bändin keikasta vai vaan ylisuuresta sisätiloissa olevasta ilotulituksesta? Ainakin näillä hinnoilla.
No onhan nuo hinnat nousseet aika roimasti, kun muistaakseni luokkaa 44€ oli Hartwallin keikka Reise, Reise-turneella (tai näin ainakin joku mainitsi Imperiumin laudalla, oma lippu jossain laatikossa).condemned wrote:Mutta sitten varmaan alkaa tulla jo sekin raja vastaan että maksaako siinä lopulta itse bändin keikasta vai vaan ylisuuresta sisätiloissa olevasta ilotulituksesta? Ainakin näillä hinnoilla.
Joku vielä mainitsee Imperiumissa:
Eipä nuo ilotulitukset tai muu show pääasia ole eivätkä musiikin ohi mene toki, mutta kuuluvat tottakai asiaan. Jotain kuitenkin siellä lavalla pitää tapahtuaLipun hinnan perusteella Rammsteinin spektaakkelissa on joko luvassa erityisen paljon uusia hintavia erikoisefektejä tai sitten taantuma on hilannut pyrojen hinnat pilviin (tai sitten kuusikko on muuttunut ahneemmaksi). Oli totuus mikä vaan, niin vähän tulee hinnoissa kipuraja minullakin vastaan, varsinkin kun Rammstein on nähty jo kolmeen otteeseen.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
Bruusbruus
- Roudari

Bändit on yleensäkin tulleet ahneemmiksi. Muistan kun kysyin Welldonelta eli nyk. Live Nationilta jo v. 2001, että miksi AC/DC:n lippujen hinnat on taas nousseet verrattuna edellisen vuoden areenakeikkaan. Markkinointipäällikön vastaus oli normaalia markkinointiretoriikkaa, mutta Juvonen vastasi suoraan, että "bändi haluaa enemmän rahaa". Eli näin se menee tänäkin päivänä, kiertueen kaupungeista käydään huutokauppaa ja asiakashan se aina on kun maksaa.Samhain wrote:No onhan nuo hinnat nousseet aika roimasti, kun muistaakseni luokkaa 44€ oli Hartwallin keikka Reise, Reise-turneella (tai näin ainakin joku mainitsi Imperiumin laudalla, oma lippu jossain laatikossa).condemned wrote:Mutta sitten varmaan alkaa tulla jo sekin raja vastaan että maksaako siinä lopulta itse bändin keikasta vai vaan ylisuuresta sisätiloissa olevasta ilotulituksesta? Ainakin näillä hinnoilla.
Joku vielä mainitsee Imperiumissa:Eipä nuo ilotulitukset tai muu show pääasia ole eivätkä musiikin ohi mene toki, mutta kuuluvat tottakai asiaan. Jotain kuitenkin siellä lavalla pitää tapahtuaLipun hinnan perusteella Rammsteinin spektaakkelissa on joko luvassa erityisen paljon uusia hintavia erikoisefektejä tai sitten taantuma on hilannut pyrojen hinnat pilviin (tai sitten kuusikko on muuttunut ahneemmaksi). Oli totuus mikä vaan, niin vähän tulee hinnoissa kipuraja minullakin vastaan, varsinkin kun Rammstein on nähty jo kolmeen otteeseen.
Kyllä minä ainakin maksan ihan mielelläni tässä tapauksessa molemmista. Sirin sanoja kompaten, pakko tämäkin orkesteri on kertaalleen nähdä. Ei ole kaikkien juttu, mutta kyllä mä olen tälläkin hinnalla jo varsin kiinnostunut. Shown suuruuden tietäen hinta ei ole edes mitenkään järkyttävän suolainen; esimerkiksi Madonnan ja Eaglesien viimeisimpien Suomen-vierailujen liput kylläkin lähentelivät sitä tasoa "järjetön".condemned wrote:Mutta sitten varmaan alkaa tulla jo sekin raja vastaan että maksaako siinä lopulta itse bändin keikasta vai vaan ylisuuresta sisätiloissa olevasta ilotulituksesta? Ainakin näillä hinnoilla.
Kyllä vielä ainakin Motörheadin näkee reilulla 47 eurolla, mutta siihenpä se sitten jääkin.Bruusbruus wrote:Eipähän nykyään enää näe mitään bändiä alle viidenkympin ja näköjään vain taivas on kattona kun tarpeeksi suurta sukseeta odotetaan. Vaan minkäs teet, joko maksat tai et mene paikalle. Itse kyllä olen tuolla, bändi on näkemättä ja show on kuulemma todella kova ollut ainakin edellisillä kiertueilla, täytyy sitten taas säästää jostain muusta. Eipä tosiaan näytä lama vaivaavan konserttijärjestäjiä, bändejä tulee taas ihan liukuhihnalta ja hinnat on mitä on. Mutta live-elämystä ei voi ladata vertaisverkosta!
You're shit and you know you are
Mikä taas varmasti johtuu siitä että levymyynti on laskenut vuosikausia. Kansa ei halua maksaa musiikista, mutta showsta ja oheiskrääsästä kyllä.Bruusbruus wrote:Bändit on yleensäkin tulleet ahneemmiksi. Muistan kun kysyin Welldonelta eli nyk. Live Nationilta jo v. 2001, että miksi AC/DC:n lippujen hinnat on taas nousseet verrattuna edellisen vuoden areenakeikkaan. Markkinointipäällikön vastaus oli normaalia markkinointiretoriikkaa, mutta Juvonen vastasi suoraan, että "bändi haluaa enemmän rahaa". Eli näin se menee tänäkin päivänä, kiertueen kaupungeista käydään huutokauppaa ja asiakashan se aina on kun maksaa.Samhain wrote:No onhan nuo hinnat nousseet aika roimasti, kun muistaakseni luokkaa 44€ oli Hartwallin keikka Reise, Reise-turneella (tai näin ainakin joku mainitsi Imperiumin laudalla, oma lippu jossain laatikossa).condemned wrote:Mutta sitten varmaan alkaa tulla jo sekin raja vastaan että maksaako siinä lopulta itse bändin keikasta vai vaan ylisuuresta sisätiloissa olevasta ilotulituksesta? Ainakin näillä hinnoilla.
Joku vielä mainitsee Imperiumissa:Eipä nuo ilotulitukset tai muu show pääasia ole eivätkä musiikin ohi mene toki, mutta kuuluvat tottakai asiaan. Jotain kuitenkin siellä lavalla pitää tapahtuaLipun hinnan perusteella Rammsteinin spektaakkelissa on joko luvassa erityisen paljon uusia hintavia erikoisefektejä tai sitten taantuma on hilannut pyrojen hinnat pilviin (tai sitten kuusikko on muuttunut ahneemmaksi). Oli totuus mikä vaan, niin vähän tulee hinnoissa kipuraja minullakin vastaan, varsinkin kun Rammstein on nähty jo kolmeen otteeseen.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Ja vielä 90-luvullakin sai keikkalippuja aika helposti vaikka lipunmyynnin alkamisesta olikin kulunut kotvanen aikaa. Nyt menee kaikki loppuunvaratuiksi tai loppuunmyydyiksi oli piletin hinta 50-100€ tai enemmänkin. Kyllä ihmiset on valmiita maksamaan paljon enemmän yhdestäkin keikasta, siis kokonaisvaltaisesta audio-visuaalisesta kokemuksesta.
Jostain kumman syystä hypetys ja mainonta tehoaa ihmisiin ja näinollen tulee suoraan sanoen pakko päästä keikalle
Jostain kumman syystä hypetys ja mainonta tehoaa ihmisiin ja näinollen tulee suoraan sanoen pakko päästä keikalle
-
Heikunkeiku
- Lentäjä-Ässä

Sinkkubiisin video: http://www.visit-x.net/rammstein/" onclick="window.open(this.href);return false;
You've got a pussy, I have a dick! So what's the problem? Let's do it quick! 
Juu... selvää K-18-kamaa tuo video pitää sisällään. Nyt siis kaikki teinit kiireellä katsomaan.
Juu... selvää K-18-kamaa tuo video pitää sisällään. Nyt siis kaikki teinit kiireellä katsomaan.
Joo oli kyllä varsin erikoinen video. No ei se mitään kiva vaan ku tulee tämmösiäki välissä, ei oo tainnu tehdä mikään muu bändi ikinä vastaavanlaista videoo. 
Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
-
Bruusbruus
- Roudari

Siinähän ne on jo tekstit valmiina kiertuepaitojen naisten ja miesten malleihin.Sir wrote:You've got a pussy, I have a dick! So what's the problem? Let's do it quick!
On muuten ihan hyvä biisi, kuulin nyt ensimmäistä kertaa kokonaan. Video on kyllä ihan täyttä repeilykamaa, meinasin kuolla nauruun katsellessani.
Rammstein ilmeisesti tietää vieläkin millä säväyttää, tuollaista videota sentään noin ison luokan bändillä ei olla tähän mennessä nähty... Viimeistään väliosan tiedotustilaisuudelle ja Saksanlipuille repesin ihan totaalisesti.
Tissien ohella kiinnitin huomiota bändin ulkonäköön: nahkatyyli toimii mun mielestä paljon paremmin kuin esimerkiksi Völkerballin aikaiset asut. Toivottavasti nahkarotsit pysyvät kiertueenkin aikana päällä!
Nimenomaan.
Rammstein ilmeisesti tietää vieläkin millä säväyttää, tuollaista videota sentään noin ison luokan bändillä ei olla tähän mennessä nähty... Viimeistään väliosan tiedotustilaisuudelle ja Saksanlipuille repesin ihan totaalisesti.
Tissien ohella kiinnitin huomiota bändin ulkonäköön: nahkatyyli toimii mun mielestä paljon paremmin kuin esimerkiksi Völkerballin aikaiset asut. Toivottavasti nahkarotsit pysyvät kiertueenkin aikana päällä!
TEmes wrote:Joo oli kyllä varsin erikoinen video. No ei se mitään kiva vaan ku tulee tämmösiäki välissä, ei oo tainnu tehdä mikään muu bändi ikinä vastaavanlaista videoo.
You're shit and you know you are
Hyvä ellei jopa erinomainen video kuten ne kaikki edellisetkin ja sopivasti provoa kuten olla pitää. Mutta piisi ei vielä ainakaan sen ihmeemmin kolahtanut vaan näyttäs vaativan taasen ainakin muutaman kuuntelun enemmän, Flaken 80-luvun teknovaikutteiset urut toimivat hemmetin hyvin. Sinkun b-puolen kipale Rammlied vaikuttaa sen sijaan enemmän perinteisemmältä R-mätöltä.
No kyllähän tämä video antaa selvästi osviittaa, että ne voivat yhtä hyvin lähteä pois päältäkin!Fender wrote:Tissien ohella kiinnitin huomiota bändin ulkonäköön: nahkatyyli toimii mun mielestä paljon paremmin kuin esimerkiksi Völkerballin aikaiset asut. Toivottavasti nahkarotsit pysyvät kiertueenkin aikana päällä!
Video oli kyllä loistava: lähinnä repeilin sille, kuinka Rammsteinin kokoinen bändi tekee tuollaisen videon ja vielä vie sen loppuun asti!
Itse biisi oli ihan jees, ei mitenkään yllättänyt, mutta kyllä tuota on tässä tullut paremmalle puoliskolle hoettua tuota kertsiä.
Perussettiä, eli kun ei ole musiikillisesti mitään annettavaa, niin käytetään sitten ulkomusiikkillisia keinoja. Paska biisi, typerä video.
Kuuntelin tosa ton Rammliedin nii peittoaa kyllä 100-0 toisen sinkun Pussyn. V***n hyvä riffi ja selkäkarvoja nostattava RAMMSTEIN karjaisu.
Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
-
Peke
- Kärpästen Herra

Vähän kun olis kissin ja mötiköiden tissivideoita vedetty kylmästi hanuriin...Heikunkeiku wrote:Sinkkubiisin video: http://www.visit-x.net/rammstein/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarkoituksen hakuista; tavoittena saada kohua aikaan. Ei ainakaan minun bändin musikaalista arvostusta vähennä.
Into Iron Maiden Since 1983
-
Edward Mannerheim
- Sateentekijä

Ja minä ku luulin että Alice Cooperin Poison oli kovinta settiä 20 vuoteen. Eipä ole enää. 
-
daughter_of_slaughter
- Bändäri

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115588895" onclick="window.open(this.href);return false;
Kyllä minä niiiiin rakastan trokareita!

Tuon saamat kommentit on kyl aika helmiädaughter_of_slaughter wrote:http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115588895
-
Hanged man
- Roudari

Heh,Rammstein on aina tehnyt hemmetin Provosoivia videoita.
Laitetaas nyt vaikka mielen virkistykseksi juutuubista vaikkapa Mann gegen mann:
http://www.youtube.com/watch?v=8hPvtuu9CbM&feature=fvst" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinä liha kohtaa lihan ja tyrät rytkyy...
Laitetaas nyt vaikka mielen virkistykseksi juutuubista vaikkapa Mann gegen mann:
http://www.youtube.com/watch?v=8hPvtuu9CbM&feature=fvst" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinä liha kohtaa lihan ja tyrät rytkyy...
When the time is up you'll know
Not just one power runs the show
Not just one power runs the show
Vai olisko kuitenkin niin että Herr Direktörr Jonas Åkerlund osaa tuon provoamisen taidon? Heh, ei ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinen video häneltä mistä on otsikoita noussut.