Nowen, Peace with Death
Moderator: The Killer Krew
Re: Nowen (Toinen Biisi linjoilla, www.myspace.com/nowenband )
No juu, ihan mukavan reipas rykäisy. Asan kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, että nuo rääkymiskohdat toimii paremmin ku murinat. Taidanpa nyt kuunnella nuo muutkin biisit saman tien perään, sen verran hyvältä vaikuttaa.
Oikein hyvä veto tuo Dead Meat (nimikin kuin suoraan eräästä legendaarisesta Rocky-leffasta
) ja parempi näistä kahdesta uudesta biisistä. Levy menee hankintaan jo tähän mennessä kuullun perusteella.

Levyllä nyt on pääasiallisesti tuota rääkymisosastoa, mutta Dead Meatiin oli pakko heittää viemäröinnit riffin ollessa suhteellisen deathmetal.
Ja Rocky III vaikutusta biisin nimensyntyyn ei voi kiistää
Ja Rocky III vaikutusta biisin nimensyntyyn ei voi kiistää

"To be alive is more than just breathing"
Uusi kama on kyl toimivaa, varsinkin Dead Meat. Itelle uppoaa myös murinapuoli, vaikka rääkyminenkin on laadukkaan kuuloista. Vois melkein uuden tuotoksen ostaa sit kun ilmestyy.
En juo alkoholia uskonnollisista syistä... vaan ihan muista syistä.
Vähän jotenkin on nyt tulleet biisit jättäneet toivomisen varaa, vallankin kun lyhytsoitto oli mun mielestä aika hemmetin laadukas tekele, ja jälkeenpäin on toi eka demokin (asa, lupasit muuten kopios mulle! missä viipyy häh!) nostanut arvoaan aika lailla meikäläisen kirjoissa. Tiedä sitten, onko vaan nyt huono aika täntyyliselle räiskeelle, mutta kiekko tulee hankittua satavarmasti joka tapauksessa. Katteleepi sitten, että kuinkahan päin se alkaa putoileen.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Kun annat osoitteesi, niin homma helpottuu huomattavasti...QazKFD wrote:asa, lupasit muuten kopios mulle! missä viipyy häh!

Itte asias helpottuu enemmän, jos annan ton naisen-joka-asuu-meillä osotteen, koska itehän "asun" landella!asa wrote:Kun annat osoitteesi, niin homma helpottuu huomattavasti...QazKFD wrote:asa, lupasit muuten kopios mulle! missä viipyy häh!
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Jos Cursed or Blessediä meinaat, ei ole muuten eka demo vaan toinen.QazKFD wrote:Vähän jotenkin on nyt tulleet biisit jättäneet toivomisen varaa, vallankin kun lyhytsoitto oli mun mielestä aika hemmetin laadukas tekele, ja jälkeenpäin on toi eka demokin (asa, lupasit muuten kopios mulle! missä viipyy häh!) nostanut arvoaan aika lailla meikäläisen kirjoissa. Tiedä sitten, onko vaan nyt huono aika täntyyliselle räiskeelle, mutta kiekko tulee hankittua satavarmasti joka tapauksessa. Katteleepi sitten, että kuinkahan päin se alkaa putoileen.
" Where Hell Begins " oli sen ajan kuva ja ne ajat ovat jo menneitä. Ei tässä ole tarkoitus tehdä samoja biisejä uusiksi.Tuleva debyyttilevy nyt on vain kautta linjan huomattavasti raskaampi kuin mikään meidän edellinen kama. Uppoaa kelle uppoaa.
Mut ei muuta kuin sitten keikoille, jahka levy ulostuu. Eiköhän vanhempaakin kamaa edelleenkin soiteta, ihan Cursed or Blessediä myöten
No perkele toinenhan se tosiaan!
Eikä tätä odotettukaan. Katsotaan nyt, kun on saanut kiekon kahlattua muutaman kerran lävitte, sitten joskus.Lappis wrote:Ei tässä ole tarkoitus tehdä samoja biisejä uusiksi.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Ja kannet olisi sitten valmiit. Julkaisusta ei vielä raportoitavaa. Yksi homma kusi ainakin toistaiseksi. Heikon taloustilanteen takia
Kunhan toi meidän Myspace-vastaava ( Terminator X ) saa kamansa kuntoon, odotettavissa vielä yksi tulevan levyn kipale. Tai sitten ei.
Julkaisuhommista ei vielä mitään tietoa, mutta en mä ainakaan jaksa loputtomiin istua valmis levy&kannet kourassa. Eli jos ei ala tapahtumaan, julkaistaan itse. Mikä sopisi mulle ainakin erittäin hyvin ja käsittääkseni bassotaiteilija Terminator X:lle myös.
Ja koska tänne rustataan, rustataan sitten jotain infoakin levystä titteliä ja biisinnimiä myöten. Piruako noita panttaamaan;
Nowen- Nothing but Hate
1. Intro
2. The Sick Weakness ( Jatko-osa Pathetic Existence-biisille )
3. Dead Meat
4. Fragile
5. Bleed, Suffer and Die
6. Sofia
7. Nothing but Hate
8. After the Suicide
9. From time to Eternity
Rapiat 38 minuuttia kellottaa.
Julkaisuhommista ei vielä mitään tietoa, mutta en mä ainakaan jaksa loputtomiin istua valmis levy&kannet kourassa. Eli jos ei ala tapahtumaan, julkaistaan itse. Mikä sopisi mulle ainakin erittäin hyvin ja käsittääkseni bassotaiteilija Terminator X:lle myös.
Ja koska tänne rustataan, rustataan sitten jotain infoakin levystä titteliä ja biisinnimiä myöten. Piruako noita panttaamaan;
Nowen- Nothing but Hate
1. Intro
3. Dead Meat
4. Fragile
5. Bleed, Suffer and Die
6. Sofia
7. Nothing but Hate
8. After the Suicide
9. From time to Eternity
Re: Nowen (Levy nimi ja biisit paljastettu! UUH! :D )
Hah. Kaikenmaailman Die, suffer ja Haten välissä on Sofia
Levyn pakollinen balladi?

^ Joskus sen ehkä kuulet. Pointtina ehkä enemmänkin, että sillä vihallakin on kääntöpuoli. Vastakohdat ruokkii toisiaan, henkisesti ja lyyrisesti.
Vithu mitä scheissea
Ehkä tässä bändi vain koettaa olla taiteellinen tyyliin CMX
Vithu mitä scheissea

Ehkä tässä bändi vain koettaa olla taiteellinen tyyliin CMX
Juu. Tiedänhän minä että elämään mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää vihaa. Odottelen kyllä ihan innolla tuota levyä, Vominatorin soittamat pätkät olivat ihan jees kamaa. Noin niikuin Noweniksi 

* Syvä kumarrus *asa wrote:Juu. Tiedänhän minä että elämään mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää vihaa. Odottelen kyllä ihan innolla tuota levyä, Vominatorin soittamat pätkät olivat ihan jees kamaa. Noin niikuin Noweniksi
Sun suusta toi on jo aika totaalinen kohteliaisuus.
Jos Asa diggaa, valtaosa ei.
Mun kummityttö on nimeltään Sofia. Sille toi biisi on tehty. Hivenen rakkautta mahtuu tähänkin sytämmeen. Ei pääse moni tyttö vanhetessaan kerskumaan, että " kuunnelkaapa tämä! " ja röyhistelee rintaansa samalla
Sähän puhut niinkun olisit joku ihan oikeekin muusikkoLappis wrote:Ei pääse moni tyttö vanhetessaan kerskumaan, että " kuunnelkaapa tämä! " ja röyhistelee rintaansa samalla

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Jos ette saa sitä ulostettua fyysisessa muodossa kohtuuajassa, niin joku teistä mulkuista voisi järkätä mulle ns. "ennakkokopion" vaikkapa CDR tai MP3-muodossa, näin vinkkinä mainittakoon...Lappis wrote:Nowen- Nothing but Hate
1. Intro
3. Dead Meat
4. Fragile
5. Bleed, Suffer and Die
6. Sofia
7. Nothing but Hate
8. After the Suicide
9. From time to Eternity

"Nothing But Hate"? Meneepä muuten läheltä yhden meidän tulevan paskapaukun biisin nimeä. No mutta ihan sama. Kliseillähän tässä pelaillaan muutenkin.

Kysy Tuberculosilta. Eiköhän sulle vanhalle cocksuckerille ton voi heittää ihan ennakkonäytöksenäkin.Jos ette saa sitä ulostettua fyysisessa muodossa kohtuuajassa, niin joku teistä mulkuista voisi järkätä mulle ns. "ennakkokopion" vaikkapa CDR tai MP3-muodossa, näin vinkkinä mainittakoon...![]()
Kyllä. Tästähän oli puhettakin joskus, heitin sulle viestiä oitis, kun kuulin, että teillä on tulossa samansuuntaista rallia. Viesti oli: " Älä sä prkle vie meidän titteliä!!!!!"."Nothing But Hate"? Meneepä muuten läheltä yhden meidän tulevan paskapaukun biisin nimeä. No mutta" ihan sama. Kliseillähän tässä pelaillaan muutenkin.Tietääpähän kuitenkin ainakin sen, minkä biisin mukaan EI kannata koko kiekkoa nimetä.

Lisää vinkkiä, ottajia olis heti enemmänkin..!Sir wrote: Jos ette saa sitä ulostettua fyysisessa muodossa kohtuuajassa, niin joku teistä mulkuista voisi järkätä mulle ns. "ennakkokopion" vaikkapa CDR tai MP3-muodossa, näin vinkkinä mainittakoon...![]()
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Re: Nowen (Nothing but hate )
Nyt iisisti, Siiri on erikoistapaus. Etteköhän vielä jonku hetken malta odotella.
Kuhan kokeilinLappis wrote:Nyt iisisti, Siiri on erikoistapaus. Etteköhän vielä jonku hetken malta odotella.

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Jee! Mä olen special (as in "retarded")!!!QazKFD wrote:Kuhan kokeilinLappis wrote:Nyt iisisti, Siiri on erikoistapaus. Etteköhän vielä jonku hetken malta odotella.

Sitä ollaan niiiiiin spesöl, niin spesöl!Sir wrote:Jee! Mä olen special (as in "retarded")!!!
Kai sentään uppaat levyn PirateBayn listalle jahka saat?

YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Tietysti.QazKFD wrote:Sitä ollaan niiiiiin spesöl, niin spesöl!Sir wrote:Jee! Mä olen special (as in "retarded")!!!
Kai sentään uppaat levyn PirateBayn listalle jahka saat?

-
- Taka-ampuja
Myöhästyit. Itse pistin levyn jakoon jo keväällä.