Olen ostanut muistaakseni Helsinki 99 cd buutsin joskus kymmenen vuotta sitten 50 eurolla. Samoin ostin Tukholman 2003 best of -keikan erittäin hienon tupla cd:n tukholmalaisesta divarista, mutta hintaa en muista, varmaan jotain pari-kolmekymmentä euroa. Meillä oli aika isohko ryhmä mukana silloin ja monelle sama buutsi tarttui. Laatu kansineen sitä luokkaa, että soi todella useasti soittimessa.Dimebag wrote:Mitähän moisesta kannattaa maksaa, kun aion itse ostaa sellaisen jos kohdalle vain sattuu? Paljon olet itse siitä maksanut, koska itselläni ei ole mitään hajua niiden hinnasta? Olisi nimittäin kiva saada sellainen, että voi itse aina kuunnella sen loistavan konsertin uudelleen niin monta kertaa kun itse vain haluaa.Omar wrote:Helsingin keikan muistoja nautiskellaan täällä hesan bootlegin avulla, loistava konsertti.
Meitä on montaa eri koulukuntaa. Joku on sitä mieltä, että buutseista ei kannata maksaa mitään. Toinen haluaa päästä alkuun, mutta se treidaaminen on vähän vitun vaikeaa, kun ei ole mitään vaihdossa antaa. Pelkkien tyhjien lähettely ei ainakaan kovin nopeasti tuota mitään tulosta. Itse olen valmis maksamaan kaikesta, mitä haluan. Esim. kaikki Maidenin keikat, joissa olen ollut mukana, on pakko olla hyllyssä. Varmaan tästä sivuston pitämisestä on tullut hyödyttyä siten, että muutama mestari (kiitos heille taas!) on lähettänyt joskus kaipaamani DVD:n tms. paria tuoppia vastaan.
Eli vastaus kysymykseesi, mitä kannattaa maksaa, on vähän vaikeaa vastata. Kunnon painetusta buutsista maksan 10 - 50 euroa, cd-r kopsusta vähemmän, DVD:stä kuvanlaadun ja keikan mukaan 5 - 50 euroa.