Tinnitus Brutale, Korvissa Soi...Soi...Soi
Moderator: The Killer Krew
Re: Tinnitus Brutale, Korvissa Soi...Soi...Soi
Mastodon - Sleeping Giant
Mastodon: Crack The Skye
Jonkinlaisen tauon jälkeen taas Mastodonin uusin soittoon. Paranee joka kuuntelulla. Maagista musaa...
Jonkinlaisen tauon jälkeen taas Mastodonin uusin soittoon. Paranee joka kuuntelulla. Maagista musaa...
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
IRON MAIDEN FOREVER!!
Ei mennyt mulla tällä(kään) kertaa oikein Mastodonit jakeluun. Alan epäillä, että ko. orkesteri ei ole mua varten...
NP: Anekdoten - Karelia.
Ah. Paaaaaaaaaaaaaaaljon parempaa.
NP: Anekdoten - Karelia.
Ah. Paaaaaaaaaaaaaaaljon parempaa.
Iron Maiden- The Aftermath

Roudasta rospuuttoon
Facebook
-
- Hiippari
Danzig - Devil's Plaything
Glenn-setä toimii kyllä pienissä annoksissa ja tietyssä mielentilassa niin pirun hyvin. En nyt ehkä 24/7 tämmöstä kuuntelisi kuitenkaan.
Glenn-setä toimii kyllä pienissä annoksissa ja tietyssä mielentilassa niin pirun hyvin. En nyt ehkä 24/7 tämmöstä kuuntelisi kuitenkaan.
Rush - 2112
Juu. Menköön nuoremmat bändit vittuun. Rush teki kaiken paremmin jo aikoja sitten.
Juu. Menköön nuoremmat bändit vittuun. Rush teki kaiken paremmin jo aikoja sitten.

Mastodon - Quintessence
En mä kyllä vieläkään tajua tätä Mastodon-hehkutusta. Onhan tää ihan ok, mutta ei nyt mitään niin ihmeellistä että varta vasten lähtisin livenä katsomaan. Onhan tuo pariin kertaan nähty livenä muita bändejä lämppäämässä, mutta ei nyt sen kummempaa vaikutusta tehnyt. Tai sitten mä olen vaan juntti teinihevari enkä tajua tämän(kään) bändin hienoutta.
En mä kyllä vieläkään tajua tätä Mastodon-hehkutusta. Onhan tää ihan ok, mutta ei nyt mitään niin ihmeellistä että varta vasten lähtisin livenä katsomaan. Onhan tuo pariin kertaan nähty livenä muita bändejä lämppäämässä, mutta ei nyt sen kummempaa vaikutusta tehnyt. Tai sitten mä olen vaan juntti teinihevari enkä tajua tämän(kään) bändin hienoutta.

Children of Bodom - Follow the Reaper
Aamu on lähtenyt käyntiin Bodomin tahdissa. Kaks ekaa levyä pöyrähti jo, nyt soi FtR toiseen kertaan. Ilmestyessään oli pieni pettymys, niihin aikoihin Bodom oli mielestäni vielä yks kovimpia bändejä. Nyt muutaman vuoden tauon jälkeen tämä levy kuulostaa kyllä ihan hyvältä, tiedä sitten mikä sillon joskus oli vialla. Eihän tämä vieläkään yhtä kova ole Something Wild ja Hatebreeder, mutta ei niin paljoo heikompikaan kuin mielestäni ilmestyessään.
Aamu on lähtenyt käyntiin Bodomin tahdissa. Kaks ekaa levyä pöyrähti jo, nyt soi FtR toiseen kertaan. Ilmestyessään oli pieni pettymys, niihin aikoihin Bodom oli mielestäni vielä yks kovimpia bändejä. Nyt muutaman vuoden tauon jälkeen tämä levy kuulostaa kyllä ihan hyvältä, tiedä sitten mikä sillon joskus oli vialla. Eihän tämä vieläkään yhtä kova ole Something Wild ja Hatebreeder, mutta ei niin paljoo heikompikaan kuin mielestäni ilmestyessään.
Bigelf - Gravest Show On Earth
Pentagram - Sign of the Wolf
Tuli viimeinkin investoitua tämä ikiklassikko Pentagramin debyytti. Vaikka kaksi seuraavaa bändin tuotosta ovat myös hell's kovia, vie tämä niitä kuitenkin selvästi. Bobby on kyllä yks mun suosikkivokalisti
Tuli viimeinkin investoitua tämä ikiklassikko Pentagramin debyytti. Vaikka kaksi seuraavaa bändin tuotosta ovat myös hell's kovia, vie tämä niitä kuitenkin selvästi. Bobby on kyllä yks mun suosikkivokalisti
Accept - Losers and Winners
Loistobiisi, loistavalta levyltä.
Loistobiisi, loistavalta levyltä.

http://www.last.fm/user/juho_" onclick="window.open(this.href);return false;
Metallica-St.Anger
Fuck it all and no regrets.
Fuck it all and no regrets.

What we do in life, echoes in eternity
Pink Floyd - The Nile Song

-
- Berserkki
Stan Bush -The Touch
Sellanen nostalginen leffamusahitti..
Sellanen nostalginen leffamusahitti..
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Dream Theater - The Best of Times
Instrumentaaliversio soi nyt. Onhan tämä hieno biisi. Upeat melodiat. Lopun kitarasoolo on ehkä parasta Petruccia. Intro on hieman turha.
Instrumentaaliversio soi nyt. Onhan tämä hieno biisi. Upeat melodiat. Lopun kitarasoolo on ehkä parasta Petruccia. Intro on hieman turha.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Suffocation: Blood Oath
Soinut koko illan. Pätevää deathia kaikin puolin.
Soinut koko illan. Pätevää deathia kaikin puolin.
Try to hold some faith
IRON MAIDEN FOREVER!!
IRON MAIDEN FOREVER!!
Slayer - Reign In Blood
Tällasta rennon letkeetä työpäivän ratoksi. "Aika hyvä" albumi.
Tällasta rennon letkeetä työpäivän ratoksi. "Aika hyvä" albumi.
In Flames - Soundtrack To Your Escape
Tänään sain vihdoin tämän levyn kuunteluun. Viisi kertaa nyt pyörähtänyt, ihan hyvää kamaa kaiken kaikkiaan. Ei yllä Claymanin tai Colonyn tasolle, mutta Rerouten ja Purposen edelle menee kuitenkin.
Ja nyssoi:
Lamb Of God - Sacrament
Ehkäpä bändin paras albumi. Walk With Me In Hell- DVD tuli tsekattua tänään loppuun, varsin asiallinen tupla-DVD. Mä ainakin tykkäsin. Dokkaria ja livee.
Tänään sain vihdoin tämän levyn kuunteluun. Viisi kertaa nyt pyörähtänyt, ihan hyvää kamaa kaiken kaikkiaan. Ei yllä Claymanin tai Colonyn tasolle, mutta Rerouten ja Purposen edelle menee kuitenkin.
Ja nyssoi:
Lamb Of God - Sacrament
Ehkäpä bändin paras albumi. Walk With Me In Hell- DVD tuli tsekattua tänään loppuun, varsin asiallinen tupla-DVD. Mä ainakin tykkäsin. Dokkaria ja livee.
Beherit - Axiom Heroine
-
- Hang-Around
Anal Cunt - You´re pregnant so i kicked you in the stomach
Ei helvetti miten kova bändi.
Ei helvetti miten kova bändi.
^Heh, meitsin "lempibiisi" noilta on I Just Saw The Gayest Guy On Earth 

http://www.youtube.com/watch?v=-JKonI8Td_M" onclick="window.open(this.href);return false;SPD10 wrote:I Just Saw The Gayest Guy On Earth

Kai on ollut bändin tuorein ja paras albumi Crack the Skye jo koeajossa?Sir wrote:Ei mennyt mulla tällä(kään) kertaa oikein Mastodonit jakeluun. Alan epäillä, että ko. orkesteri ei ole mua varten...
| http://www.inferno.fi" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.imperiumi.net" onclick="window.open(this.href);return false; |
Njet. Ainoa omistamani kiekko on Blood Mountain, ja se ei ole juuri mistään kotoisin... joten jos kokeilen vielä Mastodonia jonkin muun albumin avustuksella, testaan sen ensin vaikka suorittamalla "ostoksia" torrent-kaupassa.Akiman wrote:Kai on ollut bändin tuorein ja paras albumi Crack the Skye jo koeajossa?Sir wrote:Ei mennyt mulla tällä(kään) kertaa oikein Mastodonit jakeluun. Alan epäillä, että ko. orkesteri ei ole mua varten...
Äsken meni kokonaan Pink Floydin More-albumi.
Nyt soi:
PINK FLOYD - INTERSTELLAR OVERDRIVE (jotain Tähtienvälinen Ylivaihde?)
On tää debyyttilevy aika käsittämätön ja kovaa kamaa
Nyt soi:
PINK FLOYD - INTERSTELLAR OVERDRIVE (jotain Tähtienvälinen Ylivaihde?)
On tää debyyttilevy aika käsittämätön ja kovaa kamaa

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett