Maako ja minä olemme pe-ma paikalla ! ! !Toni Brigatti wrote:^Kokokumiasut mukaan vaan kotikomeroista! Onko foorumin perseestä kukaan muu saunassa sunnuntaina kuin meidän luokkaretkiläiset?
Sauna Open Air, Tampere, Eteläpuisto, 9-11.6.2011
Moderator: The Killer Krew
Re: Sauna Open Air, Tampere, Eteläpuisto 5.-7.6.2009
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
-
- Hiippari
Suunnitelmissa oli tulla kyllä pussikaljataktiikalla köyhäilemään lauantaina ja kuulostelemaan mötiköitä alueen ulkopuolella, mutta aika vahva säävaraus taitaa olla nyt tälläkin.
-
- Crusader
Juu, la-ma ollaan paikalla, sataa tai ei. Isäntä jos on selvin päin paikalla, tarjonnee meille EI selville juotavaa. Hienoo. Muistaakseni halailin Tonia ja Sannaa viimeksi juuri Saunassa, armon vuonna 2007. Siitä on aikaa. Otetaan uusiksi ?
jarmila wrote:Maako ja minä olemme pe-ma paikalla ! ! !Toni Brigatti wrote:^Kokokumiasut mukaan vaan kotikomeroista! Onko foorumin perseestä kukaan muu saunassa sunnuntaina kuin meidän luokkaretkiläiset?
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Taka-ampuja
Täällä yksi lisää paikalla oleviin. Aika huonoa säätä se kyllä lupailee, kunhan ei ihan kaatamalla sataisi. No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Mutta paikalla kuitenkin ollaan.
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Meikäläisen melko luotettavat sääkartat näytti et kovimmat sateet Tampereella olis torstaina ja sunnuntaina ei satais enää lainkaan. Mutta näähän kerkee muuttuun vielä moneen kertaan... Nyt näyttäis:
To n. 21 mm, +9 astetta
Pe n. 2 mm, +15 astetta
La n. 6 mm, +14 astetta
Su n. 0 mm, +16 astetta
To n. 21 mm, +9 astetta
Pe n. 2 mm, +15 astetta
La n. 6 mm, +14 astetta
Su n. 0 mm, +16 astetta
-
- Rautakansleri
No uittu, kaljat tarjoon kyä aina kun nähdään!Iron Constable wrote:Juu, la-ma ollaan paikalla, sataa tai ei. Isäntä jos on selvin päin paikalla, tarjonnee meille EI selville juotavaa. Hienoo. Muistaakseni halailin Tonia ja Sannaa viimeksi juuri Saunassa, armon vuonna 2007. Siitä on aikaa. Otetaan uusiksi ?
jarmila wrote:Maako ja minä olemme pe-ma paikalla ! ! !Toni Brigatti wrote:^Kokokumiasut mukaan vaan kotikomeroista! Onko foorumin perseestä kukaan muu saunassa sunnuntaina kuin meidän luokkaretkiläiset?
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Messuggah peruuntui. Tilalle varmaan jotain "tosi mielenkiintoista".
^Hah. No harmi niille jotka varautui Saunaan peruuntuneen skanditourin jälkeen. Onneksi itse en.
"His mindless unholy music of random creation and destruction"
-
- Crusader
Aamulla klo 9.45 haen Jannen, klo 10 haen Peterin ja Tampereelle laskeudutaan n. klo 13. Jolla numeroni on, pistäkää soittaen. Pelipaikoille tullaan klo 15-16 ja loppuun asti vedetään. Hammerfall ja Mötley Crüe saavat jakamattoman huomioni, sunnuntaina Kamelot, Stratot ja Nightwish.
Tänään oli vähän helvetin kylmä keli, mutta huomiseksi muutamalla asteella paranee, sää kuivaa ja sunnuntaiksi päästään jo puolipilvisessä kelissä yli 15 asteen. Olisihan semmoinen viime viikonlopun keli kelvannut nytkin, mutta näillä mennään. Pääasia, ettei tule vettä niskaan. Tällä kertaa on kaupunkimainen majoitus kaverin luona, joten ollaan hollilla koko ajan.
Tunnelma hyvä, nyt nukkumaan, että jaksaa riekkua. Auton soittimeen on ladattu tikulle mm. koko Hammerfallin tuotanto, joka alkaa satunnaissoittona pyöriä kun startataan. 100 biisiä Hammerfallia ja ainakin 90% silkkaa hittiä, mainio bändi.
Let The Hammer Fall and Girls Girls Girls
Tänään oli vähän helvetin kylmä keli, mutta huomiseksi muutamalla asteella paranee, sää kuivaa ja sunnuntaiksi päästään jo puolipilvisessä kelissä yli 15 asteen. Olisihan semmoinen viime viikonlopun keli kelvannut nytkin, mutta näillä mennään. Pääasia, ettei tule vettä niskaan. Tällä kertaa on kaupunkimainen majoitus kaverin luona, joten ollaan hollilla koko ajan.
Tunnelma hyvä, nyt nukkumaan, että jaksaa riekkua. Auton soittimeen on ladattu tikulle mm. koko Hammerfallin tuotanto, joka alkaa satunnaissoittona pyöriä kun startataan. 100 biisiä Hammerfallia ja ainakin 90% silkkaa hittiä, mainio bändi.
Let The Hammer Fall and Girls Girls Girls

Noni, piakkoin lähdetään paikan päälle hyvissä ajoin kippaamaan kuppia ja tutustumaan tamperelaiseen elämään. Odotukset Mötley Crüen keikasta on jossain pilvissä, vaikkakin Vince Neilin paska livekunto onkin tiedossa, mutta eipä siinä mitään, kunnon hittiparaatia luulen kuulevani pian. Ai niin, ja Hammerfall, vanha suosikkini, soittaa.
On se kumma jos en repeile uudelle Any Means Necessary -biisille.

Täältäkin on pian lähtö kohti Tamperetta. Keli nyt on mikä on, mutta siitä ei välitetä
. Mötley on omissa papereissa suurinman kiinnostuksen kohteena, ja muita katsellaan kun keritään. Täytyy ottaa Dr. Feelgood autoon.
TAMPERE, ARE YOU FEELING GOOD TONIGHT!?!

TAMPERE, ARE YOU FEELING GOOD TONIGHT!?!
-Up the Irons-
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
The Ritual Has Begun, Satan's Work Is Done. 666 The Number Of The Beast. Sacrifice Is Going On Tonight.
VITTU MÖÖÖÖTLEEEEYYY!!!!!!!!!!!!!!
Loistava keikka oli vaikka minä kovana mötley crue fanina tiedänkin vain muutaman bändin kipaleen.
Dr. feelgood, Saint mikä olikaan ja Girls, Girls, Girls iski kyllä nii syvälle sydämmeen, että taidan menna maanantaina levykauppaan ja ostaa bändin kokoelma levyn!!!!
Haikee mieli tuli vain kitaristista joka näytti olevan aika huonossa hapessa, katsoo nyt meinaako viel soitella monta vuotta...
Huomena viel kottaraista, stratoo, kamelottii ja nightwishia ja sauna alkaa olemaan pulkassa.
Loistava keikka oli vaikka minä kovana mötley crue fanina tiedänkin vain muutaman bändin kipaleen.

Dr. feelgood, Saint mikä olikaan ja Girls, Girls, Girls iski kyllä nii syvälle sydämmeen, että taidan menna maanantaina levykauppaan ja ostaa bändin kokoelma levyn!!!!
Haikee mieli tuli vain kitaristista joka näytti olevan aika huonossa hapessa, katsoo nyt meinaako viel soitella monta vuotta...

Huomena viel kottaraista, stratoo, kamelottii ja nightwishia ja sauna alkaa olemaan pulkassa.

Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
Vittu Mödlarit oli kova! Juuri sellaista hittiparaatia jota odotinkin nyt ensimäiseltä omalta MC-keikalta. Vince taisi sanoa jossain vaiheessa Helsinki, mutta väliäkö tuolla
Ehdottomana suosikkina avauskappale Kickstart My Heart (jos täällä on joku, joka teki vedon, aloittaako MC Kickstartilla vai Shout at the Devililla, on minulle tuopin velkaa!), bändin paras biisi Primal Scream ja Don't Go Away Mad. En ole ollut kyllä pitkään aikaan näin täpinöissä keikasta, ja tuli kyllä odotukset täytettyä. Home Sweet Home lopetti komeasti setin, eikä mitään mahdollista toista encorea jäänyt odottamaan, vaikkakin mietin flyygelin tullessa lavalle, että tuleeko ehkä jopa You're All I Need.
Noin muuten ei sää ollut lainkaan niin paska. Hyvät menojuomat oli pohjustuksena, ja huomenna lienee hirvittävä krapula, mutta hyvin tuli viihdytettyä itseään kaverin kanssa Nikki Sixx vs Vince Neil -kyselyllä MC-fanien näköisiltä ihmisiltä. (Oli muuten Nikki selvä suosikki kansan parissa). Sturmiksen keikka meni kyllä todella lujaa myös järkkäreiden mielestä.
Eivät noin yleensä tainneet pitää minusta tänään.
Mutta noin yleensä, törkeän kova festaripäivä oli. Ja sen Hammerfallin taisin missata vapaaehtoisesti.

Noin muuten ei sää ollut lainkaan niin paska. Hyvät menojuomat oli pohjustuksena, ja huomenna lienee hirvittävä krapula, mutta hyvin tuli viihdytettyä itseään kaverin kanssa Nikki Sixx vs Vince Neil -kyselyllä MC-fanien näköisiltä ihmisiltä. (Oli muuten Nikki selvä suosikki kansan parissa). Sturmiksen keikka meni kyllä todella lujaa myös järkkäreiden mielestä.

Mutta noin yleensä, törkeän kova festaripäivä oli. Ja sen Hammerfallin taisin missata vapaaehtoisesti.
-
- Hiippari
Vitutti jonkin verran kuunnella alueen ulkopuolella mötiköitä. Oli nimittäin saatanan kova
Sen pystyn sanomaan pelkän kuulohavainnon perusteella. Hittiputkea todellakin... perkele...
Muttamutta, Manon vaari viikon päästä XD

Muttamutta, Manon vaari viikon päästä XD
-
- Rautarouva
Eilen otettiin löylyä ja pääasiallinen tarkoitus oli tsekata Kotiteollisuus ja Nightwish. Ensimmäinen oli taattua laatua. Välispiikit ihan vitun hyviä, takarivi repeili ihan huolella. Hommasta paistaa itseironia ja huumori, mikä tätä tyttöä jostain syystä miellyttää. Musiikkikin maistui, tosin Hynynen saisi edelleen opetella laulamaan tai edes kunnolla murisemaan ja örisemään. Mutta menkööt ny, kun näin edes hikisen ja karvaisen perseen. Sairaan hyvät perät kyllä. Öh.
Yövissy oli...hö...pieni pettymys. Olen siis viimeisen levyn suuriisokauhee fani eikä Tavja kiinnosta paskaakaan. Olen nähnyt Anetten nyt kaksi kertaa ja hitto, kun siitä naisesta puuttuu jotain. Holopainen on ihan kuningas ja mestari. Siis vertaansa vailla oleva virtuoosi, ilman epäilyksiä. Mutta kaikki se mahtavuus ei pääse nykyisen solistin kanssa ihan täyteen oikeuteen. Anette on herttainen, kaunis, kiltti, hyvännäköinen, ai niin - laulutaitoinen, mutta pikkuisen siitä jää sellainen poppimainen olo. Hietala nyt on ihan äijä, vaikka unohti lavalla biisin sanatkin, mutta jotain samankaltaista munaa kaipaisi solistiinkin. Karismaa ja totaalista lavan haltuun ottoa, jolla jäis Hietalakin kakkoseksi. Mutta sitä ei ole eikä tule. MUTTA tykkään mä silti ihan sairaasti. Holopaiselle terveisiä, että täällä olis urut, joita sais näppäillä.
edit: Toivottavasti eräs laudan miehistä on turvassa. Se joi mun jekkupatterit ja hävis kusiputkeen. Mä en ikinä toivu todistamastani poikarakkaudesta, muusta nyt puhumattakaan
Nämä tapaamiset on ihan helmiä 
Yövissy oli...hö...pieni pettymys. Olen siis viimeisen levyn suuriisokauhee fani eikä Tavja kiinnosta paskaakaan. Olen nähnyt Anetten nyt kaksi kertaa ja hitto, kun siitä naisesta puuttuu jotain. Holopainen on ihan kuningas ja mestari. Siis vertaansa vailla oleva virtuoosi, ilman epäilyksiä. Mutta kaikki se mahtavuus ei pääse nykyisen solistin kanssa ihan täyteen oikeuteen. Anette on herttainen, kaunis, kiltti, hyvännäköinen, ai niin - laulutaitoinen, mutta pikkuisen siitä jää sellainen poppimainen olo. Hietala nyt on ihan äijä, vaikka unohti lavalla biisin sanatkin, mutta jotain samankaltaista munaa kaipaisi solistiinkin. Karismaa ja totaalista lavan haltuun ottoa, jolla jäis Hietalakin kakkoseksi. Mutta sitä ei ole eikä tule. MUTTA tykkään mä silti ihan sairaasti. Holopaiselle terveisiä, että täällä olis urut, joita sais näppäillä.
edit: Toivottavasti eräs laudan miehistä on turvassa. Se joi mun jekkupatterit ja hävis kusiputkeen. Mä en ikinä toivu todistamastani poikarakkaudesta, muusta nyt puhumattakaan

"Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, simply surrounded by assholes." -William Gibson-
Itekin tuli sitten loppujen lopuksi käväistyä Saunassa sunnuntaina, pääasiallisena tarkoituksena Kamelot ja Nightwish.
Kamelot oli ihan hemmetin kova. Ja ohan niillä aika nätti taustalaulajakin.
Kotiteollisuus nyt ei muuten kiinnostanut, mutta Hynysellä on kyllä hyvät spiikit. Sai taas repeillä kunnolla.
Strato oli löysä. Hunting High And Lown jaksoin seurata ja lähdin sitten käppäilemään.Palasin takaisin pariin viimeiseen vetoon, mutta kokonaisuudesta jäi kyllä aika vaisu olo. En tiedä oliko vika sitten minussa.
Thor tuli tsekattua kaverin kanssa. Ei jumalauta, minä kun luulin, että Manowar on over the top. Ihan hirveetä Spinal Tap -meininkiä. Ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Päädyin lopulta jälkimmäiseen.
Nightwishia mentiin sitten vielä katsomaan, tosin kaveri, joka oli saunonut koko viikonlopun, ei oikein jaksanut innostua ja lähti Amaranthin jälkeen himaansa. Vaisun alun jälkeen bändi paranteli ja viimeiset vedot tulivat oikein komeasti. Ihan hyvä kanssa, joskaan ei Kamelotille pärjännyt, joka oli ilman muuta illan paras. Marco vaan unohti Islanderin sanat pariinkin otteeseen, mutta saivat lopulta senkin hyvin vedettyä.
P.S. Samainen kaveri lähetti lauantaina tekstarin, että jumalauta kun Poisonblackillä on hyvännäköinen basisti. Meinasi mennä tapahtuman jälkeen samoille jatkoille panemaan sitä, mutta sitten suunnitelmat vähän muuttuivat.
Kamelot oli ihan hemmetin kova. Ja ohan niillä aika nätti taustalaulajakin.
Kotiteollisuus nyt ei muuten kiinnostanut, mutta Hynysellä on kyllä hyvät spiikit. Sai taas repeillä kunnolla.

Strato oli löysä. Hunting High And Lown jaksoin seurata ja lähdin sitten käppäilemään.Palasin takaisin pariin viimeiseen vetoon, mutta kokonaisuudesta jäi kyllä aika vaisu olo. En tiedä oliko vika sitten minussa.
Thor tuli tsekattua kaverin kanssa. Ei jumalauta, minä kun luulin, että Manowar on over the top. Ihan hirveetä Spinal Tap -meininkiä. Ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Päädyin lopulta jälkimmäiseen.

Nightwishia mentiin sitten vielä katsomaan, tosin kaveri, joka oli saunonut koko viikonlopun, ei oikein jaksanut innostua ja lähti Amaranthin jälkeen himaansa. Vaisun alun jälkeen bändi paranteli ja viimeiset vedot tulivat oikein komeasti. Ihan hyvä kanssa, joskaan ei Kamelotille pärjännyt, joka oli ilman muuta illan paras. Marco vaan unohti Islanderin sanat pariinkin otteeseen, mutta saivat lopulta senkin hyvin vedettyä.
P.S. Samainen kaveri lähetti lauantaina tekstarin, että jumalauta kun Poisonblackillä on hyvännäköinen basisti. Meinasi mennä tapahtuman jälkeen samoille jatkoille panemaan sitä, mutta sitten suunnitelmat vähän muuttuivat.

"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
-Hector
Voipi tosiaan olla, että tarvii mennä huomenna katsoon noi molemmat Thorin ilmaisvedot 

THOR on paras! Kun THOR puhaltaa, niin tuulee!
http://www.youtube.com/watch?v=wXHid0y1Zi8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=dHxOi2ntKaU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=givgLVet0Uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja huomenna on käytävä Kalliossa, jos ottais vinyyleihin parit nimmarit kanssa. Ukkosta Tundralla!
http://www.youtube.com/watch?v=wXHid0y1Zi8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=dHxOi2ntKaU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=givgLVet0Uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja huomenna on käytävä Kalliossa, jos ottais vinyyleihin parit nimmarit kanssa. Ukkosta Tundralla!
-
- Viikonloppusoturi
Tässä Facebook-kommani:
"Ei morjens Thor!!!!!!Eturivistä katottiin ja härkämenoo pidettiin koko ajan päällä.Yhen välispiikin aikana sitten huudettiin täysillä "LIGHTING STRIKES!!!!" Thor oli että "What?".Huudettiin taas "LIGHTING STRIKES!!!!" .Thor oli "What did you said?" ja vielä kovempaa "LIGHTING STRIKES!!!!!!!!!" ja sitten ne veti sen.Se oli ehkäpä mun elämän paras hetki.Thor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Huomenna sitten Helsinkiiin piipahtamaan.Jos vaikka pääsisi kysymään Thorilta,että oliko ne suunnitelleet Lightning Strikes Againin vetämistä juuri silloin kun me sitä huudettiin vai soittivatko sen siinä kohtaa vain meidän huutojemme takia.
"Ei morjens Thor!!!!!!Eturivistä katottiin ja härkämenoo pidettiin koko ajan päällä.Yhen välispiikin aikana sitten huudettiin täysillä "LIGHTING STRIKES!!!!" Thor oli että "What?".Huudettiin taas "LIGHTING STRIKES!!!!" .Thor oli "What did you said?" ja vielä kovempaa "LIGHTING STRIKES!!!!!!!!!" ja sitten ne veti sen.Se oli ehkäpä mun elämän paras hetki.Thor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Huomenna sitten Helsinkiiin piipahtamaan.Jos vaikka pääsisi kysymään Thorilta,että oliko ne suunnitelleet Lightning Strikes Againin vetämistä juuri silloin kun me sitä huudettiin vai soittivatko sen siinä kohtaa vain meidän huutojemme takia.

"Live for nothing or die for something."
-John Rambo-
-John Rambo-
Vähän harmittaa kyllä ettei tonne tullutkaan sitten lähdettyä, Mötley olis kieltämättä ollut tosi jees nähdä. No toisaalta eipä tuolla launtaina olisi mitään muuta kiinnostavaa ollu ja reissu olis tullut matkoineen, lippuineen ja muine kuluineen turhan kalliiksi tän hetkisellä budjetillani. Aika moista hittiputkea on näköjään ollut Mötleyn setti, onko kellään tarkkaa tietoa biisi biisiltä tosta settilistasta?
Give me Ed...'Til I'm dead
-
- Crusader
Ohhoh. Mötley oli kova, todella kova. Naama on palanut ja pääkin. En nähnyt poikarakkautta, olinko liian lähellä
Terveisiä Pazille. "Sienaitminnuuviissiin" oli varmaan ihan söde, mutta toi seurustelupuoli ajoi tällä kertaa edelle. Kiitos kaikille tutuille ja puolitutuille, piditte konstaapelin kiitettävästi juomissa, taisi tulla oma henk.koht.ennätys.
Sannalle ja Tonille erikoisterkut, oli toudella mukava pitkästä aikaa törmäillä, sananmukaisesti. Vierastakin sain. Älä kerro Tonille
Ai niin, Iivis. Mikä on olo ? Sulla oli tapahtuman tiukin naula päässä, eikä Karhulan silakkaveikon menokaan kovin lievää ollut. Raportoin joskus vähän enempi tota musapuolta, nyt on vähän vetämätön olo. Mikä vaivaa Kamelotin Khania ? Ei ollut ääni kunnossa, ei. Korkeampi rekisteri hukassa ja kompromissia jatkuvasti. Pitäiskö sen ottaa tunteja Vinceltä, jonka laulusuoritus tuli puun takaa. Äijä oli kuosissa. Tommy Leen sanoin: Mä haluaisin halata teitä kaikkia. Senhän lähes teinkin.
Kiitos ja anteeksi.

Sannalle ja Tonille erikoisterkut, oli toudella mukava pitkästä aikaa törmäillä, sananmukaisesti. Vierastakin sain. Älä kerro Tonille

Ai niin, Iivis. Mikä on olo ? Sulla oli tapahtuman tiukin naula päässä, eikä Karhulan silakkaveikon menokaan kovin lievää ollut. Raportoin joskus vähän enempi tota musapuolta, nyt on vähän vetämätön olo. Mikä vaivaa Kamelotin Khania ? Ei ollut ääni kunnossa, ei. Korkeampi rekisteri hukassa ja kompromissia jatkuvasti. Pitäiskö sen ottaa tunteja Vinceltä, jonka laulusuoritus tuli puun takaa. Äijä oli kuosissa. Tommy Leen sanoin: Mä haluaisin halata teitä kaikkia. Senhän lähes teinkin.
Kiitos ja anteeksi.

Sannan juttua lukiessa olin itsekkin samoilla fiiliksillä. Hyvä se Anette on mutta sillä ei kyllä ihan niin kova lavakarisma ole kuin voisi olla ja jotakin siitä puuttuu. Enkä tiedä että mitä. HYVÄ SE SILTIKIN ON.
Väsy on kolmen päivän saunomisen jälkeen aika käsin kosketeltava ja kohta tilaan PIZZAT!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Joo-0, nestetankkaus meni ihan överiksi tämän vuoden saunassa. Sitä kertoo myös lompakko. Eipä oo hirveen fixua vetää tommosia övereitä ja olla näkemättä bändiäkään. Sulla oli hieno peruukki! Jepjep. Tästä kerrasta otetaan opiksi (kai). En kyllä hirveesti muista teikäläisen näkemistä? Asiallista keskustelua, kuitenkin?Iron Constable wrote: Ai niin, Iivis. Mikä on olo ? Sulla oli tapahtuman tiukin naula päässä, eikä Karhulan silakkaveikon menokaan kovin lievää ollut.

"Life goes on....until it doesn't"
Nyt mennään vissiin sitte "pikkasen eri linjoilla" jossain kohtaa, ainakin lopussa 
Strato yllättävän kova, uus kitaristi oikein hyvä. Bändin meno muutenkin parempaa kuin mitä Tolkin kanssa pitkään aikaan. Toki myös mukavasti vanhempaa kamaa sisältänyt setti antoi pari plussaa lisää.
Fightnishin taisin nähdä nyt kolmatta kertaa Anetten kanssa. Kahta ekaa keikkaa ei meinannut millään jaksaa katella loppuun asti, mutta nyt tykkäsin, ja yllätin itseni. Loppua kohti parani kivasti, hyvät fiilikset jäi.
Kamelot hieno yllätys. Ehdottomasti katsomaan uudestaan.
Thor - täysin ylivoimaa. Ei voi mitään muuta sanoa
Duff McKagan - hyvä setti. Oikein mukavaa rokkia, kiva katella.
Apocalyptica - Aivan loistavaa settiä. Nää jätkät soittaa ihan uskomattoman hienosti. Tony Kakko vokaaleissa ihan jees.
No sitte mötikät... mitenkähän tän sanois kauniisti.. Vincestä tuli mieleen sekoitus heliumia syönyttä mikki hiirtä ja sormi (tai joku muu vastaava esine) /cssä laulavaa michael jacksonia. Hmm, no ei kai paljon muuta tarvi sanoa. Hirveetä skeidaa. Sturm und Drang oli parempi.

Strato yllättävän kova, uus kitaristi oikein hyvä. Bändin meno muutenkin parempaa kuin mitä Tolkin kanssa pitkään aikaan. Toki myös mukavasti vanhempaa kamaa sisältänyt setti antoi pari plussaa lisää.
Fightnishin taisin nähdä nyt kolmatta kertaa Anetten kanssa. Kahta ekaa keikkaa ei meinannut millään jaksaa katella loppuun asti, mutta nyt tykkäsin, ja yllätin itseni. Loppua kohti parani kivasti, hyvät fiilikset jäi.
Kamelot hieno yllätys. Ehdottomasti katsomaan uudestaan.
Thor - täysin ylivoimaa. Ei voi mitään muuta sanoa

Duff McKagan - hyvä setti. Oikein mukavaa rokkia, kiva katella.
Apocalyptica - Aivan loistavaa settiä. Nää jätkät soittaa ihan uskomattoman hienosti. Tony Kakko vokaaleissa ihan jees.
No sitte mötikät... mitenkähän tän sanois kauniisti.. Vincestä tuli mieleen sekoitus heliumia syönyttä mikki hiirtä ja sormi (tai joku muu vastaava esine) /cssä laulavaa michael jacksonia. Hmm, no ei kai paljon muuta tarvi sanoa. Hirveetä skeidaa. Sturm und Drang oli parempi.
Sunnuntaina tuli paikalla oltua. Alueelle saavuin tarkoituksella juuri ennen Kamelotin aloittamista. Montaa biisiä en bändiltä etukäteen tuntenut, mutta olen ollut jo jonkin aikaa aikeissa tutustua bändiin syvemmin, joten olihan keikka pakko katsoa. Todella hyvän keikan Kamelot sitten vetikin. Varmasti paras keikka, jonka olen todistanut ennestään itselleni päällisin puolin tuntemattomalta bändiltä. Eiköhän kesän aikana tule ainakin joku levy hommattua. Pisteet loppukeikasta edessäni estottomasti fiilistelleille äijänköriläille, joiden koreografiat oli täyttä rautaa.
Stratovariusta en jaksanut paljoa katsella, mutta olin kuitenkin koko keikan ajan ns. kuulolla. Ei hassumpaa poweria, mutta bändiltä kuitenkin tuntuu puuttuvan se jokin (nerokkaat sävellykset?). Bulletin ja Thorin jätin kokonaan väliin.
Nightwish olikin sitten se, minkä takia Tampereelle tuli lähdettyä ja erittäin hyvän keikan bändi vetikin, vaikka ehkä hieman häviää viime kesän Kaisaniemen keikalle. Soundit eivät olleet yhtä hyvät kuin edellisillä keikoilla, mutta ihan ok kuitenkin. Settilista oli melko yllätyksetön, mutta kaikki kappaleet toimivat silti hyvin. Romanticide oli ainoa uusi biisi viime vuoteen nähden. Vanhemmilta levyiltä olisi saanut soittaa jotain. Nythän Dead to the World oli ainut kappale Oncea edeltäneiltä albumeilta. Settilista oli myös turhan lyhyt. Luulisi pääesiintyjän saavan enemmän soittoaikaa.
Parhaaksi biisiksi nousi Dark Chest of Wonders, joka oli taas todella vaikuttava audio-visuaalinen elämys. Kerrassaan upeaa pyrojen käyttöä. Myös erityisesti Poet ja Romanticide oli kovia. Lyriikoiden unohtelu oli selvästi päivän sana. Marco tosiaan jäätyi Islanderissa niin pahasti, että biisi jouduttiin aloittamaan alusta. Kaikesta huolimatta yleisö oli kannustava, eikä nuo mokat keikkafiiliksiä pilannut yhtään. Anetten asuvalinta meni ihan nappiin. Mahtoi olla vähän viileää minishortseissa. Laulu- ja esiintymispuolella Anette oli kehittynyt entisestään.
Stratovariusta en jaksanut paljoa katsella, mutta olin kuitenkin koko keikan ajan ns. kuulolla. Ei hassumpaa poweria, mutta bändiltä kuitenkin tuntuu puuttuvan se jokin (nerokkaat sävellykset?). Bulletin ja Thorin jätin kokonaan väliin.
Nightwish olikin sitten se, minkä takia Tampereelle tuli lähdettyä ja erittäin hyvän keikan bändi vetikin, vaikka ehkä hieman häviää viime kesän Kaisaniemen keikalle. Soundit eivät olleet yhtä hyvät kuin edellisillä keikoilla, mutta ihan ok kuitenkin. Settilista oli melko yllätyksetön, mutta kaikki kappaleet toimivat silti hyvin. Romanticide oli ainoa uusi biisi viime vuoteen nähden. Vanhemmilta levyiltä olisi saanut soittaa jotain. Nythän Dead to the World oli ainut kappale Oncea edeltäneiltä albumeilta. Settilista oli myös turhan lyhyt. Luulisi pääesiintyjän saavan enemmän soittoaikaa.
Parhaaksi biisiksi nousi Dark Chest of Wonders, joka oli taas todella vaikuttava audio-visuaalinen elämys. Kerrassaan upeaa pyrojen käyttöä. Myös erityisesti Poet ja Romanticide oli kovia. Lyriikoiden unohtelu oli selvästi päivän sana. Marco tosiaan jäätyi Islanderissa niin pahasti, että biisi jouduttiin aloittamaan alusta. Kaikesta huolimatta yleisö oli kannustava, eikä nuo mokat keikkafiiliksiä pilannut yhtään. Anetten asuvalinta meni ihan nappiin. Mahtoi olla vähän viileää minishortseissa. Laulu- ja esiintymispuolella Anette oli kehittynyt entisestään.
Rock 'N' Roll Children, alone again
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.
Rock 'N' Roll Children, without a friend
But they got Rock 'N' Roll.